5 سلبریتی که با طرفدارانشون ازدواج کردند

۵ سلبریتی که با طرفدارشان ازدواج کردند

داستان عشق و ازدواج 5 نفر از سلبریتی‌های معروف هالیوود با طرف‌دارشان، که هر کدام در توع خود جالب و جذاب است.

عشق غیر قابل پیش‌بینی است و این موضوع در هالیوود چندین بار تاکنون اتفاق افتاده است. ما اغلب ستاره‌های سینما را بت‌هایی دست نیافتنی می‌دانیم و خیلی وقت‌ها آرزو داشتیم که با آنها ازدواج کنیم.  این شاید یک آرزوی دست نیافتنی به نظر برسد اما همیشه هم اینطور نبوده و استثناهایی در این میان وجود داشته است. ازدواج سلبریتی ها معمولاً داستان جالب و جذابی دارد.

برخی از افراد مشهور هالیوود با طرفداران آتشین خود رابطه نامشروع داشتند و برخی در نهایت با آنها ازدواج کردند. در این مطلب از مجله اینترنتی روزساز، افرادی از سلبریتی‌های مشهور هالیوود را معرفی می‌کنیم که با طرفدارانشون ازدواج کردند.

ازدواج دو سلبریتی معروف هالیوود تام کروز و کتی هولمز
تام کروز و کتی هولمز دو سلبریتی که باهم ازدواج کرده‌اند


۱) تام کروز و کتی هولمز

کیتی هولمز در زمان پخش سریال «داوسون کریک» Dawson’s Creek عنوان کرد که «بازیگر مرد این سریال آرزوی ممنوعه هر دختری است» و همه دخترها دوست دارند که عکسی از او را در اتاقشان داشته باشند. اولین ملاقات این دو در آوریل ۲۰۰۵ انجام شد و پس از مدت کوتاهی رابطه عاشقانه بین این دو نفر متولد شد که حدود ۶ سال به طول انجامید.

مت دِیمون و لوسیاناباروسو دو سلبریتی معروف که باهم ازدواج کرده‌اند
سلبریتی‌ معروف مت دِیمون و همسرش لوسیانا باروسو

۲) مت دِیمون و لوسیانا باروسو

داستان ملاقات این دو نفر در واقع در جریان یک فیلم اتفاق افتاده است. این بازیگر با لوسیانا باروسو آرژانتینی در باری در میامی که در آن مشغول فیلمبرداری بود ملاقات کرد، در حالی که لوسیانا در آنجا به عنوان پیشخدمت کار می‌کرد. این زن که قبلاً از طرفداران این بازیگر بود، به او کمک کرد تا از دست سایر طرفدارانش که او را برای گرفتن عکس و امضاء آزار می‌دادند فرار کند. و در آن لحظه جرقه‌ی داستان عشق آنها متولد شد و آنها هم بهم رسیدند. (منبع: donnamoderna.com)

آن هِیث وِی و آدام شولمن هم جزو ازدواج سلبریتی به حساب می‌آیند که در آن یک ستاره با طرفدار خود ازدواج کرده است
آن هِیث وِی و آدام شولمن یک ازدواج سلبریتی

۳) آن هِیث وِی و آدام شولمن

این زوج پس از چندین سال آشنایی در سال ۲۰۱۲ باهم ازدواج کردند. پس از عروسی، شولمن، شوهر و تهیه کننده او گفت که او از طرفداران و دوستداران قدیمی این بازیگر بوده است. (منبع: “lehren.com”)

کریس مارتین و گوینس پالترو
کریس مارتین و گوینس پالترو


۴) کریس مارتین و گوینس پالترو

اولین ملاقات این دو نفر در یک کنسرت بنام Coldplay انجام شد که این بازیگر در آن حضور داشت و بنابراین دستیار مارتین از گوینس خواست که به پشت صحنه بیاید. این خواننده و ترانه‌سرا و نوازنده عشق خود را به این بازیگر اعلام کرد و این دو با هم ازدواج کردند. (منبع: “lehren.com”)

جِیسون موموآ و لیسا بونِت
جِیسون موموآ و لیسا بونِت

۵) جِیسون موموآ و لیسا بونِت

جیسون موموآ اظهار داشته است که در سنین جوانی به لیزا بونت علاقه داشته است، زمانی که لیزا بونت که ۱۱ سال بزرگتر از جیسون بود و در سریال تلویزیونی “I Robinson” بازی کرد. به نظر می‌رسد که جیسون حقیقت را تنها پس از تولد فرزند دوم به همسرش گفته است تا او را نترساند. (منبع: “www.vanityfair.it”)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب