ژل تقویت کننده جالپرو چیست؟

ژل تقویت کننده جالپرو چیست؟

ژل تقویت کننده جالپرو یک راه حل علمی آزمایش شده برای جلوگیری از پیری پوست، با تامین ویتامین‌های طبیعی پوست، پوست شما را جوان می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این ژل مطلب را مطالعه کنید.

ژل تقویت کننده جالپرو با شروع فعالیت متابولیک، با استفاده از ترکیبی از اسیدهای آمینه و اسید هیالورونیک که خواص طبیعی پوست شما را احیا می‌کند، تولید سلول‌های جدید پوست را تحریک می‌کند. جالپرو به پوست شما بافتی شاداب و درخشان می‌بخشد و از طریق اسید هیالورونیک احیا کننده پوست، سطح رطوبت بهینه را حفظ می‌کند. اسید هیالورونیک همچنین برای تحریک الاستین طبیعی پوست ضروری است که می‌تواند پوست شما را انعطاف‌پذیر و سفت نشان دهد و هرگونه تغییر رنگ اطراف چشم را از بین ببرد.


ژل تقویت کننده جالپرو چگونه کار می‌کند؟

تقویت کننده جالپرو از یک ژل هیالورونیک غلیظ استفاده می‌کند که با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف به پوست تزریق می‌شود. اسید هیالورونیک مولکولی است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و برای حفظ آبرسانی و حجیم شدن پوست حیاتی است.

تزریق‌های ریز هیالورونیک اسید درست در زیر سطح پوست عمل می‌کنند تا آبرسانی شدید را در جایی که بیشتر مورد نیاز است، ارائه دهند. حجم اضافه شده خطوط ریز و چین و چروک‌ها را از داخل پر می‌کند و یک پوست صاف ایجاد می‌کند. همچنین تولید کلاژن و الاستین را برای داشتن پوستی سفت و محکم‌تر  تحریک می‌کند.

جالپرو قادر است پوست را عمیقاً آبرسانی کند، به گونه‌ای که مرطوب کننده‌های موضعی به تنهایی نمی‌توانند به آن دست یابند. اثرات به آن نیز در طی ۳ ماه پس از درمان ایجاد می‌شود.

"</p

مزایای ژل تقویت کننده جالپرو:

مزایای زیادی در رابطه با ژل جالپرو وجود دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • هیدراتاسیون عمیق و درخشندگی شبنمی
  • جالپرو حاوی ۸۰ میلی گرم اسید هیالورونیک ۳ پپتید و ۷ اسید آمینه پشتیبانی از رباط است.
  • خطوط ریز و چین و چروک‌ها را پر می‌کند.
  • کلاژن را تحریک می‌کند تا پوستی سفت‌تر و برجسته‌تر داشته باشد.
  • الاستیسیته را بهبود می‌بخشد.
  • به یکنواخت شدن بافت پوست و کاهش منافذ کمک می‌کند.
  • حجم را به نواحی توخالی باز می‌گرداند.
  • غیر تهاجمی بدون توقف
  • نتایجی عالی با ظاهر طبیعی ایمن برای انواع پوست
  • مناسب برای صورت، گردن، دکلته و دست ماندگاری ۶ تا ۱۲ ماه

استفاده از این ژل مناسب برای چه کسانی مناسب است؟

ژل جالپرو برای مردان و زنانی که می‌خواهند با علائم رایج پیری مانند خطوط ریز، چین و چروک، از دست دادن استحکام و خشکی مبارزه کنند، مناسب است. این می‌تواند چاق شدن و درخشندگی را به پوست سالخورده بازگرداند. همچنین برای کسانی که می‌خواهند از علائم اولیه پیری جلوگیری کنند مفید است.

مناسب‌ترین افراد برای استفاده از ژل جالپرو عبارتند از:

  • کسانی که در اواخر ۲۰ تا ۶۰ سالگی خود به دنبال درمان ضد پیری هستند.
  • افرادی که نگران چین و چروک و خشکی پوست هستند افرادی که به دنبال بهبود حالت ارتجاعی و استحکام هستند.
  • هر کسی که به دنبال لیفت صورت غیر جراحی است.
  • کسانی که خواهان درمان سریع و بدون وقفه هستند.
  • افرادی که می‌خواهند نتایج طولانی مدت اما تدریجی و طبیعی داشته باشند.

در طول قرار ملاقات برای تزریق چه چیزی را باید انتظار داشت:

درمان Jalupro Skinbooster شامل چند مرحله ساده است:

  1. ناحیه درمان تمیز می‌شود و از کرم بی‌حس کننده موضعی استفاده می‌شود.
  2. پزشک از یک سوزن بسیار ظریف برای تزریق در زیر سطح پوست در نقاط تزریق استراتژیک در سراسر صورت استفاده می‌کند تا اثربخشی را به حداکثر برساند.
  3. در این تزریق‌ها ژل هیالورونیک به پوست تزریق می‌شود. برای به حداقل رساندن ناراحتی و تورم، ممکن است به صورت دوره‌ای یخ اعمال شود.
  4. پس از درمان، معمولاً مقداری قرمزی و تورم موقتی وجود دارد که در عرض چند ساعت برطرف می‌شود. شما می‌توانید از درمان رایگان LED برای تسریع بهبود و به حداقل رساندن خطر کبودی استفاده کنید. همچنین بلافاصله پس از تزریق می‌توانید فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرید و شروع کنید.
  5. مدتی طول می کشد تا اسید هیالورونیک به تدریج در پوست ادغام شود و اثری چاق ایجاد کند. اکثر بیماران برای جوانسازی بهینه به ۱-۳ جلسه درمانی نیاز دارند. قرار ملاقات های تکمیلی پس از ۶ ماه می تواند نتایج را تا ۱۲ ماه حفظ کند.
  6. با گذشت زمان، پوست صاف‌تر، محکم‌تر و درخشان‌تر می‌شود. بهبود در طول ۳ ماه پس از درمان ادامه دارد.

ژل تقویت کننده جالپرو از یک ژل هیالورونیک غلیظ استفاده می‌کند که با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف به پوست تزریق می‌شود.

Jalupro Skinbooster یک روش نسبتاً بدون درد در زمان ناهار است که بیماران را قادر می‌سازد فوراً به فعالیت‌های عادی خود بازگردند. در حالی که در ابتدا مقداری تورم خفیف رایج است، نیازی به توقف قابل توجهی نیست.


جالپرو یا پروفایلو کدام بهتر است؟

جالپرو و پروفایلو هر دو درمان استثنایی برای جوانسازی پوست با ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند. با این حال، تفاوت‌های قابل توجهی بین آن‌ها وجود دارد.

جالپرو دارای فرمول قوی‌تری در مقایسه با پروفایلو است که دارای غلظت بالاتر و ارائه تجربه هیدراتاسیون شدیدتر است. حاوی هیالورونیک اسید، پپتیدها و اسیدهای آمینه است. پروفایلو حاوی ۶۴ میلی گرم اسید هیالورونیک است، اما جالپرو حاوی ۸۰ میلی گرم اسید هیالورونیک ۳ پپتید و ۷ اسید آمینه است. از سوی دیگر، مزیت اصلی پروفایلو در محتوای اسید هیالورونیک خالص آن نهفته است. هیالورونیک اسید یک ماده قوی است که به دلیل توانایی آن در حفظ رطوبت پوست و آبرسانی به بافت‌های عمیق‌تر پوست شناخته شده است.

ژل تقویت کننده جالپرو جوانسازی غیر تهاجمی پوست را از طریق مزایای منحصر به فرد تزریق اسید هیالورونیک ارائه می‌دهد. این یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال آبرسانی عمیق، پوست پرتر، افزایش استحکام و کشسانی و درخشندگی کلی هستند. هنگامی که ژل تقویت کننده جالپرو به درستی توسط یک متخصص باتجربه اجرا شود، می‌تواند بهبودی طبیعی و طولانی مدت با حداقل زمان بهبودی ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با ژل پروفایلو مطلب ژل پروفایلو چیست؟ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب