در این تصویر یک دست با ناخن های زیبارا مشاهده می‌کنید.این مطلب راجع به ترندترین رنگ‌های ناخن در سال2023 می‌باشد .

ترندترین رنگ‌های لاک ناخن در تابستان ۲۰۲۳

اگر شما همیشه به دنبال ترندهای جذاب سال هستید، باید بپرسم آیا از ترندترین رنگ‌های لاک ناخن 2023 خبر دارید؟ اگر پاسخ شما خیر است، این مطلب از مجله روزساز را از دست ندهید.

با بالا رفتن دمای هوا و آغاز فصل تابستان، رنگها جلوه‌ای دیگر پیدا می‌کنند. پس بی‌شک رنگ‌های تابستانی در فصل گرما بیشترین زیبایی را به ظاهر ما هدیه می‌کنند. در این مطلب از مجله روزساز می‌خواهیم در رابطه با ترندهای رنگ لاک ناخن در تابستان آتشین ۲۰۲۳ صحبت کنیم! اگر شما علاقه‌مند به ترندهای مختلف در جهان مد هستید، مطلب ترندهای رنگ مو ۲۰۲۳ را از دست ندهید.

رنگ لاک مورد علاقه متخصصان مد ۲۰۲۳

رنگ‌های ترند لاک در تابستان ۲۰۲۳ بسیار جسور و شگفت‌انگیز هستند. در هر صورت تصمیم داریم رنگ لاک ناخن را با تناژ لباس‌های ساحلی تابستانی ست کنیم. طبق نظر جان آرنولد زیباشناس کانادایی، برترین رنگ‌های امسال زرد پر جنب و جوش  و سردترین آبی اقیانوسی است. همینطور اشاره می‌کند که تناژ رنگ‌ها در امسال بسیار متفاوت است.

اما ریچل آپفل معتقد است، رنگ‌هایی مانند: سفید، آبی، سبز، صورتی و همه رنگ‌های نئونی به همه رنگ‌های پوست، شکل و سایز ناخن مطابقت پیدا می‌کند.

ترندهای رنگ لاک ناخن در سال ۲۰۲۳

در این تصویر رنگ نارنجی برقی که از ترندترین رنگ‌های ناخن در سال2023 می‌باشد نمایش می‌دهد.
رنگ نارنجی برقی از ترندترین رنگ‌های سال ۲۰۲۳


نارنجی پر جنب‌و جوش

رنگ نارنجی به شما حس بازی‌گوشی تابستانه می‌دهد. این رنگ سرگرم‌کننده ترین رنگ تابستانی ناخن برای شماست. این رنگ به دلیل تناژ گرم و در عین حال نئونی اش برای تمامی رنگ‌های پوست مناسب است.

در این تصویر زرد گل بهاری که از ترندترین رنگ‌های ناخن در سال2023 می‌باشد نمایش می‌دهد.
رنگ زرد گل بهاری

زرد گل همیشه بهار

این تناژ از رنگ زرد که الهام گرفته از گلهاست یکی از تناژ مورد علاقه من است. این رنگ، رنگی شاد و سرزنده است که درخشندگی تابستان را به نمایش می‌گذارد.  جالب است که این یک رنگ  در سال ۲۰۲۳ مورد تایید طراحان مد قرار گرفته است. ظاهرا همه نیاز به استفاده از این را در مانیکور احساس کرده‌اند.

در این تصویر رنگ سبز گرمسیری که از ترندترین رنگ‌های ناخن در سال2023 می‌باشد نمایش می‌دهد.
رنگ سبز گرمسیری

سبز گرمسیری

با اشاره به اینکه امسال افراد مشهوری مانند هایلی بیبر، کورتنی کارداشیان و دوآ لیپا این رنگ را پوشیده‌اند، طراحان مد بر این باورند که: «سبز گرمسیری رنگی جدید برای دختران جسور و شاد در تابستان ۲۰۲۳ است. این رنگ یک قدم با رنگ‌های نئونی معمولی که در این فصل از سال‌ها قبل مرسوم است، فاصله دارد. ناگفته نماند، این رنگ برای افراد با پوست‌های تیره بسیار دلنشین‌تر است.

در این تصویر رنگ آبی اقیانوسی که از ترندترین رنگ‌های ناخن در سال2023 می‌باشد نمایش می‌دهد.
رنگ آبی اقیانوسی

آبی اقیانوسی

این رنگ یادآور آسمان تابستان است. رنگ آبی اقیانوسی سالهاست که از گزینه‌های محبوب بوده است و ما همچنان شاهد افزایش محبوبیت آن درسال ۲۰۲۳ خواهیم بود. این همچنین یک تناژ رنگی پدیکور آرامش‌بخش و تکرارنشدنی ایجاد می‌کند. در نظر داشته باشید که بهترین سایه‌های تابستانی آبی است. رنگ آبی اقیانوسیحس طراوت و خنکی را القا می‌کند.


تابستان سفید

 آرنولد متخصص مد می‌گوید که در تابستان از طرفداران پر و پا قرص رنگ سفید است و مشتریان سالن‌های ناخن او در شهر نیویورک نیز با او هم‌نظر هستند. متخصصین ناخن پیشنهاد می‌کنند برای داشتن ظاهری تمیز، رنگ سفید خالص را امتحان کنید. او معتقد است سفیدهای تابستانی را یک انتخاب برای کسانی می‌داند که دوست دارند مانیکور خود را هم مینیمال و هم به روز کنند. او می‌گوید: “هیچ رنگی مانند رنگ سفید نشانگر تابستان نیست. سفید یک رنگ خنثی است که به خوبی با تمام لباس‌های تابستانی شما ست می‌شود.”

در این تصویر رنگ صورتی باربیکیو که از ترندترین رنگ‌های ناخن در سال2023 می‌باشد نمایش می‌دهد.
رنگ ناخن صورتی باربیکیو

باربیکور صورتی

آرنولد می‌گوید: «تابستان بهترین فصل برای رنگ‌های درخشان‌ و پررنگ‌ برای ناخن‌هاست، تا فضای گرم فصل را تکمیل ‌کند. می‌پرسیم چه چیزی می‌تواند بازیگوش‌تر یا نوستالژیک‌تر از یک مانیکور صورتی  پررنگ با الهام از اسباب‌بازی‌های کودکانه باشد؟ استایل مارگو رابی در فیلم باربی بهترین مثال برای استفاده از این رنگ است.

اگر در زمینه‌ی آرایش ناخن بانوان تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای آرایش ناخن بانوان از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص آرایش ناخن بانوان به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی آرایش ناخن بانوان کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات آرایش ناخن خود دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب