اپیلاسیون بدن و توصیه‌های مراقبت پس از اپیلاسیون

۱۰ توصیه برتر در مورد مراقبت پس از اپیلاسیون

10 روش و توصیه برای مراقبت پس از اپیلاسیون در این مطلب ارائه شده است تا شما اپیلاسیون‌کار عزیز به مشتری خود توصیه کنید و در کار حرفه‌ای شوید.

اپیلاسیون تبدیل یک روش بسیار محبوب در بین خانم‌ها و آقایان است. تکنیک‌ها و روش‌های جدید هر روز ابداع می‌شوند تا به افراد کمک کنند بهترین ظاهر را داشته باشند. بنابراین، آرایشگران باید دقیق‌ترین درمان‌ها، روش‌ها و مراقبت پس از اپیلاسیون را برای کمک به مشتریان خود در دستیابی به ظاهری که می‌خواهند انتخاب کنند. اما بالاتر از همه این‌ها، مشتری‌ها به آرایشگران نیاز دارند تا راهنمایی‌های لازم را برای دستیابی به بهترین نتایج قبل و بعد از هر گونه اپیلاسیون به آن‌ها ارائه دهند. در این مطلب از روزساز، اطلاعات مفیدی در مورد مراقبت پس از اپیلاسیون جمع‌آوری کرده‌ایم که ممکن است برای مشتریان شما مفید باشد. پس از انجام کار اپیلاسیون دستورالعمل‌های مراقبتی را به مشتریان خود ارائه دهید تا بتوانید نظر او را به عنوان مشتری دائمی جلب کنید.

اپیلاسیون پا در سالن آرایشگاه و ارائه توصیه‌های مراقبت پس از اپیلاسیون به مشتری
عکس اپیلاسیون کردن بدن

توصیه‌هایی برای مراقبت پس از اپیلاسیون

توصیه ۱: پوست مشتریان خود را تمیز کنید.

پس از اپیلاسیون، لازم است پوست را تمیز کنید تا تمام باقی‌مانده‌های موم اپیلاسیون از آن پاک شود. روغن آرام‌بخش پس از انجام کار اپیلاسیون می‌تواند به شما کمک کند تا هر عمل اپیلاسیون را با ایجاد بهترین حس به پوست مشتریان خود و تغذیه پوست با ویتامین A ،E و F (ویتامین F به حفظ سلامت پوست کمک می‌کند) به پایان برسانید.

توصیه ۲: پوست مشتریان خود را شاداب کنید.

روش‌های اپیلاسیون به طور معمول حساسیت پوست را افزایش می‌دهند. محصولات باطراوت‌کننده، مانند ژل و لوسیون‌های پس از اپیلاسیون می‌تواند به مشتریان شما کمک کند تا قرمزی و ناراحتی پوست بعد از اپیلاسیون را کاهش دهند.


توصیه ۳: از یک محصول آبرسان استفاده کنید.

پوست ممکن است پس از اپیلاسیون تحریک‌شده و خشک شود. استفاده از کرم آبرسان پس از انجام اپیلاسیون می‌تواند بهترین نتایج را در مورد نرم و لطیف کردن پوست پس از اپیلاسیون به مشتریان شما ارائه دهد. آبرسان همچنین به بازیابی pH بهینه پوست کمک می‌کند و به پوست اجازه می‌دهد روشنایی طبیعی خود را بازیابد، در حالی که به مشتریان شما احساس آرامش‌بخشی می‌دهد که واقعا قدردان آن خواهند بود.

توصیه ۴: هر روز پوست را مرطوب کنید.

به مشتریان خود در مورد مزایای محصولات مرطوب‌کننده برای پوست، به ویژه پس از روش اپیلاسیون، آموزش دهید. مرطوب‌کننده‌ها می‌توانند به مشتریان شما کمک کنند تا پوستی نرم‌تر و صاف‌تر داشته باشند و تعادل کامل رطوبت را برای آن‌ها فراهم کنند. همچنین برای مراقبت از پوست و موی باارزش شما، پیشنهاد می‌کنیم مطالب ما را در دسته‌ی آرایش و زیبایی مطالعه و دنبال کنید.

توصیه ۵: از قرار گیری در معرض آفتاب خودداری کنید.

اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما اهمیت داشتن یک روتین مراقبت خوب پس از اپیلاسیون را درک می‌کنند. بلافاصله پس از اپیلاسیون به مشتریان در مورد اثرات قرارگیری در معرض نور خورشید هشدار دهید. به آن‌ها یادآوری کنید که چگونه خورشید می‌تواند لایه‌های بالایی پوست را در معرض قرار گیری در برابر نور بردارد و چگونه این می‌تواند حساسیت پوست را افزایش دهد و خطر آفتاب‌سوختگی و تحریک را افزایش دهد. یک پیشنهاد خوب می‌تواند این باشد که زمان قرارگیری زیر نور خورشید را به حداقل برسانید و از کرم ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.

توصیه‌های لازم برای مراقبت بعد از اپیلاسیون. مراقبت از پوست اپیلاسیون شده بسیار مهم است.
مراقبت از پوست بدن بعد از اپیلاسیون

توصیه ۶: از رفتن به سونا خودداری کنید.

به خاطر داشته باشید که به مشتریان خود هشدار دهید که بعد از انجام کار اپیلاسیون به سونا نروند. از آن‌جایی که اپیلاسیون می‌تواند پوست بدن را گرم کند. گرم شدن زیاد ناحیه اپیلاسیون شده می‌تواند منجر به قرمزی و سوختگی پوست آن ناحیه شود. بنابراین بعد از حذف موهای زائد به وسیله‌ی روش اپیلاسیون از رفتن به سونا خودداری کنید.

توصیه ۷: پارچه‌های طبیعی بپوشید.

ایده خوبی است که به مشتریان خود بگویید که پارچه‌های زبر و پلاستیکی می‌توانند پوست اپیلاسیون شده را تحریک کنند. از سوی دیگر، پارچه‌های طبیعی مانند پنبه و نخ می‌توانند پوست را تسکین دهند و به آن اجازه تنفس دهند.

توصیه ۸: از دست زدن به ناحیه اپیلاسیون شده خودداری کنید.

بیشتر میکروب‌ها و باکتری‌ها از طریق تماس دست پخش می‌شوند. به همین دلیل است که باید به مشتریان خود توصیه کنید که در ۴۸ ساعت اول پس از اپیلاسیون از دست زدن به پوست خود خودداری کنند، (به جز تمیز کردن ناحیه اپیلاسیون شده). زیرا تماس دست با ناحیه اپیلاسیون ممکن است منجر به عفونت پوستی شود.

اپیلاسیون کل بازوها و توصیه‌هایی برای مراقبت بعد از اپیلاسیون برای مشتری‌ها
لایه‌برداری بعد از اپیلاسیون


توصیه ۹: بین مراحل اپیلاسیون، پوست مشتری را لایه‌برداری کنید.

به مشتریان خود کمک کنید تا از رشد موهای زیرپوستی در بدنشان جلوگیری کنند. پس از برداشتن مو، لایه‌های مرده فوقانی پوست به راحتی می‌توانند ایجاد شوند. اگر پوست لایه‌برداری نشود، این لایه‌ها می‌توانند موهای جدید را مسدود کرده و باعث رشد مجدد آن‌ها شوند که ممکن است منجر به برآمدگی‌های ناراحت‌کننده و موی زیرپوستی شود. به مشتریان خود توصیه کنید چند روز پس از اپیلاسیون در طول حمام کردن خود از یک لایه‌بردار و اسکراب پوست استفاده کنند تا از این مشکل تحریک‌کننده جلوگیری کنند.

توصیه ۱۰: جلسات اپیلاسیون منظم را به مشتری توصیه کنید.

توصیه کنید هر ۴ تا ۵ هفته یکبار اپیلاسیون را انجام دهند تا پوست مشتری از آخرین جلسه بهبود یابد. به آن‌ها توضیح دهید که چگونه اپیلاسیون منظم می‌تواند به کاهش درد در طول جلسات کمک کند زیرا فولیکول مو ضعیف می‌شود و به راحتی موها را از بین می‌برد. با توصیه‌ی این روش‌ها به مشتریان خود یا انجام این کارها بعد از اپیلاسیون برای مشتری‌ها در حوزه‌ی کاری خود تبدیل به یک حرفه‌ای شوید.

یک پیشنهاد برای شمایی که کار اپیلاسیون انجام می‌دهید یا شمایی که می‌خواهید موهای زائد بدن خود را از بین ببرید:

همان‌طور که می‌دانید امروزه اپیلاسیون به یک شغل پردرآمد تبدیل شده است و افراد زیادی از آن استقبال می‌کنند و برای حذف موهای زائد خود از این روش استفاده می‌کنند. اپیلاسیون‌کارها هم برای این‌که از شغل خود کسب درآمد کنند به دنبال کار در سالن‌ها می‌روند. به این صورت، مجبورند برای اجاره‌ی صندلی یا تخت اجاره یا از درآمد خود درصدی را به صاحب سالن بدهند.

اگر در زمینه اپیلاسیون بدن بانوان‌ تجربه، تخصص و مهارت دارید، در سایت کارسپاری ثبت‌نام کنید و به عنوان کارگیر با انجام سفارشات کار برای اپیلاسیون از مهارت خود درآمد کسب کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص اپیلاسیون بدن بانوان به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی اپیلاسیون کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات اپیلاسیون بدن خود دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب