قانون ارتعاش

قانون ارتعاش: راهنمای کامل این قانون جایگزین پارت۲

قانون ارتعاش قانونی است که بیان می‌کند همه چیز در این جهان از انرژی تشکیل شده است و انرژی با سرعتی ارتعاش و جابجا می‌شود. برای آشنایی با این قانون و بالابردن سطح ارتعاش خود با ما همراه باشید.

در این مطلب ۶ استراتژی اثبات شده برای افزایش فرکانس ارتعاش وجود دارد که حتما تمامی افراد باید از آن با خبر باشند. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با قانون ارتعاش در آشنا شوید. در نظر داشته باشید که این مطلب در ادامه مطلب قانون ارتعاش: راهنمای کامل این قانون جایگزین پارت یک می‌باشد. اگر آن را مطالعه نکردید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا پارت یک مطلب و سپس پارت دو را مطالعه کنید.

قانون ارتعاش در محل کار: تمرین‌ها و نکاتی برای تسلط بر آن

در زیر ۶ استراتژی اثبات شده برای افزایش فرکانس ارتعاش آمده است:

۱. یک لیست قدردانی بنویسید:

احساس خوبی داشته باشید و این حس را با نوشتن یک لیست سپاسگزاری در خود ایجاد کنید. این کار که یکی از موثرترین راه‌ها برای تقویت ارتعاش است. فهرستی از چیزهایی که بابت آن‌ها سپاسگزار هستید، آماده کنید. یک تکه کاغذ یا دفترچه یادداشت بردارید و همه چیزهایی را که به خاطر آن‌ها شکرگزار هستید یادداشت کنید. این سپاسگزاری می‌تواند برای هر چیزی باشد، از ماشین شما گرفته تا یک حیوان خانگی و… .


۲. یک تابلوی چشم‌انداز ایجاد کنید:

تابلوی چشم‌اداز ابزاری عالی برای تشویق و راه‌اندازی تخیل شماست و در عین حال شما را برای دستیابی از آنچه می‌خواهید در زندگی به دست آورید تحریک می‌کند. وقتی خودروی مورد نظر خود را در تابلوی دید چشم‌اداز مشاهده می‌کنید، به رسیدن به آن و دیدن رانندگی آن فکر خواهید کرد.

برای بالا بردن سطح ارتعاش خود یک تابلوی چشم‌انداز ایجاد کنید

۳. جملات تاکیدی خود را تکرار کنید:

تأیید یکی دیگر از ابزارهای مفیدی است که همه می‌توانند برای تقویت ارتعاش خود از آن استفاده کنند. ذهن شما به مرور زمان جملات تاکیدی شما را دقیق می‌کند و در نهایت به آنچه به خود قول داده‌اید خواهید رسید.

۴. در مورد رویاهای خود صحبت کنید:

در مورد آرزوهای خود مرتباً صحبت کنید تا آن‌ها را زنده نگه دارید. هر چیزی که در مورد آن صحبت کنید با شما خواهد ماند و بخشی از زندگی شما خواهد شد. بنابراین، اهداف خود را بیشتر به دیگران بگویید.

۵. یک کتاب مرتبط با قانون ارتعاش بخوانید:

اگر می‌خواهید جهان را کاوش کنید، مطالب مرتبط با سفر را بخوانید تا خلاقیت خود را شعله‌ور کنید. این به شما الهام می‌شود که به تجلی خواسته‌های شما کمک می‌کند.

۶. لبخند بزنید، بخندید و از دیگران تعریف کنید:

اگر می‌خواهید احساس عالی داشته باشید، به دیگران احساس خوبی بدهید. وقتی به دیگران سلام می‌کنید و به آن‌ها لبخند می‌زنید، آن‌ها لطف شما را برمی‌گردانند و به شما لبخند می‌زنند. این باعث می‌شود در زندگی احساس خوشبختی و موفقیت بیشتری داشته باشید و ارتعاش شما بیشتر شود.

۷. برای پیروی ار قانون ارتعاش هنگام ابراز قدردانی سخاوتمند باشید:

اگر به آن حسادت می‌کنید، انجام هر کاری که می‌خواهید دشوار است. اگر مرد ثروتمندی را در یک خودروی لوکس دیدید، تلاش او را تحسین کنید. شما از شرطی کردن افکار خود برای شبیه شدن به او اجتناب خواهید کرد زیرا دوست ندارید او باشید. در نتیجه شما هرگز ثروتمند نخواهید شد و با یک وسیله نقلیه لوکس رانندگی نمی‌کنید. به چیزهایی که شما را جذب می‌کنند اعتبار بدهید.

۸. کمک مالی کنید و در یک هدف خوب مشارکت کنید:

شما باید مایل باشید به دیگران کمک کنید تا آن‌ها نیز به شما کمک کنند. وقتی به کسی پول می‌دهید، نه تنها به شخص دیگری کمک می‌کنید، بلکه به خود می‌گویید که بیش از اندازه کافی دارید و دانه‌های خوبی را در جای خود قرار می‌دهید تا روزی دیگران به کمک شما بیایند.

کمک به دیگران باعث افزایش سطح ارتعاش بدن می‌شود.

۹. یک ویدیوی کوتاه تماشا کنید:

تعداد زیادی فیلم کوتاه در یوتیوب وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. آن‌هایی را انتخاب کنید که به شما الهام می‌بخشد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید در یک ویلای ساحلی زندگی کنید، به دنبال فیلم‌هایی در این موضوع باشید. این باعث تشویق و افزایش ارتعاش شما می‌شود و به شما امکان می‌دهد به اهداف خود برسید.

۱۰. به طبیعت نزدیک شوید:

برای رهایی از منفی گرایی باید زمانی را در طبیعت سپری کرد. زمانی که مضطرب هستید در اطراف باغ قدم بزنید، به دریا خیره شوید و باد را روی پوست خود احساس کنید و آرام شوید. این به از بین بردن هر گونه افکار افسرده‌ای که در سر شما انباشته شده‌اند کمک می‌کند.

رویاهای خود را با قانون ارتعاش آشکار کنید: ۷ پیشنهاد عملی

۱. صبور باشید:

اولین قدم این است که صبور باشید و اطمینان داشته باشید که همه چیز به سراغ شما خواهد آمد. اکثر افراد به دلیل عدم پشتکار و افزایش ارتعاش خود برای مدت کوتاهی در قانون جذب شکست می‌خورند. به عبارت دیگر، آن‌ها در خواسته‌های خود ثابت نیستند. همه چیز زمان می‌برد تا تحقق یابد. جوانه‌های لوبیا تقریباً ۲ تا ۵ روز طول می‌کشد تا جوانه بزنند و رشد کنند، همانطور که ایده‌های بلندپروازانه نیز انجام می‌شود. پس پشتکار داشته باشید و منتظر بمانید تا دنیا جادوی خود را انجام دهد.

۲. تکرار:

اگر می‌خواهید وزن خود را کاهش دهید، بهترین روش این است که یک بار به باشگاه بروید و ورزش کنید و تمام شود؟ نه، زیرا بدن شما به تمرینات بیشتر به طور منظم نیاز دارد، به این ترتیب وزن کم می‌کنید. همین اصل در مورد جذب آنچه می‌خواهید نیز صدق می‌کند.

شما نباید فقط یک بار بنشینید و به چیزی که می‌خواهید فکر کنید، بلکه باید آن را روزانه تمرین کنید. شما باید این کار را به طور منظم انجام دهید، ارتعاش خود را بالا ببرید و روند را تا زمانی که طول می‌کشد، تا زمانی که موفق شوید حفظ کنید. این همان راز طلایی است که اکثر مردم نادیده می‌گیرند. آن‌ها فکر می‌کنند که تجلی یک فعالیت یکباره است، اما اینطور نیست.

۳. در فرآیند عجله نکنید:

به خودتان زمان زیادی بدهید تا روی اهدافتان کار کنید. در این فرآیند عجله نکنید، زمان کافی را به آن بدهید و تمام تلاش خود را بکنید. سپس به سادگی رها کنید و اعتماد کنید تا پاداش خود را دریافت کنید.

این روند مانند کاشتن درخت است که فقط باید از خوب بودن خاک مطمئن شوید، به گیاه آفتاب کافی بدهید و در صورت نیاز به آن آبیاری کنید. آیا می‌توان با آبیاری ۲۴ ساعته گیاه را تسریع کرد؟ خیر. همچنین این ایده خوبی نیست که توپ ریشه را به طور کامل از کاکتوس جدا کنید. اگر این کار را بکنید، مطمئناً به آن آسیب خواهید رساند. همین امر ممکن است برای هر چیزی که در زندگی خود می‌خواهید صدق کند. شما نمی‌توانید در این روند را عجله کنید. کاری را که باید انجام دهید انجام دهید و سپس رها کنید و انتظار داشته باشید که کائنات آن را به شما تحویل دهد.

روش‌هایی جهت بالا بردن سطح ارتعاش

سوالات متداول

۱. نظریه قانون ارتعاش چیست؟

اکثر مردم با قانون جذب آشنا هستند، در حالی که افراد کمی با قانون ارتعاش آشنا هستند. به طور خلاصه، قانون ارتعاش قانونی است که بیان می‌کند همه چیز در این جهان از انرژی تشکیل شده است و انرژی با سرعتی ارتعاش و جابجا می‌شود. اصل اصلی جذب بر اساس قانون ارتعاش است، به این معنی که اگر می‌خواهید اهداف خود را جذب و آشکار کنید، ابتدا باید قانون ارتعاش را فعال کنید.

۲. “تجلی” چیست؟

تجلی، به طور خلاصه، به معنای ایجاد آنچه می‌خواهید است. این هنر این است که اهداف خود را به واقعیت تبدیل کنید و ایده‌های خود را به وجود فیزیکی تبدیل کنید. هر چیزی که می‌بینید زمانی یک ایده در سر دیگران بوده است. تلفنی که از آن استفاده می‌کنید، رایانه، وسیله نقلیه، میز و غیره. همه چیز با تفکر ایجاد می‌شود.

۳. چگونه می‌توانم استفاده از قانون ارتعاش را شروع کنم؟

به عبارت دیگر، قانون ارتعاش دائماً «در حال استفاده است» یا عبارت بهتر «زندگی» است. این شبیه به قانون جاذبه است زیرا در همه زمان‌ها وجود دارد، صرف نظر از اینک‌ه شما از آن آگاه هستید یا نه. در حالی که نمی‌توانید ارتعاش را با چشمان خود مشاهده کنید، اما به طور مداوم وجود دارد.

قانون ارتعاش بیان می‌کند که ابتدا باید یاد بگیرید که چگونه ارتعاش خود را افزایش دهید تا از آن استفاده کنید. شما می‌توانید این کار را با ایجاد رابطه با خودتان و درک روش‌های افزایش فرکانس انجام دهید.

۴. بهترین راه برای افزایش ارتعاش من چیست؟

روش‌های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارد. یکی از آن‌ها این است که عمداً در مورد چیزهایی که می‌خواهید فکر کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید اتومبیل ایده‌آل خود را برانید، باید خود را در حال انجام این کار تصور کنید و آن را در ذهن خود تجسم کنید. شما باید آن را در ذهن خود تجسم کنید، آن را احساس کنید، آن را حس کنید و از ایده‌ها الهام بگیرید.

روش دیگری برای افزایش ارتعاش از طریق احساسات شماست. بیشتر افراد از دریافت آنچه می‌خواهند شکست می‌خورند، زیرا صرفاً به آن توجه می‌کنند، بدون اینکه احساساتی را به افکار خود متصل کنند، و از این واقعیت غافل هستند که احساسات ارتعاش هستند. وقتی احساسات را با چیزهایی که می‌خواهید مرتبط می‌کنید، هماهنگی ارتعاشی خود را به دنبال آنچه می‌خواهید بهبود می‌بخشید.

بهترین راه برای افزایش ارتعاش چیست؟

۵. چقدر طول می کشد تا به هدفم برسم؟

این یک پاسخ ذهنی است زیرا بر اساس انتظارات شما است. همه چیز از چندین مرحله توسعه می‌گذرد. رشد یک نوزاد از زمان لقاح تا تولد ۲۸۰ روز طول می‌کشد تا رشد کند، در حالی که یک خرگوش تنها در ۳۱ روز رشد می‌کند. پس از کاشت بامبو چینی در چند سال اول هرگز هیچ گونه رشدی در بالای زمین نخواهید دید. زمانی که بامبو در پنج سال اول به این ارتفاع برسد، در شش هفته به ۸۰ فوت می‌رسد. اتفاقی که می‌افتد این است که بامبو برای رسیدن به ارتفاع ۸۰ فوتی، در چند سال اولیه ریشه‌های خود را در زیر زمین باز می‌کند.


۶. بهترین راه برای بررسی اینکه آیا قانون ارتعاش برای من کار می‌کند چیست؟

چند نشانه وجود دارد که نشان می‌دهد قانون ارتعاش به روشی که شما می‌خواهید کار می‌کند. ابتدا به نتایجی که در زندگی می‌گیرید نگاه کنید. آیا سبک زندگی مورد نظر خود را دنبال می‌کنید و به نتایج دلخواه خود می‌رسید؟ اگر به اهداف خود دست یابید، در مسیر درستی هستید. اگر کارها را به درستی انجام دهید، باید نتایج خوبی ببینید. برای مشاوره به غریزه خود گوش دهید.

۷. من همیشه به هدفم فکر می کنم، اما نتیجه ای نمی‌بینم. چرا؟

واقعیت این است که قانون ارتعاش عواقب منفی زیادی ایجاد می‌کند. برای شروع، قانون ارتعاش فقط در مورد تجسم نیست. همچنین در مورد افزایش ارتعاش و همگام نگه داشتن آن با فرکانس ارتعاشی چیزی است که می‌خواهید.

حتی اگر ارتعاش خود را افزایش داده‌اید، باید زمان بگذارید تا جهان خواسته شما را به واقعیت نشان دهد. توسعه چیزها زمان می‌برد. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که رها کرده‌اید و اعتماد دارید که این روش برای شما کار می‌کند. به هر قیمتی شده خود را از افکار و احساسات منفی دوری کنید. مهم‌تر از آن، در این فرآیند عجله نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب