دوخانم با دورنگ موی متفاوتت را مشاهده می‌کنید. این مقاله در رابطه با ترندهای رنگ مو سال 2023 می‌باشد.

داغ ترین ترندهای رنگ مو تابستان ۲۰۲۳

قطعا فصل تابستان شما را وسوسه می‌کند تا تغییری هرچند کوچک در خود ایجاد کنید. چه چیز زیباتر و در عین حال راحت‌تر از تغییر رنگ موی شما؟ در این مقاله ترندترین رنگ موهای 2023 را بررسی می‌کنیم.

با افزایش دمای هوا و نزدیک شدن به روزهای گرم تابستانی، زمان آن رسیده است که ظاهر خود را تغییر دهیم و از داغ‌ترین ترندهای رنگ مو تابستان ۲۰۲۳ مطلع شویم . چه به دنبال یک تغییر ظریف نامحسوس هستید و یا هدف شما یک تغییر اساسی و شجاعانه باشد، در هر صورت تابستان بهترین زمان برای تغییر استایل و رنگ موی شماست. اگر احساس ماجراجویی می‌کنید، چرا در اقیانوس رنگ‌های پاستلی برای موهای‌تان شیرجه نمی‌زنید؟ از رنگ سبزآبی رویایی گرفته تا صورتی پنبه‌ای، این رنگ‌های جذاب تغییراتی شگفت‌انگیز به شما هدیه می‌دهند. آن‌ها برای اضافه کردن حس جذابیت به ظاهر تابستانی شما و ایجاد استایلی چشم نواز و به روز بهترین پیشنهاد هستند.

اما اگر بیشتر به رنگ‌‌های بلوند و روشن علاقه دارید، از قدرت رنگ‌های گرم و آفتابی استفاده کنید. به بلوندهای عسلی، قهوه‌ای کاراملی و قرمزهای مسی آتشین فکر کنید . این تناژهای رنگی نه تنها درخشش طلایی فصل را تکمیل می‌کنند، بلکه درخشندگی طبیعی مو را نیز به زیبایی کلی شما اضافه می‌کنند. البته به شما پیشنهاد می‌کنم کلاسیک‌های همیشگی را فراموش نکنید. از بلوندهای پلاتینیوم گرفته تا قهوه ای شکلاتی تیره، این گروه از رنگ‌ها همیشه شیک و خاص هستند. بعلاوه، آن‌ها برای عموم کاربردی هستند، زیرا با هر رنگ پوستی مطابقت دارند و بدون زحمت شما را از استایل تعطیلات ساحلی به ظاهری جدید برای مهمانی‌های خانوادگی شبانه آماده می‌کنند.

ترندهای رنگ مو ۲۰۲۳

شماره ۱ ترندهای رنگ مو:

بلوند باربی

تقریباً هر سال از رنگ موی بلوند باربی به عنوان یک ترند رنگ مو برای تابستان نام می‌برند. اگرچه بلوند رنگ مو جدیدی نیست، اما با ظهور انواع تکنیک‌ها مانند: آمبره، سامبره، بالیاژ و …  این رنگ مو با ترندهای بلوند در گذشته فاصله زیادی دارد. چادکنیون سفیر برند اولاپلکس می‌گوید: «بلوندهای سنتی، بلوندهای یک دست بودند، اما در سال‌های اخیر ما به جای استفاده از یک رنگ، از گروه‌های رنگی یک طیف رنگ بهره می‌بریم تا بتوانیم از ایجاد سایه، برای زیبایی بیشتر رنگ مو استفاده کنیم. او اشاره می‌کند که این تکنیک‌ها بسیار مشکل‌ و زمانبر هستند، اما آنقدر محبوب و زیبا هستند که به خستگی فرآیند توجهی نشود.

در این تصویر مگان فاکس رو مشاهده می‌کنیم. رنگ موی او اونیکس نیمه شب نام دارد. در این مقاله راجع به ترندهای رنگ مو صحبت می‌کنیم.
رنگ موی اونیکس نیمه شب (قهوه‌ای تیره بدون تناژ قرمز)


شماره ۲ ترندهای رنگ مو:

اونیکس نیمه شب

این رنگ مو مشکی به نظر می‌رسد، اما دقیقا مشکی نیست. این رنگ مو شامل یک سایه قهوه‌ای تیره است که تقریباً مشکی به نظر می‌رسد، در اصل قهوه‌ای تیره بدون ته رنگ قرمز است. بهترین مثال موهای قهوه‌ای تیره مگان فاکس با ته رنگ خنثی است.

شماره ۳ ترندهای رنگ مو:

رنگ موی قهوه‌ای قارچی

این رنگ مو برای اشخاصی که به دنبال تغیییر کمتر هستند، اما می‌خواهند رنگ مویی با طیف بلوند سرد را داشته باشند، عالی است. تایلور جانسون، بنیانگذار نوس هیرکر می‌گوید: در این رنگ مو “رنگ بلوند طبیعی با سردترین رنگ قهوه‌ای ترکیب می شود تا شبیه به رنگ قارچ شود. میشل هونگ رنگ‌شناس می‌گوید: قهوه‌ای قارچی بسیار محبوب است. رنگی است از ترکیب طلایی گرم با خاکستری روشن.

ریچی کانداسامی می‌گوید: این رنگ قهوه‌ای تیره یا حتی قهوه‌ای روشن نیست. درواقع قهوه‌ای متوسط ​​و خنثی است. اگر همیشه رنگ مویی روشن و چشمانی نافذ دارید، این رنگ مو برای شما مناسب است.

خانمی با رنگ موی بلوند طلایی باتناژ عسلی را مشاهده می‌کنید. این مطلب راجع به ترندهای رنگ مو در سال2023 می‌باشد.
رنگ موی طلایی با تناژ عسلی

شماره ۴ ترندهای رنگ مو:

بلوند طلایی-عسلی

رنگ موی روشن دیگری که جزو ترندهای رنگ مو ۲۰۲۳ است، کمی از گزینه‌های قبلی تناژ گرم‌تری دارد. الکس براونسل، یکی از بنیانگذاران و مدیرکمپانی Bleach London، توضیح می‌دهد، که این بلوند بسیار محبوب است زیرا مناسب هر رنگ پوستی است و به شما امکان می‌دهد یک تغییر ظریف و طبیعی داشته باشید.” این تناژ راحت‌تر ایجاد می‌شود، زیرا خیلی نیاز به روشن شدن مو نیست و مقداری از گرمای طبیعی موهای‌تان را حفظ می‌کند. گرمای این رنگ مو باعث می‌شود که با همه رنگ‌های پوست هم‌خوانی داشته باشد و با دکلره بلندمدت به موهای خود آسیب نمی‌زنید.

جانسون می‌افزاید: «بلوند عسلی روشن یکی از ترندهای رنگ موی تابستانی مورد علاقه من است، زیرا همیشه مرا به یاد همه بچه‌هایی می‌اندازد که با موهای طبیعی خود در زیر نور خورشید در حال دویدن در ساحل هستند. همچنین می توانید با این تناژ بلوند طبیعی‌تر بنظر برسید. براونسل می‌گوید: «بسیاری از بلوندها را دیده‌ایم که به رنگ بژ نزدیک هستند، این تناژ بلوند برای افرادی که قصد دارند همواره رنگ بلوند موی خود را حفظ کنند بسیار مناسب است زیرا که می‌توانند مویی با رنگ بلوند اما ظاهری طبیعی داشته باشند.

شماره ۵ ترندهای رنگ مو:

قهوه ای با تناژ بنفش و کادربندی صورت

گای تانگ، رنگ‌شناس متبحر، اعتقاد دارد که موهای قهوه‌ای زیباست که ته مایه رنگ بنفش دارند. این یک راه منحصر به افراد برای رنگساژ موهای قهوه‌ای از تیره تا روشن است. او می‌گوید: «بنفش به موهای قهوه‌ای تناژ زیبایی می‌دهد وب رای فریم‌کردن صورت و کانتور کردن مو که در تابستان امسال ترند است، عالی است».


شماره ۶ ترندهای رنگ مو:

رنگ موی رزگلد

موهای مسی تک رنگ در این تابستان جزو ترندهای رنگ مو نیست اما رنگ‌هایی با طیف رنگی سایه‌های رز یا مسی را شاهد هستیم. از طیف مسی تیره تا رنگ‌های پاستلی آن. تانگ می‌گوید: «رزگلد برای افزودن تناژ هلویی به موهای مجعد یا موج‌دار در تابستان امسال فوق‌العاده است. اگر در حال حاضر موهای بلوند دارید، می‌توانید در رنگساژ جدید خود کمی رنگ توت‌فرنگی اضافه کنید. بلوند توت فرنگی طلایی برای تابستان بسیار زیبا است، زیرا ترکیبی مفرح و شادی‌آور است.

در تصویر خانمی با موهای قهوه‌ای با تناژ خاکستری را مشاهده می‌کنید. یکی از ترندترین رنگ موهای سال 2023 خاکستری می‌باشد.
رنگ موی قهوه‌ای با تناژ خاکستری

شماره ۷ ترندهای رنگ مو:

رنگ موی خاکستری

همواره مقداری رنگ خاکستری روی موهای تیره وجود دارد. بگذار این تابستان خودنمایی کند. پرکینز می‌گوید: «این روزها زن‌ها احساس می‌کنند که موهای خاکستری زیبایی آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. پس به‌جای پوشاندن کامل موهای خاکستری خود، انتخاب می‌کنند تا موهای خاکستری خود را برجسته‌تر کنند». این رنگ مو می‌تواند تا حد زیادی سن شما را بیشتر نشان دهد اما زیبایی قابل توجهی نیز دارد. پس قبل از تغییر رنگ موی خود تمامی جوانب را بسنجید تا تغییری دلنشین را تجربه کنید. اگر شما هم از جمله اشخاصی هستید که همواره به دنبال تغییراتی هستید که سن شما را بیشتر نشان ندهد، مقاله ۸ اشتباه در استایل که سن شما را بالاتر نشان می‌دهد را از دست ندهید.

در آخر با تمام این تفاسیر به دلیل استفاده از دکلره برای زیبایی بیشتر رنگ‌های بلوند، به سلامت موهای خود بیشتر رسیدگی کنید. شما می‌توانید بعد از تغییر رنگ مو خود از مراقبت‌هایی مانند کراتین و پروتئین‌تراپی استفاده کنید، تا نه تنها زیبایی بلکه سلامتی موی خود را تضمین کنید. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مطلب صافی مو با کراتین مراجعه کنید.

یک پیشنهاد برای شما مخاطب عزیز:

اگر در زمینه‌ی آمبره و سامبره موی بانوان تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای آمبره و سامبره بانوان از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص آمبره و سامبره موی بانوان به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی آمبره و سامبره بانوان کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات آمبره و سامبره موی خود دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب