مدل‌های رنگ موی طبیعی برای مردان

مدل‌های رنگ موی طبیعی برای مردان

آیا شما هم موهای خود را رنگ می‌کنید؟ با بررسی این مطلب برای انواع رنگ موی طبیعی، مطمئن شوید که بهترین رنگ را برای موهای خود انتخاب می‌کنید.

رنگ کردن مو برای همه مناسب است. مردان جوانی که می‌خواهند ظاهر خود را جذاب و متفاوت کنند، برای این جذابیت بیشتر به رنگ مو روی می‌آورند. اگر می‌خواهید یک رنگ موی طبیعی و جذاب برای خود انتخاب کنید، این مطلب را مطالعه کنید، زیرا ما ایده‌هایی ارائه می‌دهیم تا به شما در شروع کار کمک کنیم. ما مواردی را جمع‌آوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم موهای قهوه‌ای، بلوند و حتی هایلایت را برای خود به راحتی انتخاب کنید و ظاهری جدید را تجربه کنید. قبل از این که موهای خود را رنگ کنید، عواملی وجود دارد که باید هنگام انتخاب رنگ مو در نظر بگیرید:

  1. رنگ موی مناسب را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید.
  2. رنگ مو را جوری انتخاب کنید که با سبک زندگی شما سازگار باشد.
  3. با رنگ مویی که انتخاب می‌کنید احساس راحتی داشته باشید.

انواع رنگ موی طبیعی برای مردان

۱. رنگ موی طبیعی قهوه‌ای خاکستری:

رنگ موی مد روز فیلیپینی، قهوه‌ای خاکستری، یک رنگ موی طبیعی با سایه متوسط قهوه‌ای و ته‌رنگ خاکستری است. این رنگ بین قهوه‌ای روشن و متوسط قرار دارد، بنابراین اگر می‌خواهید موهای خود را به طیف رنگ موی متوسط آغشته کنید، قهوه‌ای خاکستری بهترین گزینه است.

۲. طلایی قهوه‌ای:

این رنگ مو به خوبی با موهای تیره ترکیب می‌شود، بنابراین می‌توانید از آرایشگر خود بخواهید این رنگ را به عنوان هایلایت یا رنگ موهای جدید بر روی موهای شما ایجاد کند.

۳. قهوه‌ای شاه‌بلوطی:

اگر رنگ موهای متوسط تا تیره می‌خواهید، قهوه‌ای شاه‌بلوطی را امتحان کنید. ته‌رنگ مایل به قرمز آن به گرما بخشیدن به صورت شما کمک می‌کند. اگر می‌خواهید در رابطه با اصطلاح ته‌رنگ و شناخت ته‌رنگ پوست خود اطلاعاتی کسب کنید مطلب ۲۰ رنگ مو برای پوست‌های سفید در سال ۲۰۲۳ را مطالعه کنید. ما در قسمتی از این مطلب به بررسی این موضوع پرداخته‌ایم.


رنگ موی طبیعی قهوه‌ای شاه بلوطی برای مردان
رنگ موهای طبیعی برای مردان

۴. هایلایت‌های قهوه‌ای شاه‌بلوطی:

با افزودن هایلایت‌های قهوه‌ای شاه‌بلوطی کمی به موهای مشکی خود ابعاد بیشتری دهید. این رنگ مو ظاهر شما را بدون تغییر زیاد به روز می‌کنند.

۵. رنگ موی طبیعی قهوه‌ای مسی:

این رنگ مو قهوه‌ای با رنگ مایل به قرمز به خوبی با رنگ موهای تیره طبیعی ترکیب می‌شود. همچنین به ظاهر شدن بافت و فرم موهای شما کمک می‌کند، بنابراین رنگ خوبی برای موهای فر و حالت‌دار است.

۶. رنگ موی طبیعی هایلایت مسی:

شما همچنین می‌توانید قسمت‌های خاصی از موهای خود را مسی رنگ کنید، بنابراین می‌توانید از رنگ موی طبیعی و رنگ جدید خود لذت ببرید.

۷. هایلایت‌های قهوه‌ای عسلی:

این رنگ گرم با ته‌رنگ طلایی برای رنگ قهوه‌ای طبیعی بسیار جذاب است. از آرایشگر خود بخواهید این رنگ مو را به عنوان هایلایت بر روی موهای شما ایجاد کند و به سادگی موهای خود را برس بزنید تا ظاهری شیک اما آرام داشته باشید.

رنگ موی طبیعی قهوه‌ای بلوند عسلی برای مردان
رنگ موی طبیعی برای مردان

۸. رنگ موی طبیعی قهوه‌ای روشن:

اگر رنگ موی روشن می‌خواهید که بلوند نباشد، قهوه‌ای روشن را امتحان کنید. مانند قهوه‌ای شکلاتی، می‌توانید آن را به عنوان هایلایت هم بر روی موهای خود اعمال کنید یا آن را با سایه‌های قهوه‌ای تیره‌تر ترکیب کنید تا به موهایتان عمق بیشتری ببخشد.

۹. هایلایت قهوه‌ای روی موهای فر:

هایلایت‌های قهوه‌ای به مشخص شدن فرهای شما کمک می‌کند و به موهای شما بُعد می‌بخشد. رنگ قهوه‌ای تیره یا متوسط که با رنگ موهای طبیعی شما ترکیب شده است نیز ظاهری پیچیده برای شما ایجاد می‌کند.

۱۰. رگه‌های بلوند:

تضاد بین موهای تیره و رگه‌های بلوند بر روی موهای شما یک ظاهر جذاب و زیبا برای شما به ارمغان می‌آورد.

مراقبت از رنگ موی طبیعی برای مردان
مراقبت از موهای رنگ شده

مراقبت از رنگ موها در طولانی مدت برای مردان:

بنابراین شما بهترین رنگ موی خود را پیدا کرده‌اید، رنگی که نه تنها به رنگ پوست شما می‌آید، بلکه با آن راحت هستید. حال سوال این است: چگونه از رنگ موهای مردانه خود مراقبت می‌کنید؟ با روش‌های مراقبتی که در این قسمت قرار دارد می‌توانید از رنگ مویی که دوست دارید در مدت طولانی‌تری مراقبت کنید.

۱. شستن مو با یک شامپوی ملایم:

استفاده از شامپو با مواد خشن می‌تواند به موهای شما آسیب برساند، به خصوص اگر رنگ شده باشد. برای جلوگیری از این امر، شامپویی را انتخاب کنید که روی پوست سر شما ملایم باشد و به تقویت موهای شکننده کمک کند.


۲. عدم استفاده از آب داغ در آبکشی مو:

دوش آب گرم را رها کنید و موهای خود را با آب سرد بشویید. این تضمین می‌کند که موهای شما در طول روز مرطوب می‌مانند، زیرا آب سرد کوتیکول مو را می‌بندد و رطوبت نرم کننده شما را مسدود می‌کند.

۳. خشک کردن موها با دست:

خشک کردن موها بین حوله‌ها باعث افزایش اصطکاک و گرما روی کوتیکول‌های مو می‌شود. این کار باعث می‌شود که رنگ مو راحت‌تر از بین برود یا محو شود. در عوض، فقط موهای خود را صاف کنید، با هوا خشک کنید و موهای خود را حالت دهید.

یک پیشنهاد:

اگر در زمینه‌ی خدمات رنگ موی آقایان تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر با انجام سفارشات کار برای رنگ مو آقایان از مهارت خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص رنگ موی آقایان به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی رنگ مو آقایان کلیک کنید.

اگر نیاز به خدمات رنگ موی آقایان دارید، می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب