همه چیز در مورد اکستنشن مژه که آرایشگرها باید بدانند

همه چیز در مورد اکستنشن مژه که باید بدانید!

در این مطلب از مجله‌ی روزساز، در رابطه با ابزارهای لازم برای اکستنشن مژه و انواع اکستنشن مژه و همچنین پرطرفدارترین سبک‌های اکستنشن مژه، اطلاعاتی را برای شما به اشتراک می‌گذاریم.

امروزه اکستنشن مژه یک روش محبوب برای بانوانی است که از کم پشت بودن مژه‌های خود ناراضی هستند. البته خانم‌هایی هم هستند که اکستنشن مژه را جهت زیبایی و بهتر به نظر رسیدن آرایش و میکاپ انجام می‌دهند. این روش زیبایی مژه ها ۲ نوع دارد نوع اول آن به صورت دائم است که باید به پزشک مورد نظر مراجعه کنید و نوع دوم آن به صورت موقت است که می‌توانید با مراجعه به سالن یا آرایشگاه مورد نظرتان این کار را انجام دهید.

ابزارهایی که برای اکستنشن مژه لازم است تهیه کنید:

ابزارها و محصولاتی برای اکستنشن مژه وجود دارد که ممکن است برای مژه‌کاران اضافی باشند. اما ابزارهایی هستند که مژه‌کاران نمی‌توانند بدون آن‌ها کار خود را انجام دهند. در زیر به بررسی موارد ضروری و دلیل نیاز به آن‌ها برای اکستنشن مژه می‌پردازیم. همچنین به طور خلاصه در مورد وسایل اضافی و روش‌های افزایش خدمات مشتریان صحبت خواهیم کرد.

۱. موچین مخصوص مژه:

موچین ابزاری ضروری برای کار اکستنشن مژه است. برای انجام این کار باید دو جفت موچین داشته باشید. اولین مجموعه موچین‌ها، موچین‌های ایزوله، صرفاً برای جداسازی هر مژه طبیعی برای اطمینان از استفاده تمیز است. این بدان معناست که هیچ مژه یا اکستنشن طبیعی دیگری به جز مژه‌ای که استفاده می‌شود، به مژه طبیعی که انتخاب کرده‌اید، نمی‌چسبد. آن‌ها برای اطمینان از این امر به صورت ارگونومیک طراحی شده‌اند.

موچین‌های مژه یکی از ابزارهای لازم برای اکستنشن مژه
عکس موچین‌های مژه


مجموعه بعدی موچین‌هایی که به آن نیاز دارید موچین‌های مژه‌زن هستند. این بدان معناست که در یک دست موچین‌های جداسازی و در دست دیگر موچین‌های مژه‌زن را باید نگه‌دارید. شما از موچین برای برداشتن و انجام این کار استفاده می‌کنید. این موچین‌ها می توانند موچین‌های مستقیم باشند که برای مژه‌های کلاسیک استفاده می‌شوند و یا می‌توانند موچین‌های L شکل یا منحنی باشند که برای مژه‌های حجم‌دهنده استفاده می‌شوند.

۲. مژه‌ی باکیفیت:

مژه‌ی باکیفیت در کار اکستنشن مژه بسیار امر ضروری است. شما برای ارزش دادن به مشتری خودتان و همچنین برای این‌که مشتری را به صورت دائم برای خود حفظ کنید، لازم و ضروری است که حتما در کارتان از مژه‌ای باکیفیت بالا استفاده کنید تا هم برای مشتری ضرر نداشته باشد و هم کیفیت و حرفه‌ی کاری شما را بالا ببرد.

۳. نوار چسب اکستنشن مژه:

برای کسانی از شما که هنوز کاملا با کار مژه آشنا نیستید، ممکن است فکر کنید نوار چسب مژه به چه دردی می‌خورد؟ خوب این نوار به شما کمک زیادی خواهد کرد. قبل از انجام کار مژه از چسب برای نگه‌داشتن مژه‌های سرسخت پایین استفاده می‌شود. بدون چسب، مژه‌های پایینی با مژه‌های بالایی قاطی می‌شوند که می‌تواند منجر به بسته شدن چشم مشتری شود. بهترین نوار چسب از نوع پزشکی ایمن است که به اندازه کافی ملایم برای استفاده در اطراف ناحیه ظریف چشم می‌باشد.

نوار چسب مژه‌های پایین یکی از ابزارهای اصلی برای روش اکستنشن مژه
عکس چسب مژه برای اکستنشن

۴. برس مژه‌ها:

در دست داشتن این وسیله در طول انجام کار، مژه‌های مشتری را صاف، مرتب و جدا نگه‌می‌دارد. بدون برس‌کشی مژه‌ها، ممکن است به طور کامل در یک زاویه عجیب به هم بچسبند یا بدتر. برس‌های مژه به دلایل زیادی خوب هستند، اما هدف آن‌ها اطمینان از جدایی مژه‌ها است. ممکن است مژه‌های مشتری به هم بچسبند و برس مژه به شما کمکی نکند. اما در بیشتر مواقع با کمک این وسیله می‌توانید موقعیت‌های اضطراری را پشت سر بگذارید.

۵. پرایمر و میکرو براش:

شما به پرایمر نیاز دارید که برای هر کار مژه، هر مشتری و هر خدماتی که انجام می‌دهید، استفاده کنید. زیرا پرایمر تضمین می‌کند که تمام مواد زائد و روغن، قبل از استفاده از مژه‌ها پاک شوند. این تفاوت زیادی در حفظ مشتری شما ایجاد می‌کند. به ویژه به این دلیل که وقتی آن‌ها از در سالن خارج می‌شوند، ما نمی‌دانیم که آن‌ها چه کار می‌کنند یا چگونه از مژه‌های خود مراقبت می‌کنند. این به آن‌ها بستگی دارد که دستورالعمل‌ها را برای حفظ مژه دنبال کنند. ما نمی‌توانیم تمام جنبه‌های حفظ مژه را کنترل کنیم، اما یک کاری که می‌توانیم انجام دهیم استفاده از پرایمر است.

میکروبراش یک ابزار لازم و ضروری برای اکستنشن مژه
ابزارهای لازم برای اکستنشن مژه

اگر مشتری هنگام استفاده از اکستنشن مژه، ریمل و چربی روی مژه‌هایش باقی مانده باشد، چسب دوام نخواهد داشت. در این مورد از پرایمر استفاده می‌کنیم و آن را با میکرو براش برای پاک‌سازی مژه مشتری می‌زنیم. استفاده از q-tip یا هر روش دیگری ممکن است باعث ایجاد ذرات پرز روی مژه‌های مشتری شما شود یا از محصول بچکاند. پرایمر در صورت نفوذ، چشم شما را می‌سوزاند. پس هنگام استفاده از پرایمر از میکرو براش استفاده کنید.

۶. چسب مژه‌ها:

چسب مهم‌ترین بخش در کار اکستنشن مژه است. پیدا کردن چسبی که بتوانید به آن اعتماد کنید برای حرفه شما لازم و ضروری است. در مورد گزینه‌های مختلف تحقیق کنید و مطمئن شوید که برای هر کار یک چسب خوب آماده دارید.

لوازم جانبی اکستنشن مژه:

لوازم زیادی وجود دارد که می‌توانید برای بهبود هر کار و همچنین تجربه مشتریان خود و حتی حفظ آن‌ها تهیه کنید. این لوازم جانبی سرعت کار شما را افزایش می‌دهند. در این قسمت چند مورد از آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • پاک‌کننده چسب مژه: پاک کردن چسب از مژه
  • کاشی مژه و سنگ کریستال: کاشی مژه برای یافتن محل قرار دادن مژه و سنگ کریستال در نگهداری چسب به صورت تازه
  • نانو میستر: سرعت فرآیند پخت چسب و سرعت در زمان خشک شدن

انواع اکستنشن مژه:

۱. مژه کلاسیک:

در این روش اکستنشن مژه، مژه‌ها به نسبت یک به یک با مژه‌ی طبیعی اعمال می‌شوند. مژه‌های کلاسیک بسیار متداول و پرطرفدار هستند. زیرا سادگی جذابی دارند که بانوان زیادی این روش را انتخاب می‌کنند. در این روش مژه‌ها باعث سنگینی و آسیب به چشم‌ها نمی‌شوند.

۲. مژه هیبرید:

مژه‌های هیبریدی اغلب درخواست می‌شوند. زیرا قابل تنظیم هستند و طبیعی‌تر از مژه‌های حجم‌دهنده به نظر می‌رسند. برای ظاهری زیبا و طبیعی‌تر، اکستنشن مژه هیبریدی، مژه‌های حجم‌دهنده روسی و مژه‌های کلاسیک را ترکیب می‌کند. این‌ها برای افزایش پری و تراکم برای مژه‌های کم پشت با طول و حجم استفاده می‌شوند.

اکستنشن مژه هیبرید
روش‌های اکستنشن مژه

۳. مژه ولیوم (مژه‌ی حجم‌دهنده):

این نوع اکستنشن توسط یک مژه‌کار روسی ایجاد شد. بنابراین به آن اکستنشن مژه‌ی روسی هم می‌گویند. این روش در سرتاسر جهان بسیار محبوب شده است.  روش مژه‌های روسی، اکستنشن مژه‌ای هستند که با زدن فن‌های کوچک دو تا شش مژه بر روی یکی از مژه‌های طبیعی شما، مژه‌هایی پرپشت و متراکم ایجاد می‌کنند. این مژه‌ها ظاهر چشم‌گیرتری به چشم‌ها می‌بخشد. زیرا نسبت به مژه‌های کلاسیک روشن‌تر و ظریف‌تر هستند.


مژه‌های ولیوم یا حجم‌دهنده یکی از روش‌های اکستنشن مژه
روش‌های اکستنشن مژه

۴. اکستنشن مژه موج‌دار:

مژه‌های موج‌دار ترندترین نوع مژه هستند. زیرا بسیار طبیعی و کرکی به نظر می‌رسند. آن‌ها برای دخترانی که دوست دارند مژه‌هایشان برجسته باشد و آرایش چشم‌گیری داشته باشند، ایده‌آل هستند. راه‌های مختلفی برای ایجاد مژه‌های موج‌دار وجود دارد. بهترین نتایج درازمدت را می‌توان با اکستنشن مژه به دست آورد، که بهتر از نوار مژه‌هایی که راه حل‌های موقتی هستند، عمل می‌کند. اکستنشن مژه موج‌دار، فن‌های بسته با طول‌ها و فرهای مختلف را با مژه‌ها یا اکستنشن‌های مجزا ترکیب می‌کند. به این ترتیب مژه‌های شما پرپشت می‌شوند.

یک پیشنهاد:

اگر شما در زمینه‌ی اکستنشن مژه تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر، سفارشات کار در دسته‌بندی اکستنشن مژه‌ی بانوان را انجام دهید و با مهارت خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص اکستنشن مژه به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی اکستنشن مژه کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات اکستنشن مژه دارید، می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب