مراقبت از خانه در برابر رطوبت با ایزوگام

مزایای ایزوگام، قیرگونی و آسفالت

داشتن اطلاعات در مورد مزایای ایزوگام و قیرگونی می‌تواند به شما کمک کند تا این روش را برای مراقبت از خانه و اماکن خود انتخاب کنید. پس ادامه مطلب را مطالعه کنید.

همه ما موافقیم که راه‌های زیادی برای کمک به مبارزه با تغییرات آب و هوایی وجود دارد. راه حل‌های مختلفی برای کاهش آلودگی‌های پلاستیکی و کاشت درختان برای کاهش آلودگی هوا وجود دارد. با این حال، آیا می‌دانید که ایزوگام یا همان عایق رطوبتی و ضد آب کردن خانه شما فواید زیادی برای شما دارد؟ ضد آب کردن و ایزوگام کردن بتن و مناطق مختلف ملک شما می‌تواند به بهبود پایداری سقف و خانه‌ی شما کمک کند. در این مطلب از مجله‌ی روزساز مزایای ایزوگام و این که چرا باید به آن توجه کرد، را برای شما ارائه کرده‌ایم.

فهرستی از مزایای ایزوگام و قیرگونی

۱) کاهش فرسایش مصالح ساختمانی با ایزوگام

اکثر خانه‌ها از بتن به عنوان پایه یا مصالح برای دیوارهای آجری خود استفاده می‌کنند. هنگامی که آب به بتن نفوذ می‌کند، به عنوان یک کاتالیزور برای تجزیه سیمان عمل می‌کند و باعث ترک خوردن، پوسته شدن و انبساط می‌شود. این امر به ویژه برای املاک تجاری صادق است. از آن‌جایی که شکستن مصالح ساختمانی شامل استخراج دی‌اکسید کربن از جو نیز می‌شود، این فرآیند گازهای گل‌خانه‌ای آزاد می‌کند که به گرمایش جهانی کمک می‌کند. با ایزوگام دیوارهای بتنی خود، احتمال بازگشت مواد شیمیایی سمی به خاک را کاهش می‌دهید.

در حالی که از دیوارهای خود در برابر نفوذ آب محافظت می‌کنید، از خراب شدن آن در اثر هوازدگی مداوم نیز جلوگیری می‌کنید. همچنین شکستن قطعات را کاهش می‌دهید و از هرگونه آلودگی خاک جلوگیری می‌کنید. با محافظت از دارایی‌های خود در برابر آسیب آب و باران، محیط اطراف را از فرسایش دیوارهای خود نجات می‌دهید.

۲) کاهش اثرات انتقال جزیره گرمایی با ایزوگام

کل جهان با اثر جزیره گرمایی مواجه است، جایی که مناطق شهری گرم‌تر از مناطق روستایی هستند. این اثر ناشی از سطوح سیاه متعدد در مناطق شهری مانند قیرگونی و ایزوگام پشت بام است. این مواد تیره قیرگونی مقدار زیادی انرژی گرمایی از خورشید جذب می‌کنند. سپس انرژی در دوره‌های طولانی‌تری حفظ می‌شود و به مناطق اطراف تابش می‌شود. همه این ساخت و سازها به افزایش دمای هوا در مراکز شهری کمک می‌کند. هنگامی که این سطوح ایزوگامی نباشند، دمای گرم را جذب کرده و به اتمسفر می‌تابانند. این به امواج گرما کمک می‌کند، به ویژه در مناطقی که پوشش گیاهی محدودی دارند. با محافظت از سقف خود با پوشش‌های ایزوگامی، اثرات انتقال حرارت را کاهش می‌دهید. طول عمر مصالح سقف را افزایش می‌دهید و نیاز به تعویض را کاهش می‌دهید.


اگر در زمینه‌ی قیرگونی تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای قیرگونی از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص قیرگونی به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی قیرگونی کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات قیرگونی دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

۳) ایجاد یک ویژگی کارآمد انرژی با ایزوگام

وقتی ملکی ایزوگام مناسبی نداشته باشد، انرژی بیشتری را از دست می‌دهد که به افزایش قبوض آب و برق تبدیل می‌شود. اگر به ایزوگام ساختمان خود فکر نکنید، تا ۱۵ درصد از انرژی خود را در اثر نشت هوای بدون عایق از دست خواهید داد. نشت آب به خانه شما تأثیر مستقیمی بر قبض انرژی شما دارد. هنگامی که آب به خانه شما نشت می‌کند، مصرف گرمایش، سرمایش و روشنایی شما را افزایش می‌دهد. بیش از ۷۰ درصد مصرف انرژی در یک خانه معمولی را می‌توان به گرمایش و سرمایش نسبت داد. با عابق کاری دیوارها و ایزوگام سقف‌های خود، سطح حفاظتی بیشتری را ایجاد می‌کنید.

عایق کاری دیوارها در خانه مزایای زیادی دارد که ما در مطلب مزایای عایق کاری برای اماکن به بررسی این فواید و مزایا پرداخته‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

با ایزوگام اطراف خود، به خصوص در پشت بام و فونداسیون، بهره‌وری انرژی خانه خود را افزایش می‌دهید. بهبود حفظ دما، به ویژه در طول تابستان، به کاهش تقاضای انرژی کمک می‌کند. با کاهش میزان انرژی مورد نیاز برای گرم کردن و خنک کردن ساختمان، میزان کربن خود را کاهش می‌دهید. انتشار گازهای گل‌خانه‌ای کم‌تر به این معنی است که شما به حفظ محیط زیست کمک می‌کنید. کسب و کارهای بزرگ از این برای افزودن پایداری به فرهنگ شرکت خود استفاده می‌کنند که بهره‌وری را بیشتر می‌کند.

مزایای ایزوگام و قیرگونی برای ساختمان و ملک در برابر عوامل رطوبتی بسیاز زیاد است.
مزایا و فواید ایزوگام برای خانه

۴) بهبود یکپارچگی ساختاری ملک

یکپارچگی سازه یک ساختمان به دیوارها و سقف آن بستگی دارد. هنگامی که این سطوح آسیب ببینند، کل ساختار ممکن است فرو بریزد. جدای از تاثیر آب و رطوبت، تخریب ساختاری می‌تواند ناشی از وجود برف، زباله و حشرات باشد. این عناصر می‌توانند باعث آسیب ساختاری شوند و منافذی ایجاد کنند که حشرات و جوندگان را دعوت می‌کند. با ایزوگام کردن ملک خود کیفیت ساخت را بهبود می‌بخشید. این تضمین می‌کند که ساختار شما دست نخورده است و هیچ گونه افت کیفیتی را تجربه نمی‌کند. با کمک به ماندگاری ملک خود، به نوسازی کم‌تری نیاز دارید. نوسازی کم‌تر به معنای مصرف کم‌تر مواد برای تعمیر خانه است.

۵) افزایش طول عمر مواد با ایزوگام

آخرین چیزی که می‌خواهید این است که مصالح ساختمانی خود را زودتر از زمان لازم تعویض کنید. اگر در تعمیر و نگه‌داری خانه خود کوتاهی کنید، احتمال نیاز به تعویض آن‌ها را افزایش می‌دهید. خانه نشتی به راحتی قابل تشخیص است. اکثر صاحبان خانه‌ها قبل از این که آسیب از کنترل خارج شود متوجه آن می‌شوند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا نشت را قبل از آسیب بیشتر تعمیر کنند. با ترمیم به موقع چنین آسیب‌هایی عمر سقف و سایدینگ خود را افزایش می‌دهید. این به شما کمک می‌کند در هزینه خود صرفه جویی کنید و از هزینه برای تعمیرات غیر ضروری خودداری کنید. حتی فراتر از خانه خود، ایزوگام خانه به این معنی است که همه چیز را حتی کم‌تر جایگزین می‌کنید. هر چه مصرف کلی شما کم‌تر شود، بیشتر به نفع محیط زیست می‌شوید.

۶) کمک به ایجاد محیط پاک با ایزوگام

محیط زیست تنها با کاهش زباله تمیز نمی‌شود. یک خانه دوستدار محیط زیست کیفیت ظاهر خارجی و در عین حال یکپارچگی کلی خود را حفظ می‌کند. با فراهم کردن شرایط ایمن برای ساکنان، سطح بالایی از بهداشت را حفظ می‌کنید. این شرایط زندگی شما را بهبود می‌بخشد و بهره‌وری شما را افزایش می‌دهد. ایزوگام به شما کمک می‌کند محیطی بهداشتی‌تری در اطراف خانه خود داشته باشید. با جلوگیری از تجمع رطوبت به بهبود کیفیت هوا در خانه شما کمک می‌کند. این روش همچنین می‌تواند به کاهش ذرات گرد و غبار از گوشه و کنار خانه شما کمک کند. وقتی خانه شما خشک و عاری از کپک و قارچ است، به حفظ محیطی سالم کمک می‌کند. این امر کیفیت هوای داخل خانه را بهبود می‌بخشد، که اگر مردم در مجاورت شما زندگی می‌کنند بسیار مهم است. یک محیط سالم‌تر برابر با محیطی تمیزتر و در کل آلودگی کم‌تر است.

اگر در زمینه‌ی خدمات ایزوگام تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای ایزوگام از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص ایزوگام به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی ایزوگام کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات ایزوگام دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

این تصویر نشان دهنده یک جاده زیبا با پوشش آسفالت است. همچنین در این مطلب در مورد مزایای ایزوگام و قیرگونی هم صحبت می‌شود.
مزایای آسفالت

مزایای آسفالت

۱. آسفالت هموار است.

آسفالت روسازی انعطاف‌پذیری است که در چندین لایه با جریان پیوسته ایجاد می‌شود. مواد در حال حرکت از طریق سنگ‌فرش آسفالت بر روی سطوح مختلف پهن می‌شود. این روش ساخت، مسیر نرم و آرامی را ایجاد می‌کند که عموم افراد از آن لذت می‌برند و از افزایش خطرات جلوگیری می‌کند. بهره‌وری سوخت، کاهش سایش و پارگی وسایل نقلیه و منجر به عمر طولانی‌تر روسازی می‌شود.

۲. آسفالت مقرون به صرفه است.

آسفالت هزینه اولیه پایینی دارد، دوام بیشتری دارد و به دلیل قابلیت بازیافت، پسماند دارد. ارزش بیشتری از روسازی‌های دیگر دارد و می‌توان روسازی‌های آسفالتی را نیز صحنه بندی کرد. ساخت و ساز مرحله‌ای شامل قرار دادن پایه اولیه، ساخت ساختمان تجاری یا بخش فرعی شما و سپس قرار دادن مسیر سطحی پس از اتمام ساخت و ساز ساختمان است. این امکان دسترسی آسان‌تر به مصرف کم‌تر مواد و به کاهش هزینه‌های جاده‌ای برای ماشین کمک می‌کند.

۳. آسفالت ایمن است.

سطح صاف آسفالت حداکثر تماس تایر را با جاده فراهم می‌کند و مقاومت در برابر لغزش را افزایش می‌دهد. رنگ تیره آسفالت تابش خیره‌کننده را کاهش می‌دهد، به ذوب شدن برف و یخ کمک می‌کند و کنتراست بالایی برای خط‌کشی جاده ایجاد می‌کند. ساخت سریع جاده‌های آسفالت به معنای تاخیر کوتاه‌تر در ساخت و ساز است و این به طور قابل توجهی خطرات ایمنی را برای عموم مسافران کاهش می‌دهد.


۴. آسفالت بادوام و مقاوم است.

آسفالت یک روسازی منعطف است. این انعطاف‌پذیری به آسفالت اجازه می‌دهد تا در برابر بار اضافی گاه به گاه روسازی مقاومت کند. درجه بندی سیمان آسفالت در مناطق خاصی از کشور به آسفالت اجازه می‌دهد تا با محیط خود سازگار شود و در تابستان و دوره‌های یخ‌زدگی یا ذوب شدید زمستان مقاومت کند.

۵. آسفالت یک روسازی دائمی است.

روسازی‌های آسفالتی را می‌توان برای مدت نامحدود ساخت که به آن‌ها روسازی دائمی می‌گویند. این روسازی‌های ضخیم و با عمق کامل با استفاده از پایه‌های ضخیم که بسیار انعطاف‌پذیر هستند ساخته می‌شوند. در مرحله بعد، یک کورس میانی با بار قوی بر روی مسیر پایه قرار می‌گیرد. لایه دوم با یک لایه‌ی پوششی دو تا سه اینچی دنبال می‌شود که هر ۱۸ تا ۲۰ سال یکبار تعویض می‌شود و به لایه‌ی پوششی جدید بازیافت می‌شود. لایه‌های دوم و پایه بدون نیاز به بازسازی کامل، قوی و قابل دوام باقی می‌مانند.

۶. فرآیند ساخت سریعی دارد.

روسازی‌های آسفالتی سریع ساخته می‌شوند. از آن‌جایی که آسفالت عملاً نیازی به زمان “درمان” ندارد، رانندگان می‌توانند به محض خروج آخرین غلتک منطقه ساخت و ساز از جاده‌ها استفاده کنند. این به معنای تاخیر کم‌تر و جاده‌های ایمن‌تر برای عموم مسافران است.

اگر در زمینه‌ی خدمات آسفالت تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای آسفالت از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص آسفالت کاری به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی آسفالت کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات آسفالت دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب