نشیمن خانه‌ای را نشان می‌دهد که با استفاده از ترکیب‌ رنگ‌های متفاوت و زیاد، خانه‌ای پرانرژی،زیبا و در عین حال راحت را رقم زده است.

از چیدمان خانه خود خسته شده‌اید؟ ۶ ایده جذاب و ساده برای شما

چه به دنبال تغییری اساسی در سبک چیدمان خانه خود هستید و چه خواهان تغییراتی کوچک و ارزان اما شیک باشید، این مطلب با 6 ایده متفاوت برای شماست، تا خانه رویایی و الهام بخش خود را داشته باشید.

همانطور که تغییر دکوراسیون منزل شما، بدون شک هیجان‌انگیز است، به همان میزان می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. تلاش برای رسیدن به فرم دلخواه، چالش‌های خودش را دارد. شاید در خانه کوچکی زندگی می‌کنید، که فضای کمی برای حرکت در جهت تغییرات بزرگ دارد. یا شاید در خانه‌ای زندگی می‌کنید که مملو از نقص‌ها، یا در اصطلاح پخی‌‌های ساختمانی است که نمی‌دانید چگونه به آنها بپردازید. ما اینجا هستیم که با توجه به سلیقه شما، به داشتن محیط دلخواه‌تون کمک کنیم. در واقع ما در این مطلب آرشیوی از بهترین ایده‌های کاربردی از چیدمان خانه را تهیه کرده‌ایم.

در تصویر سالن نشیمنی را می‌بینیم که با تناژ رنگی سرد به ویژه ترکیب رنگ سفید و آبی تزئین شده است. در این نشیمن تقارن رعایت نشده و وسایل به شکل قرینه چیده نشده‌اند.
چیدمان وسایل به سبک نامتقارن در نشیمن

با عدم تقارن وسایل بازی کنید

اگر به دنبال خانه‌ای بروز و مدرن هستید، پس باید به استقبال انتخاب‌ها و چالش‌های جدید بروید. تکنیکی که در این حیطه می‌تواند به شما کمک کند، بازی کردن با تقارن است. رعایت نکردن تقارن اشیا در چیدمان خانه همان اندازه که چالش برانگیز است، به همان میزان محیط شما را جذاب و البته راحت و بدون چارچوب جلوه می‌دهد.

در نشیمن خانه‌ای تلوزیون بصورت پنهان در کمدی بالای شومینه قرارداده شده و برای پنهان نگه داشتن آن از تابلویی استفاده کرده‌اند.
پنهان کردن تلوزیون در قسمت بالای شومینه بوسیله تابلویی هنری


پنهان کردن فناوری روزمره

سوال همیشگی شما هم این است که، بهترین مکان برای قراردادن تلویزیون در چیدمان خانه‌ شما کجاست؟ بخصوص با تلویزیون‌های غول‌آسای جدید، در خانه‌های کوچک امروزی که فضای مناسب برای نشیمن محیا نمی‌کنند. یا شاید برای شما مهم باشد در زمانی که در خانه مهمانی می‌دهید، به مهمانان‌تان حس آرامش را هدیه کنید تا به آنها خوش بگذرد، اما تلویزیون مزاحم همیشگی محافل شماست. پیشنهاد ما، پنهان کردن این فناوری‌های دوست‌داشتنی است. بطور مثال در کمدی چوبی قرار دهید! و یا یک شومینه با درهایی دوتایی در بالای آن، طراحی کنید تا تلویزیون شما را در چیدمان خانه‌تان پنهان کند. (برای میزبانی بی‌نقص بودن به شما پیشنهاد می‌کنم، مقاله چگونه به روش صحیح یک مهمانی را میزبانی کنیم را از دست ندهید)

درچیدمان نشیمن از منظره بیرون منزل الهام گرفته شده و از تم باغ و جنگل در وسایل محیط استفاده شده‌است ،و به زیبایی حس طبیعت در خانه جاری است.
استفاده از تم باغ بیرون از خانه در چیدمان و انتخاب وسایل نشیمن

محیط بیرون را به چیدمان خانه خود هدیه کنید

خوب اگر منزل شما رو به منظره‌ای زیباست، چرا از آن زیبایی در خانه خود بهره نبرید؟ با کمک گرفتن از تم رنگی منظره مورد نظر خود، وسایل را انتخاب کنید و بچینید. این پیشنهاد هم بدهم که اگر منظره‌ای جالب در محیط خود ندارید، از طبیعت رویایی خود ایده بگیرید و در چیدمان خانه دلنشین‌تان بکار ببرید.

شاهد دیواری به رنگ مشکی هستیم که در کنار آن از وسایل رنگی با هارمونی گرم و گاهی براق استفاده شده است.مبل مشکی به تیره ‌تر شدن تصویر کمک بشتری کرده است.
ترکیب وسایل با هارمونی رنگ‌های گرم و گاهی براق درکنار دیوار مشکی


از رنگ سیاه به عنوان پس‌زمینه استفاده کنید

ایده‌ای نوگرایانه و مدرن، و البته چندین برابر چالش‌برانگیز! دیوار‌های اتاق نشیمن با رنگ‌آمیزی مشکی، پس‌زمینه‌ای عالی برای مجموعه هنری شما و همینطور برای انفجار رنگ‌های استفاده شده در نشیمن شماست. خودنمایی رنگ‌ها در چیدمان خانه شما زمانی چشم‌نوازتر می‌شود که سعی در استفاده از رنگ‌هایی با هارمونی گرم داشته باشید.

در این منزل از ترکیب وسایل کاملا مدرن در کنار اشیایی قدیمی و کلاسیک استفاده شده که در خانه حس راحتی را به بیننده منتقل می‌کند.همینطور در این روش می‌توان از رنگ‌های بیشتری در کنار هم بهره برد.
ترکیب وسایل مدرن و کلاسیک در چیدمان خانه

در چیدمان خانه وسایل کلاسیک و مدرن را با هم ادغام کنید

اگر از من می‌پرسید که با ترکیب عتیقه‌های قدیمی و لوازم شیک و مدرن در چیدمان خانه‌تان چه چیزی به دست می‌آورید؟ باید بگویم محیطی شیک در کمترین زمان! نه تنها محیطی دلنشین خلق کرده‌اید، بلکه نیاز به  خرید وسایل جدید نیز ندارید و در مخارج خود صرفه‌جویی می‌کنید.

اگر در زمینه‌ی طراحی دکوراسیون منزل تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر با انجام سفارشات کار برای طراحی دکوراسیون از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص طراحی دکوراسیون به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی طراحی دکوراسیون کلیک کنید.

اگر نیاز به خدمات طراحی دکوراسیون منزل دارید، می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب