در تصویر جمعی از بازیگران مرد معروف ایرانی را می‌بینیم. در این مطلب مردان بازیگر زیبای ایرانی را از نظر سایت جهانیimdb بررسی می‌کنیم.

جذاب‌ترین بازیگران مرد ایرانی از نظر imdb

بنظر شما جذابترین بازیگر مرد ایرانی کدام است؟ در این مطلب، جذاب‌ترین بازیگران مرد ایرانی از نظر سایت معتبر imdb بررسی می‌کنیم. تجربه به من نشان داده که سلیقه اونور آبی‌ها با ما ایرانیان هماهنگی چندانی ندارد. نظر شما چیست؟ این مطلب هیجان‌انگیز از مجله روزساز را از دست ندهید.

هر کدام از ما طبق سلیقه و علاقه شخصی خود، بازیگران را از نظر زیبایی طبقه‌بندی می‌کنیم. در نتیجه احتمالا لیست انتخابی شما، با دیگر افراد متفاوت خواهد بود. جالبه بدونید که در این مطلب سلیقه پلتفرم جهانی imdb را بررسی می‌کنیم. شما حدس می‌زنید این لیست که متشکل از ۱۰ نفر از جذاب‌ترین بازیگران مرد ایرانی است، تا چه اندازه با سلیقه شما هماهنگ است؟ در ادامه جواب این سوال برای شما مشخص خواهد شد.

جذاب‌ترین بازیگران مرد ایرانی از نظر imdb

۱۰- پوریا پورسرخ

بازیگر روز سوم

رتبه دهم این لیست متعلق به بازیگر نام آشنای سینما و تلوزیون ایران است. پوریا پورسرخ در ۲۵ خرداد ۱۳۵۴ در تهران متولد شد. او در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی زیادی ایفای نقش کرده است، اما با فیلم روز سوم به شهرتی جهانی رسید. وی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد. بد نیست بدانید پرمخاطب‌ترین سریال‌هایی که وی در آن ایفای نقش کرده است، سریال وفا (۱۳۸۴) و کیمیا (۱۳۹۴) هستند. از نظر شما بهترین اثر از پوریا پورسرخ کدام است؟

در تصویر بازیگر معروف آقای پوریا پورسرخ را می‌بینیم.ایشون در رتبه 10 جذابترین مردان بازیگر ایرانی از نظر سایت جهانیimdb قرار گرفته‌اند.
پوریا پورسرخ، بازیگر و مجری ایرانی

۹. دانیال عبادی

بازیگر متل قو

حتما دانیال عبادی را می‌شناسید. او متولد ۵ شهریور ۱۳۵۹ در مشهد است. فارغ التحصیل رشته مدیریت اجرایی (MBA) در مقطع کارشناسی ارشد است. جالبه بدونید در بدو ورودش به دنیای سینما، همه او را با محمدرضا گلزار مقایسه کردند. او شهرت‌اش را با بازی در فیلم “غیر منتظره” در کنار شهاب حسینی و هانیه توسلی تجربه کرد. دانیال عبادی با متل قو (۲۰۱۲)، امشب، شب مهتاب (۲۰۰۸) و دو عروس (۲۰۱۷) شناخته شده است.

در تصویر بازیگر معروف آقای دانیال عبادی را می‌بینیم.ایشون در رتبه 9 جذابترین مردان بازیگر ایرانی از نظر سایت جهانیimdb قرار گرفته‌اند.
دانیال عبادی، بازیگر و مدل ایرانی

۸. مهدی پاکدل

بازیگر محمد رسول الله

جایگاه هشتمین نفر در این لیست جذاب، متعلق به مهدی پاکدل است. مهدی پاکدل متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ است. او برادر کوچکتر نویسنده حسین پاکدل و عکاس مسعود پاکدل است. وی فعالیتش را در سال ۱۳۷۹ با فیلم آبی آغاز کرد و با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی اولین شب آرامش (۱۳۸۵) به شهرت رسید. پاکدل علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به نام در انعکاس کوچه‌های خیس (۱۳۹۴) منتشر کرده‌است. مهدی پاکدل با فیلم های: محمد رسول خد‌ا (۲۰۱۵)، فردا (۲۰۱۴) و همدست (۲۰۲۰) در سرتاسر جهان شناخته شد.

مهدی پاکدل، بازیگر، مدل و خواننده ایرانی


۷. پژمان بازغی

بازیگر شاخ کرگدن

رتبه هفتم جذاب‌ترین بازیگران مرد ایرانی متعلق به پژمان بازغی است. پژمان بازغی متولد ۱۹ مرداد ۱۳۵۳، در شهر تهران است. وی بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین مجری تواناست. بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به لاهیجان برمی‌گردد و در همان‌جا با سینما آشنا می‌شود. در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش به نام اعتراف ساخته مجید فهیم‌خواه بازی می‌کند. او با نقش آفرینی در فیلم‌ شاخ کرگدن (۲۰۱۸) نامی در سینمای جهان برای خود دست‌وپا کرد.

در تصویر بازیگر معروف آقای پژمان بازغی را می‌بینیم.ایشون در رتبه 7 جذابترین مردان بازیگر ایرانی از نظر سایت جهانیimdb قرار گرفته‌اند.
پژمان بازغی

۶. نیما شاهرخ‌شاهی

بازیگر پارک وی

نیما شاهرخ‌شاهی هم در این لیست مانوری درخشان دارد. وی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۰ است. او در سال ۱۳۸۲ با بازی در مکس وارد سینما شد. شاهرخ شاهی در کلاس‌های کارگردانی اصغر فرهادی شرکت کرد و دو فیلم کوتاه نیز ساخته‌ است. شاهرخ‌شاهی با بازی در فیلم‌های مرکوروکروم (۲۰۲۰)، پارک وی (۲۰۰۷) و ورزشکاران ۳ (۲۰۱۱) شناخته شد.

در تصویر بازیگر معروف آقای شاهرخ‌شاهی را می‌بینیم.ایشون در رتبه 6 جذابترین مردان بازیگر ایرانی از نظر سایت جهانیimdb قرار گرفته‌اند.
نیما شاهرخ‌شاهی

۵. حمید گودرزی

بازیگر خیابان بیست و چهارم

دیگر جذاب سینمای ایران حمید گودرزی عزیز است. او متولد ۲ آذر ۱۳۵۶ در بروجرد ، بازیگر و مجری تلویزیون است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد تهران می‌باشد. او می‌گوید: می‌خواستم پزشک شوم و در کنکور تجربی هم شرکت کرده بودم، اما یک روز فیلمی از مهدی هاشمی در جشنواره فجر دیدم که درحال گرفتن سیمرغ بود. با دیدن آن فیلم بدجور شیفته او و حرفه بازیگری شدم به همین علت تغییر مسیر دادم و در کنکور هنر شرکت کردم. حمید گودرزی با فیلم‌های خیابان ۲۴ (۲۰۰۹)، کشتار آنلاین (۲۰۰۵) و سریال خورشید پنجم (۲۰۱۰) به شهرت رسید.

در تصویر بازیگر معروف آقای حمید گودرزی را می‌بینیم.ایشون در رتبه 5 جذابترین مردان بازیگر ایرانی از نظر سایت جهانیimdb قرار گرفته‌اند.
حمید گودرزی، بازیگر و مجری

۴. شهاب حسینی

بازیگر فروشنده

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی نیز از زیبارویان سینمای ایران است. شهاب عزیز متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ است. وی دیپلم دبیرستان خود را در رشته زیست شناسی گرفت. زمانی دانشجوی روانشناسی دانشگاه تهران بود و به قصد مهاجرت به کانادا ترک تحصیل کرد. او در سال ۱۳۹۸ از سوی دولت فرانسه نشان لژیون دونور را کسب کرد. حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد. او در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ نیز با ایفای نقش در فیلم فروشنده توانست جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد.

اگر شما علاوه بر سینمای ایران، علاقه‌مند به اخبار سینمای جهان نیز هستید، مطالب بخش سینمای جهان در مجله روزساز قطعا برای شما جذابیت خواهد داشت.

در تصویر بازیگر معروف آقای شهاب حسینی را می‌بینیم.ایشون در رتبه 4 جذابترین مردان بازیگر ایرانی از نظر سایت جهانیimdb قرار گرفته‌اند.
شهاب حسینی، بازیگر، مجری، تهیه‌کننده و کارگردان


۳. مصطفی زمانی

بازیگر یه عاشقانه ساده

احتمالا مصطفی زمانی عزیز هم معرف حضور شما هست. بازی درخشان او در سریال شهرزاد غیرقابل فراموشی است. او متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ بازیگر سینما و تلویزیون است. وی با سریال ۴۵ قسمتی یوسف پیامبر به تلویزیون ایران معرفی شد و به شهرت رسید. در واقع او فعالیت کاری خود را در تاریخ ۸ بهمن ماه ۱۳۸۳ با بازی در این سریال شروع کرد. او بازیگری است که با فیلم‌های « یک داستان عاشقانه ساده» (۱۳۹۱)، « نهنگ آبی» (۲۰۱۹) و سریال « کرگدن » (۲۰۱۹) شناخته شد.

در تصویر بازیگر معروف آقای مصطفی زمانی را می‌بینیم.ایشون در رتبه 3 جذابترین مردان بازیگر ایرانی از نظر سایت جهانیimdb قرار گرفته‌اند.
مصطفی زمانی، بازیگر و صداپیشه ایرانی

۲. محمدرضا گلزار

بازیگر | شام آخر

قطعا محمدرضا گلزار معرف حضور همه شما عزیزان سینما دوست ایران است. وی متولد یکم فروردین ۱۳۵۶ در تهران و اصلیت او آذربایجانی است. وی در دوران دبیرستان در تیم‌های والیبال به عنوان بهترین بازیکن حضور داشت. گلزار همچنین در سال ۱۳۸۷ در لیگ برتر والیبال به عنوان مربی بدنساز  فعالیت داشت. وی فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی جنوب است. محمدرضا گلزار در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ ازدواج خود را با آیسان آقاخانی (فعال در حوزه مدلینگ) علنی کرد. گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است. او غیر از فعالیت سینمایی خود، در چند پروژهٔ تلویزیونی موفق از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است.
در تصویر بازیگر معروف آقای محمدرضا گلزار را می‌بینیم.ایشون در رتبه 2 جذابترین مردان بازیگر ایرانی از نظر سایت جهانیimdb قرار گرفته‌اند.
محمدرضا گلزار، بازیگر، مدل، خواننده و موزیسین ایرانی

۱. بهرام رادان

بازیگر سنتوری

و بالاخره به نفر اول لیست جذابترین بازیگران مرد ایرانی یعنی بهرام رادان رسیدیم. وی متولد ۲۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران است. رادان پس از دبیرستان، تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی را در دانشگاه آغاز کرد. رادان در حین تحصیل در دانشگاه در کلاس‌های بازیگری ثبت نام کرد. بعدها به او فرصتی برای اولین نقشی در فیلم شور عشق داده شد. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شمعی در باد (۱۳۸۲) و سنتوری (۱۳۸۵) موفق به کسب دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد. او برای تهیه‌کنندگی علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد. رادان از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲، ناصرالدین‌شاه را در سریال عاشقانهٔ جیران به تصویر کشید.

در تصویر بازیگر معروف آقای بهرام رادان را می‌بینیم.ایشون در رتبه 1 جذابترین مردان بازیگر ایرانی از نظر سایت جهانیimdb قرار گرفته‌اند.
بهرام رادان، بازیگر، مدل و تهیه کننده ایرانی

حال که به آخر این لیست رسیده‌ایم، نظر شما چیست؟ آیا سلیقه شما با آنور آبی‌ها یکسان بود یا خیر؟ در کدام رتبه از این لیست تفاوت احساس کردید؟ خوشحال می‌شوم نظرات ارزشمندتان را با در میان بگذارید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب