6 مورد از مزایای فیلم صنعتی برای شرکت

۶ مورد از مزایای فیلم صنعتی برای شرکت

آیا از مزایای فیلم صنعتی و داشتن آن برای کسب و کار خود اطلاع دارید؟ این روش می‌تواند یک شیوه عالی برای تبلیغات کسب و کار شما باشد. در ادامه مطلب بیشتر مطالعه کنید.

یک فیلم صنعتی می‌تواند راهی عالی برای ارتباط با مصرف‌کنندگان و مشتریان بالقوه شما باشد. یک فیلم صنعتی اساساً یک فیلم اطلاعاتی است که داستان واقعی رویدادها را نشان می‌دهد. وقتی صحبت از فیلم‌های صنعتی شرکتی می‌شود، اغلب به عنوان ابزار بازاریابی برای کسب و کارها استفاده می‌شود تا خود را از طریق داستان‌های شخصی و تجربیات افراد درگیر معرفی کنند. این نوع محتوای ویدیویی داستان شرکت شما را به گونه‌ای بیان می‌کند که بینندگان را وادار می‌کند بیشتر درباره شما اطلاعات کسب کنند. در این مطلب از مجله‌ی روزساز به ۶ مورد مزایای فیلم صنعتی و ایجاد یک مستند سازمانی برای کسب و کار شما می‌پردازیم.

لیستی از مزایای فیلم صنعتی برای شرکت شما

۱. به محتوای بازاریابی شما یک حس انسانی ارائه می‌دهد.

یکی از مزایای فیلم صنعتی، بر خلاف تبلیغات، این است که به محتوای بازاریابی شما حس انسانی ارائه می‌دهد. به جای این که کسب و کار خود را به عنوان یک شرکت بدون چهره به تصویر بکشید، با نشان دادن افراد واقعی در پشت صحنه بینندگان، یک ارتباط عاطفی با بینندگان ایجاد می‌کنید. این همچنین می‌تواند به آن‌ها کمک کند که احساس کنند درباره شرکت شما و اخلاقیات آن بیشتر می‌دانند، که می‌تواند به هویت شرکت شما کمک کند.

۲. می‌تواند به اندازه‌ای که شما نیاز دارید رسمی یا غیر رسمی باشد.

از آن‌جایی که یک فیلم صنعتی فرمت ثابتی ندارد، می‌توانید آن را به صورت رسمی یا غیر رسمی که نیاز دارید بسازید. اگر می‌خواهید تصویر حرفه‌ای‌تری برای کسب‌ و کار خود ایجاد کنید، می‌توانید فیلم را با لحن رسمی‌تر بسازید. با این حال، اگر می‌خواهید فیلمی بسازید که کسب و کار شما را سرگرم‌کننده و مشتری‌پسند نشان دهد، می‌توانید این کار را نیز انجام دهید. به عنوان مثال، اگر شرکت شما به خوشگذرانی در محل کار افتخار می‌کند و حس شوخ‌طبعی کارمندان خود را تشویق می‌کند، در این صورت لحن فیلم شما نسبت به فیلمی که توسط یک کسب و کار دیگر با ارزش‌های کم‌تر بیهوده تولید می‌شود، سبک‌تر خواهد بود.

۳. داستان کسب و کار شما را به شیوه‌ای جذاب روایت می‌کند.

فیلم‌های صنعتی شرکتی می‌توانند در بیان داستان کسب و کار شما و ارزش‌های آن بسیار موثر باشند. آن‌ها همچنین اجازه می‌دهند تا نگاهی درونی به نحوه عملکرد کارها در سازمان شما داشته باشند و ممکن است محصولات یا خدمات خاصی را به نمایش بگذارند که به متمایز کردن شما از سایر مشاغل کمک می‌کند. تاریخچه کسب و کار شما که در غیر این صورت برای مشتریان شما ناشناخته است، می‌تواند به روشی سرگرم‌کننده با کمک عکس‌ها، فیلم‌ها و بریده‌های روزنامه قدیمی به تصویر کشیده شود.


مزایای ساخت فیلم صنعتی برای شرکت
مزایای ساخت مستند شرکتی

۴. به جای استخدام بازیگران حرفه‌ای از کارکنان استفاده می‌کند و در نتیجه در زمان و هزینه صرفه جویی می‌کند.

یکی از مزایای اصلی ایجاد یک فیلم صنعتی این است که می‌توانید از کارکنان خود به عنوان بازیگران استفاده کنید. این نه تنها در زمان و هزینه شما صرفه جویی می‌کند، زیرا مجبور نیستید بازیگران حرفه‌ای را استخدام کنید، بلکه به کارمندان شما نیز اجازه می‌دهد تا احساس ارتباط بیشتری با شرکت داشته باشند. این باعث می‌شود که آن‌ها بیشتر فیلم شما را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند، که به ارتقای بیشتر کسب ‌و کار شما کمک می‌کند.

هنگامی که کارمندان به طور برجسته در یک فیلم صنعتی در مورد محل کار خود ایفای نقش می‌کنند، اغلب به آن‌ها احساس اعتماد به نفس می‌دهد و حس مشارکت با شرکت را ایجاد می‌کند. آن‌ها احساس می‌کنند بخشی از چیزی بزرگ‌تر از خودشان هستند و کارشان مورد قدردانی کسانی است که بیشترین اهمیت را دارند. این همچنین می‌تواند به انگیزه کارکنان برای انجام بهترین کار ممکن کمک کند، زیرا بدانند که آن‌ها در یک نور مثبت بین افراد قرار می‌گیرند.

۵. به اخلاقیات شرکت می‌اندیشد و در نتیجه به ایجاد هویت شرکت کمک می‌کند.

یک فیلم صنعتی نه تنها یک ابزار بازاریابی عالی است، بلکه می‌تواند به عنوان راهی برای انعکاس اخلاقیات شرکت شما نیز استفاده شود. اگر قصد دارید مستند را به صورت عمومی منتشر کنید، این امر به ویژه مهم است. با نشان دادن ارزش‌های مثبتی که کسب‌ و کارتان برایتان مهم است، می‌توانید به ایجاد تصویر مثبت‌تری برای برندتان کمک کنید.

این می‌تواند به شما کمک کند تا افرادی را که ارزش‌هایشان نزدیک به شماست، در میان مخاطبان هدف خود قرار دهید. در حالی که اکثر مردم محصولات و خدمات را صرفاً بر اساس کیفیت آن‌ها انتخاب می‌کنند، هنوز هم دیگرانی هستند که برندها را بر اساس ارزش‌هایی که دارند انتخاب می‌کنند.

۶. از مزایای فیلم صنعتی این است که اعتبار ایجاد می‌کند.

داشتن یک فیلم صنعتی در مورد کسب و کار شما به ایجاد اعتبار برای برند شما کمک می‌کند. استفاده از شخصیت‌های واقعی که می‌توانند خوبی برند شما را تضمین کنند، می‌تواند باعث شود که مخاطب شما را قابل اعتماد بیابد. مردم دوست دارند در مورد سازمان‌های منحصر به فرد و جالب یاد بگیرند، بنابراین یک فیلم صنعتی می‌تواند به مردم نشان دهد که چه چیزی باعث می‌شود کسب و کار شما از بقیه متمایز شود.


مواردی که باید هنگام ساخت فیلم صنعتی رعایت شود:

یک فیلم صنعتی برای کسب و کار اصالت ایجاد می‌کند و از آن برای کمک به تبلیغ کسب و کار استفاده می‌شود. هنگام ساخت یک فیلم صنعتی در مورد کسب و کار خود، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  1. لحن فیلم صنعتی باید برای شرکت شما و ارزش‌های آن مناسب باشد.
  2. کارکنان شما باید راحت جلوی دوربین ظاهر شوند.
  3. فیلم صنعتی باید به طور مثبتی بر اخلاق و ارزش‌های کسب و کار شما منعکس شود.
  4. مهم این است که برای آن چه می‌خواهید فیلم به آن دست یابد، یک هدف روشن در ذهن داشته باشید. آیا برای ایجاد آگاهی از برند، افزایش فروش یا نمایش فرهنگ شرکت است؟
  5. از رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن فیلم صنعتی با مخاطبان بیشتری استفاده کنید.
  6. برای یک استراتژی بازاریابی بلند مدت برنامه‌ریزی کنید، زیرا فیلم‌های صنعتی اغلب طول عمر بیشتری نسبت به ابزارهای بازاریابی سنتی دارند.

یک پیشنهاد برای شما مخاطب گرامی:

اگر در زمینه‌ی ساخت فیلم صنعتی تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای ساخت فیلم صنعتی از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص ساخت فیلم صنعتی به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی ساخت فیلم صنعتی کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت ساخت فیلم صنعتی برای کسب و کارتان دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب