برترین فیلم‌های رمانتیک _ پارت یک

برترین فیلم‌های رمانتیک

فیلم‌های رمانتیک، داستان‌های جالبی هستند که انسان را به دنیای زیبای عاشقانه‌ها می‌برد.

چه بخواهید یک درام دلخراش تماشا کنید یا یک کمدی رمانتیک، گزینه‌های بی‌پایانی برای فیلم وجود دارد. چه غم و اندوه شما پس از یک جدایی دردناک شما را غرق کند، چه لذت بردن از یک شب پرنشاط. در این مطلب از مجله‌ی روزساز می‌خواهیم برترین فیلم‌های رمانتیک را به شما معرفی کنیم.

۱. بعد از

پس از برخورد ما (به انگلیسی: After We Collided) یک فیلم درام رمانتیک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی راجر کومبل است. این فیلم دنباله پس از اکران در سال ۲۰۱۹ است. در این فیلم جوزفین لنگفورد و هیرو فاینس تیفین به ترتیب نقش‌های تسا یانگ و هاردین اسکات را بازی می‌کنند. فیلم قسمت تاریک عاشقانه را به تصویر می‌کشد.

۲. اختلافات قلبی یکی از برترین فیلم‌های رمانتیک

وقتی گریس و هنری برای سردبیری مشترک روزنامه‌ی مدرسه انتخاب می‌شوند، هنری بلافاصله به سمت گریس کشیده می‌شود. هنگامی که او راز دلخراشی را که زندگی‌اش را تغییر داد متوجه می‌شود، عاشق او، یا حداقل کسی که فکر می‌کند عاشق اوست، می‌شود. Chemical Hearts در واقع درباره هرج و مرج و سردرگمی زندگی نوجوانان است.


۳. کلمات روی دیوار‌ها

پس از تشخیص اسکیزوفرنی، دانش‌آموز دبیرستانی و آشپز مشتاق آدام شروع به تحصیل در یک مدرسه کاتولیک می‌کند و از مخفی نگه‌داشتن وضعیت خود ناامید است. اما دیدگاه او زمانی تغییر می‌کند که عاشق نوجوانی بی‌خیال و صریح به نام مایا می‌شود.

۴. من تو را می‌خواهم یکی از بهترین فیلم‌های رمانتیک

I Want You Back دو غریبه به نام‌های پیتر و اما را دنبال می‌کند که به شیوه‌ای نسبتا نامتجانس با هم آشنا می‌شوند: پیتر گریه‌ی اما را می‌شنود. آن‌ها متوجه می‌شوند که هر دو به تازگی از هم جدا شده‌اند، بنابراین برنامه‌ای در نظر می‌گیرند که وقتی احساس ناراحتی می‌کنند، با هم تماس بگیرند. اما آن‌ها همچنین با تلاش برای جبران شرایط سابق خود که هر دو روابط جدیدی با افراد جداگانه ایجاد کرده‌اند، قدمی فراتر می‌گذارند.

فیلم‌های رمانتیک فیلم‌هایی هستند که مخاطبان خاص خود را دارند و تماشاگر را همراه خود به یک نیای شیرین دیگر می‌برد
برترین فیلم‌های رمانتیک

۵. برای عشق سیلوی

آیا به یک داستان عاشقانه نیاز دارید که فرار را تشویق کند؟ اجازه دهید تا شما را با عشق سیلوی آشنا کنیم. در این فیلم، زمانی که رابرت، یک موسیقیدان، و سیلوی، یک فیلمساز جاه‌طلب، سال‌ها بعد به هم می‌پیوندند، یک عاشقانه تابستانی زودگذر به چیزی بیشتر تبدیل می‌شود و احساس می‌کنند که هرگز کاملا محو نشده است.

۶. یک برخورد واقعی یکی از برترین فیلم‌های رمانتیک

ما اعتراف می‌کنیم که Finding You کمی قابل پیش‌بینی است، اما یک داستان عاشقانه‌ی عالی با شخصیت‌های جالب و مناظر زیبای ایرلندی است. در این فیلم، یک نوازنده مشتاق به نام فینلی در حین تحصیل در ایرلند عاشق یک ستاره مشهور سینما می‌شود. اما عاشقانه جدید آن‌ها پرمخاطره‌تر از آن چیزی است که آن‌ها پیش‌بینی می‌کردند.


۷. نقشه چیزهای کوچک عالی

مارک (کایل آلن)، نوجوانی با رویاهای بزرگ، در یک حلقه‌‎ی زمانی بی‌امان گیر کرده است. او که بارها و بارها همان روز را تکرار می‌کند، با پیش‌بینی حرکت بعدی آن‌ها و قدم گذاشتن برای کمک به آن‌ها، به دنبال کمک به دیگران است. هنگامی که مارک با مارگارت (کاترین نیوتن)، نوجوانی که اتفاقا در یک حلقه گیر کرده است، ملاقات می‌کند، این دو بلافاصله یک ارتباط برقرار می‌کنند و شروع به بحث در مورد زمان و چگونگی شکستن حلقه‌های خود می‌کنند.

۸. یک روز بارانی در نیویورک یکی از برترین فیلم‌های رمانتیک

این کمدی رمانتیک به کارگردانی وودی آلن بزرگ، دو دانشجوی کالج را دنبال می‌کند که برنامه‌ی سفرشان برای تعطیلات آخر هفته عاشقانه در نیویورک طبق برنامه‌ریزی پیش نمی‌رود. یک روز بارانی در نیویورک دارای بازیگران بسیار تاثیرگذاری است، از جمله تیموتی شالامه، ال فانینگ، سلنا گومز و جود لا.

اگر شما عاشق فیلم‌های رمانتیک هستید می‌توانی مطلب ۹ فیلمی که روز ولنتاین شما را خاص‌تر می‌کند را مطالعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب