افشای رابطه جنجالی ترلان پروانه و شروین حاجی‌پور

از جذابترین اخبار روز هنرمندان می‌توان به افشای رابطه جنجالی ترلان پروانه و شروین حاجی پور اشاره کرد. این خبر بعد از لایو دونفره این دو هنرمند و صحبت‌های ردوبدل شده بین آن‌ها جان گرفت.

حتما خبر جنجالی رابطه ترلان پروانه و شروین حاجی‌پور به گوش شما هم رسیده است. آیا این خبر حقیقت دارد یا مانند همیشه تنها یک شایعه زرد دیگر است؟ در این مطلب از مجله روزساز با هم بررسی می‌کنیم که این خبر چگونه تا به این اندازه همه‌گیر شد. اگر به اخبار روابط بین هنرمندان آسیای شرقی نیز علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنم مطلب ازدواج سونگ جونگ کی با کیتی لوئیز را از دست ندهید.

ترلان پروانه

ترلان پروانه  متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز و تحصیل کرده در رشته گرافیک است. او از کودکی در سینما و تلوزیون به نقش‌آفرینی پرداخته است. اما در سال ۱۳۸۳ بصورت رسمی شروع به فعالیت کرد. خانم پروانه سابقه بازی در فیلم و سریال‌هایی همچون مردن به وقت شهریور، شیفت شب، گشت ۲، فراری، رقص روی شیشه، جاده قدیم، امشو، تا ابد و سیاوش را در کارنامه هنری خود دارد.


بازیگر جوان و آینده دار خانم ترلان پروانه را مشاهده می‌کنیم که در جشنواره فجر حضور دارد.

شروین حاجی پور

شروین حاجی‌پور هم که قطعا معرف حضور شما همراهان مجله روزساز هست. او متولد ۱۰ فروردین ۱۳۷۶ است. خواننده‌ای با استعداد که ابتدا در برنامه عصر جدید هنر خود را به نمایش گذاشت و شناخته شد، اما شهرت جهانی شروین به جایزه گرمی او برمی‌گردد. شروین همان خواننده‌ای است که با آهنگ «برای…» به شهرتی جهانی رسید و برنده جایزه گرمی بهترین ترانه برای تغییر اجتماعی سال ۲۰۲۳ شد.

شروین حاجی‌پور برنده جایزه گرمی2023. ما در این مقاله در مورد رابطه پنهانی شروین حاجی پور و ترلان پروانه صحبت می‌کنیم.
شروین حاجی‌پور برنده جایزه گرمی۲۰۲۳


اما، ماجرا از چه قرار است؟

چندی پیش خبر رابطه ترلان و شروین در فضای مجازی مطرح شد. داستان از جایی شروع شد که این دو هنرمند لایوی دونفره برگزار کردند. در این لایو  هر دو بالاخص شروین حاجی پور از خاطرات شیطنت آمیز خود گفت و  شاخک‌های فعالان صفحات مجازی را تکان داد. فعالان مجازی هم بعد از کشف شواهد و ارائه آن‌ها در صفحات اجتماعی برای دیگر کاربران، این شایعه را به خبری موثق تبدیل کردند. هرچند که هنوز با واکنشی از طرف این دو سلبریتی مواجه نشده‌ایم، اما این اخبار و شواهد شک همه کاربران را به یقین تبدیل کرده است. نظر شما چیست؟ آیا این خبر تنها یک شایعه ‌است؟

اما بقول معروف: تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها…

پیشنهاد می‌کنم از اخبار روز مجله سینمایی روزساز غافل نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب