تمیزترین خطوط هوایی جهان به نقل از مسافران

تمیزترین خطوط هوایی جهان به نقل از مسافران

اگر اهل سفر هستید حتماً می‌دانید که مسافرت با یک هواپیمای درب و داغون و کثیف چه حالگیری بزرگی می‌تواند باشد. برای همین لازم دیدیم تمیزترین خطوط هواپیمایی جهان را معرفی کنیم تا اگر دوست داشتید و در دسترس بود در سفرهای بعدی، استفاده کنید.

تمیزترین خطوط هوایی جهان

اگر اهل سفر هستید و مدام با هواپیما به سفر می‌روید، حتماً می‌دانید که هواپیماها چقدر می‌توانند کثیف باشند. چه کسی می‌داند سه نفر آخری که قبل از شما روی صندلی نشسته بودند چه کاری کرده‌اند؟ هنگامی اگر از نگاه‌های قضاوت‌آمیز همسفران خود در حالی که میز سینی و زیر سر خود را پاک می‌کنید خسته شده‌اید حتماً پرواز بعدی خود را با یکی از این خطوط هوایی که به تازگی به عنوان تمیزترین خطوط هوایی جهان انتخاب شده‌اند، رزرو کنید.


اگر اهل سفر کردن هستید دانستن اطلاعاتی درباره‌ی مسافرت‌های هوایی و خطوط هوایی ضرورت دارد تا سفر راحتری داشته باشید. و اگر سفر شما لغو شد باید‌ها و نباید‌های آن را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم تا دچار مشکل نشوید. (اگر پرواز شما با تاخیر مواجه شد یا لغو شد،چه کاری باید انجام دهید؟)

جوایز جهانی هواپیمایی Skytrax اخیرا لیست برندگان خود را اعلام کرد. یکی از دسته‌بندی‌هایی که آنها رتبه‌بندی می‌کنند تمیزترین کابین هواپیماهای جهان است. مسافران به «نظافت و صندلی، میز، فرش، پانل کابین و دستشویی» در خطوط هوایی مختلف رتبه می‌دهند. EVA Air یا Evergreen Airlines، یک شرکت هواپیمایی تایوانی، در رتبه اول سال ۲۰۱۹ قرار دارد.

خطوط هوایی ژاپن، ANA آل نیپون ایرویز، سنگاپور ایرلاینز و آسیانا ایرلاینز که همه شرکت‌های هواپیمایی آسیایی هستند، در ردیف پنج رتبه‌ برتر قرار دارند.
تمیزترین کابین هواپیماهای جهان

خطوط هوایی ژاپن، ANA آل نیپون ایرویز، سنگاپور ایرلاینز و آسیانا ایرلاینز که همه شرکت‌های هواپیمایی آسیایی هستند، در ردیف پنج رتبه‌ برتر قرار دارند. تمام ۲۰ مورد تمیزترین خطوط هوایی جهان را در لیست زیر را مشاهده کنید.


EVA Air
خطوط هوایی ژاپن Japan Airlines
ANA All Nippon Airways
خطوط هوایی سنگاپور Singapore Airlines
آسیانا Asiana Airlines
هاینان Hainan Airlines
بین‌المللی سوئیس Swiss International Air Lines
کاتای پاسیفیک ایرویز Cathay Pacific Airways
هواپیمایی قطر Qatar Airways
لوفت هانزا Lufthansa
خطوط هوایی چین China Airlines
خطوط هوایی اتریش  Austrian Airlines
هواپیمایی کره‌ Korean Air
ایر نیوزلند Air New Zealand
هواپیمایی کی ال ام رویال داچ KLM Royal Dutch Airlines
کانتاس ایرویز Qantas Airways
اژدهای کتی Cathay Dragon
بانکوک ایرویز Bankok Airways
تای ایرویز Thai Airways
فین ایر Finnair

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب