بازگرداندن عکس‌هایی که تصادفی پاک شده است

بازگرداندن عکس‌هایی که تصادفی پاک شده است

نرم‌افزارهای بسیاری برای بازیابی فایل‌های پاک شده وجود دارند که مشکل شما را در این زمینه حل می‌کنند، اما برنامه‌ای که معرفی می‌کنیم منحصر به فرد است.

بسیار ناراحت کننده و لحظه غم‌انگیزی است هنگامی که متوجه می‌شوید به طور تصادفی عکس‌های خانوادگی بسیار ارزشمند و قدیمی را از رایانه شخصی خود حذف کرده‌اید در حالی که هیچ جا از آنها نسخه پشتیبان ندارید. و یا احتمالاً یکی از اعضای خانواده هنگام کار با کامپیوتر این کار را عمداً انجام داده است تا فضای هارد دیسک بیشتری ایجاد کند. بازگرداندن عکس‌ها راه حل این مشکل است.

در هر صورت با این کار، آن همه خاطرات بی‌بدیل و به‌یادماندنی از تعطیلات، جشن‌ها و تولدها و سایر رویدادهای بااهمیت، برای همیشه از بین رفته‌اند… و یا شاید هنوز هم در دسترس هستند؟ در این لحظه در پاسخ به سوال ما اگر هیجان‌زده می‌پرسید آیا می‌توان عکس‌های حذف شده را واقعاً بازیابی کرد، پاسخ شما این است: بله، امکان بازگرداندن آنها وجود دارد.


Search and Recover یک بسته نرم‌افزاری بسیار قوی است که در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند. این نرم‌افزار برای جستجوی فایل‌های از دست رفته، اسکن کامپیوتر شما و یافتن داده‌های حذف شده بیشتر به شما یاری می‌رساند تا فایل‌های حذف شده خود را بازیابی کنید. وقتی می‌گوییم داده‌های حذف شده، منظورمان فقط عکس‌ها نیست: جستجو برای بازیابی، می‌تواند شامل ایمیل‌ها، آهنگ‌ها و فایل‌های دیجیتالی بیشتری باشد.

اگر به طور تصادفی عکس و فایل خود را از دست داده باشید، به راحتی امکان بازگرداندن آنها وجود دارد.
کاربران در حال بازگردانی و ویرایش عکس‌ها روی کامپیوتر

چگونه برای جستجو و بازیابی چنین جادویی را انجام می‌دهد؟

با استفاده از این برنامه به چند طریق. می‌توانید فایل‌های گم شده را در یک مکان خاص یا در کل سیستم جستجو کنید. می‌توانید یک جستجوی سفارشی انجام دهید و انتخاب کنید کدام پوشه‌ها، هارد دیسک‌ها یا رسانه‌های قابل جابجایی را جستجو کنید. درست فهمیدید: این نرم‌افزار تنها عکس‌های از دست رفته را از رایانه شما بازیابی نمی‌کند، بلکه می‌تواند آنها را از سی دی، دی وی دی، فلاپی دیسک، هارد دیسک‌های خارجی … حتی از خود دوربین نیز بازیابی کند!.

Search and Recover از دو فناوری اختصاصی استفاده می کند: یکی SmartScan نام دارد و اساساً آشغال‌ها را پاک می‌کند. فایل‌های بی‌فایده‌ای که فضای کامپیوتر شما را مسدود می‌کنند تا جستجو را ساده‌تر کند. سپس از StrongScan استفاده می‌کند، که جستجوی جامعی از آنچه باقی مانده است انجام می‌دهد. تا داده‌های از دست رفته از زمان دور و همچنین عکس‌هایی را که ممکن است همین دیروز حذف کرده باشید، بازگرداند. این نرم‌افزار همچنین آهنگ هایی که به طور تصادفی پاک شده‌اند را نیز در پخش کننده موسیقی شما پیدا کند.


اگر دستگاهی دارید که بطور عمومی کار می‌کند و به دنبال محافظت فعال از فایل‌های ذخیره شده در آن هستید. Search and Recover همان چیزی است که به دنبال آن هستید. این برنامه همه عکس‌ها، ویدیوها، آهنگ‌ها و غیره شما را در امان نگه می‌دارد. آخرین ذره‌ها را استخراج می‌کند و به شما کمک می‌کند تا زمانی که دستگاه معیوب خود را تعویض می‌کنید، همه آن‌ها را در جای دیگری ذخیره کنید.

(اگر در خانه کامپیوتر دارید؛ بد نیست بدانید که، با چند کار ساده می‌توانید سرعت کامپیوتر خود را افزایش دهید. امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب