انواع خدمات خودرو و تعمیر ماشین در تعمیرگاه

انواع خدمات خودرو

خدمات خودرو شامل چه مواردی می‌شود؟ ما در این مطلب کامل و جامع به بررسی انواع متفاوتی از خدمات خودرو می‌پردازیم تا یک خودرو سالم داشته باشید.

خودروها از وسایلی با پیچیدگی زیاد هستند و همچنین دارای قطعات و ریزکاری‌های فراوانی می‌باشند. این وسایل در زندگی انسان‌ها بسیار ضروری‌اند و افراد با خودروهایشان قادر به انجام کارهای زیاد و مختلفی هستند. به صورتی که اگر مشکلی برای خودرویشان پیش بیاید انگار که دست راست خود را از دست داده‌اند. بنابراین بسیار مهم است که به ماشینشان رسیدگی کنند و آن را از هر آسیب یا خرابی دور نگه‌دارند. این کار نیازمند سرویس خودرو در دوره‌های مختلف است. برای هر فرد مدت زمان این دوره ممکن است متفاوت باشد. زیرا ترجیحات افراد متفاوت هستند. باید در مورد خدمات خودرو که باعث سلامت و بهبود ماشین شما می‌شود و از شما در برابر آسیب‌ها و صدمات جدی تصادفات محافظت می‌کند اطلاعاتی کسب کنید. ما در این مطلب از مجله‌ی اینترنتی روزساز ما به بررسی خدماتی از خودرو می‌پردازیم که مهم است به آن‌ها توجه کنید.

اگر علاقه مند هستید تا خودروی خود را در سالم‌ترین حالت ممکن نگه‌دارید و از این دارایی ارزشمند خود محافظت کنید، پیشنهاد می‌کنیم مطالب ما را در دسته‌ی مراقبت از خودرو و دسته‌ی ترفندهای خودرویی مطالعه کنید.

لیستی از انواع خدمات خودرو برای ماشین ارزشمند شما

۱) کمربند و صندلی خودرو:

از مهم‌ترین اجزای داخلی یک خودرو کمربند و صندلی خودرو می‌باشد. این جز اساسی در خودرو نقش مهمی در سلامت افراد و کاهش خطرات در هنگام رانندگی دارد. در صورتی که صندلی و کمربند خودرو خراب باشند، در هنگام رانندگی و بروز تصادفات جاده‌ای صدمات جبران‌ناپذیری به فرد وارد می‌شود. کمربند از پرتاب شدن افراد به بیرون در هنگام رانندگی جلوگیری می‌کند. آیا کمربند خودروی شما دچار مشکل یا خرابی شده است؟ بهتر است در اسرع وقت از یک تعمیرکار حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید تا این سپر محافظتی خودروی شما را درست کند. با این کار یک رانندگی ایمن برای خود داشته باشید و یک سفر بی‌خطر را به خانواده‌ی خود هدیه دهید.

اگر در زمینه‌ی تعمیر صندلی و کمربند خودرو تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای تعمیر صندلی و کمربند خودرو از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص تعمیر صندلی و کمربند خودرو به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی تعمیر صندلی و کمربند خودرو کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات تعمیر صندلی و کمربند خودرو دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

۲) لامپ و چراغ خودرو:

یکی دیگر از مهم‌ترین اجزای خودرو لامپ و چراغ است. لامپ و چراغ به افراد کمک می‌کند تا در شرایط آب و هوایی مختلف یک رانندگی ایمن و بدون خطر داشته باشند. چراغ‌های خودرو انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها کاربردهای مختلفی را در زمان‌های متفاوت ارائه می‌دهند. هر کدام از انواع چراغ که در این قسمت معرفی می‌شوند در موقعیت‌های مختلفی برای افراد در جهت یک رانندگی ایمن کمک می‌کنند. تعویض یا تعمیر لامپ و چراغ خودرو و توجه به آن‌ها از موارد مهم و ضروری است. پس در صورت بروز مشکل به یک متخصص تعمیرکار در این زمینه مراجعه کنید تا از بروز صدمات جلوگیری کنید.

انواع چراغ‌های خودرو

  • چراغ‌های جلو: نور بالا یا نور پایین
  • چراغ‌های روشنایی در روز: چراغ‌های جلوی روشن، به طور خودکار فعال می‌شوند.
  • چراغ‌های جانبی: چراغ‌های کم‌نور واقع در واحدهای چراغ‌های جلو
  • چراغ مه‌شکن عقب: یک چراغ قرمز تک یا دوتایی
  • چراغ‌های مه‌شکن جلو: چراغ‌های سفید کوچک که در قسمت سپر تنظیم می‌شوند.
خدمات خودرو باعث زیبایی و سلامت این وسیله‌ی ارزشمند می‌شود و بسیار مهم است.
خدمات تعمیر لامپ و چراغ خودرو

اگر در زمینه‌ی تعویض لامپ و چراغ تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای تعویض لامپ و چراغ از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص تعویض لامپ و چراغ به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی تعویض لامپ و چراغ کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات تعویض لامپ و چراغ دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.


شفاف‌سازی چراغ خودرو:

قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض اشعه ماوراء‌بنفش و سختی‌های رانندگی روزمره می‌تواند چراغ‌های جلوی خودروی شما را در چند سال کوتاه و هر چند وقت یکبار زرد کند. این مشکل برای خودروی شما ظاهر خوبی ندارد و در شب با کاهش دید، خطری ایجاد می‌کند. این مورد باید در شما نگرانی ایجاد کند. می‌توانید چراغ‌های جلوی ماشین خود را که زرد شده‌اند را تمیز کنید. برای این که شفاف‌سازی چراغ خودروی شما به بهترین شکل ممکن انجام شود، از روش زیر اقدام کنید.

اگر در زمینه‌ی شفاف سازی چراغ خودرو تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای شفاف سازی چراغ خودرو از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص شفاف سازی چراغ خودرو به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی شفاف سازی چراغ خودرو کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات شفاف سازی چراغ خودرو دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

۳) برق و باطری خودرو:

یکی از عوامل و قطعاتی که باعث روشن شدن و حرکت کردن خودرو می‌شود، سیستم برق و باطری خودرو است. سیستم باطری ماشین در ۲ نوع باتری اتمی و باتری اسیدی ارائه می‌شود. همان‌طور که می‌دانید این قطعه‌ی ماشین از اهمیت بسیار زیادی در تامین انرژی و برق خودرو برخوردار است. بنابراین صاحب گرامی خودرو باید هر چند وقت یکبار سیستم برق و باطری ماشین خود را چک کنید. باطری خودرو یک قطعه بسیار مهم در سیستم ماشین است که وظیفه‌ی تامین برق در بخش‌های مختلف ماشین را دارد، که عبارتند از:

  • ذخیره‌ی انرژی توسط دینام
  • تامین انرژی برق لازم برای استارت خودرو
  • تامین انرژی مورد نیاز برای چراغ‌ها و لامپ‌های خودرو
  • تامین برق برای پخش آهنگ
  • ارائه‌ی برق برای کولر و بخاری و تهویه‌ی مطبوع ماشین

اگر در زمینه‌ی خدمات برق و باطری خودرو تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای برق و باطری از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص برق و باطری به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی برق و باطری کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات برق و باطری خودرو دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

۴) صافکاری خودرو:

صافکاری یکی از روش‌هایی است که در فرآیند زیبایی و بی‌نقص به نظر رسیدن خودرو از نظر ظاهری تاثیر زیادی دارد. این روش به دو صورت صافکاری سنتی و صافکاری به روش مدرن با استفاده از دستگاه PDR انجام می‌شود. حوادث مختلفی از جمله شرایط آب و هوایی مانند طوفان و تگرگ، بادهای شدید و همچنین تصادفات جزئی که در خیابان اتفاق می‌افتد. این حوادث می‌تواند به بدنه‌ی خودروی شما آسیب برساند. پس شما باید فرآیند رفع آسیب‌ها و فرورفتگی‌های بدنه‌ی خودرویتان را در نظر داشته باشید و از یک صافکار حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید. البته به شما بستگی دارد که کدام یک از روش‌های صافکاری را برای خودروی خود در نظر بگیرید.

اگر در زمینه‌ی خدمات صافکاری در محل تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای صافکاری در محل از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص صافکاری در محل به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی صافکاری در محل کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات صافکاری در محل خودرو دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

۵) خدمات خودرو برای لاستیک و تایر:

لاستیک‌ها به عنوان تنها قسمت‌های یک خودرو هستند که مستقیماً با جاده در تماس قرار می‌گیرند. همچنین نقش بسیار مهمی در عملکرد ماشین در جاده دارند. استفاده از لاستیک‌های بزرگ در ماشین مزایایی مانند رانندگی بهتر در شرایط آب و هوایی بد و فاصله بهتر از سطح زمین تا زیبایی‌شناسی ارائه می‌دهد. همچنین امروزه بسیار ترند است. چه لاستیک بزرگ، چه لاستیک کوچک، هر دوی این لاستیک‌ها تاثیر بسیار زیادی در سرعت و رانندگی ایمن با خودرو را دارد. بنابراین در صورتی که احساس می‌کنید لاستیک‌های ماشین شما رو به خرابی و زوال است. از یک کارشناس و متخصص در این زمینه استفاده کنید تا لاستیک‌های ماشین خود را به حالت عالی قبلش برگردانید.

اگر در زمینه‌ی خدمات تعویض لاستیک و تایر تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای تعویض لاستیک و تایر از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص تعویض لاستیک و تایر به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی تعویض لاستیک و تایر کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات تعویض لاستیک و تایر دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

۶) خدمات پنچرگیری خودرو:

مطمئناً، هیچ چیز برای یک راننده ناخوشایندتر از این نیست که با یک لاستیک پنچر در هنگام رانندگی برای تعطیلات، یا حتی به دلیل پنچری هنگام رانندگی در بزرگراه‌ها روبرو شود. لاستیک در اثر دو عامل مهم ورود جسم خارجی به لاستیک و فشار نادرستی که در اثر سرعت زیاد به لاستیک وارد می‌شود دچار پنچری می‌گردد. در صورتی که در هنگام رانندگی با این اتفاق ناخوشایند روبرو شدبد خونسردی خود را حفظ کرده و ماشین را نگه‌دارید. در اسرع وقت با یک متخصص در این حوزه تماس بگیرید تا مشکل شما را رفع کنند.

اگر در زمینه‌ی پنچرگیری تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای پنچرگیری از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص پنچرگیری به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی پنچرگیری کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات پنچرگیری دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

از خدمات خودرو شامل ایجاد روکش سرامیکی بر روی خودرو است که بعث زیبایی آن می‌شود.
خدمات سرامیک خودرو

۷) خدمات سرامیک خودرو:

پوشش سرامیکی برای خودرو یک پوشش نیمه دائمی یا دائمی (بسته به نوع آن) است. این پوشش برای محافظت در برابر آسیب‌های خارجی رنگ، روی قسمت بیرونی خودرو اعمال می‌شود. این یک رنگ نانوسکوپی است که به شکل مایع اعمال می‌شود، اما برای تشکیل یک لایه سخت روی رنگ خودروی شما، قرار می‌گیرد. معمولاً از دی اکسید سیلیکون (SiO2) تشکیل می‌شود که اغلب از مواد طبیعی از جمله کوارتز و ماسه به وجود می‌آید. هنگامی که مواد شیمیایی با رنگ ماشین شما پیوند می‌خورند، یک اثر آبگریز (آب دفع کننده) ایجاد می‌کنند.

انواع مختلفی از پوشش‌های سرامیکی در دسترس هستند، توصیه می‌شود که برای اطمینان از مراقبت صحیح از رنگ ماشین خود، به یک متخصص مراجعه کنید.

اگر در زمینه‌ی خدمات سرامیک خودرو تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای سرامیک خودرو از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص سرامیک خودرو به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی سرامیک خودرو کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات سرامیک خودرو دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.


۸) دیاگ خودرو:

تست دیاگ خودرو، تجزیه و تحلیل دیجیتالی از سیستم‌ها و اجزای مختلف کامپیوتری خودرو شما است. وسایل نقلیه مدرن بسیار دیجیتالی‌تر از آن چیزی هستند که مردم ممکن است از آن مطلع باشند. نرم‌افزار تخصصی هر زمان که موتور خودروی شما روشن می‌شود کار می‌کند. تا بر ویژگی‌های مختلف نظارت کند و گزارش‌های داده‌ای را ایجاد کند. می‌توان آن‌ها را در طول تست دیاگ خودرو جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کرد. تست‌های تشخیصی خودرو، اجزا و سیستم‌های خودروی شما را اسکن می‌کنند. این اسکن مشکلات قطعاتی مانند موتور، گیربکس، مخزن روغن، دریچه گاز و بسیاری موارد دیگر را بررسی کنند.

اگر در زمینه‌ی خدمات دیاگ خودرو تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای دیاگ خودرو از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص دیاگ خودرو به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی دیاگ خودرو کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات دیاگ خودرو دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

۹) خدمات خودرو برای نصب دزدگیر:

اگر می‌خواهید در مورد دزدگیر اتومبیل به ساده‌ترین شکل آن فکر کنید، چیزی نیست جز یک یا چند سنسور متصل به نوعی آژیر. ساده‌ترین دزدگیر دارای یک سوئیچ بر روی درب راننده است. این دزدگیر سیم‌کشی می‌شود تا اگر کسی در را باز کند آژیر شروع به ایجاد صدا می‌کند. برای این که یک دزدگیر مناسب با کارایی بالا برای محافظت از خودروی خود در برابر عوامل سرقت داشته باشید. باید از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

اگر در زمینه‌ی خدمات نصب دزدگیر خودرو تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای نصب دزدگیر از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص نصب دزدگیر به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی نصب دزدگیر کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات نصب دزدگیر خودرو دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب