مدل شنیون عروس

مدل شنیون عروس ترند در سال ۲۰۲۳

مدل شنیون عروس یکی از مهم‌ترین و زیباترین مدل‌هایی است که یک عروس می‌تواند برای روز عروسی خود انتخاب کند. مدل شنیون کلاسیک عروس در سال‌های اخیر در بین عروس‌های زیادی محبوب بوده است. عروس‌ها مدل‌های خیره‌کننده‌ای را انتخاب می‌کنند که نشان‌دهنده سبک فردی آن‌ها است.

شنیون عروس همیشه یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها در چک‌لیست مراسم عروسی است. بنابراین مانند سایر آیتم‌ها به این آیتم هم باید توجه ویژه‌ای شود. زیرا بهتر است شنیونی که انتخاب می‌کنید با چهره و لباس شما سازگار باشد. امروزه مدل‌های متنوع و زیبایی برای شنیون موی عروس ترند شده است. بر خلاف گذشته که شنیون‌ها بسیار پر زرق و برق و خیلی بزرگ بودند. خانم‌های جوان هم بیشتر شنیون‌های ساده، باز و کلاسیک را انتخاب می‌کنند. در این مطلب از مجله‌ی روزیساز به شما شنیون‌هایی را معرفی می‌کنیم که انتخاب شنیون برای شما راحت‌تر باشد.

ترندترین مدل‌های شنیون عروس سال ۲۰۲۳

  1. شنیون پایین
  2. شنیون نیمه باز
  3. بالا-داس
  4. بافت‌های گل‌دار
  5. شنیون موی بسته
  6. شنیون موی مدرن
  7. موی صاف
  8. مدل شنیون هالیوود قدیمی
  9. شنیون عروس پرنسس

۱. شنیون پایین:

موی عروس باید جذاب، نرم و رمانتیک باشد. همچنین باید تور یا تاج را به خوبی نگه‌دارد و هنگام عکاسی از همه جهات زیبا به نظر برسد. فرهای طبیعی و موی سبک و بافت‌های نامنظم که با سنجاق به مو محکم وصل می‌شوند. این یکی از سخت‌ترین سبک‌ها برای شنیون عروس است، زیرا باید ماندگاری طولانی داشته باشد و در تمام شرایط آب و هوایی سالم باقی بماند. باید روی موها موس حجم‌دهنده زده شود و فرها با استفاده از بیگودی شاره ۴ زده شود تا نرم و سبک و زیبا به نظر برسد. این مدل برای عروسی‌های تابستانی مناسب است. زیرا موها از گردن بالا و پایین نگه‌داشته می‌شوند و شما را خنک نگه می‌دارند.

مدل شنیون عروس پایین سر
مدل‌های شنیون عروس سال ۲۰۲۳


۲. شنیون نیمه باز:

شنیون نیمه باز ظاهر کلاسیک به چهره‌ی شما می‌دهد. این شنیون بسیار رومانتیک و مدرن است، همچنین با شخصیت و سبک عروسی شما ممکن است مطابقت داشته باشد. در حالت ایده‌آل، این استایل شنیون دارای دو حالت باز و بسته است که نیمی از مو در قسمت پشت سر جمع می‌شود و ما بقی مو پشت سر باقی می‌ماند و با فرهای جذاب، زیبایی به شما هدیه می‌دهد. البته این هم به سلیقه استایل شما بستگی دارد.

مدل شنیون عروس نیمه باز
مدل‌های شنیون عروس ترند سال ۲۰۲۳

۳. شنیون بالا-داس یا گوجه‌ای:

یکی دیگر از انتخاب‌های سبک کلاسیک و ساده برای موهای عروس شنیون بالا-داس است. این نوع استایل‌ها بسیار شگفت‌انگیز هستند. زیرا تمام تمرکز را روی ویژگی‌های زیبای صورت شما قرار می‌دهند. آن‌ها می‌توانند به شما اجازه دهند تمام شب بدون گرم شدن و اذیت شدن برقصید و شما را به طرز خیره‌کننده‌ای ساده و زیبا نگه می‌دارند. توانایی خنک نگه‌داشتن شما در طول شب نیز باعث می‌شود این انتخاب مناسب برای عروسی‌های تابستانی باشد.

مدل شنیون عروس گوجه‌ای
مدل شنیون گوجه‌ای برای عروسی

۴. شنیون عروس با بافت‌های گل‌دار:

اگر می‌خواهید در عروسی خود متفاوت و همچنین زیبا به نظر برسید، می‌توانید گل‌ها را به جای تاج‌های سنگین بر روی شنیون موهای خود در نظر بگیرید. این سبک شنیون‌ها در عین ساده بودن یک زیبایی خاصی به شما می‌دهند. اگر این مدل مد نظرتان بود از گل‌ها بر روی بافت موهای خود برای عروسی استفاده کنید. علاوه بر عروس‌ها، دخترهای جوان هم می‌توانند از این سبک برای هر مراسمی استفاده کنند. زیرا این سبک جوان‌پسند است.

شنیون عروس با بافت گل‌دار
ایده‌ی شنیون عروس با گل

۵. شنیون موی بسته:

این شنیون مو برای عروس‌ها بسیار متداول است و عروس‌های زیادی آن را انتخاب می‌کنند. زیرا در نظر می‌گیرند که ممکن است در سالن عروسی دچار گرما و عرق کردن شوند. برای همین بیشتر مدل‌های شنیون بسته برای عروس انتخاب می‌شوند، به خصوص در فصل‌های گرم سال. آرایشگرها باید توجه داشته باشند که در درست کردن شنیون عروس به جزئیات دقت کنند و از مواد مرغوب برای سالم ماندن شنیون تا پایان مراسم استفاده کنند.

مدل شنیون عروس موی بسته
عکس شنیون عروس بسته

۶. شنیون عروس سبک مدرن:

این مدل مانند شنیون موی بسته اما با جزئیات بیشتر است. عروس‌هایی که جزئیات بیشتری برای موهای خود می‌خواهند باید با آرایشگر خود هماهنگ کنند که در هنگام انجام کار مثلا از یک پروتز برای موهایشان استفاده کند تا موهای عروس پرحجم‌تر به نظر برسد. ممکن است در این مدل آرایشگر همه‌ی موهای شما را در پشت جمع کند یا از بافت استفاده کند و ایده‌های دیگر. آرایشگر باید در نظر بگیرد که لباس عروس شما چه سبکی دارد و چهره ی شما چه حالتی دارد.

شنیون عروس سبک مدرن
شنیون عروس سبک مدرن

۷. مدل موی صاف:

عروس‌هایی که موهای صاف و لختی دارند ممکن است ایده‌ی موهای فر را برای عروسی خود در نظر نگیرند. تعداد عروس‌هایی که موهای طبیعی خود را دوست دارند، افزایش یافته است. موی صاف برای عروسی ترند نبوده است، اما اگر عروسی موهای بلند و سالمی داشته باشد، بسیار زیبا است که موی صاف خود را برای مراسم در نظر بگیرد. با این روش آرایشگر می‌تواند یک تل تزئین شده را برای شما در نظر بگیرد و آن را به موهای شما وصل کند. برای تکمیل ظاهر، توصیه می‌شود کمی سرم برای درخشندگی بالا به مو اضافه کند. این مدل مو با لباس‌های مینیمال بهترین ایده برای شنیون است.

۸. شنیون هالیوود قدیمی:

اگر عروسی این شنیون را انتخاب کند در مراسمش مانند یک شاهزاده خانم به نظر می‌رسد. عروس‌هایی که استایل‌های قدیمی هالیوود را می‌پسندد، برای مراسم خود از این ایده‌های شنیون‌ استفاده می‌کنند. (ایده گرفته شده از مرلین مونرو). این یک ظاهر بسیار شیک است، بنابراین برای درست کردن آن نیاز به مهارت است، حالت‌ها باید یکنواخت و مرتب به نظر برسند تا ظاهری زیباتر داشته باشند.


شنیون عروس مدل هالیوود قدیمی
شنیون ترند سال ۲۰۲۳

۹. شنیون عروس پرنسس:

این استایل شنیون مو به عنوان عروس شاهزاده خانم هم شناخته می‌شود و انواع مختلی دارد، از جمله: شنیون بسته، دم اسبی و شنیون موی کم. ایده‌ی دم اسبی روی موهای بلندتر بهتر کار می‌کند. اگر موهای کوتاهی دارید سعی کنید تا قبل از عروسی خود موهایتان را بلند کنید یا اگر وقت ندارید از اکستنشن مو برای داشتن این شنیون در روز عروسی استفاده کنید. این شنیون کلاسیک است و با همه ی استایل‎ها و لباس عروس‌ها به خوبی هماهنگ می‌شود.

پیشنهاد:

اگر در زمینه‌ی آرایشی شنیون مو و براشینگ موی بانوان تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر با انجام سفارشات کار برای شنیون موی بانوان و سفارشات کار برای براشینگ موی بانوان از مهارت خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص شنیون و براشینگ موی بانوان به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی شنیون موی بانوان و لیست آگهی‌های خدماتی براشینگ موی بانوان کلیک کنید.

اگر در زمینه‌ی آرایشی شنیون و براشینگ موی بانوان نیاز به خدمات دارید، کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب