بخش صنایع فلزی و معادن چیست؟ شامل چه چیزی است

بخش صنایع فلزی و معادن چیست؟ شامل چه چیزی است

صنایع فلزی و پایه در صنایع ساختمانی، تولیدی و فناوری استفاده می‌شود و شامل مس، آلومینیوم، فولاد و روی می‌شود.

صنایع فلزی بعد از استخراج فلزات از  معادن صنعتی تولید می‌شوند و به مکان یابی و استخراج ذخایر فلزی و معدنی در سراسر جهان اختصاص دارد. ذخایر جهانی فلزات و مواد معدنی برای سود استخراج می‌شوند. سپس در جواهرسازی، کاربردهای صنعتی و سرمایه‌گذاری استفاده می‌شوند. این بخش دارای تعداد قابل توجهی از شرکت‌های مستقر در سطح بین المللی است و با درآمدهای زیادی فعالیت می‌کند.


اقلام کلیدی:

  • بخش صنایع فلزات و معادن صنعتی است که به مکان یابی و استخراج ذخایر فلزی و معدنی در سراسر جهان اختصاص دارد.
  • ذخایر جهانی فلزات و مواد معدنی برای سود استخراج می‌شوند و سپس در جواهرسازی، کاربردهای صنعتی و سرمایه‌گذاری استفاده می‌شوند.
  • فلزات شامل فلزات گرانبها مانند طلا، پلاتین و نقره هستند در حالی که فلزات صنعتی شامل فولاد، مس و آلومینیوم هستند.
  • استخراج مواد معدنی شامل استخراج مواد معدنی از جمله زغال سنگ و سنگ‌های قیمتی گرانبها مانند الماس است.

فلزات گرانبها و فلزات صنعتی:

فلزاها به دو دسته تقسیم می‌شوند. فلزات گرانبها و فلزات صنعتی. فلزات گرانبها شامل طلا، پلاتین و نقره است. این فلزات کمیاب هستند و می‌توانند ارزش اقتصادی بالایی داشته باشند. فلزات گرانبها نیز ارزش خود را از چیزی که برای آن‌ها استفاده می‌شود، به دست می‌آورند، مانند طلا، که در مواقع عدم اطمینان اقتصادی به عنوان یک سرمایه گذاری امن در نظر گرفته می‌شود. برخی از فلزات گرانبها در فرآیندهای صنعتی و تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، پالادیوم در الکترونیک استفاده می‌شود.

فلزات صنعتی و پایه در صنایع ساختمانی، تولیدی و فناوری استفاده می‌شود و شامل مس، آلومینیوم، فولاد و روی می‌شود. مس و فولاد به‌شدت در تولید به‌ویژه در چین و هند استفاده می‌شوند. قیمت مس به دقت توسط سرمایه گذاران رصد می‌شود زیرا می تواند به عنوان یک شاخص رشد اقتصادی باشد. اگر قیمت مس همراه با تقاضا افزایش یابد، می‌تواند نشان دهنده افزایش فعالیت‌های تولیدی باشد که می‌تواند منجر به رشد اقتصادی بالاتر در سطح جهانی شود.
بخش صنایع فلزی و معادن چیست؟ شامل چه چیزی است

پیشنهادی برای شما کاربران عزیز:

فعالیت‌های معمول در بخش فلزات شامل تولید فلزات، تجارت فلزات، و سرمایه‌گذاری فلزات است. اکثر درآمدها نتیجه مستقیم این فعالیت‌ها است. فلزات کاربردهای گسترده‌ای دارند و با افزایش تقاضا در بازار، استخراج افزایش می‌یابد. مصارف صنعتی و جواهرات با رشد فعالیت‌های اقتصادی رشد می‌کنند، در حالی که یک اقتصاد کند معمولاً استفاده از فلزات گرانبها را برای مقاصد سرمایه گذاری افزایش می‌دهد. مواد معدنی نیز کاربرد صنعتی سنگینی دارند و زمانی که تقاضای اقتصادی رشد معدن را ضروری می‌کند، به طور فزاینده‌ای استخراج می‌شوند.

اگر در زمینه‌ی خدمات تولید صنایع فلزی تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای خدمات تولید صنایع فلزی از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص خدمات تولید صنایع فلزی به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی خدمات تولید صنایع فلزی کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات تولید صنایع فلزی دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

 

معادن معدنی:

استخراج مواد معدنی مانند زغال سنگ و سنگ‌های قیمتی است. زغال سنگ یک محصول معدنی قابل توجهی است که به مقدار قابل توجهی در سراسر جهان تولید می‌شود. این ماده معدنی حدود ۳۸ درصد انرژی جهانی را تامین می‌کند و تولید برق به شدت به آن متکی است. نگرانی‌های زیست محیطی برخی کشورها را به کاهش تولید زغال سنگ واداشته است، با این حال بسیاری از کشورهای در حال توسعه برای حفظ رشد اقتصادی مستمر به شدت به افزایش تولید زغال سنگ متکی هستند.

الماس، یک ماده معدنی محبوب برای صنعت جواهرسازی، برای مصارف صنعتی نیز تولید می‌شود. الماس برای تولید ساینده‌ها، اره‌ها و ابزارهای برش قوی استفاده می‌شود زیرا این ماده معدنی قوی‌ترین ماده موجود است. اغلب الماس‌های صنعتی به صورت مصنوعی تولید می‌شوند. این امر با کاهش نیاز به بدست آوردن الماس از طریق استخراج، هزینه‌ها را پایین نگه می‌دارد. محبوبیت جواهرات الماس تقاضا برای الماس را زیاد می‌کند و استخراج بیشتر الماس و جستجوی ذخایر جدید را تشویق می‌کند.


صنعت معدن:

صنعت معدن به طور کلی دارای چرخه‌های رونق و رکود است که از نزدیک شرایط اقتصاد جهانی را دنبال می‌کند. به این ترتیب، این بخش برای ادامه یافتن کاربردهای جدید برای فلزات و مواد معدنی و حمایت از نیاز مستمر به معدن، به سایر صنایع متکی است. زمانی که شرایط اقتصادی برای سرمایه گذاری یا تولید جواهرات مساعد نباشد، استفاده‌های جدید از مواد معدنی از بخش معدن حمایت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب