کسب درآمد از وبلاگنویسی

کسب درآمد از وبلاگ به روش ساده

وبلاگنویسی کاری جذاب و هیجان‌انگیز است. اگر بتوانید بنویسید و در کنار نوشتن کسب درآمد هم بکنید بسیار عالی است. یاد بگیرید چگونه پول دربیارید.

در این مطلب از مجله اینترنتی روزساز، می‌خواهیم در خصوص کسب درآمد از طریق نوشتن وبلاگ صحبت کنیم. وبلاگ‌نویسی یکی از کارهای بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است و بیش از هرچیزی به علاقه نیاز دارد. پس اگر علاقمند به نوشتن هستید حتماً وبلاگ‌نویسی را شروع کنید و از نوشتن در دنیای اینترنت و اشتراک مطالب با دیگر افراد جامعه لذت ببرید.

وبلاگ‌نویسی از این نظر جذابیت دارد که امکان تعامل با مخاطبان را با نویسنده می‌دهد و مخاطبان می‌توانند با نویسنده در ارتباط باشند. حال اگر کار وبلاگ‌نویسی را شروع کردید پس بهتر است که از نوشتن خود کسب درآمد هم داشته باشید.

کسب درآمد از وبلاگ زمانی شکل واقعیت به خود می‌گیرد که شما بازدیدکننده و مخاطبان زیادی را برای مطالب خود داشته باشید. پس نتیجه می‌گیریم که وبلاگ‌نویسی کاری است که نیاز به صبر و حوصله فراوان دارد. برای شروع یک موضوع مورد علاقه برای نوشتن پیدا کنید که طرفداران زیادی هم دارد. سپس شروع به نوشتن مطالب منحصر به فرد که در هیچ جایی وجود ندارد در وبلاگ خود بکنید. در روزها و ماه‌های اول شما فقط باید بنویسید. مطالب و محتوای بسیار غنی خلق کنید و از نوشتن لذت ببرید. آرام آرام نسبت به انتشار مطالب خود در شبکه‌های مجازی اقدام کنید و دوستان و آشنایان خود را با مطالبتان آشنا سازید. همچنین از بازدیدکنندگان خود بخواهید در صورتی که از مطالب شما خوششان آمده است آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. پرواضح است که مطالب شما باید جذابیت داشته باشد تا امکان اشتراک داشته باشد.

بسیار عالی خواهد بود که یک لیست ایمیل داشته باشید و یا یک خبرنامه در وبلاگ خودتان بگذارید و از طریق آن مطالب تازه منتشر شده خود را به اطلاع اعضای خبرنامه ایمیلی خود برسانید. به این صورت مخاطبان شما راحت‌تر می‎‌توانند به مطالب وبلاگ شما دسترسی داشته باشند.


با آشنایان و دوستان خود که کسب و کاری دارند صحبت کنید و مطالبی را در خصوص کسب و کار آنها بنویسید و آنها را بعنوان اسپانسر و حامی مالی در مطالب خود تبلیغ کنید. این نوع تبلیغ می‌تواند در خصوص یکی از محصولات و خدمات آنها باشد. سعی کنید از محصول و خدمات استفاده کنید و حس خود را در این خصوص با مخاطبان به اشتراک بگذارید.

بعد از گذشت ماه‌ها مطالب شما زیادتر خواهد شد و آرشیو موضوعی و ماهانه خواهید داشت و طبیعتاً اگر اصول سئو را رعایت کرده باشید حتماً محتوای شما در گوگل هم ایندکس شده است. با افزایش مطالب و افزایش بازدیدها می‌توانید محل‌های از وبلاگ خود را به تبلیغات اختصاص دهید. و در آنجا تبلیغات حامیان مالی خود را درج کنید و کسب درآمد کنید.

کسب درآمد از وبلاگنویسی

یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد همکاری با سایت‌های مختلف در معرفی محصول و خدمات و فروش است. بسیاری از سایت‌ها برنامه تبلیغاتی ارجاعی دارند که اغلب هم ثبت‌نام در آنها رایگان است. در یکی از این سایت‌ها مثل سایت کارسپاری؛ ثبت‌نام کنید. با کد معرفی که از این سایت‌ها می‌گیرید در مطالب وبلاگ خود محصولات و خدمات آنها را به مخاطبان و بازدید کنندگان خود معرفی کنید. وقتی مخاطبان شما از طریق شما با خدمات و محصولات این قبیل از سایت‌ها آشنا می‌شوند و در آنجا ثبت‌نام می‌کنند و یا خریدی انجام می‌دهند شما بدون آن که کاری بجز مطلبی که نوشتید انجام دهید، کسب درآمد می‌کنید که درآمدی منفعل است. (با کسب درآمد از سایت کارسپاری بیشتر آشنا شوید)

در وبلاگ خود خدماتی را به مخاطبان و بازدیدکنندگان خود پیشنهاد دهید. خدماتی که خودتان توان و مهارت انجام آن را دارید. از این طریق می‌توانید مشتریانی برای خود داشته باشید و بتوانید کسب درآمد کنید.


محصولات فیزیکی و مجازی در وبلاگ خود بفروش برسانید و از این طریق کسب درآمد کنید. اگر بتوانید با نوشتن مطالبی خاص ویژگی‌های محصول را توضیح بدین و مزایا و خواص آن بنویسید افراد علاقه  بیشتری به خرید یک محصول با کیفیت و مفید خواهند داشت.

همانطور که گفتیم نوشتن وبلاگ و کسب درآمد از آن به صبر و حوصله زیادی نیاز دارد. بنابراین از نوشتن غافل نشوید و انگیزه خود را از دست ندهید. وبلاگ‌های بسیاری وجود دارند که در آن نویسندگان ماهها و سالها فقط و فقط محتوای خوب و خاص نوشته‌اند و اکنون با گذشت سال‌ها که بازدید کننده خوب و مخاطبان زیاد دارند درآمد بسیار بالایی از طریق راه‌هایی که گفتیم کسب می‌کنند. یکی از نمونه‌هایی که می‌توانیم معرفی کنیم وبلاگ یک پزشک است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب