قوانین جهان هستی

قوانین جهان هستی: راه‌های پنهان برای استفاده از آن‌ها

بر اساس قوانین جهان هستی شما قادر هستید به هر چیزی که فکر می‌کنید و آن را حس می‌کنید بدست آورید. در این مطلب 12 قانون کیهان وجود دارد که شما می‌توانید با توجه و پیروی از آن‌ها به زندگی ایده‌آل خود دستیابید.

شناخته شده‌ترین قوانین جهان هستی، قانون جذب و پس از آن قانون فرض است. اما بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که با همه قوانین جهان هماهنگ باشید. ۱۲ قانون جهان عبارتند از:

  • قانون شکرگزای،
  • قانون ارتعاش
  • قانون عمل
  • قانون کارما
  • قانون علت و معلول
  • قانون جذب
  • قانون جبران
  • قانون تبدیل دائمی انرژی
  • قانون نسبیت
  • قانون قطبیت
  • قانون جنسیت
  • قانون ریتم

به ۱۲ قانون جهان به عنوان اصول زیربنایی انسانی خود فکر کنید که بر جهان شما حاکم است. بسیار شبیه قانون گرانش، این قوانین در پس زمینه به صورت نامحسوس کار می‌کنند، با این حال بر هر جنبه‌ای از زندگی ما تأثیر می‌گذارند. ۱۲ قانون جهان مانند قوانین یک بازی هستند. آن‌ها می‌توانند در زمان‌های خوب و همچنین در شرایط دشوار به شما کمک کنند. درک بهتر این قوانین شما را برای انجام موثر و موفقیت آمیز بازی زندگی مجهز می‌کند. کار با این قوانین جهان هستی تغییرات مثبت، چیزهای خوب و ارتعاشات بالایی را در زندگی روزمره شما به ارمغان می آورد.

برای دانستن و درک کامل ۱۲ قانون جهان، همچنین باید نقش آن‌ها را در زندگی خود با ذهنی باز درک کنید. قوانین جهان واقعیت شما را شکل می‌دهد. هنگامی که آن‌ها را درک کردید، می ‌وانید در هماهنگی با جریان طبیعی کیهان زندگی کنید.


قوانین جهان هستی چیست؟

همانطور که به قلب کیهان سفر می‌کنید، با دوازده قانون قدرتمند روبرو می‌شوید که به عنوان نقشه‌ای برای جهان عمل می‌کنند. بیایید با هم نگاهی دقیق به هرکدام بیندازیم تا بتوانیم زندگی رویایی خود را با این اصول عمیق بسازیم.

قوانین جهان هستی چیست؟

۱. قانون یگانگی الهی:

قانون یگانگی الهی تأکید می‌کند که همه چیز در جهان به هم مرتبط است. همه ما جزئی از یک کل هستیم، مانند تارهای منفرد که در یک کمان کیهانی عظیم بافته شده‌اند. افکار، اعمال و احساسات ما در این تابلوی نقاشی موج می‌زند و بر خود، دیگران و دنیای اطرافمان تأثیر می‌گذارد. تصور کنید که سنگی را در یک حوض پرتاب کنید. این ضربه یک سری امواج ایجاد می‌کند که پخش می‌شوند و کل آب را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

به همین ترتیب، هر فکر و عملی که در جهان قرار می‌دهید، یک سری اثرات قابل مشاهده یا غیرقابل مشاهده را بر جای می‌گذارد. تجسم افکار و اعمال مثبت و سازنده می‌تواند موجی مثبت در زندگی شما و فراتر از آن ایجاد کند.

۲. قانون ارتعاش یکی از قوانین جهان هستی:

قانون ارتعاش بیان می‌کند که هر جسمی در کیهان، صرف نظر از کوچک یا بزرگ بودن، در فرکانس‌های خاصی در حرکت ثابت می‌لرزد. شما نیز فرکانس ارتعاشی دارید که تحت تأثیر افکار، احساسات و وضعیت وجودی شماست. مانند رادیو، تجربیاتی را تنظیم می‌کنید که با ارتعاش شما مطابقت دارند.

به عنوان مثال، اگر ارتعاش خود را با شادی هماهنگ کنید، احتمال این‌که تجربیات سرشار از شادی را جذب کنید بسیار زیاد است. به جای ارتعاشات کم، فرکانس بالاتر، ارتعاشات خوب و آرامش درونی را در زندگی خود تجربه می‌کنید. درک این قانون به شما این امکان را می‌دهد که آگاهانه بر ارتعاش خود و به نوبه خود بر تجربیات زندگی خود تأثیر بگذارید.

۳. قانون عمل:

قانون عمل بیان می‌کند که اعمال باید با افکار و رویاهای شما همسو باشند تا خواسته‌ها را در دنیای فیزیکی آشکار کنند. این قانون عمل الهام گرفته نیز نامیده می‌شود. به عنوان مثال، اگر رویای نویسنده شدن را دارید، ممکن است تمایلات طبیعی مانند تقویت مهارت‌های نویسندگی، نوشتن منظم و جستجوی فرصت‌هایی برای انتشار محتوا داشته باشید. قانون عمل شما را تشویق می‌کند تا اقدامات الهام گرفته‌ای انجام دهید که شما را به سمت آشکار کردن خواسته‌های خود سوق می‌دهد.

۴. قانون کارما:

به این معنی که الگوها و اصول مشاهده شده در کیهان (کیهان کلان) در زندگی شخصی ما (جهان صغیر) منعکس می شود و بالعکس. به عنوان مثال، الگوی چرخه‌ها را در نظر بگیرید. ما چرخه‌هایی را در طبیعت با تغییر فصول و در منظومه شمسی با فازهای ماه می‌بینیم. به طور مشابه، زندگی ما نیز چرخه‌های رشد و استراحت، چالش‌ها و پیروزی‌ها را دنبال می‌کند. شناخت این الگوها می‌تواند شما را در مسیریابی زندگی به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند.

۵. قانون علت و معلول یکی از قوانین جهان هستی:

اغلب با قانون کارما مرتبط است، اما کاملاً یکسان نیست. قانون علت و معلول می‌گوید که هر عملی عکس العملی برابر و متضاد دارد. هر تصمیمی که می‌گیرید مجموعه‌ای از اتفاقات را رقم می‌زند که می‌تواند نه تنها زندگی شما، بلکه بر زندگی نزدیکانتان را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

این قانون بر اهمیت تصمیم‌گیری آگاهانه تاکید دارد. درک این موضوع که هر عمل، کلمه یا فکر می‌تواند تأثیرات گسترده‌ای داشته باشد، شما را تشویق می‌کند که مثبت‌اندیشی و مهربانی را انتخاب کنید و تجربه زندگی رضایت‌بخش‌تری ایجاد کنید.

قانون علت و معلول یکی از قوانین جهان هستی

۶. قانون جبران:

قانون جبران با قانون علت و معلول ارتباط تنگاتنگی دارد. این نشان می‌دهد که انرژی، تلاش یا عشقی که در جهان می‌گذارید، اغلب به طور غیرمنتظره به شما باز خواهد گشت. اگر به طور مداوم مهربانی، کمک، مثبت اندیشی و انرژی مثبت ارائه دهید، این نعمت‌ها به شما باز می‌گردد. ممکن است همیشه به شکلی که شما انتظار دارید برنگردند، اما کائنات همیشه بیشتر از آنچه هستید را برای شما به ارمغان می‌آورد.

۷. قانون جذب یکی از قوانین جهان هستی:

شناخته شده‌ترین قانون جهان، قانون جذب است که می‌گوید مانند، مانند را جذب می‌کند. افکار، احساسات و باورهای شما مانند آهنربا عمل می‌کنند و انرژی‌های مشابهی را جذب می‌کنند. با انتخاب آگاهانه افکار و احساسات مثبت، فرکانس ارتعاش خود را افزایش می‌دهید و تجربیات مثبت را جذب می‌کنید. برعکس، منفی گرایی مداوم می‌تواند موارد مشابهی را به همراه داشته باشد. درک این قانون به شما قدرت می دهد تا زندگی مورد علاقه خود را بسازید.

۸. قانون تبدیل دائمی انرژی:

انرژی دائما در حال تغییر و دگرگونی است. این ماهیت قانون تبدیل دائمی انرژی است. این قانون حاکی از آن است که شما می‌توانید با تغییر انرژی‌ای که فرافکنی می‌کنید، زندگی خود را تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر احساس ناراحتی می‌کنید، می‌توانید این انرژی منفی را با شرکت در فعالیتی که دوست دارید یا تمرین قدردانی تغییر دهید. با تغییر انرژی خود، تجربیات خود را تغییر می‌دهید.

۹. قانون نسبیت:

قانون نسبیت می‌آموزد که همه چیز نسبی است. هر موقعیت، چالش یا تجربه‌ای فقط به اندازه‌ای که شما به آن اهمیت می‌دهید، اهمیت پیدا می‌کند. به عنوان مثال، یک موقعیت پیچیده ممکن است در مقایسه با چالش‌های دیگران یا از منظری وسیع‌تر، پیش پا افتاده به نظر برسد. این قانون باعث می‌شود که زندگی خود را از منظری وسیع‌تر ببینید، که می‌تواند به شما کمک کند انعطاف‌پذیرتر و سازگارتر شوید.

۱۰. قانون قطبیت:

قانون قطبیت تاکید می‌کند که هر چیزی مخالفی دارد. روز و شب، شادی و غم، موفقیت و شکست – هر کدام از این‌ها با قطب مخالف خود وجود دارند. درک این قانون به شما کمک می‌کند تا تعادل و کامل بودن در کیهان را درک کنید. همچنین به گذر از فراز و نشیب‌های زندگی کمک می‌کند. دانستن این‌که روزهای سخت (یک قطب) جای خود را به زمان‌های بهتر می‌دهد (قطب دیگر) می‌تواند در طول چالش‌ها به شما امید و شهامت بدهد.

۱۱. قانون ریتم:

قانون ریتم می‌گوید که زندگی یک ریتم طبیعی دارد، یک جریان. مانند جزر و مد، فصل‌ها تغییر می‌کنند و روز به شب تبدیل می‌شود، زندگی شما یک چرخه طبیعی و موزون را دنبال می‌کند. آگاهی از این قانون به شما کمک می‌کند تا به جای مقاومت در برابر آن، با ریتم‌های زندگی حرکت کنید. درک عمیق‌تری به ارمغان می‌آورد که پس از هر زمستان، همیشه بهار می‌آید.

قانون ریتم در قوانین جهان هستی

۱۲. قانون جنسیت:

قانون جنسیت در مورد انرژی مردانه و زنانه در درون ما صحبت می‌کند، صرف نظر از جنسیت فیزیکی ما. انرژی مردانه فعال، بخشنده و متمرکز بر بیرون است، در حالی که انرژی زنانه پذیرا، پرورش دهنده و متمرکز بر درون است. درک این قانون شما را قادر می‌سازد تا این انرژی‌های مردانه و زنانه را در درون خود متعادل کنید. این شما را تشویق می‌کند که در مواقع لزوم فعال و قاطع باشید و در زمان‌های دیگر نیز پذیرا باشید و پرورش دهید، که منجر به یک زندگی متعادل‌تر و رضایت‌بخش‌تر می‌شود.

این قوانین جهان هستی به عنوان ستارگان راهنما عمل می‌کنند و سفر شما را در زندگی روشن می‌کنند. درک آنها وضوح را به ارمغان می آورد، به شما قدرت می‌دهد تا زندگی را با خرد هدایت کنید، و درهایی را به روی پتانسیل بی‌حد و حصر می‌گشاید. با همسو شدن با این قوانین، می‌توانید با ریتم کیهان هماهنگ شوید و سفر خود را به سمت شادی، تجلی و رشد معنوی غنی کنید.

چگونه از قوانین جهان استفاده کنیم:

این اصول اساسی بر کل کیهان، از جمله انسان‌ها، حاکم است و کلید تحول مثبت زندگی شما را در اختیار دارد. ما در این مطلب، همه چیزهایی را که برای استفاده از این قوانین به روشی قدرتمند نیاز دارید، آموزش خواهیم داد.

یکی از معروف‌ترین قوانین قانون جذب است که می‌گوید مانند، مانند را جذب می‌کند. به زبان ساده، این بدان معنی است که افکار و احساسات شما می‌توانند بر تجربیاتی که در زندگی خود جذب می‌کنید تأثیر بگذارند. تمرکز بر انرژی‌های مثبت می‌تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد، در حالی که تمرکز بر روی احساسات منفی می‌تواند منجر به تجربیات منفی شود.

با قانون ارتعاش، هر یک از ما در حالت ارتعاش دائمی هستیم. هر فردی فرکانس ارتعاشی خود را دارد که می‌تواند توسط افکار، احساسات و اعمال تغییر یابد. افزایش فرکانس شما را با انرژی‌ها و تجربیات مثبت هماهنگ می‌کند. بنابراین می‌توانید ببینید که چگونه از طریق قوانین جهان، می‌توانید یک روز بد را به یک روز شگفت انگیز تبدیل کنید. یک زندگی بد، به یک زندگی رویایی.

قانون جذب و اثر امواج:

برای به کارگیری موثر قانون جذب، با اذعان به این‌که تجربیات منفی بخشی از زندگی هستند، شروع کنید. انرژی مثبت شما یک اثر موجی در کائنات ایجاد می‌کند و مثبت اندیشی بیشتری را به زندگی شما جذب می‌کند. این می‌تواند به سادگی قدردانی از چیزهای کوچکی باشد که شما را خوشحال می‌کند.

قانون ارتعاش و فرکانس شما:

به فرکانس ارتعاشی خود فکر کنید. آیا به دلیل استرس یا احساسات منفی در فرکانس کم‌تری هستید؟ برای اعمال قانون ارتعاش، آگاهانه روی افزایش فرکانس خود کار کنید. فعالیت‌هایی را انتخاب کنید که برای شما شادی ایجاد می‌کنند، تمرکز حواس را تمرین کنید و اطراف خود را با تأثیرات مثبت احاطه کنید. با انجام این کار، به طور طبیعی با ارتعاشات بالاتر هماهنگ می‌شوید.

اگر تمایل به آشنایی بیشتر با قانون ارتعاش دارید مطلب قانون ارتعاش: راهنمای کامل این قانون جایگزین را مطالعه فرمایید.

قانون ارتعاش یکی از 12 قانون جهان هستی

قدرت افکار شما:

انسان‌ها توانایی کنترل افکار خود را دارند. درک کنید که افکار شما نقش مهمی در واقعیت شما دارند. با حفظ ذهنیت مثبت از قانون جذب به نفع خود استفاده کنید. بهترین زندگی خود را تجسم کنید، به جای آنچه می‌ترسید، بر آنچه می‌خواهید بدست آورید تمرکز کنید. افکار شما بیش از آنچه تصور می‌کنید بیشتر می‌توانند بر تجربیات زندگی شما تأثیر بگذارند.

اثر امواج در روابط:

مفهوم اثر امواج را در روابط خود اعمال کنید. به جای تمرکز بر درگیری‌ها یا تعاملات منفی، سعی کنید انرژی مثبت را منتشر کنید. همانطور که هماهنگی ایجاد می‌کنید، خواهید دید که دیگران نیز پاسخ مثبت می‌دهند.

بکارگیری قوانین معنوی کیهان:

بدانید که این قوانین محدود به فرهنگ‌های باستانی یا آموزه‌های باطنی نیستند. آن‌ها جهانی هستند و در تمام جنبه‌های زندگی انسان اعمال می‌شوند، درست مانند قوانین تغییرناپذیر جهان ما. همانطور که ما در زندگی روزمره خود از قوانین فیزیک پیروی می‌کنیم، ترکیبقوانین جهان هستی می‌تواند به دگرگونی‌های عمیق منجر شود. اعمال قوانین کیهان در مورد هدایت آگاهانه افکار، احساسات و اعمال شما به سمت مثبت بودن و همسویی با فرکانس‌های بالاتر است.

این ۱۲ قانون جهان، قوانین تغییر ناپذیری هستند که بر کل جهان حاکم هستند. از طریق کشف خود و دگرگونی خود بگذرید و ببینید که کیهان چگونه پاسخ می‌دهد.

چه کسی قوانین جهان هستی را نوشته است؟

در طول تاریخ بشر، سنت‌های مختلف معنوی و فلسفی عمیقاً ریشه در مفهوم قوانین جهان داشته است. فرهنگ‌ها و نظام‌های اعتقادی مختلف این اصول را به روش‌های مختلف توصیف کرده‌اند. با این حال، ایده اساسی قوانین جهانی حاکم بر هستی برای قرن‌ها در اندیشه بشر وجود داشته است. تمدن‌های باستانی مانند مصریان، یونانی‌ها و هندوها به اصول کیهانی که بر زندگی و کیهان حاکم است اعتقاد داشتند.

در یونان باستان، فیلسوفانی مانند فیثاغورث و افلاطون مفهوم اصول جهانی و به هم پیوستگی همه چیز را بررسی کردند. آن‌ها به نظم الهی که بر کیهان حاکم است اعتقاد داشتند. فلسفه‌های شرقی، به ویژه هندوئیسم و بودیسم، حاوی آموزه‌هایی در مورد قانون کارما، علت و معلول، و به هم پیوستگی هستند.

همه این اصول شباهت‌هایی به ۱۲ قانون جهان دارند.

در زمان‌های اخیر، جنبش تفکر نو در قرن ۱۹ و ۲۰ ظهور کرد و مفهوم قوانین جهان را به مخاطبان گسترده‌تری معرفی کرد. این جنبش معنوی بر قدرت تفکر مثبت، قانون جذب و این ایده که افکار می‌توانند واقعیت را شکل دهند، تأکید داشت.

چه کسی قوانین جهان هستی را نوشته است؟

آگاهی بزرگ‌تر چیست؟

آگاهی بزرگ، که اغلب آگاهی جهانی یا آگاهی جمعی نامیده می‌شود، این مفهوم است که همه موجودات بخشی از یک کل بزرگ‌تر و به هم پیوسته هستند. یک اقیانوس را تصور کنید. هر قطره آب فردی است، با این حال بخشی جدایی ناپذیر از دریای وسیع است. به همین ترتیب، هر یک از ما، با ذهن و تجربیات منحصر به فرد خود، در این میدان وسیع آگاهی سهیم بوده و بخشی از آن هستیم. تجسم این ایده می‌تواند دیدگاه شما را تغییر دهد. همدلی، شفقت و تفاهم را ترویج می‌کند، زیرا می‌دانید که در هسته، همه ما بخشی از جهان هستیم. من و تو الوهیت داریم.

دنیای درون و دنیای بیرون برای قوانین جهانی:

درک ماهیت واقعیت مستلزم کاوش در قلمروهای فیزیکی و معنوی است. این نیز همان عالم باطن و عالم ظاهر است. شما می‌توانید واقعیت فیزیکی را لمس کنید، ببینید، بشنوید، بو کنید و بچشید. این دنیای ملموس اطراف شماست، جایی که شما زندگی را از طریق حواس بدن خود تجربه می‌کنید. واقعیت معنوی قلمرو عواطف، افکار، انرژی و آگاهی است. اینجا جایی است که با روح خود، با دیگران و کائنات ارتباط برقرار می‌کنید. در حالی که این دو واقعیت متفاوت هستند، اما از هم جدا نیستند.

واقعیت معنوی واقعیت فیزیکی شما را ایجاد می‌کند. آن‌ها به هم مرتبط هستند. همزیستی دارند و در هم می‌آمیزند. آنچه در واقعیت معنوی شما اتفاق می‌افتد می‌تواند بر واقعیت فیزیکی شما تأثیر بگذارد و بالعکس. به عنوان مثال، نگه داشتن افکار منفی (معنوی) می‌تواند منجر به علائم استرس فیزیکی شود، همانطور که ورزش منظم (فیزیکی) می‌تواند بهزیستی ذهنی (معنوی) را افزایش دهد. برای زندگی واقعی و هدایت زندگی، شناخت و درک جنبه‌های فیزیکی و معنوی واقعیت بسیار مهم است.

تعادل و ادغام این دو جنبه برای همسویی با قوانین جهانی و پرورش وجودی مرفه و کامل بسیار مهم است. انجام این کار درک شما از خود و دنیای اطرافتان را عمیق‌تر می‌کند و راه‌هایی را برای شادی بیشتر، تجلی موفق و رشد معنوی عمیق باز می‌کند.

قوانین جهان هستی در ظهور:

۱۲ قانون همچنین نقش مهمی در تجلی، فرآیند تحقق رویاها و خواسته‌های شما دارند. برای مثال قانون جذب تاکید می‌کند که افکار، باورها و احساسات شما می‌توانند تجربیات مشابهی را وارد زندگی شما کنند. قانون عمل با تأکید بر اهمیت الهام بخشیدن به رویاهای شما این را تکمیل می‌کند. قانون تبدیل دائمی انرژی به شما این امکان را می‌دهد که درک کنید که می‌توانید شرایط خود را با تغییر انرژی یا ارتعاشات خود تغییر دهید. این به شما قدرت می‌دهد تا کنترل زندگی خود را به دست بگیرید و خواسته‌های خود را آشکار کنید.

۱۲ قانون یک نقشه راه برای تجلی ارائه می‌کند و شما را راهنمایی می‌کند که چگونه رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

۱۲ قانون جهان و رشد معنوی:

درک و استفاده از ۱۲ قانون همچنین می‌تواند به رشد شخصی عمیق و رشد معنوی منجر شود. این قوانین درس‌های ارزشمندی از زندگی مانند اهمیت مثبت اندیشی، عمل، به هم پیوستگی و تعادل را به ما می‌آموزند. با زندگی در راستای این قوانین، می‌توانید خود و جهان را بهتر درک کنید. شما همچنین می‌توانید یاد بگیرید که زندگی را عاقلانه‌تر و موثرتر هدایت کنید، که این منجر به رشد شخصی می‌شود.

12 قانون جهان و رشد معنوی

چالش‌ها و سوء تفاهم‌های قوانین جهان هستی:

همانطور که ۱۲ قانون جهانی، قدرتمند و روشن‌گر هستند، ممکن است سوء تفاهم‌هایی ایجاد شود. یک سوء تفاهم رایج، درک قانون قطبیت به عنوان توجیهی برای اعمال منفی یا مضر است. این قانون می‌گوید که هر چیزی مخالفی دارد. با این حال، این به این معنا نیست که اعمال منفی موجه هستند زیرا مخالف اقدامات مثبت هستند. سوء تفاهم دیگر این است که این‌ها به تنهایی عمل می‌کنند و به ویژه آنچه شما نیاز دارید قانون جذب است. اما، این قوانین جهان در هماهنگی با یکدیگر کار می‌کنند.

۱۲ قانون جهان به هم پیوسته‌اند و هماهنگ عمل می‌کنند. تمرکز بر یک قانون و نادیده گرفتن قوانین دیگر می‌تواند باعث ایجاد عدم تعادل شود. این تصورات غلط می‌تواند مانع اجرای عملی قوانین شود و منجر به ناامیدی یا سردرگمی شود. بنابراین، درک کامل هر قانون و تفاوت‌های ظریف آن بسیار مهم است.

پذیرفتن ۱۲ قانون جهانی و شروع یک سفر معنوی گاهی اوقات کار آسانی است. تغییر الگوهای ریشه‌دار تفکر و عمل می‌تواند چالش برانگیز باشد. همچنین حفظ دیدگاه مثبت در دوران سخت می‌تواند دشوار باشد. یکی از توصیه‌هایی  این است که در این چالش‌ها پیمایش کنید صبر است. رشد شخصی و معنوی یک سفر است نه یک مقصد. تغییر الگوها و هماهنگی کامل با این قوانین به زمان نیاز دارد.

تمرین مداوم کلیدی است. تمرین مثبت اندیشی، تمرکز حواس، و اقدامات الهام گرفته در راستای اهداف شما می‌تواند به تدریج منجر به تغییر شود. به یاد داشته باشید، چالش‌ها موانعی نیستند، بلکه پله‌هایی به سوی رشد هستند. شما می‌توانید سفر خود را به سوی شادی، تجلی و رشد معنوی با صبر، تمرین و ۱۲ قانون جهانی به عنوان چراغ‌های راهنمای خود هدایت کنید.


نکاتی برای قوانین کیهان:

در زندگی روزمره ما اغلب با موقعیت‌های سخت و روزهای بد مواجه می‌شویم که به ظاهر از قلمرو معنوی و قوانین اساسی جهان جدا شده‌اند. با این حال، خوب است بدانیم که هماهنگی کاملی بین قوانین طبیعی حاکم بر شکل فیزیکی ما و قوانین معنوی که فراتر از دنیای فیزیکی است وجود دارد. خرد باستانی که در طول اعصار منتقل شده است، قدرت قانون جذب و توانایی آن را در ایجاد یک دوره عالی برای بهترین چیزها در زندگی آشکار کرده است.

این ابزار قدرتمند، همانطور که توسط پائولو کوئلیو توصیف شده است، در فرکانس‌های مختلف عمل می‌کند، ما را با انرژی خالص همسو می‌کند و ما را به سمت درک عمیق‌تر از جهان راهنمایی می‌کند. دیدگاه متفاوتی ایجاد کنید و به فلسفه هرمتیک روی آورید، جایی که در می یابیم که تنها قانون، قانون طبیعت از طریق قوانین جهانی است. دیدگاه متفاوتی ایجاد کنید و به فلسفه هرمتیک روی آورید، جایی که در می‌یابیم که تنها قانون، قانون طبیعت از طریق قوانین جهانی است.

این قوانین جهانی فراتر از قوانین علمی ما هستند و از مصر باستان به رسمیت شناخته شده‌اند و قوانین گرانش شناخته شده‌ترین آن‌ها در بشریت ما است. از این اصول هرمتیک در کار چاکرا نیز استفاده می‌شود و می‌تواند به شما کمک کند تا در فرآیند خلاقانه استفاده کنید. به یاد داشته باشید، چیزی به نام قطع ارتباط بین دنیای بیرون و قلمرو معنوی وجود ندارد. آن‌ها با تعدادی از قوانین جهانی که بر همه چیز حاکم است به طور پیچیده‌ای به هم مرتبط هستند. با به دست آوردن درک عمیق‌تر از این قانون فیزیک و جهان، می‌توانید زندگی روزمره را با اعتماد به نفس طی کنید و به هارمونی کامل برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب