کسب درآمد از کارسپاری

اینجا تا دلت بخواد کار ریخته!

«کارسپاری» یک سامانه آنلاین خدمات کاربر محور است

سال‌هاست که زندگی انسان‌ها، در موضوع آسایش دچار تغییر و تحولات گسترده‌‌ای شده است. هر روز فناوری‌های جدیدی برای رفع این نیاز جوامع بشری، یعنی آسایش، ایجاد می‌شوند. اینترنت از وقتی آمده، بسیاری از کارها را راحت و ساده کرده است. و روز به روز به معنی اصلی خودش یعنی دهکده جهانی نزدیک می‌شود. گویی با استفاده از آن همه در کنار هم هستند و در کنار هم زندگی می‌کنند. به راحتی می‌توان از حال و احوال هم باخبر شد و به داد هم رسید. یکی از مزایای بی‌شمار فناوری اینترنت، راحت شدن کارها با انجام آنلاین کارها است.

این مورد برای کسی که در دنیای کنونی زندگی می‌کند تازگی ندارد. شاید نیم قرن قبل اگر کسی در مورد فناوری‌های امروز با انسان‌ها صحبت می‌کرد، او را به دروغ‌گویی و یاوه‌سرایی متهم می‌کردند. ولی این دنیای امروز است و زندگی با فناوری‌های در حال تکامل روز به روز در حال تغییر و دگرگونی است.

با گسترش استفاده از اینترنت در جوامع، استفاده از برنامه‌های اینترنتی در کامپیوترهای شخصی و همچنین گوشی‌های همراه بسیار زیاد شده است. هر کسی که یک دستگاه گوشی همراه دارد؛ در آن چندین برنامه کاربری (application) برای برطرف کردن نیاز خود دارد. گویی چنان شده است که نبودن یکی از این برنامه‌ها، زندگی را مختل می‌کند. برنامه‌هایی که در همه جنبه‌های زندگی ما نقش موثر و سازنده دارند؛ به عنوان مثال در حمل و نقل، آموزش، خرید  و ….

یکی از مواردی که این روزها در زندگی می‌توان با استفاده از آن آسایش و راحتی بیشتری داشت؛ برنامه‌های خدمات محور، سفارش آنلاین آگهی‌های کار و خدمات برای انجام کار در محل است.در این برنامه‌ها و سایت‌های بسیار کاربری (که اتفاقاً هم خیلی زیاد در دنیا مورد استقبال قرار گرفته است) کاربران می‌توانند به راحتی و از طریق اینترنت در عرض چند دقیقه کار و خدمت مورد نیاز خود را سفارش دهند. در این برنامه‌های خدمات محور، یا شرکت نیروهای متخصص و آموزش دیده خود را برای انجام کار و خدمت به محل مورد نظر کاربر اعزام می‌کند و یا کاربران دیگر سایت انجام آن کار و خدمات را بر عهده می‌گیرند. کاربرانی که تقاضای انجام کارهای سفارش داده شده را دارند، از سوی شرکت، احراز هویت شده‌اند و در نتیجه افرادی که کار یا خدمتی را سفارش می‌دهند نباید از این لحاظ نگرانی داشته باشند.

سامانه آنلاین کار و خدمات
کارسپاری، سامانه آنلاین کار و خدمات

سامانه کار و خدمات کارسپاری

یکی از سایت‌ها و سامانه‌های خوبی که جدیداً در این زمینه شروع به فعالیت کرده است، کارسپاری می‌باشد. این سایت یک برنامه بسیار قوی با کارایی بالا و البته بسیار روزآمد را برای سفارش کار و خدمات در موضوعات مختلف برای کاربران خود در نظر گرفته است. کاربران به راحتی و بصورت رایگان می‌توانند در سایت ثبت‌نام کنند و آگهی‌های کار و خدمات خود را در بیش از ۲۰ سردسته و حدود ۳۰۰ زیردسته بصورت آنلاین و در عرض چند دقیقه ارسال کنند.

کارسپاری در توضیح مختصر فعالیت خود به نقل از سایت آن چنین گفته است:”«کارسپاری» یک سامانه آنلاین خدمات کاربر محور است که در آن کاربران با نقش‌های «کارسپار» برای سفارش آنلاین کار و خدمات و «کارگیر» برای انجام حضوری و غیرحضوری کار و خدمات با یکدیگر تعامل دارند. ثبت‌نام رایگان در سایت برای داشتن هر دو نقش، کارمزد پایین از انجام کارها و امکان دعوت دوستان و کسب درآمد نامحدود از کارهای آنها از مهمترین ویژگی‌های «کارسپاری» است.”.

لیست کارها و خدمات

کلیه کارها و خدمات سفارش داده شده کاربران، در صفحه‌ی لیست کارها و خدمات  بصورت دقیق و مرتب لیست و طبقه‌بندی شده است. کاربران می‌توانند با اعمال فیلتر در جستجوهای خود به راحتی کارها و خدمات مورد نظر خود را استان یا شهرستان محل سکونت خود یا شهرهای دیگر جستجو نمایند. هر کدام از کارها و خدمات سفارشی آگهی شده در سایت، دارای یک صفحه مخصوص به خود هستند. در این صفحه تمام اطلاعات و توضیحات مربوط به کار توسط کاربر سفارش دهنده درج شده است. و دست فردی که به عنوان متخصص و شخص ماهر در جستجوی کار است برای ارسال درخواست در کارها کاملاً باز است.

سامانه آنلاین کار و خدمات
در کارسپاری برای همه کار هست

در سایت کارسپاری، کاربران می‌توانند برای انجام کارهای سفارش داده شده درخواست ارسال کنند. درخواست ارسال شده کاربران در اختیار کاربری که کار را سفارش داده است قرار می‌گیرد. و او از بین کاربران درخواست دهنده، شخص مورد نظرش را با استفاده شاخص‌هایی که سایت در اختیارش گذاشته است، انتخاب می‌کند. پس از انتخاب شخص مورد نظر برای انجام کار، هر دو طرف می‌توانند در یک محیط مجازی و از طریق پنل کاربری خود به صورت گفتگوی آنلاین باهم مذاکره کنند. و در خصوص زمان انجام کار و هزینه آن به توافق برسند. توافقات طرفین در این گفتگوی خصوصی و آنلاین، بعنوان قراردادی برای انجام کار اعمال می‌شود.

پس از توافق، کاربر هزینه کار را که توفق کرده است پرداخت می‌کند. و موضوع به شخص مجری اطلاع‌رسانی می‌شود که بر اساس آن می‌تواند کار خود را در زمان مشخص شروع کند. پس از پایان کار، کاربری که کار را سفارش داده است (کارسپار) نحوه انجام کار را بررسی و عملکرد شخص مجری (کارگیر) را ارزشیابی می‌کند و به کار او امتیاز می‌دهد. پس از تائید کارسپار، هزینه به کیف پول حساب کاربری کارگیر واریز می‌شود که بلافاصله می‌تواند برداشت کند.

کاربران در سایت کارسپاری می‌توانند هر دو نقش کارسپار و کارگیر را داشته باشند و درآمد کسب کنند. همچنین کاربران می‌توانند با دعوت از دوستان خود به سایت کارسپاری، کسب درآمد کنند. این نوع کسب درآمد که به نام رفرال مارکتینگ مشهور است، می‌تواند درآمد خوب و منفعلی را نصیب کاربرانی کند که در این سایت فعالیت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب