این 8 اشتباه در استایل، شما را پیرتر نشان می‌دهد.

این ۸ اشتباه در استایل، شما را پیرتر نشان می‌دهد.

وقتی کمی جوان‌تر هستید و مردم فکر می‌کنند شما کمی مسن‌تر به نظر می‌رسید، اغلب دلخور می‌شوید. آیا می‌دانستید که چندین اشتباه مد وجود دارد که به راحتی می‌تواند شما را بسیار پیرتر نشان دهد؟

در دنیای امروزی همه‌ی افراد به گونه‌ای به استایل خود اهمیت می‌دهند. هر شخص ممکن است یک سبک یا استایل مرتبط با خودش را داشته باشد که با آن را حت است. اما برخی از افراد در نحوه ست کردن و پوشیدن لباس‌های خود دچار اشتباه می‌شوند. اشتباه در استایل ممکن است باعث شود که سن شما بالاتر دیده شود. پس در استایل خود بیشتر دقت کنید و موارد زیر را در نظر نگیرید.

۱. لباس تمام مشکی

لباس‌های مشکی، بسیار جذاب هستند و همه‌ی ما این را می‌دانیم. با این حال، اگر می‌خواهید مردم سن شما را به درستی قضاوت کنند، یک لباس کاملا مشکی ایده‌ی خوبی نیست. در واقع، رنگ مشکی می‌تواند شما را کاملا رنگ‌پریده نشان دهد، که به طور خودکار باعث می‌شود که افراد سن شما را بالاتر ارزیابی کنند. یک لباس مشکی را با مقداری رنگ ترکیب کنید و خواهید دید که ظاهر بسیار زیباتر و جوان‌تری دارید.

پوشیدن لباسی که کاملا مشکی باشد یک اشتباه در استایل است که باعث می‌شود سن افراد پیرتر نشان داده شود. پس افراد باید رنگ لباسی که در استایل خود انتخاب می‌کنند، در نظر داشته باشند.
پوشیدن لباس مشکی سن را بالاتر نشان می‌دهد

۲. زیورآلات بزرگ (مخصوصا مروارید)

جواهرات بزرگ در حال حاضر دقیقا مد نیستند. در عوض، مردم به طور فزاینده‌ای جواهرات کوچک‌تر و نامحسوس را انتخاب می‌کنند. به این ترتیب، جواهرات چیزی اضافی هستند که لباس شما را عالی جلوه می‌دهند، نه این‌که کل ظاهر شما را تحت تاثیر قرار دهند. علاوه بر این، جواهرات کوچک‌تر نه تنها شما را شیک‌تر نشان می‌دهند، بلکه شما را کمی جوان‌تر نشان می‌دهند.

اگر شما هم جواهراتی دارید که بسیار برایتان باارزش است و می‌خواهید آن‌ها را تمیز کنید، می‌توانید با مطالعه‌ی مطلب چگونه جواهرات خود را برق بیاندازیم؟، در وبلاگ کارسپاری این کار را انجام دهید.


یک نکته اضافی: از مروارید پرهیز کنید، زیرا آن‌ها به سرعت لباس را از زیبایی دور می‌کنند و استایل شما را قدیمی نشان می‌دهند.

۳. جوراب‌ ساق‌بلند یا جوراب‌شلواری قهوه‌ای

جوراب‌شلواری یا جوراب‌شلواری ساق‌بلند واقعا می‌تواند بسیاری از لباس‌ها را تکمیل کند. اشتباه کردن با یک جوراب‌شلواری مشکی سخت است، اما یک جفت جوراب‌شلواری قهوه‌ای ممکن است کمی مشکل باشد. به خصوص جوراب‌شلواری قهوه‌ای با سایه تیره‌تر از رنگ پوست خود ایده‌ی خوبی نیست. این به این دلیل است که باعث می‌شود پاهای شما برنزه و مصنوعی به نظر برسند که به سرعت شما را پیرتر نشان می‌دهد.

۴. آرایش چشم مشکی

درست مانند یک لباس تمام مشکی، آرایش تمام مشکی می‌تواند شما را رنگ‌پریده نشان دهد. علاوه بر این، خط چشم مشکی ضخیم فقط خطوط و چین و چروک‌های شما را برجسته می‌کند. عاقلانه‌تر است که با آرایش چشم خود به سراغ رنگ‌های قهوه‌ای، سبز زیتونی یا خاکستری بروید. این کار نه تنها چشمان شما را زیباتر می‌کند، بلکه شما را جوان‌تر نشان می‌دهد.

یک اشتباه رایح در استایل، آرایش‌های غلیظ و استفاده از تم مشکی در آرایش است. انتخاب رنگ‌های لایت در آرایش می‌تواند باعث شود سن شما پایین‌تر دیده شود.
آرایش اسموکی و با تم مشکی

۵. لباس با طرح گل

ما با لباس‌هایی که دارای طرح‌های جذاب هستند، مخالف نیستیم، اما نباید در آن زیاده‌روی کنید. با انتخاب یک مورد چاپ‌شده و ترکیب آن با یک لباس در غیر این صورت، مطمئن شوید که فردی نیستید که می‌خواهد لباسی بپوشد که اندامش بیش از حد مشخص باشد. به خصوص در مورد لباس‌های چاپ گلدار دقت کنید: اگر خیلی گشاد باشند، به سرعت شبیه مادربزرگتان می‌شوید. پس لباسی را انتخاب کنید که مناسب اندام شما باشد.

۶. دامن‌های بلند

یکی دیگر از لباس‌هایی که می‌تواند به سرعت ظاهر شما را قدیمی کند، دامن بلند است. اگر یک دامن بلند را با کفش یا تاپ نامناسب ست کنید، به سرعت همه چیز کاملا بد به نظر می‌رسد. یک تاپ نزدیک و یک جفت کفش پاشنه بلند زیبا انتخاب کنید و می‌توانید به راحتی خیلی شیک و به‌روز نشان داده شوید.


۷. روسری‌های ابریشمی

روسری‌های ابریشمی برای پنهان کردن چین و چروک‌ها و خطوط روی گردن مفید به نظر می‌رسند. با این حال، آن‌ها همچنین باعث می‌شوند که بالاتنه شما بلندتر به نظر برسد و لباس شما را برجسته می‌کند. اگر نمی‌خواهید پیر محسوب شوید، ایده‌آل شما نیست. از این رو، روسری ابریشمی بهتر است در کمد باقی بماند.

۸. رژلب تیره

در نهایت، علاوه بر آرایش چشم تیره، اگر می‌خواهید جوان به نظر برسید، رژلب تیره ایده‌ی خوبی نیست. این نه تنها توجه غیر ضروری را به خود جلب می‌کند، بلکه شما را پیرتر نشان می‌دهد. بنابراین، بهتر است به سراغ سایه‌های خنثی یا روشن روی لب‌های خود بروید.

آیا این مطلب از مجله‌ی روزساز برای شما مفید بود؟ با رعایت نکات مربوط به استایل بهترین استایل را داشته باشید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب