کدام نوع تزریق فیلر لب برای شما مناسب است؟

کدام نوع تزریق فیلر لب برای شما مناسب است؟

انواع مختلفی از پر کننده‌های لب در بازار موجود است ما در این مطلب به بررسی اینکه کدام نوع تزریق فیلر لب برای شما مناسب است پرداخته‌ایم.

بسیاری از ما متوجه روند اخیر بزرگ کردن لب در فرهنگ عامه شده‌ایم. تزریق فیلر لب احتمالا رایج‌ترین شکل بدون جراحی برای بزرگ کردن لب است. امروزه با محبوبیت بیشتر  پرکننده‌های لب، مارک‌ها و انواع مختلف پرکننده لب در دسترس هستند.

انتخاب گسترده پرکننده‌های لب جدید در بازار می‌تواند برای افرادی که علاقه‌مند به انجام پرکننده‌های لب هستند گیج‌کننده باشد. بیایید انواع مختلف پرکننده‌های لب را که در حال حاضر در دسترس هستند بررسی کنیم تا به شما کمک کنیم تا بفهمیم کدام نوع پرکننده لب ممکن است برای سبک زندگی و اهداف زیبایی شناختی شما مناسب باشد.


انواع مختلف فیلر لب:

انواع مختلفی از پر کننده‌های لب در بازار موجود است. آن‌ها شامل پرکننده‌های اسید هیالورونیک، مانند Juvederm® و Restylane هستند که رایج‌ترین پرکننده‌های مورد استفاده برای تقویت لب‌ها هستند. انواع دیگر شامل پرکننده‌های مبتنی بر کلاژن است که به دلیل مدت کوتاه‌تر، کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، و تزریق چربی، که شامل تزریق چربی بدن شخص به لب‌ها است.

نوع دیگر پرکننده‌ای به نام PLLA (اسید پلی-ال-لاکتیک) است که تولید کلاژن را تحریک می‌کند و می‌تواند تا دو سال دوام بیاورد. مهم‌ترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که برای تعیین بهترین نوع پرکننده برای نیازها و اهداف فردی خود به مشاوره با یک انژکتور یا ارائه دهنده واجد شرایط نیاز دارید.

انواع مختلف فیلر لب

بهترین نوع فیلر برای لب چیست؟

فیلرهای اسید هیالورونیک (HA) به طور کلی بهترین نوع فیلر برای لب‌ها هستند. HA یک ماده طبیعی در بدن است که به آبرسانی و حجم‌دهی به پوست کمک می‌کند. فیلرهای اسید هیالورونیک بهترین پرکننده لب برای اکثر بیماران در نظر گرفته می‌شود، زیرا موقتی هستند و دائمی نیستند و همین امر آن‌ها را به گزینه‌ای مطمئن و برگشت پذیر تبدیل می‌کند. علاوه بر این، پرکننده‌های HA نتیجه نرم‌تر و طبیعی‌تری ارائه می‌دهند.

با این حال، پرکننده‌های اسید هیالورونیک ممکن است برای همه یا هر موقعیتی انتخاب مناسبی نباشند – در نهایت، یک متخصص واجد شرایط به شما کمک می‌کنند تا بهترین نوع پرکننده لب‌هایتان را انتخاب کنید.

کدام فیلر لب طبیعی‌تر به نظر می‌رسد؟

در حالی که اصطلاح “ظاهر طبیعی” ذهنی است و می‌تواند معانی مختلفی برای بیماران مختلف داشته باشد، اکثر مردم به دنبال تغییر شکل شدید لب نیستند. برای بیشتر افراد، هدف فیلر لب افزایش ظریف ظاهر طبیعی لب‌ها است، بنابراین انتخاب پرکننده‌ای که طبیعی به نظر می‌رسد ضروری است. پرکننده‌های مبتنی بر اسید هیالورونیک، مانند Restylane، Juvéderm و Belotero، به دلیل نتایج “طبیعی” خود، رایج‌ترین پرکننده‌های مورد استفاده برای لب هستند.

از میان این پرکننده‌ها، Juvéderm اغلب طبیعی‌ترین ظاهر در نظر گرفته می‌شود. این یک قوام صاف است که به آن اجازه می‌دهد تا به طور یکپارچه با لب‌ها یکپارچه شود و جلوه‌ای ظریف و حجیم ایجاد کند. نتایج طبیعی و طولانی مدت هستند، زیرا هیالورونیک اسید موجود در فیلر به تدریج تجزیه می‌شود.

کدام فیلر لب طبیعی‌تر به نظر می‌رسد؟

انتخاب پرکننده مناسب برای لب باید بر اساس آناتومی منحصر به فرد و اهداف فردی شما باشد. یک انژکتور باتجربه می‌تواند شما را به سمت طبیعی‌ترین فیلر برای لب‌هایتان راهنمایی کند. علاوه بر این، متغیرهایی مانند مقدار پرکننده استفاده شده برای دستیابی به ظاهر طبیعی‌تر بسیار مهم هستند. زیرا پر کردن بیش از حد می‌تواند به ظاهری غیرطبیعی منجر شود.

کدام فیلر در لب‌ها ماندگاری بیشتری دارد؟

انواع مختلفی از پرکننده‌های لب در بازار موجود است و ماندگارترین آن‌ها از اسید هیالورونیک (HA) ساخته می‌شوند. پرکننده‌های HA مانند Juvederm Ultra XC، Juvederm Volbella XC، Restylane و Belotero Balance گزینه‌های محبوبی برای بزرگ کردن لب هستند. این پرکننده‌ها معمولاً بین ۶ تا ۱۲ ماه دوام می‌آورند، اما برای برخی افراد می‌توانند تا ۱۸ ماه دوام داشته باشند.

سایر عواملی که بر طول عمر پرکننده‌های لب تأثیر می‌گذارند عبارتند از: میزان متابولیسم بدن، نوع روش تزریق و میزان استفاده از فیلر مهم است که با یک متخصص پزشکی واجد شرایط و با تجربه مشورت کنید تا بهترین گزینه‌ها را بر اساس نیازها و اهداف فردی شما مورد بحث قرار دهند.

کدام پرکننده کم‌ترین احتمال مهاجرت یا جابه جایی را دارد؟

فیلرهای لب به دلایل مختلفی مانند تکنیک‌های تزریق نامناسب، حرکت بیش از حد لب‌ها، استفاده از پرکننده‌های بی‌کیفیت یا پر شدن بیش از حد لب‌ها می‌توانند مهاجرت کنند. هنگامی که تزریق به اشتباه انجام شود، پرکننده ممکن است گسترش یابد یا به مناطق دیگر مهاجرت کند.

فیلرهای لب به دلایل مختلفی مانند تکنیک‌های تزریق نامناسب، حرکت بیش از حد لب‌ها، استفاده از پرکننده‌های بی‌کیفیت یا پر شدن بیش از حد لب‌ها می‌توانند مهاجرت کنند.

به طور مشابه، هنگامی که لب‌ها بیش از حد کشیده می‌شوند، فیلر ممکن است از ناحیه مورد نظر جابه‌جا شود. به همین دلیل است که دستورالعمل‌های مراقبت بعد از پرکننده‌های لب از انژکتور شما ممکن است شامل خودداری از بوسیدن، نوشیدن از نی و غیره باشد. استفاده از پرکننده‌های بی‌کیفیت یا تقلبی نیز می‌تواند باعث مهاجرت، تورم یا ناهمواری شود. پر کردن بیش از حد لب‌ها نیز می‌تواند به مرور زمان باعث جابجایی فیلر شود.


فیلرهای لب مبتنی بر اسید هیالورونیک، مانند Juvederm و Restylane، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در مقایسه با سایر انواع پرکننده‌ها احتمال مهاجرت کمتری دارند. این به این دلیل است که اسید هیالورونیک یک جزء طبیعی پوست و بدن است، به این معنی که به خوبی با بافت موجود ادغام می‌شود.

علاوه بر این، این پرکننده‌ها معمولاً با قوام ضخیم‌تری فرموله می‌شوند که به نگه داشتن آن‌ها پس از تزریق کمک می‌کند. در حالی که خطر مهاجرت ممکن است با پرکننده‌های اسید هیالورونیک کم باشد، انجام این روش توسط یک تزریق کننده با تجربه و واجد شرایط برای جلوگیری از هرگونه عارضه بالقوه مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب