خانمی با نشاد دادن چند اسکناس در دستان خود و لبخندی که بر لب دارد خبر از رضایت خود می‌دهد. در این مقاله به بررسی کسب درآمد از راه مشاغل ساده می‌پردازیم.

کسب درآمد از ۹ شغل ساده

قطعا همه ما علاوه بر اینکه خواهان کسب درآمد عالی هستیم، مایلیم شغلی راحت با وظایف کمتر داشته باشیم. در این مطلب به بررسی تعدادی از این مشاغل می‌پردازیم.

اکثر افراد گمان می‌کنند که مشاغل پردرآمد احتمالا با مسئولیت‌ها یا استرس بیشتری همراه باشند، اما شما می‌توانید از بسیاری از مشاغل ساده، کسب درآمد خوبی داشته باشید. منظور از مشاغل ساده‌تر  این است که انجام وظایف در این مشاغل آسان‌تر و راحت‌تر انجام می‌شود، یا در کل ممکن است این مشاغل استرس کمتری داشته باشند. یادگیری در مورد برخی از این مشاغل خاص می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا دنبال کردن آن‌ها برای حرفه شما مناسب است یا خیر. فکر می‌کنم یکی از راحت‌ترین راه‌های کسب درآمد، کسب درآمد در خواب باشد!!! اگر برای شما هم کسب درآمد در خواب جالب بنظر می‌رسد، مطلب کسب درآمد در خواب را از دست ندهید. البته این مطلب پارت دوم نیز دارد.

آسان‌ترین مشاغلی که درآمد نسبتا خوبی دارند، کدامند؟

برخی از مشاغل پردرآمد وجود دارند که از نظر کار فیزیکی یا میزان وظایف نسبتاً آسان هستند. در این مقاله، ما ۹ شغل ساده و پردرآمد را مورد بررسی قرار می‌دهیم و تمامی آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

۱. کارمند حسابداری

وظایف اصلی: کارمندان حسابداری در دفاتر کار می‌کنند و پشتیبانی اداری و حسابداری را برای سازمان خود ارائه می‌دهند. درست است که احتمالا افراد در این شغل وظایف مهمی را برعهده دارند، اما  از آن‌ها شاهد هیچ‌گونه فعالیت فیزیکی طاقت‌فرسا نخواهیم بود. این افراد اغلب سوابق مالی یک دفتر را مدیریت می‌کنند، اسناد را در صورت وقوع تغییرات، به روز می‌کنند و هرگونه پرداختی را ذکر می‌کنند. این کارمندان همچنین ممکن است حسابرسی‌های اساسی را برای اطمینان از صحت تمام سوابق حسابداری انجام دهند.


۲. کتاب‌دار

وظایف اولیه: کتابداران بر کتاب‌ها و سایر رسانه‌های موجود در کتابخانه خود نظارت می‌‍کنند. آن‌ها اغلب کاتالوگ‌های مربوط به حوزه خود را سازماندهی می‌کنند، اطمینان حاصل می‌کنند که منابع برای تمامی مراجع‌کنندگان در دسترس هستند و از محیط کتابخانه به بهترین شکل نگهداری می‌کنند. کتابداران همچنین ممکن است در کتابخانه، برگزاری رویدادهای اجتماعی را سازماندهی و میزبانی کنند. در حالت پیشرفته‌تر، ممکن است بخشی از این کار شامل مدیریت بودجه کتابخانه نیز ‌شود.

۳. ارزیاب

وظایف اولیه: ارزیابان ارزش کلی اشیاء را ارزیابی می‌کنند. این متخصصان می‌توانند در مشاغل مختلف مانند املاک و مستغلات، بیمه، جواهرات و … کار کنند. جایی که خانه‌ها را بررسی می‌کنند تا به فروشندگان بگویند خانه‌شان چقدر ارزش دارد. آن‌ها همچنین در بیمه برای ارزیابی خسارت تصادفات و در زمینه‌های تخصصی، مانند جواهرات ارزشمند، برای تخمین قیمت خسارات و … کار می‌کنند.

در تصویر شخصی رو میبینید که لباس فرم شهرداری و رانندگان ماشین حمل زباله را دارد.در این مطلب اشاره به ساده ترین مشاغل داریم.
راننده ماشین حمل زباله

۴. راننده کامیون زباله

وظایف اصلی: رانندگان کامیون‌های حمل زباله وسیله نقلیه مواد زائد را برای دفع زباله در مناطق مسکونی و تجاری اداره می‌کنند. آن‌ها اغلب مسیرهای مشخصی دارند که در آن به جمع آوری زباله‌ها می‌پردازند. بسته به شرایط شغلی و امکانات آن واحد شهرداری مربوطه، ممکن است لازم باشد گاهی سطل‌های زباله یا سایر تجهیزات را برای برداشتن دستی آن‌ها اقدام کنند. همینطور آن‌ها باید از عملکرد صحیح خودرو حمل زباله همواره اطمینان حاصل کنند.

۵. همکاری برای کسب درآمد غیرفعال

قبل توضیح این مورد بهتر است ابتدا در رابطه با درآمد غیرفعال توضیحی کوتاه ارائه دهم. درآمد غیرفعال به درآمدی گفته می‌شود که شخص در قبال آن کسب درآمد، هیچ فعالیتی نداشته باشد. در کشور عزیزمان به تازگی این روش پایه‌گذاری شده است. سامانه کار و خدمات آنلاین کارسپاری نیز یکی از این پلتفرم‌هاست که علاوه بر فعالیت اصلی خود که ارائه خدمات بوسیله متخصصان کارگیر فعال در سایت خود است، بخشی به نام کسب درآمد عمومی نیز طراحی کرده است که در ازای هر نفر از افرادی که با کد معرف شما در سایت کارسپاری ثبت‌نام نمایند ۱۰هزارتومان به شما تعلق می‌گیرد و به مدت یکسال شما از تمامی فعالیت‌های آن‌ها سود خواهید برد.

۶.ماساژ درمانگر

وظایف اصلی: ماساژ درمانگران مستقیما با افراد در ارتباط هستند تا ماساژهای مختلفی را بر اساس نیاز مشتری انجام دهند. آن‌ها اغلب در مورد مشکل، نقطه درد یا علائم دیگر با مشتریان خود صحبت می‌کنند تا ماساژ مربوطه را شناسایی و برای بهبود جسم یا روح آن‌ها انجام دهند. این درمانگران همچنین می‌توانند بر اساس شرایط بیماران توصیه‌هایی را به آن‌ها ارائه دهند و وظایف اداری مانند مدیریت لیست مشتریان و پردازش پرداخت‌ها را انجام دهند.

۷. مسئول خدمات مشتری و روابط عمومی سازمان

وظایف اصلی: نمایندگان خدمات مشتری در صنایع مختلف برای پاسخ به سؤالات مشتری، پیگیری محصولات بازگشتی و مدیریت سفارشات کار می‌کنند. این متخصصان اغلب در دفاتر خرده‌فروشی یا شرکتی کار می‌کنند، و از رسانه‌های مختلف مانند تلفن و چت آنلاین برای تعامل با مشتریان استفاده می‌کنند. آن‌ها اغلب منتظر تماس افرادی هستند که با محصولات یا خدمات سازمان آن‌ها مشکل دارند.

در تصویر شخصی رو میبینید که یک شخص به عنوان راننده در حال باز کردن در برای کارفرمای خود است. در این مطلب اشاره به ساده ترین مشاغل داریم.
راننده ماشین شخصی


۸. رانندگان شخصی

وظایف اصلی: راننده‌ها اغلب افراد را از یک مکان به مکان دیگر منتقل می‌کنند. گاهی آن‌ها را به مکان‌هایی که باید بروند می‌رسانند یا سازمان‌هایی که مهمانان مختلف را در آنجا جابجا می‌کنند، می‌برد. آن‌ها اغلب در مهمان‌نوازی کار می‌کنند، ممکن است کیسه‌ها را بارگیری و تخلیه کنند، اطمینان حاصل کنند که وسیله نقلیه در شرایط خوبی باقی می‌ماند و تجربه مثبتی را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند.

۹. اپراتور اعلانات اماکن

پیج‌کننده یا اپراتور اعلانات اماکن نیز یکی از راحت‌ترین مشاغل در حوزه کسب‌وکار است. او همواره وظیفه دارد که با فراخواندن افراد بوسیله بلندگو و یا اعلام اعلانات مهم به عموم مردم حاضر در مکان موردنظر، به انجام روندکاری روزانه کمک‌رسانی کند. این شغل نیز در اماکن مختلف بسیار کاربردی است. اماکنی چون بیمارستان‌ و کلینیک‌ها ، فرودگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و … . از طرفی تنها ابزارکاری شما صدای شماست.

در اینجا ۶ شغل دیگر وجود دارد که می‌توانید در این دسته جستجو کنید:

  1. مدیریت منابع انسانی

  2. پارکبان

  3. نویسنده

  4. نویسنده فنی

  5. کارمند آمار

  6. طراح گرافیک

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب