3 نوع چای با فواید افزایش طول عمر

۳ نوع چای با فواید افزایش طول عمر

اگر می‌خواهید سلامت بدن خود را بازگردانید و همچنین عمر طولانی‌تری داشته باشید، مصرف این سه چای را فراموش نکنید.

با گذشت سال‌ها و فرآوری‌شدن همه‌ی مواد غذایی، افراد تمایل زیادی دارند تا از گیاهان دارویی استفاده کنند و سلامت خود را تضمین کنند. در این مطلب از مجله‌ی روزساز سه چای با فواید افزایش طول عمر که بسیار برای سلامت شما مفید است و حتی عمر طولانی‌تری نیز به شما می‌دهد، آورده شده است.

اگر شما هم به نوشیدن چای‌های گیاهی عادت دارید، ممکن است به شما کمک کند عمر طولانی تری داشته باشید.

مطمئن نیستیم که می‌خواهیم برای همیشه زندگی کنیم یا نه، اما مطمئنا می‌توانیم طولانی‌تر زندگی کنیم. حتی اگر نمی‌توانیم تا زمانی که بخواهیم عمر خود را افزایش دهیم، راه‌هایی وجود دارد که حداقل سعی کنیم طول عمر خود را افزایش دهیم. این چای‌ها ممکن است یکی از کلیدهای زندگی طولانی‌تر باشند.

دن بوتنر، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و بنیان‌گذار مناطق آبی، دریافت که چندین منطقه در جهان، خانه برخی از افراد است که عمر طولانی‌تری دارند. او این مناطق را «مناطق آبی» نامید. این مناطق آبی شامل مناطقی در کاستاریکا، یونان، ایتالیا، ژاپن و حتی یکی در کالیفرنیا است. وجه اشتراک آن‌ها چیست؟ همه این افراد چای می‌نوشند. بوتنر به اشتراک گذاشت که مردم مناطق آبی کدام چای را بیشتر می‌نوشند.

چای سبز

در ژاپن، در منطقه اوکیناوا، بیشتر چای سبز می‌نوشند. بوتنر به Well Good گفت: “اوکیناواها انواع سبز را ترجیح می‌دهند که نشان داده شده است خطر ابتلا به بیماری قلبی و چندین سرطان را کاهش می‌دهد.” چای سبز دارای چندین آنتی‌اکسیدان و برخی اسیدهای آمینه است که آن را به یکی از سالم‌ترین چای‌ها برای نوشیدن تبدیل می‌کند.

در ژاپن، در منطقه اوکیناوا، بیشتر چای سبز می‌نوشند. بوتنر به Well Good گفت: "اوکیناواها انواع سبز را ترجیح می‌دهند که نشان داده شده است خطر ابتلا به بیماری قلبی و چندین سرطان را کاهش می‌دهد." چای سبز دارای چندین آنتی‌اکسیدان و برخی اسیدهای آمینه است که آن را به یکی از سالم‌ترین چای‌ها برای نوشیدن تبدیل می‌کند.
۳ نوع چای با فواید افزایش طول عمر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خواص چای سبز، مطلب فواید چای سبز را مطالعه کنید.


دمنوش گیاهی

در یونان، در منطقه ایکاریا، بیشتر چای‌های گیاهی می‌نوشند. بوتنر به Well Good گفت: “ایکاریایی‌ها دم کرده رزماری، مریم گلی وحشی و چای قاصدک می‌نوشند، همه گیاهانی که خواص ضد التهابی دارند.

یکی دیگر از فواید چای گیاهی: ظاهرا وقتی چای گیاهی زیادی می‌نوشید، حتی ممکن است خطر زوال عقل یا برخی بیماری‌های مزمن را کاهش دهید. یونانی‌ها چای خود را از گیاهان وحشی درست می‌کنند که فواید دیگری نیز دارند.

در یونان، در منطقه ایکاریا، بیشتر چای‌های گیاهی می‌نوشند. بوتنر به Well Good گفت: "ایکاریایی‌ها دم کرده رزماری، مریم گلی وحشی و چای قاصدک می‌نوشند، همه گیاهانی که خواص ضد التهابی دارند.
۳ نوع چای با فواید افزایش طول عمر

بوتنر می‌گوید: «چای یونانی ممکن است اثرات مفید خاصی داشته باشد:

  • – نعناع وحشی به عنوان راهی برای پیشگیری از التهاب لثه و زخم
  • – رزماری برای درمان نقرس
  • – درمنه برای بهبود گردش خون.


همچنین که برای افزایش طول عمر کارهایی راباید انجام دهیم برخی از کارها را نیز نباید انجام دهیم برای فهمیدن اینکه باید از چه کارهایی پرهیز کنیم به این مطلب مراجعه کنید(اگر عمر طولانی می‌خواهید از انجام این کارها دست بردارید )

خار شیر

در ایتالیا، در ساردینیا، چای خار شیر می‌نوشند. این نوع چای فواید شگفت‌انگیزی نیز دارد.

  • – به هضم غذا کمک می‌کند.
  • – مواد زائد را از بدن شما دفع می‌کند.
  • – حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری است که بدن شما به آن نیاز دارد.
در ایتالیا، در ساردینیا، چای خار شیر می‌نوشند. این نوع چای فواید شگفت‌انگیزی نیز دارد.- به هضم غذا کمک می‌کند. - مواد زائد را از بدن شما دفع می‌کند. - حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری است که بدن شما به آن نیاز دارد.
۳ نوع چای با فواید افزایش طول عمر

بنابراین اگر می‌خواهید عمر طولانی‌تری داشته باشید و بدن خود را از بیماری‌ها ایمن نگه‌دارید، مصرف دمنوش‌های گیاهی را فراموش نکنید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب