بازیگر ترکیه ای که بیشترین فالوور را در اینستاگرام در سال 2023 دارند

بازیگران ترکیه‌ای با بیشترین فالوور در اینستاگرام

بازیگران ترکیه‌ای در بین افرادایرانی طرفداران زیادی دارند که در این مطلب پرطرفدارترین آن‌ها با ییشترین فالوورها در اینستاگرام آورده شده است.

اگر می‌خواهید بدانید که بازیگران ترکیه‌ای که بیشترین فالوور را در اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ دارند چه کسانی هستند، درست آمدید. اینستاگرام یکی از قدرتمندترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که در سال ۲۰۱۰ ایجاد شد و بعداً توسط فیس‌بوک خریداری شد. بیایید لیست پرطرفدارترین بازیگران ترکیه را با هم مرور کنیم.

۱. هانده ارچل (Hande Erçel):

هانده‌ ارچل با ۲۹ میلیون فالوور به عنوان پردنبال‌کننده‌ترین بازیگر ترکیه‌ای در اینستاگرام با آیدی handemiyy@ است. هانده ارچل زیباترین بازیگر ترکیه‌ای با ۲۹.۳ فالوور تاج را به عنوان پرفالوورترین بازیگر ترکیه‌ای در اینستاگرام از آن خود کرد. هانده ارچل با سریال‌های ترکی دیزی Aşk Laftan Anlamaz و Sen Cal Kapimi به شهرت رسید که ۴ برابر رکورد پربازدیدترین سریال تلویزیونی را شکست.


۲.بوراک اوزچیویت(Burak Özçivit):

بوراک اوزچیویت با تقریبا ۲۳ میلیون فالوور به عنوان پردنبال‌کننده‌ترین بازیگر مرد ترک در اینستاگرام رتبه‌بندی می‌شود که آیدی اینستاگرام او burakozcivit@ است . بوراک اوزچیویت تا به امروز با ۲۲.۷ میلیون فالوور و با ۳۶۰ پست در رتبه‌دوم پرفالوورترین بازیگر ترکیه‌ای قرار دارد. اوزچیویت با سریال dizi Kara Sevda، اولین سریال ترکی برنده جایزه بین‌المللی امی (۲۰۱۷) در سراسر جهان به شهرت رسید.

 

بازیگر ترکیه‌ای که بیشترین فالوور را در اینستاگرام در سال 2023 دارند
بازیگر ترکیه‌ای که بیشترین فالوور را در اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ دارند.

۳.دمت اوزدمیر(Demet Özdemir):

دمت‌اوزدمیر با ۱۵.۵ میلیون دنبال‌کننده در رتبه سوم بازیگر زن ترکیه‌ای با بیشترین فالوور در اینستاگرام قرار دارد. آیدی اینستاگرام او demetozdemir@ است. اوزدمیر با ایفای نقش سانم آیدین در سریال کمدی رمانتیک ترکی Erkenci Kus به شهرت رسید. درام ترکی Doğgın Ev Kaderindir مجموعه تلویزیونی موفق بعدی او است که در آن دمت اوزدمیر صفحه نمایش را با ابراهیم چلیککل به اشتراک گذاشت.

۴.نسلیهان آتاگول(Neslihan Atagül):

نسلیهان آتاگول با ۱۳.۷ میلیون فالوور به عنوان چهارمین بازیگر ترکیه‌ای با بیشترین فالوور در اینستاگرام شناخته می‌شود. آیدی اینستاگرام او neslihanatagul@ است. نسلیهان آتاگول در سریال Kara Sevda با بوراک اوزچیویت هم‌ بازی بودند،  آتاگول با همسرش کادیر دوگولو در سریال ترکی فاتح حربیه (۲۰۱۳–۲۰۱۴) آشنا شد. نسلیهان آتاگول دوگولو در سریال درام سفیرین کیزی (دختر سفیر) در کنار انگین آکیورک نقش اصلی را ایفا کرد.

سلیهان آتاگول یکی از بازیگران معروف ترکیه است که با 13.7میلیون فالوور در اینستاگرام فعالیت دارد.
سلیهان آتاگول یکی از بازیگران معروف ترکیه

۵.فحریه اوجن( Fahriye Evcen):

فحریه همسر زیبای بوراک اوزچیویت با ۱۳.۳ میلیون فالوور در رتبه چهارم پر فالوورترین بازیگران ترکیه در اینستاگرام قرار دارد. فحریه با همسرش بوراک اوزچیویت  در سریال ترکی Calikusu ملاقات کرد. آیدی پیچ اینستاگرام او evcenf@ است.

۶.مورات بوز(Murat Boz):

مورات بوز ۱۱.۴ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. او  خواننده مشهور پاپ است که با ۱۱.۴ میلیون فالوور در رتبه‌‌ی ششم بازیگر ترکیه‌ای پرطرفدار در اینستاگرام قرار دارد. او به خاطر بازی در کنار بوراک اوزچیویت در فیلم‌های کمدی ترکیه‌ای کاردشیم بنیم شناخته شده است. آیدی اینستای او muratboz@ است.


۷.آراس بولوت اینملی(Aras Bulut Iynemli):

آراس بولوت اینملی ۱۰.۲ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. آراس بولوت اینملی بازیگر سریال معروف ترکی دیزی Çukur (گودال) با ۴۲۳ پست هفتمین بازیگر پر فالوور اینستاگرام است. Bulut Iynemli در اولین فیلم ترکی به نام معجزه در سلول شماره ۷ بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد و نامزد اسکار شد. آیدی اینستای او iynemliarasbulut@ است.

۸.جان یامان(Can Yaman):

جان یامان یکی از معروف‌ترین بازیگر مرد ترکیه در سراسر جهان است. یامان با ۱۰ میلیون فالوور و ۷۳۶ پست در رتبه هشتم پربیننده ترین بازیگران ترکیه‌ای در اینستاگرام قرار دارد. Can Yaman با بازی Can Divit در سریال کمدی عاشقانه Erkenci Kuş به شهرت رسید. اگر به دنبال پیج اینستای این بازیگر پرطرفدار و معروف هستید آیدی پیج او canyaman@ است.

اگر شما یکی از طرفداران پروپاقرص سریال یا فیلم‌های ترکیه‌ای هستید می‌توانید مطلب لیست بهترین فیلم‌های ترکی را مطالعه کنید.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب