26 مورد از ابزارهای ضروری کلیدسازی

ابزارهای ضروری کلیدسازی

کلیدساز باید دارای ابزارهای ضروری کلیدسازی برای ساخت قفل و ایجاد امنیت باشد. اگر شما هم می‌خواهید یک کلیدساز شوید این مطلب را مطالعه کنید.

یک کلیدساز حرفه‌ای از آن چه که برای مشتریان اهمیت دارد از جمله خانواده‌ها، خانه‌ها، اتومبیل‌ها و اشیای قیمتی بی‌شماری محافظت می‌کند. صاحبان خانه‌های جدید تقاضایشان برای امنیت بهتر خانه را افزایش می‌دهند. همچنین سیستم‌های قفل با پیچیدگی زیاد به آموزش بیشتری نیاز دارند و مشتریان می‌خواهند که این افراد متخصص به جدیدترین ابزارهای ضروری کلیدسازی مجهز باشند.

با وجود قفل‌های امنیتی بسیار جدید و هوشمند، ممکن است متوجه شوید که هنوز در حال استفاده از قفل‌های قدیمی هستید. اگر می‌خواهید در جعبه ابزار خود به روز رسانی ایجاد کنید و از دارایی مشتریان خود محافظت کنید باید این لیست از ابزارهای ضروری برای کلیدسازی را تهیه کنید.

کلیدسازها نصب، تعمیر و بازسازی دستگاه‌های کلید را انجام می‌دهند. برای انجام کار به انواع ابزارهای دستی کوچک و بزرگ، ابزار برقی، ابزارهای احتراق، ابزار الکتریکی و چراغ قوه بازرسی نیاز دارند.

ابزارهای ضروری کلیدسازی

۱) ابزارهای ضروری کلیدسازی به نام موچین‌ها:

موچین‌ها، ابزار اساسی و ضروری هستند که به وسیله‌ی کلیدسازها استفاده می‌شوند. آن‌ها از این ابزار به عنوان یکی از ابزارهای ضروری در طول فرآیند تعویض قفل و کلیدزنی مجدد استفاده می‌کنند. نوک موچین کمک می‌کند تا به راحتی پین‌های قفل را بگیرند و آن را کنترل کنند و این‌ها به بیرون آوردن قسمت کلید شکسته از قفل کمک می‌کنند.


۲) ابزارهای کششی:

کلیدسازها از ابزارهای کششی یا آچار کششی برای انتخاب قفل استفاده می‌کنند. این ابزار در حین برداشتن قفل کشش ایجاد می‌کند و به نگه داشتن پین‌های برداشته شده در محل در طول فرآیند کمک می‌کند. همچنین ابزارهای کششی پیشرفته‌ای هم با ویژگی‌های سبک در آن‌ها وجود دارد. این به کلیدسازان کمک می‌کند تا در هنگام برداشتن قفل به وضوح به قفل نگاه کنند.

۳) ابزارهای ضروری کلیدسازی به نام دستگاه مته‌زنی:

این وسیله ضروری رایج‌ترین و اساسی‌ترین ابزاری است که هر کلیدساز برای کار کلیدسازی استفاده می‌کند. دستگاه ضروری مته‌زنی در کلیدسازی برای سوراخ کاری بخش‌های مختلف کلید مثل دسته و پایه آن به کار می‌رود. دستگاه مته‌زنی به ۲ صورت برقی و دستی موجود است.

۴) ابزارهای ضروری کلیدسازی به نام خارج‌کننده کلید:

این مورد از ضروری‌ترین ابزاری هستند که کلیدساز در هر کار برای درآوردن کلیدهای شکسته یا قطعات کلیدی از قفل استفاده می‌کند. این ابزار در اندازه‌های مختلف و نازک وجود دارد. بر اساس پیچیدگی موضوع و شدت شکستگی کلید، اندازه این ابزار انتخاب می‌شود. کلیدسازان برای استفاده از این ابزار باید به خوبی آموزش ببینند و قطعات کلید شکسته را در عرض چند دقیقه از محل خارج کنند.

یک کلیدساز حرفه‌ای با ابزارهای ضروری کلیدسازی در حال باز کردن قفل ماشین قرمز است.
ابزارهای ضروری کلیدسازی

۵) تفنگ‌های قفل‌دار:

کلیدسازها از این تفنگ‌های قفل‌دار برای انتخاب قفل استفاده می‌کنند. قفل‌سازان برای استفاده از این ابزار باید بسیار ماهر و آموزش دیده باشند. زیرا به مهارت استفاده از آن در جهت مناسب و اعمال نیرو بر روی پین‌های قفل نیاز دارد. دو نوع مختلف تفنگ قفل‌دار استفاده وجود دارد که یکی به صورت دستی و دیگری برقی است. کلیدسازان بر اساس نیاز خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. هر دو در هنگام انتخاب قفل بسیار کارآمد هستند.

۶) دستگاه‌های برش کلید:

یک کلیدساز حرفه‌ای باید در ساخت انواع مختلف قفل ماهر باشد. چه برای ملک مسکونی، چه ملک تجاری یا وسیله نقلیه افراد، باید همه‌ی انواع کلید و قفل را بشناسد و پوشش دهد. کلید سازی مراحل زیادی را شامل می‌شود و برای ساخت کلید با دقت ۱۰۰ درصد و کاربردی بودن، به ابزار مناسب نیاز دارد. کلیدساز باید از دستگاه های برش کلید استفاده کند تا دقیق ترین کلید را برای قفل مشتری بسازد. با استفاده از این دستگاه های کلید برش، قفل سازان به راحتی از کلیدهای گم شده یا آسیب دیده مشتری کپی می کنند.

۷) جعبه‌ی طرح‌ریزی کلید ماشین:

یک متخصص کلیدساز برای خودرو باید طیف وسیعی از خدمات را به مشتریان ارائه دهد. انواع کلید ماشین را بسازد و انواع مختلف قفل خودرو را باز کند. برای تعویض کلید ماشین از جعبه‌ی طرح‌ریزی کلید ماشین استفاده کند. کلیدهای ماشین امروزی با تکنولوژی پیشرفته ایجاد شده‌اند و یک کلید ترانسپوندر در داخل آن قرار دارد. اگر مشتری کلید خود را گم کند یا کلیدش آسیب ببیند، در این صورت باید تعویض شود.

اگر در زمینه‌ی خدمات ساخت سوئیچ و کلیدسازی تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای ساخت سوئیچ و کلیدسازی از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص ساخت سوئیچ و کلیدسازی به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی ساخت سوئیچ و کلیدسازی کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات ساخت سوئیچ و کلیدسازی دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.


۸) رمزگشای کلید:

رمزگشاهای کلید کارت‌های پلاستیکی یا فلزی نیستند که به بررسی عمق پین در مارک‌های مختلف کلید کمک می‌کنند. از این ابزار برای تعیین عمق پین داخل قفل استفاده می‌شود.

۹) بازکننده گاو صندوق یا صندوق:

گاوصندوق‌ها در اندازه‌های مختلف موجود هستند، سیستم‌های قفل نیز با مکانیسم‌های مختلف وجود دارند. بنابراین، باز کردن گاوصندوق بسیار چالش‌برانگیز است. فقط یک کلیدساز با تجربه می‌تواند گاوصندوق را با ابزار مناسب باز کند. یک کلیدساز حرفه‌ای باید به گونه‌ای قفل هر درب یا ماشین و یا گاو صندوقی را باز کند که آسیبی به آن‌ها وارد نشود.

اگر در زمینه‌ی خدمات کلیدسازی تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای کلیدسازی از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص کلیدسازی به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی کلیدسازی کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات کلیدسازی دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب