چگونه استفراغ حیوانات خانگی را از فرش پاک کنیم؟

چگونه استفراغ حیوانات خانگی را از فرش پاک کنیم؟

به این ترتیب می‌توانید استفراغ حیوان خانگی خود را از روی فرش خود پاک کنید. پیش می‌آید که گاهی اوقات به دلایل مختلف حیوانات خانگی روی فرش استفراغ کنند. برای تمیز کردن، این روش را دنبال کنید.

با این نکات و مراحلی که ما در این مطلب از مجله‌ی روزساز برای شما آماده کرده‌ایم، پاک کردن استفراغ حیوانات خانگی از روی فرش برای شما بسیار آسان خواهد بود.

اتفاق ناخوشایند: استفراغ حیوان خانگی شما

هر زمان که گربه یا سگ شما استفراغ می‌کند، تمیز کردن آن برای شما ناخوشایند است. زمانی که حیوان شما روی سرامیک استفراغ می‌کند، تمیز کردن آن راحت‌تر است. اما زمانی که استفراغ حیوان شما روی فرش ریخته می‌شود، برای شما بیشتر دردناک می‌شود. این باعث می‌شود فرش شما لکه‌دار شود و بوی بد و ناخوشایندی داشته باشد. سخت است که تمام استفراغ را تمیز کنید. اما با این مراحل آسان، پاک کردن استفراغ حیوان خانگی شما همان‌طور که در پاراگراف قبل گفته شد، آسان خواهد بود.


آیا می‌دانید یک سگ با قلاده قرمز ببینید چه معنی دارد؟

مراحل تمیز کردن استفراغ حیوانات خانگی

سریع اقدام کنید:

هر زمان که حیوان خانگی شما برای این که شما را به دردسر بیاندازد، کمی حضور (منظور استفراغ) خود را روی فرش باقی می‌گذارد، باید سریع عمل کنید. سریع عمل کردن می‌تواند تفاوت واقعی ایجاد کند. پاک نکردن استفراغ باعث افزایش باکتری‌ها می‌شود، لکه‌های ناگواری روی فرش قرار می‌گیرد و فرش شما بوی نامطبوع می‌دهد. بنابراین مهم است که استفراغ را در اسرع وقت تمیز کنید و از بین ببرید. به محض این‌که استفراغ اتفاق افتاد، مراحل زیر را انجام دهید و دنبال کنید.

 

پاک نکردن استفراغ باعث افزایش باکتری‌ها می‌شود، لکه‌های ناگواری روی فرش قرار می‌گیرد و فرش شما بوی نامطبوع می‌دهد. بنابراین مهم است که استفراغ را در اسرع وقت تمیز کنید و از بین ببرید
مراحل پاک کردن استفراغ حیوانات خانگی از فرش

سگ‌ها یکی از حیوانات خانگی هستند که بیشتر از دیگر حیوانات به عنوان حیوان خانگی قبول می‌شوند و فهمیدن مشکلات سگ خود باعث می‌شود راحتر از آن نگهداری کنید یکی از آن مشکلات زیادن خوابیدن سگ‌هاست

باید بدانید که دلیل زیاد خوابیدن سگ شما چیست که در این مطلب برای شما توضیح داده‌ایم (دلیل زیاد خوابیدن سگ‌ها)

مرحله‌ی ۱

ابتدا از یک دستمال کاغذی برای رفع استفراغ استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که تا جایی که می‌توانید با دستمال کاغذی همه‌ی استفراغ را بردارید. سپس، دستمال کاغذی را با یکی از کیسه‌های مدفوع سگ خود دور بیندازید.

مرحله‌ی ۲

از یک دستمال کاغذی (خشک) دیگر برای از بین بردن رطوبت استفاده کنید. فقط ناحیه مورد نظر را پاک کنید و اجازه دهید حوله کاغذی تا جایی که ممکن است مایع را جذب کند و خیس شود.

مرحله‌ی ۳

برای تمیز کردن لکه، از یک پاک‌کننده لکه و محوکننده‌ی بو استفاده کنید. از برندی استفاده کنید که آنزیم دارد. بیشتر پاک‌کننده‌هایی که دارای آنزیم هستند برای حیوان خانگی شما بی‌خطر هستند و هم بو و هم لکه را به طور همزمان تمیز می‌کند و از بین می‌برد. از مواد شیمیایی با هشدارهای تنفسی یا سمی قوی که می‌تواند به افراد و حیوانات خانگی آسیب برساند خودداری کنید. مطمئن شوید که محصولی که استفاده می‌کنید برای فرش شما نیز بی‌خطر است. شما نمی‌خواهید یک لکه را تمیز کنید و با تغییر رنگ در فرش خود مواجه شوید.

بعد از این‌که پاک‌کننده مناسب را انتخاب کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که محل مورد نظر را اسپری کنید و بگذارید مدتی خیس بخورد. پنج تا ده دقیقه کافی است تا پاک‌کننده کار خود را انجام دهد.


مرحله‌ی ۴

دستمال کاغذی دیگری بردارید و آن ناحیه را پاک کنید. به این ترتیب، حوله کاغذی می‌تواند هر مایعی را که هنوز باقی مانده است، به خود جذب کند.

مرحله‌ی ۵

آخرین مرحله این است که صبر کنید تا فرش شما کاملا خشک شود. پس از آن می‌توانید فرش را جاروبرقی بکشید. انگار هیچ اتفاقی نیفتاده!

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب