روش‌هایی برای صحنه آرایی مجالس

روش‌هایی برای صحنه آرایی مجالس

آیا می‌خواهید یک مراسم رویایی داشته باشید اما ایده‌ای برای تزئین مجلس خود ندارد. برای صحنه آرایی مجلس خود مطلب را مطالعه کنید.

همان‌طور که می‌دانید تزئینات یکی از رکن‌های اساسی برای هر مهمانی هستند. رویدادهای شگفت انگیز زیادی در زندگی وجود دارد که شایسته جشن گرفتن هستند. صدها روش نیز برای گرامی‌داشت این روزهای خاص زندگیتان وجود دارد. چه در حال برگزاری جشن تولد برای برای یکی از عزیزان خود باشید و چه در حال برگزاری یک مجلس عروسی، انجام صحنه آرایی برای مجالس امری ضروری است. دکور مهمانی می‌تواند باعث جذب و جلب توجه مهمانان شود. شما با توجه به نوع مهمانی و میزان اهمیتی که آن مهمانی برای شما دارد باید نوع تزیین خود را مشخص کنید. در واقع، تزیین یک مهمانی بزرگ می‌تواند سرگرم کننده و ساده باشد. این کار به حدی شیرین و لپذیر است که اگر مقداری خلاقیت به خرج دهید خودتان می‌توانید تزئینات مجالستان را انجام دهید.


۸ دکوراسیون مهمانی برتر:

وقتی صحبت از ایده‌های دکور می‌شود، همه چیز بیشتر برای بالا بردن و ایجاد روحیه عالی برای مهمانان است. اگر در حال برگزاری جشن برای فرد خاصی هستید حتما به این نکته توجه کنید که چگونه دکوری ایجاد کنید که فرد مورد نظر را مرکز مهمانی و توجه نشان دهد. اگر مهمانی شما یک مهمانی با تم است، به این فکر کنید که چه عناصر و رنگ‌هایی به خوبی با موضوع و تم شما هم‌خوانی دارند و در نزئینات خود از آن‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال، بهتر است در یک مهمانی با تم پری دریایی از رنگ‌هایی مانند فیروزه‌ای استفاده شود در حالی که یک مهمانی بزرگ و مجلل بر روی فلزات و زرق و برق تمرکز دارد. هنگامی که این نقوش و رنگ‌ها را در ذهن داشتید، می‌توانید آن‌ها را در ایده‌های دکوراسیون خود بگنجانید.

فرقی نمی‌کند میزبان یک جشن تولد، حمام نوزاد، یا جشن‌های فصلی مانند یک جشن شیرین روز ولنتاین باشید، در این مطلب از مجله روزساز ۸ نوع تزیین برای مهمانی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

۱. گل آرایی با گل‌های کاغذی:

گل‌های تازه زیبا‌ هستند، اما بسیار گران‌اند و دوام زیادی ندارند. با گل‌های کاغذی، می‌توانید محیطی مشابه را بدون نگرانی در مورد پژمرده شدن گلبرگ‌ها قبل از رسیدن مهمان ایجاد کنید. از گل‌های ادریسی استادانه گرفته تا تاج گل‌های فصلی، ایده‌های مختلفی برای گل کاغذی وجود دارد که می‌توانید برای خاص کردن مهمانی خود از آن‌ها استفاده کنید.

۲. گلدسته‌های زیبای منگوله‌ای:

با استفاده از نوارهای پارچه یا کاغذی‌های رنگی و مقداری ریسمان و نوار به راحتی می‌توانید حلقه‌های منگوله‌ای ایجاد کنید. پارچه یا کاغذ را در رنگ‌هایی انتخاب کنید که با بقیه دکور مراسم شما هم‌خوانی داشته باشد، یا با رنگ‌های غیرمنتظره تضاد ایجاد کنید.

۳. طاق بادکنکی:

طاق‌های بادکنکی عناصری چشم نواز هستند که ظاهری حرفه‌ای را ارائه می‌دهند. درست کردن آن‌ها به طرز باورنکردنی ساده و آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید بادکنک، سیم یا نخ ماهیگیری است. از رنگ‌هایی استفاده کنید که با تم مهمانی شما مطابقت دارند. طاق بادکنک را روی میز دسر یا در ورودی مراسم خود قرار دهید. حتی می‌توانید از آن برای قاب‌بندی در صحنه، در صورت وجود مجری یا به‌عنوان تزئینی برای عکس، استفاده کنید.

روش‌هایی برای صحنه آرایی مجالس
استفاده از بادکنک در دیزاین تولد

۴. استفاده از گل:

گل‌ها یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اضافه کردن شادی بیشتر به مهمانی هستند. برای این‌که مهمانی و میز‌های مهمانی شما شیک‌تر به نظر برسند حتما چند شاخه گل را در گلدان‌های کوچکی بگذارید و آن‌ها را در مرکز میز‌های پذیرایی خود قرار دهید.

۵. بادکنک:

بادکنک‌ها جزء یکی از رایج‌ترین و متداول‌ترین وسایل تزئینی برای مجالس به شمار می‌روند. بادکنک‌ها بسیار متنوع هستند. شما می‌توانید آن‌ها را در اشکال، رنگ‌های مختلف و برای رساندن پیام‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید. تمام افراد اعم از کوچک و بزرگ، تزئینی که با بادکنک‌های فویلی باشد را دوست دارند. این بادکنک‌های فانتزی برای فارغ التحصیلی و حمام نوزاد نیز عالی هستند. همچنین می‌توانید از بادکنک‌ها برای تنظیم صحنه پس‌زمینه عکس خود استفاده کنید تا لحظه‌ای خاص را برای مهمانان خود ثبت کنید. بادکنک‌های موجود در عکس‌ها به وضوح نشان می‌دهند که عکس‌ها مربوط به یک مهمانی هستند.

۶. تزئینات میز:

تزئینات میز بسته به مناسبت خاصی که جشن می‌گیرید متفاوت است. به عنوان مثال، دکوراسیون مهمانی دخترانه ممکن است شیک و عجیب و غریب باشد، در حالی که دکوراسیون مهمانی پسرانه ممکن است ساده‌تر و خشن‌تر باشد.

۷. شمعدان:

مانند گل، شمع‌ها راه بسیار خوبی برای اضافه کردن ظرافت به مهمانی هستند. می‌توانید چندین شمع با ارتفاع‌های مختلف را روی یک میز به‌عنوان قطعه‌ی مرکزی برای عروسی نمایش دهید. همچنین می‌توانید شمع‌ها را در فانوس‌ها قرار دهید تا حسی دنج را به یک مهمانی شبانه فیلم در فضای باز اضافه کنید یا شمع‌های کوچک را در شیشه‌های میسون با برف تقلبی برای یک رویداد زمستانی قرار دهید.

۸. گل آرایی با گل‌های طبیعی:

زیبایی فوق‌العاده گل‌ها به راحتی توجه را به خود جلب می‌کند و ممکن است از نظر بصری برای هر کسی خوشایند باشد. درست است شاید گل آرایی از نظر هزینه‌ای کمی گران‌تر از روش‌های تزئینی درگیر باشد اما زیبایی که گل‌های طبیعی به مجالس شما می‌دهند قابل قیاس با هیچ یک از تزئینات دگیر نیست. گل آرایی نسبت به باقی تزئینات کمی تخصصی‌تر است و شما برای انجام این نوع تزئین نیاز به یک متخصص و گل آرا دارید.


نکات تزئین مهمانی:

تزیین یک مهمانی ممکن است برای شما ساده به نظر برسد. اما همیشه اینطور نیست. در اینجا چند نکته مفید وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید تا فضای مهمانی بی‌عیب و نقصی ایجاد کنید.

  • زیاده روی نکنید. تزیینات زیاد می‌تواند فضای مهمانی و جشن‌ شما را شلوغ کند و لذت بردن از مهمانی را برای مهمانان شما چالش برانگیزتر کند.
  • نورپردازی را به خاطر بسپار: در نظر بگیرید که چگونه فضای مهمانی را به خصوص در شب روشن نگه دارید. در طول روز، می‌توانید پنجره‌ها را باز کنید و نور طبیعی را وارد کنید، اما در مهمانی‌های عصرانه، باید خلاقیت بیشتری به خرج دهید.

یک پیشنهاد برای شما مخاطب عزیز:

اگر در زمینه‌ی صحنه‌آرایی مجالس تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر با انجام سفارشات کار برای صحنه‌آرایی از مهارت خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص صحنه‌آرایی به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی صحنه‌آرایی کلیک کنید.

اگر نیاز به خدمات صحنه آرایی دارید، می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب