با آگهی خدماتی برای مهارت و تخصصتان تبلیغ کنید.

با آگهی خدماتی برای مهارت و تخصصتان تبلیغ کنید.

در جهان امروز یکی از روش‌هایی که برای شناخته شدن بیشتر کسب و کار و تخصص شما کاربرد دارد بحث گسترده تبلیغات و آگهی خدماتی است.

شاید از خودتان بپرسید که منظور از تبلیغ مهارت و تخصص من چیست و چگونه می‌شود این کار را انجام داد؟ ما در این مطلب سعی می‌کنیم پاسخ‌گوی تمامی سوالات شما در این خصوص باشیم پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید. با آگهی خدماتی این کار امکان‌پذیر است.

آگهی تبلیغاتی

آگهی‌ها انواع مختلفی دارند و موضوع این مقاله‌ی ما در مورد آگهی‌های تبلیغاتی برای خدمات می‌باشد. حتما همه‌ی شما می‌دانید منظور از آگهی تبلیغاتی چیست. آگهی تبلیغاتی همان روشی است که هر کسب و کار برای شناخته شدن برند، خدمات و یا محصولاتش به کار می‌گیرد. این کار با رزرو کردن آگهی در رسانه‌ها و سایت‌های مختلف و البته پرداخت هزینه‌های گران و بسیار زیاد انجام می‌گیرد تا در افزایش فروش و سود کسب و کار موثر و تاثیرگذار باشد. همان‌طور که برای یک کسب و کار بزرگ امکان‌پذیر است تا برای برند و محصولاتش تبلیغ کند. برای یک فرد ماهر و متخصص در زمینه‌ها و مهارت‌های مختلف هم این امکان وجود دارد و باعث افزایش درآمد او می‌شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و انجام شدن کارها به صورت آنلاین و دیجیتال، افرادی که دارای مهارت و تخصص در زمینه‌های مختلف هستند، از طریق مهارتشان کسب درآمد می‌کنند. آن‌ها با استفاده از سایت‌هایی اقدام به کسب درآمد می‌کنند که امکانات متفاوت و مختلفی را برای افزایش درآمد در اختیار قرار می‌دهند.

یکی از این سامانه‌ها و سایت‌هایی که امکانات بی‌نظیری در اختیار افراد قرار می‌دهد تا کسب درآمد کنند سامانه‌ی کارسپاری است. در سامانه‌ی کارسپاری، بخش‌ها و روش‌های متفاوتی برای کسب درآمد وجود دارد که یکی از این بخش‌ها پنل آگهی خدمات است.

پنل آگهی خدمات چیست؟

یک فرد متخصص و دارای مهارت در این پنل کارسپاری می‌تواند با انتشار آگهی خدمات از مهارت و تخصصش کسب درآمد کند. در ابتدای مقاله گفته شد که شما هم می‌توانید مانند سایر کسب و کارهای بزرگ مهارتتان را تبلیغ کنید که این کار از طریق ثبت نام در سایت کارسپاری امکان‌پذیر می‌شود.

شما می‌توانید با ثبت نام در کارسپاری و انتشار آگهی رایگان برای هر تعداد مهارت و تخصصی که دارید، مهارت خود را مانند یک برند بزرگ تبلیغ کنید. به این ترتیب، مشتریان با مشاهده آگهی شما، مستقیما با خود شما در ارتباط خواهند بود و سفارش کار برای انجام را برای خود شما ارسال خواهند کرد. همچنین شناخت زیادی از شما کسب و در صورت عالی انجام دادن کار، شما را به دیگران هم معرفی خواهند کرد. به این صورت است که مهارت شما تبدیل به یک برند خواهد شد و درآمد شما افزایش خواهد یافت.

اگهی خدماتی
آگهی خدماتی

مزایای پنل آگهی خدمات

در ادامه به بررسی مزایای این پنل برای شما خواهیم پرداخت.

آگهی خدماتی‌ای که در کارسپاری برای مهارت خود منتشر خواهید کرد، مزایای زیر را در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • اولین و مهم‌ترین مزیت برای آگهی شما، انتشار آگهی خدمات به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی می‌باشد.
  • انتشار آگهی خدمات در کارسپاری به صورت دائمی و بدون تاریخ انقضا است و فقط با حذف آگهی توسط خودتان از این قسمت برداشته می‌شود.
  • شما می‌توانید بعد از انتشار آگهی خدمات، آگهی خود را مدیریت کنید و اطلاعاتی در مورد آن بدست بیاورید مانند آمار بازدید روزانه و …
  • آگهی خدماتی که در سایت منتشر می‌کنید می‌تواند دارای جزئیات بیشتری هم باشد در صورتی که آگهی‌های خود را با برنامه‌های ارتقایی که برای شما قرار داده‌است، ارتقا دهید.

برنامه‌های ارتقایی برای آگهی خدمات

با ارتقای آگهی خدمات خود با استفاده از برنامه‌های ارتقایی زیر، امکانات بیشتر و پرداخت کارمزد کمتری را در کارسپاری بدست بیاورید. امکانات لازم برای ارتقا و مدیریت آگهی در پنل آگهی خدمات شما و در قسمت داشبورد قابل مشاهده است.

طرح ارتقای اطلاعات تماس

با فعال کردن و استفاده از این طرح می‌توانید اطلاعات تماس و آدرس خود را در آگهی خدمات درج کنید. این اطلاعات شامل لوکیشن، آدرس، شماره‌های تماس و سایر اطلاعات است.

طرح ارتقای خدمات و قیمت‌ها

با فعال کردن و استفاده از طرح خدمات و قیمت‌ها می‌توانید انواع کارها و خدمات خود را با توجه به مهارت و تخصصی که دارید به صورت لیست منتشر کنید. هزینه هر خدمت را براساس شاخص‌های مناسب آن وارد کنید و زمان لازم برای انجام هر خدمت را در آگهی درج کنید. در کنار این اطلاعات شما می‌توانید سوالاتی را که در مورد تخصص و مهارت شماست و مربوط به فرآیند انجام کار شما می‌شود را تهیه کرده تا در آگهی شما به عموم مردم نمایش داده شود.

پس هر چه سریع‌تر با ثبت نام در سایت کارسپاری و انتشار آگهی خدمات از طریق بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری، برای هر تعداد مهارت و تخصصی که دارید اگهی ایجاد کنید و از این طریق کسب درآمد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب