8 مورد از انواع کرکره برای اماکن مختلف

۸ مورد از انواع کرکره برای اماکن مختلف

انواع مختلفی از کرکره برقی وجود دارد. کدام یک برای ملک یا کسب و کار شما مناسب است؟ با مطالعه‌ی این مطلب برای انتخاب، بهترین تصمیم را بگیرید.

با پیشرفت تکنولوژی و دیجیتالی شدن همه‌ی کارها در سال‌های اخیر، محبوبیت انواع استفاده از کرکره افزایش پیدا کرده است، به ویژه و با توجه به این که بیشتر سرقت‌ها از طریق پنجره‌ها و درها اتفاق می‌افتد. کرکره‌ها امنیت در برابر مزاحمان و محافظت در برابر شرایط آب و هوایی سخت را فراهم می‌کنند. تولیدکنندگان به این افزایش محبوبیت با ارائه گزینه‌های زیادی در مورد انواع کرکره پاسخ داده‌اند.

انواع کرکره برای اماکن مختلف

هر صاحب ملک، چه تجاری و چه مسکونی، نیازهای متفاوتی دارد و انواع مختلفی از کرکره برای رفع این نیازهای متفاوت وجود دارد. با این حال، این می‌تواند انتخاب کرکره  برقی را به یک کار مشکل تبدیل کند. برای آشنایی با انواع کرکره ادامه مطلب را بخوانید. این به شما کمک می‌کند تا انتخابی آگاهانه در مورد این که کدام نوع برای ملک و نیازهای شما مناسب است داشته باشید.

  1. کرکره‌های داخلی
  2. کرکره خارجی یا بیرونی
  3. کرکره‌های غلتکی دستی
  4. کرکره برقی
  5. کرکره‌های غلتکی توکار
  6. کرکره‌های غلتکی روکار
  7. کرکره‌های آلومینیومی
  8. کرکره غلتکی شفاف


۱) کرکره‌های داخلی:

کرکره‌های داخلی در داخل ساختمان شما ایجاد می‌شود. آن‌ها همه کاره هستند و نور زیادی وارد می‌کنند. علاوه بر این، کرکره‌های داخلی تهویه عالی را فراهم می‌کنند. آن‌ها از بیرون خانه یا ساختمان شما عالی به نظر می‌رسند و در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف مطابق با ترجیحات شما هستند.

۲) کرکره خارجی یا بیرونی:

کرکره‌های بیرونی در قسمت بیرونی ساختمان شما قرار می‌گیرند و نصب می‌شوند. مانند کرکره‌های داخلی، آن‌ها در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سبک‌ها مطابق با نیازهای زیبایی شناختی شما هستند. با این حال، آن‌ها نور و تهویه کم‌تری نسبت به انواع داخلی خود ارائه می‌دهند. آن‌چه را که از نظر نور و تهویه کم دارند در استحکام و دوام جبران می‌کنند. وقتی صحبت از امنیت به میان می‌آید بسیار کاربردی‌تر هستند و از شرایط آب و هوایی سخت و مزاحمان محافظت می‌کنند.

۳) کرکره‌های غلتکی دستی:

کرکره‌های دستی همان‌طور که از نام آن پیداست به صورت دستی کار می‌کنند. آن‌ها به یک دسته متصل می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را باز یا بسته کنید. از آن‌جایی که آن‌ها از عناصر کم‌تر و ارزان‌تری ساخته شده‌اند، معمولاً ارزان‌تر از جایگزین خود یعنی کرکره‌های برقی هستند. این باعث می‌شود آن‌ها برای افرادی که سعی در کم کردن هزینه‌ها دارند، انتخاب محبوبی باشند. اگر به کرکره‌های غلتکی بزرگی نیاز دارید که باید مرتباً آن‌ها را تنظیم کنید، بهتر است کرکره‌های برقی را انتخاب کنید تا کارکرد آن‌ها آسان‌تر شود.

۴) کرکره برقی:

نصب و نگه‌داری کرکره برقی نسبت به کرکره دستی هزینه بیشتری دارد. با این حال، آن‌ها بسیار راحت‌تر هستند. آن‌ها به شما این امکان را می‌دهند که کرکره‌های خود را تنها با کلیک یک دکمه باز و بسته کنید. شما نیازی به اعمال قدرت بدنی ندارید. حتی می‌توانید آن‌ها را به پنل‌های خورشیدی متصل کنید تا هزینه برق خود را کاهش دهید. بسیاری از صاحبان املاک یا صاحبان خانه، به ویژه آن‌هایی که تحرک محدود دارند و کرکره‌های زیادی دارند، متوجه می‌شوند که راحتی کرکره‌های برقی باعث می‌شود ارزش هزینه‌هایشان را داشته باشند.

اگر در زمینه‌ی خدمات نصب کرکره برقی تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای نصب کرکره برقی از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص نصب کرکره برقی به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی نصب کرکره برقی کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات نصب کرکره برقی دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

۵) کرکره‌های غلتکی توکار:

کرکره‌های داخلی در قاب پنجره‌ها و درهای شما نصب می‌شوند. این به پنهان کردن بسیاری از اجزای آن‌ها کمک می‌کند، که برای املاک مسکونی یا فضاهای اداری مدرن عالی است. هنگامی که کرکره‌های غلتکی باز می‌شوند، کرکره‌های غلتکی شما از دید ناپدید می‌شوند. این آن‌ها را برای کسانی که زیبایی شناسی را در اولویت قرار می‌دهند بسیار جذاب می‌کند.

یکی از انواع کرکره، کرکره‌هایی روکار هستند که طبق تصویر بر روی پنجره‌ها نصب می‌شوند و زیبایی خاصی به این پنجره‌ها می‌دهند.
انواع کرکره برای درهای مختلف

۶) کرکره‌های غلتکی روکار:

کرکره های غلتکی روکار بر روی سطح نصب ساخته و نصب می‌شوند. این بدان معنی است که ریل‌ها و جعبه‌های کرکره‌ای آن‌ها روی قاب پنجره‌ها و چارچوب درهای شما قابل مشاهده خواهد بود. با این حال، آن‌ها با در نظر گرفتن این واقعیت طراحی شده‌اند. به این ترتیب، ریل‌ها و جعبه‌های کرکره آن‌ها می‌تواند بسیار جذاب به نظر برسد. آن‌ها همچنین ارزان‌تر و آسان‌تر از کرکره‌های داخلی نصب می‌شوند.

۷) کرکره‌های آلومینیومی:

کرکره‌های آلومینیومی فوق‌العاده سبک و بادوام هستند. آن‌ها محافظت عالی در برابر مزاحمان و شرایط آب و هوایی سخت دارند و به راحتی دچار زنگ‌زدگی نمی‌شوند. آن‌ها همچنین مستعد صرفه جویی در انرژی و کاهش نویز هستند. این باعث می‌شود که آن‌ها به یک انتخاب فوق‌العاده محبوب برای کرکره‌های غلتکی تبدیل شوند.

۸) کرکره غلتکی شفاف:

کرکره‌های شفاف دید بیشتری را نسبت به انواع آلومینیومی خود ارائه می‌دهند. محبوبیت آن‌ها در حال افزایش است، به خصوص برای درها و پنجره‌هایی که مشرف به باغ‌ها یا مناظر زیبا هستند.

چگونه یک کرکره مناسب را برای ملک خود انتخاب کنیم؟

هر مورد از انواع کرکره دارای مزایا و معایبی است. بنابراین، شما باید در نظر داشته باشید که چه چیزی را می‌خواهید از کرکره‌ها بدست آورید و برای دستیابی به آن چه مقدار هزینه می‌کنید. خوشبختانه، می‌توانید انواع مختلف کرکره را با هم به کار ببرید تا بهترین کرکره را برای ملک خود ایجاد کنید. اگر تصمیم دارید هزینه‌ها را به حداقل برسانید، ممکن است بخواهید کرکره‌های دستی و یا داخلی را انتخاب کنید. اگر امنیت اولویت اصلی شماست، باید کرکره‌های آلومینیومی و یا بیرونی را در نظر بگیرید. گزینه‌های مختلف در دسترس شما، یافتن کرکره‌ای که بتواند نیازهای شما را در حد بودجه شما برآورده کند، آسان می‌کند.

اگر در زمینه‌ی خدمات تعمیر و نصب درب و کرکره برقی تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای تعمیر و نصب درب و کرکره برقی از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص تعمیر و نصب درب و کرکره برقی به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی تعمیر و نصب درب و کرکره برقی کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات تعمیر و نصب درب و کرکره برقی دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

علاوه بر انواع کرکره که در صنایع مختلفی کاربرد دارد جک‌های درب‌ها هم از تکنولوژی‌های نسبتا جدید هستند که در تصویر مشاهده می‌شود این جک‌ها بر روی درب پارکینگ یک ساختمان نصب شده است.
مزایای جک درب پارکینگ


کاربرد انواع جک برای درب‌های مختلف

کاربرد جک برای درب پارکینگ

حالا که حرف از تکنولوژی و دیجیتال شد، امروزه برای راحتی کار و آسودگی خاطر، افراد از جک‌های مختلف برای درهای مختلف ملک خود استفاده می‌کنند. جک یک وسیله هوشمند است که از راه دور کنترل می‌شود. یعنی با استفاده از یک ریموت کنترل می‌توان درهای مختلف را باز و بسته کرد. این جک‌ها در قسمت‌های مختلف و برای درهای متنوعی کاربرد دارند، مانند درب پارکینگ، درب کارگاه‌ها و درهای ورودی منزل.

به طور کل کاربرد جک‌ها این است که وقتی جلوی درب پارکینگ با ماشین خود می‌ایستید، دیگر لازم نیست از ماشین پیاده شوید. شما می‌توانید فقط با یک ریموت مناسب از این درها رفت و آمد کنید. این کار باعث می‌شود تا زحمت از ماشین پیاده شدن و باز کردن درب پارکینگ و یا کارگاه را نداشته باشید. در صورتی که جک‌ درب‌ها دچار مشکل یا خرابی شدند می‌توان از یک متخصص برای تعمیر در این زمینه کمک گرفت.

اگر در زمینه‌ی خدمات تعمیر جک پارکینگ تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای تعمیر جک پارکینگ از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص تعمیر جک پارکینگ به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی تعمیر جک پارکینگ کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات تعمیر جک پارکینگ دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

کاربرد جک آرام‌بند

جک آرام‌بند همان‌طور که از نامش پیداست برای بستن درهای بازویی و همچنین درهای سنگین به کار می‌رود. این جک‌ها از شدت بستن در با سرعت زیاد می‌کاهند و سرعت آن را کنترل می‌کنند. جک‌های آرام‌بند بر روی درهای متنوعی نصب می‌شوند که شامل درهای چوبی، درهای فلزی و … است. عوامل مهمی بر روی کارکرد درست این وسیله تاثیر می‌گذارد که عبارتند از:

  • وزن درب
  • جنس و نوع درب
  • محل قراگیری درب
  • عوامل و شرایط محیطی
  • نوع قفل درب‌ها

اگر در زمینه‌ی خدمات نصب جک آرام‌بند تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای نصب جک آرام‌بند از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص نصب جک آرام‌بند به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی نصب جک آرام‌بند کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات نصب جک آرام‌بند دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب