دختری با رنگ مو برای پوست‌های سفید.

۲۰ رنگ مو برای پوست‌های سفید در سال ۲۰۲۳

امروزه ممکن است این دغدغه برای بانوان پیش بیاید که واقعا چه نوع رنگ مویی با پوستشان سازگار است؟ نوع و رنگ پوست خود را در این مطلب دقیق بشناسید تا در انتخاب رنگ موی مناسب با پوستتان دچار مشکل نشوید.

داشتن پوست سفید ممکن است زیبا باشد اما همیشه به شما کمک نمی‌کند. شما باید به یاد داشته باشید که دائماً از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید و مهم‌تر از آن، رنگ‌ها و سایه‌های مناسب را برای تکمیل رنگ پوست سفید خود پیدا کنید. وقتی نوبت به انتخاب موهای مناسب برای رنگ پوست می‌رسد، عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. خوشبختانه، انواع مختلف رنگ مو برای پوست‌های سفید وجود دارد، و شمایی که رنگ پوست سفید دارید به راحتی می‌توانید رنگ موی مناسب خود را پیدا کنید.

ته‌رنگ پوست خود را بشناسید.

برای انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست‌های سفید، با مشخص کردن ته‌رنگ پوست خود برای انجام کار شروع کنید. اگر پوست شما سرد است، رنگ صورتی و زیتونی را می‌توانید پیدا کنید. اگر گرم باشد، ته‌رنگ‌های زرد و طلایی دارید. چند ترفند وجود دارد تا مطمئن شوید که رنگ موی مناسب را برای رنگ پوست خود انتخاب می‌کنید.

  •  چشمان شما نشانه خوبی از رنگ پوست شما هستند: اگر چشمان شما آبی یا سبز هستند، به احتمال زیاد رنگ پوست شما سرد است. اگر لکه‌های طلایی بر روی چشم خود پیدا کردید، رنگ پوستتان گرم است.
  • مچ دست خود را بررسی کنید: رگ‌هایی که آبی یا بنفش به نظر می‌رسند از ته‌رنگ سرد صحبت می‌کنند. اگر سبز به نظر می‌رسند، به احتمال زیاد ته‌رنگ گرم دارید.

یک پیشنهاد برای شما مخاطب عزیز:

اگر در زمینه‌ی رنگ موی بانوان و رنگ ابروی بانوان تجربه، مهارت و تخصص دارید، در سایت کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر با انجام سفارشات کار برای رنگ موی بانوان و سفارشات کار برای رنگ ابروی بانوان از مهارت خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص رنگ موی بانوان و مهارت و تخصص رنگ ابروی بانوان به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی رنگ موی بانوان و لیست آگهی‌های خدماتی رنگ ابروی بانوان کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات رنگ مو و ابروی بانوان دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

لیستی از انواع رنگ مو برای پوست‌های سفید:

۱. رنگ مو برای پوست‌های سفید: قهوه‌ای خاکستری (Ashy Brown)

برای پوست‌های سفید با چشم‌های فندقی یا آبی، رنگ قهوه‌ای متوسط را امتحان کنید. رنگ خاکستری همان خواص پلاتینیوم یا بلوند خاکستری را دارد و مکملی عالی برای رنگ پوست سرد با ته‌رنگ صورتی یا قرمز است. اگر می‌خواهید رنگ موی قهوه‌ای خاکستری را داشته باشید، مطمئن شوید که آرایشگرتان از تونر (رنگساژ) استفاده می‌کند تا رنگ‌های غنی قهوه‌ای را روشن کند. رنگ قهوه‌ای خاکستری در حال حاضر بسیار محبوب است، اما این رنگ مو برای پوست‌های سفید، بهترین انتخاب به نظر می‌رسد.


این تصویر شامل دختری با رنگ موی قهوه‌ای خاکستری است. رنگ موی قهوه‌ای خاکستری یکی رنگ مو برای پوست‌های سفید مناسب است.
عکس رنگ موی قهوه‌ای خاکستری

۲. بلوند گرم (Warm Blonde):

وقتی صحبت از رنگ مو برای پوست‌های سفید به میان می‌آید، خانم‌هایی با پوست سفید بلوند را انتخاب می‌کنند. اگر ته‌رنگ زرد یا حتی زیتونی دارید یک رنگ بلوند گرم مانند کاراملی، کهربایی یا باترکاچ انتخاب کنید. بلوند خاکستری پوست زیتونی را از بین می‌برد، بنابراین رنگ گرم انتخاب کنید. به احتمال زیاد، اگر چشم‌هایی با رنگ روشن مانند آبی روشن، سبز، فندقی روشن یا قهوه‌ای طلایی دارید، بلوند گرم برای شما مناسب است.

۳. مس تیره (Dark Copper):

مو قرمزهای طبیعی با پوست سفید به دنیا می‌آیند، بنابراین جای تعجب نیست که تارهای مسی به خوبی با پوست سفید و روشن جفت شوند. بنابراین این افراد می‌توانند از تارهای مسی در بین موهای خود استفاده کنند.

رنگ موی مس تیره مناسب برای پوست‌های روشن و سفید
عکس رنگ موی مسی تیره

۴. قهوه‌ای شکلاتی (Chocolate Brown):

اگر به رنگ‌های تیره‌تر علاقه دارید، این ایده را برای سفر بعدی خود به آرایشگاه انجام دهید. اگر پوستی با ته‌رنگ گرم و چشم‌های خاکستری یا آبی دارید، شکلات تیره با هایلایت‌های ظریف می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. ته‌رنگ‌های ملایم بلوند، این موها را صاف و طبیعی می‌کند و درخشندگی باورنکردنی به صورت می‌بخشد.

۵. رنگ مو برای پوست‌های سفید: هایلایت عسلی (Honey Highlights)

اگر به دنبال رنگی از بلوند هستید که با پوست سفید شما با ته‌رنگ گرم هماهنگ باشد، شک نکنید. بلوند عسلی به دلیل رنگ‌های گرم آن کاملاً با گرمای پوست جفت می‌شود. می‌توانید همه‌چیز را انتخاب کنید و موهای خود را با رنگ بلوند عسلی پر جنب و جوش رنگ کنید یا حتی می‌توانید، هایلایت‌های عسلی براق را روی پایه بلوند کثیف انتخاب کنید.

۶. قهوه‌ای مسی (Copper Brown):

دخترانی که ته‌رنگ‌های سرد دارند باید کمی گرما به موهای خود بیافزایند. بنابراین بهترین انتخاب سایه‌های مسی است. پالت رنگ مسی آن‌قدر غنی است که برای انتخاب رنگ مناسب با پوستتان شک نمی‌کنید. همچنین می‌توانید بهترین رنگ را متناسب با پوستتان انتخاب کنید. برای زیباتر شدن، هایلایت و همچنین بافت را برای موهایتان فراموش نکنید.

۷. قهوه‌ای قرمز تیره (Dark Red Brown):

پالت مهیج قرمز می‌تواند بهترین انتخاب برای خانم‌هایی باشد که در تلاش هستند تا از بین مردم متمایز شوند. به جرات می‌توان گفت که قرمز شرابی، چوب ماهون یا گل سرخ زیبایی فراوانی را به موهای شما هدیه می‌دهند، اگر به درستی و مناسب با رنگ پوست انتخاب شوند. با این حال، باید مراقب رنگ‌های قرمز پررنگ باشید: این رنگ‌ها اگر با پوست سفید همراه با ته‌رنگ قرمز همراه شوند، احتمالاً اثر نامطلوبی خواهند داشت.

دختری با رنگ موهای قرمز قهوه‌ای تیره است. رنگ موی قرمز قهوه‌ای تیره یک رنگ مو برای پوست‌های سفید است.
عکس رنگ موی قرمز قهوه‌ای تیره

۸. بالیاژ بلوند کرمی (Creamy Blonde Balayage):

بلوند خامه‌ای به دلیل متناسب بودن با هر رنگ پوستی معروف است. با این حال، برای خانم‌هایی با پوست سفید کاملاً عالی به نظر می‌رسد. به هر حال، برای بلوندهای کرمی، ته‌رنگ پوست شما حتی اهمیتی ندارد. با هر دو نوع سرد و گرم به یک اندازه خوب کار می‌کند. این رنگ موی فوق‌العاده را انجام دهید تا در تمام طول سال حال و هوای خوبی داشته باشید.

رنگ موی بلوند بالیاژ کرمی یک رنگ موی مناسب برای افرادی است که رنگ پوست سفید و روشن دارند.
عکس رنگ موی بلوند بالیاژ کرمی

۹. رنگ مو برای پوست‌های سفید: رنگ بنفش (purple)

یکی از داغ‌ترین ترندهای حال حاضر رنگ موی بنفش است که در بین بانوان بسیار محبوب شده است. رنگ بنفش جسورانه با ته‌رنگ پوست سرد و چشمان آبی بهترین تطابق را دارد. با این حال، اگر پوست شما دارای ته‌رنگ قرمز است، مراقب رنگ‌های بنفش باشید. برای مثال، رنگ‌های سردتر را انتخاب کنید، مثلاً می‌توانید از اسطوخودوس دودی استفاده کنید.

۱۰. رنگ قرمز (Auburn):

پوست روشن و پوست سفید خنثی در کنار هم مانند یک زوج ساخته شده هستند. راز ساده است: رنگ قهوه‌ای دارای تعادل کاملی از رنگ‌های گرم و سرد است که درخشش فوق‌العاده‌ای را به یک چهره روشن خنثی می‌بخشد. اگر پوستی سفید با ته‌رنگ سرد دارید، اما می‌خواهید رنگ قهوه‌ای روشن را امتحان کنید، برای متعادل کردن ظاهر، از هایلایت‌های مسی یا توت فرنگی استفاده کنید.

۱۱. رنگ مو برای پوست‌های سفید: بلوند توت فرنگی (Strawberry Blonde)

بلوند توت فرنگی می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد اگر بین بلوند ماندن یا تبدیل شدن به یک مو قرمز تردید دارید. ممکن است شگفت‌انگیز به نظر برسد، اما بلوند توت‌فرنگی ظاهراً رنگی خنثی دارد، به این معنی که هر رنگی را برجسته می‌کند، پوست روشن نیز از این قاعده مستثنی نیست.

۱۲. بلوند کثیف (Dirty Blonde):

این رنگ یک راه حل کم تعهد عالی برای افرادی با پوست سبزه است که در مورد بلوند کردن موهایشان شک دارند. بلوند کثیف به زیبایی پوست سفید را با ته‌رنگ گرم تکمیل می‌کند و ویژگ‌ های صورت را برجسته می‌کند. همچنین اگر پوست شما دارای ته‌رنگ قرمز باشد، می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد: بلوند کثیف در خنثی کردن قرمزی ناخواسته عالی عمل می‌کند.

تصویر دخترانی با رنگ موی بلوند کثیف که با رنگ پوست سفیدشان متناسب است.
عکس رنگ موی بلوند کثیف

۱۳. بلوند پلاتینیوم (Platinum Blonde):

موهای بلوند خاکستری، سفید، نقره‌ای یا پلاتینیومی مکمل خوبی برای پوست سفید است که دارای ته‌رنگ قرمز است. وقتی صحبت از رنگ می‌شود، به یاد داشته باشید که متضادها جذب می‌شوند. هر بلوند سرد روشن پوست صورتی را خنثی می‌کند، بنابراین یک رنگ موی ایده‌آل برای پوست سفید و چشم های آبی است. اگر موهای شما در کودکی بلوند سفید بوده است، این رنگ به بهترین وجه به پوست روشن شما می‌آید.

زنی با رنگ موی بلوند پلاتینیوم که این رنگ با پوست سفیدش سازگار است. او را بسیار زیبا و جذاب کرده است.
عکس رنگ موی بلوند پلاتینیوم

۱۴. قهوه‌ای تیره (Dark Brown):

اگر رنگ مو را برای پوست‌های روشن می‌خواهید که در پالت بلوند نیستند، سعی کنید نگاه خود را به انتهای طیف رنگی با سایه‌ای غنی از اسپرسو ببرید. موهای قهوه‌ای تیره ممکن است برای پوست‌هایی با رنگ سرد خیلی شدید باشد، اما برای کسانی که پوست گرم‌تر یا رنگ زیتونی دارند ایده‌آل است. تضاد باعث می‌شود پوست چینی مانند به نظر برسد و به زیبایی چشم‌های سبز رنگ می‌آید.

۱۵. قهوه‌ای سرد (Cool Brown):

اگر می‌خواهید رنگ قهوه‌ای پررنگ را انتخاب کنید، رنگی در خانواده شکلاتی یا موکا می‌خواهید. اگر پوست شما گرم است، قهوه‌ای پررنگ با رنگ‌های سردتر به پوست زرد شما ظاهری زیبا و کرمی می‌بخشد. به خصوص اگر چشمان شما آبی باشد، خیره‌کننده است. خوشبختانه، قهوه‌ای سرد تقریباً برای همه جذاب است.

۱۶. قرمز زنجبیلی گرم (Warm Ginger Red):

حتی نوزادان هم می‌دانند که رنگ توت فرنگی، کهربایی و زنگی از بهترین رنگ موها برای پوست سفید هستند. ستاره‌ای مانند اما واتسون به خوبی می‌داند که ته‌رنگ سرد پوست او با یک سایه مسی گرم مانند قرمز تکمیل می‌شود. شما می‌خواهید رنگ‌های سرد و گرم را در رنگ ‌موی خود مخلوط کنید تا به رنگ کرمی با ته رنگ مسی برسید.


۱۷. رزگلد (Rose Gold):

این رنگ در خانواده قرمز قرار می‌گیرد. اما از نظر انعطاف‌پذیری در رنگ پوست منحصر به فرد است. رزگلد در حال حاضر فوق‌العاده ترند است و برای پوست‌های سفید همخوانی واقعی دارد. از گل رز صحرا گرفته تا هلو و مرجان، کل طیف برای دختران با رنگ پوست سفید بسیار زیبا است. می‌توانید رنگ پوست خود را با ته‌رنگ‌های متضاد در موهای خود متعادل کنید یا رنگ متناسب با خود را انتخاب کنید و کمی هم موی تک رنگ داشته باشید. رزگلد می‌تواند رنگ صورتی را به گونه‌ای چشمگیر نشان دهد.

رنگ موی زرگلد یک رنگ موی مناسب برای پوست‌های سفید و روشن است که ظاهر زیبایی را برای شما ایجاد می‌کند.
عکس رنگ موی رزگلد

۱۸. رنگ مو برای پوست‌های سفید: رنگ‌های پاستلی (Pastel)

همه نمی‌خواهند موهای خود را در رنگ‌های طبیعی که اکثر مردم با آن متولد می‌شوند، حفظ کنند. اگر به دنبال رنگی شاد و کیوت هستید و پوستی سفید دارید، از رنگ‌های جواهری عمیق که روی پوست سفید خیلی خشن به نظر می‌رسند، خودداری کنید. رنگ‌های تک شاخ در پاستل به بهترین شکل برای پوست روشن مناسب است. رنگ‌های اسطوخودوس برای پوست‌های گرم ایده‌آل هستند و رز روشن رنگ‌های پوست سرد را به شیوه‌ای زیبا و چشمگیر تکمیل می‌کند.

۱۹. شرابی (Burgundy):

همان‌طور که یک اسپرسوی غنی می‌تواند تضاد زیبایی با پوست سفید داشته باشد، رنگ موی شرابی عمیق نیز می‌تواند تضاد زیبایی داشته باشد. اگر پوست شما زیتونی است و به خصوص اگر رنگ چشمان شما سبز است، آلو شرابی یک گزینه دوست داشتنی برای موهای کم رنگ است.

۲۰. رنگ مو برای پوست‌های سفید: مسی پرتقالی (Orange Copper)

به نظر می‌رسد این رنگ پرتقالی چشم‌نواز به طور خاص برای دخترانی که چشمان سبز و پوست سفید با ته‌رنگ خنثی دارند، ایجاد شده است. پر جنب و جوش و شاداب، این رنگ از رنگ پوست پیشی نمی‌گیرد و تعادل کاملی ایجاد می‌کند. با این حال، اگر پوست شما بیشتر با ته‌رنگ سرد است، سایه‌های تیره‌تری از پالت قرمز مانند گیلاس یا سیب را انتخاب کنید.

برای این‌که یک استایل زیبا و بی‌نظیر در تابستان برای موهای خود بسازید و متفاوت به نظر برسید، مطلب داغ‌ترین ترندهای رنگ موی تابستان را مطالعه کنید و از زیبایی استایل موهای خود در تابستان لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب