قانون ارتعاش

قانون ارتعاش: راهنمای کامل این قانون جایگزین پارت یک

قانون ارتعاش به اندازه قانون جذب شناخته شده نیست، اما مبنایی برای نحوه عملکرد تجلی است. با ما همراه باشید تا با قانون ارتعاش بیشتر آشنا شوید.

قانون ارتعاش می‌گوید که همه چیز در این جهان در حالت ارتعاش(حرکت) است.

  • همه چیز انرژی متحرک است.
  • از کوچک‌ترین اتم تا بزرگ‌ترین ستاره، همه چیز در حرکت ثابت است.
  • این امر هم در مورد عالم دیده و هم در جهان غیب صدق می‌کند.
  • ما نمی‌توانیم ارتعاش را ببینیم یا لمس کنیم، اما می‌توانیم اثرات آن را احساس کنیم.

مسئول تمام آفرینش و نابودی است. درک ارتعاش برای درک ماهیت واقعیت ضروری است. در این مطلب به بررسی این که، قانون ارتعاش چیست، اثرات آن بر زندگی ما چیست و چگونه می‌توانیم از آن برای ایجاد آنچه در زندگی می‌خواهیم استفاده کنیم، خواهیم پرداخت.


قانون ارتعاش چیست؟

قانون ارتعاش به اندازه قانون جذب شناخته شده نیست، اما مبنایی برای نحوه عملکرد تجلی است. ما باید درک کنیم که همه چیز در این جهان از انرژی تشکیل شده است تا قانون ارتعاش را درک کنیم. درختان، هوایی که تنفس می‌کنید، خودرو، میز، گوشی هوشمند و حیوانات مختلف مانند سگ، گربه، سنجاب و حتی بدن شما از انرژی ساخته شده‌اند. طبق فیزیک کوانتومی، همه چیز در جهان انرژی است. اگر زیر یک میکروسکوپ غول پیکر به آن نگاه کنید، می‌توانید متوجه شوید که بدن شما از سلول است.

وقتی دقیق‌تر نگاه کنید، متوجه می‌شوید که سلول‌های شما از بافت، مولکول و اتم هستند. زمانی که بیشتر دقت و فکر کنید، متوجه خواهید شد که انرژی چیزی است که اتم‌ها و مولکول‌ها را تشکیل می‌دهد. همه چیز در این جهان از انرژی تشکیل می‌شود.

قانون ارتعاش به اندازه قانون جذب شناخته شده نیست، اما مبنایی برای نحوه عملکرد تجلی است

همه چیز انرژی است:

افراد زیادی وجود دارند که به این قانون به عنوان یک راز انرژی اشاره می‌کنند، اما این بسیار ساده است. همه چیزهای واحد به هیچ وجه قابل تقسیم نیست. بنابراین، هیچ چیز نمی‌تواند در جای خود بماند.

این نیز همان چیزی است که قانون ارتعاش بیان می‌کند:

همه چیز در حال ارتعاش و حرکت است و هیچ چیز در حال استراحت نیست. هر چیزی که می‌بینید با فرکانس متفاوتی در حال ارتعاش است که چیزها را از یکدیگر متمایز می‌کند، مانند حیوانات، انسان‌ها، گیاهان، درختان و غیره. واقعیت این است که همه ما به هم مرتبط هستیم. همه چیز از انرژی تشکیل شده است، اینطور نیست؟ در نتیجه، همه ما در اساسی‌ترین و عمیق‌ترین سطح به هم مرتبط هستیم.

به عنوان مثال، یک جدول ممکن است جامد به نظر برسد اما شامل میلیون‌ها، میلیون‌ها ذره زیر اتمی است که با انرژی درون آن حرکت می‌کنند و ارتعاش دارند. این ذرات به طور کامل از انرژی تشکیل شده‌اند که با سرعتی شتابان ارتعاش می‌کنند و در نتیجه اتم‌ها ایجاد می‌شود. و صدها مولکول همان ماده‌ای را تولید می‌کنند که ما به عنوان جدول می‌شناسیم.

اگرچه قانون ارتعاش برای چشم ما نامرئی است، اما دقیق است. ما نمی‌توانیم جاذبه را ببینیم، اما وجود دارد.

هیچ کس قبل از میکروسکوپ از وجود میکروب روی پوست ما آگاه نبود. بر اساس مطالعه‌ای که در سال ۲۰۰۷ توسط محققان دپارتمان پزشکی دانشگاه نیویورک در دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک منتشر شد، ۱۸۲ گونه مختلف باکتری در نمونه‌های پوستی کشف شد. پس از معرفی میکروسکوپ به جهان، مردم به میکروب‌ها و ذرات کوچک‌تر در بدن خود اعتقاد پیدا کردند. و امروز، علم تأیید کرده است که همه چیز متشکل از اتم‌ها و مولکول‌ها می‌باشد و انرژی به عنوان اساس همه چیز است.

در نتیجه شما، من و هر چیز دیگری در یک فرکانس خاص ارتعاش می‌کنیم و همه ما تابع قانون ارتعاش هستیم.

افکار و احساسات شما در ارتعاش هستند:

افکار شما قدرت جذب همه چیز را دارد.

قانون جذب که مبتنی بر قانون ارتعاش است، و می‌گوید ما آنچه را که به جهان بیرون می‌فرستیم جذب می‌کنیم، درست است. در نتیجه افکار شما، سلول‌ها یا نورون‌های مغز شما با فرکانس خاصی ارتعاش می‌کنند و این انرژی با سرعت بالا هر آنچه را که از طریق افکارتان ارسال می‌کنید به سمت شما می‌کشد.

هنگامی که متوجه شدید که افکار و احساسات شما ارتعاشات انرژی هستند (قانون ارتعاش) و “مثل مانند افکارتان را جذب می‌کند” (تعریف قانون جذب)، خواهید دید که می‌توانید زندگی خود را به سادگی با تغییر افکار و احساسات خود تحت تأثیر قرار دهید، که در این صورت زندگی شما نیز تغییر خواهد کرد. ارتعاش انرژی در درون شماست.

افکار و احساسات شما در ارتعاش هستند

قانون ارتعاش چیست و چگونه کار می‌کند؟

همه چیز انرژی است، در فرکانس خاصی ارتعاش می‌کند و بی‌حرکت است. این نشان می‌دهد که نتایجی که در زندگی خود به دست می‌آورید، نحوه زندگی در آن، و هر چیز دیگری که تا این مرحله به دست آورده‌اید یا نمی‌توانید به دست آورید، به دلیل ارتعاش شماست.

اکثر افراد از آنجا که با نحوه عملکرد قانون ارتعاش ناآشنا هستند، قادر به تجلی و دستیابی به اهداف و جاه طلبی‌های خود نیستند. تنها چیزی که آن‌ها می‌دانند این است که تا زمانی که به آنچه می‌خواهند فکر کنند، آشکار خواهد شد. طبق قانون جذب، این درست است، اما بر اساس قانون ارتعاش است. اگر درک درستی از قانون ارتعاش نداشته باشید، هرگز از قانون جذب استفاده نخواهید کرد. به همین دلیل است که ۹۲ درصد از افراد در رسیدن به اهداف خود شکست می‌خورند و معتقدند که قانون جذب وجود ندارد.

هر چیزی در کل کیهان مجموعه منحصر به فرد خود را از ارتعاشات دارد که در نوسان است و چیزهایی را که شبیه خودشان هستند به مدار مرکزی می‌کشاند. به همین دلیل است که عبارتی مانند “چیزهایی که شبیه یکدیگر هستند جذب یکدیگر می‌شوند” وجود دارد.

قانون ارتعاش برای شما چه معنایی دارد؟

در اینجا یک راه فوق العاده و آسان برای درک قانون ارتعاش و تأثیر آن بر زندگی ما آمده است:

کوچک (ذرات اتمی) = ماکرو کیهان (کیهان خارجی)

به طور خلاصه، اگر می‌خواهید احساسات شادتری را تجربه کنید، باید احساس خوبی را انتخاب کنید. شما ارتعاش انرژی را فراهم می‌کنید که با احساسات مثبت هماهنگ است و در نتیجه احساسات شاد بیشتری وارد زندگی شما می‌شود. از طرف دیگر، اگر ناراضی هستید و احساس حقارت می‌کنید، ارتعاش یکسانی در زندگی خود ایجاد خواهید کرد. ذهن شما قوی‌ترین ابزار در جهان است زیرا شما کنترل می‌کنید که چگونه افکار و احساساتتان ارتعاش کنند.  هنگامی که این کار را انجام می‌دهید، ارتعاشات انرژی را جذب کرده و ایجاد می‌کنید که با ایده‌ها و احساسات شما همگام می‌شود.

قانون ارتعاش برای شما چه معنایی دارد؟

اولین ایده شما این است که همه چیز از کجا شروع می‌شود:

از آنجایی که ضمیر خودآگاه شما اغلب بر روی ایده‌هایی با فرکانس خاص متمرکز می‌شود، این ایده‌ها به طور محکم در ضمیر ناخودآگاه شما جا افتاده‌اند. این افکار به افکار غالب در زندگی شما تبدیل خواهند شد. این ارتعاش غالب با سایر ارتعاشات مشابه تعامل برقرار می‌کند و آن‌ها را به واقعیت شما جذب می‌کند. به عبارت دیگر؛ می‌توانید از ذهن خود برای ایجاد ارتعاش و متعاقباً پخش آن فرکانس در محیط استفاده کنید. هر چیزی که در تعادل با فرکانس شما ارتعاش داشته باشد به شکل چیزها، افراد و رویدادها به سراغ شما می‌آید.

نکته مهم اینجاست که برای داشتن تفکر درست باید بر روی ضمیر ناخودآگاه خود کار کنید. باری آشنایی بیشتر با ضمیر ناخودآگاه مطلب ضمیر ناخودآگاه چیست؟ را مطالعه فرمایید.

شما در هماهنگی با ارتعاش انرژی خود زندگی می‌کنید:

قانون ارتعاش را شاید بتوان به وضوح از طریق یک چنگال تنظیم درک کرد. یک چنگال تنظیم ممکن است برای نشان دادن اینکه چگونه یک جسم در حال ارتعاش می‌تواند صدا تولید کند، استفاده شود، که نمونه‌ای عالی از نحوه عملکرد قانون ارتعاش است. هنگامی که دو چنگال تنظیم با فرکانس یکسان با یک چکش لاستیکی برخورد می‌کنند، ارتعاش می‌کنند و امواج صوتی را به محیط اطراف خود منتقل می‌کنند و باعث می‌شوند که چنگال تنظیم دوم ارتعاش کند و صداهای یکسانی تولید کند. این به عنوان رزونانس شناخته می‌شود.

وقتی به ایده خاصی فکر می‌کنید یا احساس خاصی را با تمام وجود حس می‌کنید، از طریق ارتعاش، این انرژی را به جهان می‌فرستید و چیزها، افراد و موقعیت‌هایی که در همان فرکانس ارتعاش دارند به سمت شما کشیده می‌شوند. این همان چیزی است که به عنوان رزونانس شناخته می‌شود. عبارت “عمل شبح‌وار در فاصله” توسط آلبرت اینشتین، دانشمند مشهور ابداع شد. او اظهار داشت که یک چیز می‌تواند جابجا شود، تغییر داده شود، یا به شکل دیگری تحت تاثیر قرار گیرد بدون این‌که جسم دیگری را لمس کند.

در نتیجه، بر اساس ارتعاش انرژی که به کیهان می‌فرستید، چیزهایی را به زندگی خود جذب خواهید کرد. به همین دلیل است که مردم در حال حاضر به دلیل فرکانس‌های ارتعاشی یا به عبارت دیگر باورها، عواطف، احساسات، رفتارها و نیات خود زندگی می‌کنند.

وقتی یک درخت سیب می‌کارید همیشه یک سیب به دست می‌آورید. ممکن است آرزو داشته باشید که درخت سیب یک پرتقال تولید کند، اما این محتمل نیست زیرا درخت سیب با فرکانس “درخت سیب” می‌لرزد. درخت سیب یک درخت سیب باقی می‌ماند مگر اینکه لرزش آن را تغییر دهید.

شما در هماهنگی با ارتعاش انرژی خود زندگی می‌کنید

وقتی ارتعاش خود را تغییر می‌دهید، یعنی زندگی خود را تغییر می‌دهید:

شما می‌توانید خستگی ناپذیر روی اهداف خود کار کنید، اما اگر ارتعاش خود را تغییر ندهید، هرگز به آن‌ها نخواهید رسید. به همین دلیل است که ما اغلب با این حس مواجه می‌شویم که “هر کاری می‌کنیم به اهدافمان نمی‌رسیم.”

وقتی ارتعاش انرژی شما با آنچه در زندگی می‌خواهید هماهنگ نیست، مهم نیست چقدر تلاش می‌کنید یا زمان و تلاش زیادی برای آن صرف می‌کنید، در این صورت همه چیز علیه شماست. شما می‌توانید ساعت‌های طولانی‌تری در شغل خود کار کنید تا اهداف خود را دنبال کنید، سخت‌تر کار کنید، روش‌های جدیدی برای رسیدن به همان هدف نهایی پیدا کنید، به دنبال شرکای تجاری بهتر باشید، یا هر چیز دیگری که لازم است. اما اگر ارتعاش شما بهبود نیافت، در نهایت عواقب یکسانی را متحمل خواهید شد: شکست شرکت.

به همین دلیل است که یک کارآفرین ممکن است حتی پس از یک شکست تجاری در دیگری موفق شود. زمانی که شرکت دیگری راه اندازی می‌کنند همان شکست را تجربه خواهند کرد زیرا نمی‌دانند چگونه ارتعااش خود را مطابق با اهداف خود تغییر دهند تا زمانی که به آن نقطه برسند.

آیا برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنید و تمام تلاش خود را برای تحقق خواسته های خود انجام می دهید، اما هر چقدر هم که تلاش می کنید در تحقق آنها ناکام هستید؟ اگر چنین است، شما نیاز به تغییر در ارتعاش دارید، و باید ارتعاشاتی (افکار و احساسات) ایجاد کنید که مطابق با آنچه می خواهید باشد.

وقتی ارتعاش شما با نظمی که از کائنات می‌خواهید هماهنگ باشد، همه چیز بدون زحمت و به طور طبیعی به سراغ شما خواهد آمد. به نظر می‌رسد که شما “میداس لمسی” دارید و می‌توانید هر شرکتی را به یک موفقیت پرسود تبدیل کنید.

قانون ارتعاش جاذبه: ۴ آزمایش علمی برتر

۱. سوت سگ:

سوت سگ که گاهی اوقات به عنوان سوت بی‌صدا شناخته می‌شود، نوعی سوت است که در محدوده اولتراسونیک صدا ایجاد می‌کند. برخی دیگر از حیوانات، از جمله سگ‌ها و گربه‌های خانگی، می‌توانند صداها را از سوت سگ بشنوند، اما انسان‌ها نمی‌توانند.

  • فرانسیس گالتون طبق کتاب خود به نام «تحقیقات در مورد دانشکده انسانی و توسعه آن» سوت سگ را توسعه داد.
  • محدوده شنوایی کودکان، ۲۰ کیلوهرتز است. با افزایش سن، محدوده شنوایی ما به حدود ۱۵-۱۷ کیلوهرتز کاهش می‌یابد.
  • محدوده شنوایی سگ حدود ۲۵ کیلوهرتز است، در حالی که گربه حدود ۶۴ کیلوهرتز است.
  • وقتی صحبت از قانون ارتعاش می‌شود، ما نمی‌توانیم انتقال ارتعاش را در بدن و ذهن خود درک کنیم، اگرچه ارتعاش بدون شک وجود دارد. سوت سگ نمونه‌ای از نحوه عملکرد دستگاه ارتعاشی است.

این بدان معنا نیست که وقتی متوجه آن نمی‌شوید، هیچ انتقال انرژی یا ارتعاشی وجود ندارد. افکار و احساسات ما دائماً انرژی را از طریق ذهن ما می‌فرستند. به همین دلیل است که قانون جذب کار می‌کند، و همچنین «مثل، مشابه را جذب می‌کند» یا «خوبی، خوبی را جذب می‌کند».

قانون ارتعاش جاذبه

۲. «اقدام شبح‌وار در فاصله» اثر آلبرت انیشتین:

ایده عمل شبح‌وار در فاصله دور در فیزیک این است .این ایده می‌گوید یک آیتم را می‌توان حرکت داد، تغییر شکل داد، یا به شکل دیگری تحت تأثیر قرار داد بدون این‌که جسم دیگری به‌طور فیزیکی لمس شود. آلبرت انیشتین، یکی از بهترین فیزیکدانان جهان و مبتکر این نظریه، عبارت “عمل شبح‌وار از راه دور” را ابداع کرد.

یک خرگوش مادر اخیرا توسط دانشمندان روسی از خرگوش‌هایش گرفته شد. خرگوش مادر را به زیردریایی آوردند و در اعماق بسیار دور از بچه‌هایش بردند. صدها مایل دورتر، نوزادان در آزمایشگاه نگهداری می‌شدند. امواج مغزی خرگوش مادر، فشار خون، سطح قند خون و سایر معیارها با استفاده از تجهیزات پیشرفته ثبت شد.

سپس محققان خرگوش تازه متولد شده را کشتند و متوجه شدند که امواج مغزی خرگوش مادر دقیقاً در همان زمان کاملاً از بین رفته است. اگرچه خرگوش مادر و بچه‌هایش هزاران مایل از هم فاصله داشتند، اما برخی اقدامات از راه دور رخ داده است.

قانون ارتعاش نیز ممکن است برای توضیح این مفهوم استفاده شود. شما ممکن است به طور کامل درک نکنید که مغز شما چگونه کار می‌کند، اما این‌که چگونه فکر می‌کنید و احساس می‌کنید بر نتایج زندگی شما تأثیر می‌گذارد.


۳. آزمایش چنگال تنظیم:

وقتی دو چنگال تنظیم را با یک چکش لاستیکی به هم می‌زنید، شروع به ارتعاش و طنین انداز می‌کنند. اتفاق قابل توجه به زودی پس از آن رخ خواهد داد. چنگال تنظیم دیگر با همان فرکانس اول می‌لرزد و طنین‌انداز می‌شود و صدایی یکسان ایجاد می‌کند.

هنگامی که دو چنگال تنظیم در یک فرکانس باشند، می‌توانند با یکدیگر طنین‌انداز شوند، حتی اگر با یکدیگر تماس نداشته باشند. قانون رزونانس نام دیگر آن است. وقتی نوبت به تحقق بخشیدن به آنچه در زندگی می‌خواهید می‌رسد، قانون ارتعاش مانند یک چنگال تنظیم عمل می‌کند. اگر در یک فرکانس خاص ارتعاش کنید، هر چیزی که با ارتعاش شما هماهنگ باشد را جذب خواهید کرد.

۴. نورون‌های آینه‌ای:

وقتی دیدید غریبه‌ای به شما سلام می‌کند و به شما لبخند می‌زند،تمایل دارید لطف کنید، به او سلام کنید و لبخند را برگردانید. این به دلیل نورون‌های آینه‌ای در مغز ما است. وقتی کسی می‌بیند که شما انرژی خوبی دارید، مغز شما این واکنش را در عکس العمل او منعکس می‌کند و در نتیجه جذب مطلوبی ایجاد می‌کند.

اگر هنوز بر تاثیر افکار بر کیفیت زندگی ایمان ندارید مطلب تاثیرات طرز فکر افراد بر زندگیشان مخصوص شماست.

اگر به این مطلب علاقه‌مند هستید می‌توانید ادامه آن را در قانون ارتعاش: راهنمای کامل این قانون جایگزین پارت۲ مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب