اکسی اینفینیتی

آکسی اینفینیتی

یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در انتظار شماست! اکسی اینفینیتی یک بازی داغ کریپتویی در بازار ارز دیجیتال است و بر‌پایه بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است.

در آکسی اینفینیتی باید برای جمع آوری و مبارزه با موجوداتی به نام آکسی تلاش کنید. آکسی‌ها موجوداتی جذاب، خشن و قابل ستایش هستند که می‌توانید آن‌ها را جمع‌آوری کنید، بجنگید و پرورش دهید. اما این همه چیز درباره بازی زیبای بلاکچینی آکسی اینفینیتی نیست.

آکسی اینفینیتی چیزی بیشتر از یک بازی است. در واقع مجموعه‌ای از تجربیات با یک اقتصاد فعال متعلق به بازیکنان است.

دو روش وجود دارد که می‌توانید آکسی‌ها را جمع آوری کنید: روش خرید آکسی و روش تولید مثل. فراموش نکنید برای شروع این بازی به یک تیم از ۳ نفره آکسی نیاز دارید.

۲ نوع مختلف گیم پلی وجود دارد: حالت ماجراجویی و حالت آرنا. در حالی که بسته به حالت گیم پلی که بازی می‌کنید با حریفان مختلفی روبه‌رو خواهید شد، مدل مبارزه و نوع نبرد برای هر دو یکسان است.

آکسی اینفینیتی
آکسی اینفینیتی

اکسی‌های استارت

به عنوان یک بازیکن جدید، ۳ استارتر آکسیس رایگان به نام‌های Buba، Olek و Puffy دریافت خواهید کرد. با بازی Adventure Mode می‌توانید قفل Starter Axies بیشتری را باز کنید. در حالی که Starter Axies جذابتر هستند، اما NFT نیستند. این بدان معنی است که شما نمی‌توانید از آن‌ها برای کسب SLP (ارز دیجیتال مخصوص این بازی) استفاده کنید. استارتر اکسی‌ها نیز نمی‌توانند رشد کنند یا معامله شوند. اگر علاقه‌مند به باز کردن این ویژگی‌ها هستید، باید اکسی‌های شخصی خود را از بازار انتخاب و خریداری کنید.

اکسی‌های شخصی

شما همچنین می‌توانید اکسی‌های شخصی خود را از بازار بخرید. آکسی‌های شخصی می‌توانند برای ایجاد آکس‌های بیشتر رشد کنند و با بازیکنان دیگر معامله شوند.

Personal Axies مجموعه‌ای دیجیتال منحصر به فرد و NFT (توکن‌های غیرقابل تعویض) شما هستند که روی بلاک‌چین زندگی می‌کنند.


محورها و NFT‌ها

آکسی یک NFT «توکن غیرقابل تعویض» است. اگر یک NFT بخرید، مالک URL منحصر به‌ فردی هستید که آن را توصیف می‌کند. حتی اگر شخصی از تصویر NFT شما اسکرین‌شات بگیرد، نمی‌تواند شناسه داده منحصربه‌فرد آن را عوض کند. Axie Infinity به شما اجازه می‌دهد به عنوان صاحب NFT مالک آن شخصیت باشید، حتی زمانی که بازی نمی‌کنید.

علما، مدیران، اصناف

یکی از راه‌هایی که مردم از هزینه‌های بالای پیوستن به آن اجتناب کرده‌اند، استفاده از طرح مدیران و دانش‌پژوهان است. مدیران کاربران ثروتمندی هستند که توانسته‌اند مجموعه بزرگی از آکسی‌ها را خریداری کنند. مدیران آکسی‌ها خود را به بازیکنانی می‌دهند که توانایی پرداخت قیمت اولیه آکسی‌ها را ندارند. این بازیکنان که دانش‌آموز نامیده می‌شوند، بازی را با استفاده از آکسی‌ها قرضی خود انجام می‌دهند و توکن‌های SLP و AXS به دست می‌آورند. در ازای آن، مدیر تقاضای کاهش درآمد آن‌ها را خواهد کرد. مدیران و دانش‌پژوهان می‌توانند با سایر تیم‌های مدیران و دانش‌پژوهان “اصناف” تشکیل دهند و چالش‌های بزرگ‌تری را انجام دهند. برنامه‌های کاربردی برای تبدیل شدن به یک محقق به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند، زیرا کاربران می‌دانند که مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه برای پیوستن به Axie Infinity است.

نوسان ارزش

مانند هر سرمایه‌گذاری مرتبط با ارز دیجیتال، مهم است که بدانید که ارزش پول شما یا NFT شما می‌تواند بسیار متفاوت باشد. Sky Mavis مسئولیتی در قبال پولی که در صورت کاهش بازی یا کاهش ارزش توکن‌های AXS یا اتریوم از دست می‌دهید، ندارد.

یکی از نمونه‌های قابل توجه این موضوع مربوط به هکی است، در اوایل سال ۲۰۲۲ رخ داد که شاهد سرقت بیش از ۴۵۰ میلیون پوند ارز دیجیتال بود. این امر ارزش اتریوم را به شدت کاهش داد و به طور مشابه به کاهش شدید تعداد بازیکنان Axie Infinity کمک کرد.

اکسی اینفینیتی
اکسی اینفینیتی

محدودیت‌های سنی

Axie Infinity دارای محدودیت ۱۸+ است، اما هیچ فرآیند تایید سن وجود ندارد. هنگامی که در Axie ثبت‌ نام می‌کنید، این کار را از طریق کیف پول رمزنگاری خود انجام می‌دهید و کیف پول توصیه شده، MetaMask، به کاربران زیر ۱۸ سال در صورت داشتن اجازه والدین اجازه می‌دهد. این موضوع در مورد سایر کیف پول‌های کریپتو نیز صادق است. توجه داشته باشید که اگر به فرزندتان اجازه داده‌اید یکی از این کیف پول‌ها را باز کند، می‌تواند به راحتی برای بازی ثبت نام کند. کودکان نباید این بازی را انجام دهند، زیرا آن‌ها ممکن است در معرض سوء‌استفاده سایر بازیکنان قرار بگیرند و ممکن است به طور کامل عواقب پول “واقعی” را که خرج می‌کنند، درک نکنند.

مبانی نبرد

  • – کارت‌ها: در ابتدای هر نوبت، ۵ کارت از دسته ۱۸ کارتی خود می‌کشید. روی هر کارتی که در دست دارید ضربه بزنید تا از آن قابلیت استفاده کنید. کارت‌های استفاده شده وارد شمع Discard می‌شوند.
  • – انرژی: شما هر نوبت را با ۳ انرژی شروع می‌کنید و با بازی کارت انرژی شما کاهش می‌یابد.
  • – چرخش: وقتی انرژی شما تمام شد یا کارت بازی را تمام کردید، روی End Turn ضربه بزنید. کارت‌ها و انرژی استفاده نشده در پایان هر نوبت دور ریخته می‌شوند.
  • نبرد: میله‌های شناور بالای سر Axies شما نشان می‌دهد که چقدر سلامتی برای آن‌ها باقی مانده است. هدف این است که سلامتی ۳ محور حریف خود را به ۰ کاهش دهید قبل از این‌که آن‌ها بتوانند همین کار را با شما انجام دهند.
  • پاداش: برنده جوایزی دریافت می‌کند، از افزایش قدرت گرفته تا ساخت مواد. اگر حالت ماجراجویی را بازی می‌کنید، می‌توانید قفل فصل‌های جدید را در خط داستان باز کنید، در حالی که در حالت رتبه‌بندی آرنا، می‌توانید ستاره‌های پیروزی را جمع‌آوری کنید و به رتبه‌های جدید صعود کنید!


راهنمای بازی

  • – به نبرد آکسی خود خوش آمدید! هدف این است که از آکسی‌های خود برای شکست دادن حریف استفاده کنید.
  • – هر بازیکن با یک دسته ۱۸ کارتی شروع می‌کند. در هر نوبت، شما ۵ کارت دارید و هزینه کارت برای بازی انرژی است.
  • – هنگامی که تمام انرژی خود را مصرف کردید یا کارت بازی را تمام کردید، وقت آن است که به نوبت خود پایان دهید.
  • – هر کارت یا انرژی استفاده نشده در پایان نوبت شما دور ریخته می‌شود.
  • – نمادهای شناور بالای سر آکسی‌های شما نشان می‌دهد که آن‌ها دارای اثرات وضعیت فعال هستند.
  • – اولین بازیکنی که سلامت ۳ آکسی مقابل را به صفر برساند، برنده است!
مطالب مربوط به تکنولوژی و دیجیتال را از مجله تکنولوژی و دیجیتال مجله اینترنتی روزساز بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب