نحوه تغییر شماره در اینستاگرام

نحوه تغییر شماره در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرکاربرد و محبوب جهان محسوب می‌شود که ما در این مطلب نحوه تغییر شماره در اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش داده‌ایم.

وارد کردن شماره و ایمیل برای عضویت در تمامی شبکه‌های اجتماعی الزمی می‌باشد که اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. گاهی اوقات به دلایل مختلف کاربران اینستا مجبور به تغییر شماره یا ایمیل خود می‌شوند که ما در این مقاله توضیحات کاملی در مورد نحوه تغییر شماره در اینستاگرام را به شما عزیزان می‌دهیم.

عضویت در اینستاگرام با شماره موبایل مزیت‌هایی دارد. مثلا اگر شما به هر دلیلی اپلیکیشن اینستای خود را حذف کرده باشید، بازیابی اکانت به سادگی امکان‌پذیر است، از مزیتهای دیگر ان می‌تواند به این اشاره کرد که افراد دیگر برای ورود به اکانت شخصی شما با مشکل مواجه می‌شوند و امنیت اکانت شما در این صورت بیشتر خواهد شد.


اما در مواقعی کابران نیاز به تغییر شماره خود دارند. در آپدیت جدید اینستاگرام شرایط و قوانینی وجود دارد که کاربران نمی‌توانند با یک شماره همراه دو اکانت اینستا ایجاد کنند و می‌بایست هر شماره برای یک اکانت ثبت شود. در چنین موقعی کاربر با حذف شماره قبلی و ثبت یک شماره جدید می‌تواند مشکل خود را به راحتی حل کند. همانطور که می‌دانید شبکه اجتماعی اینستاگرام محبوبیت زیادی در جهان دارد بنابراین برطرف کردن این مشکل برای کاربران بسیار مهم است.

در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه تغییر شماره در اینستاگرام آشنا شوید.

نحوه تغییر شماره در اینستاگرام:

اینستاگرام امکانی دارد که کاربران را قادر می‌ساز تا شماره همراه خود را تغییر دهند. بنابراین کاربرانی که شماره همراه خود را عوض کرده‌اند و تمایل دارند تا شماره موبایل جدید خود را در اینستاگرام نیز وارد کنند، با مشکلی مواجه نخواهند شد. تغییر شماره در اینستاگرام به دو روش امکان‌پذیر است.

  • تغییر از طریق اپلیکیشن اینستاگرام
  • تغییر شماره بدون ورود به اپلیکیشن و از طریق سایت

تغییر شماره از طریق اپلیکیشن اینستاگرام:

این کار مستلزم انجام چند مرحله است. این مراحل عبارتند از:

  • برای تغییر شماره همراه خود از طریق این روش کافیست ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.
  • پس از ورود به اپلیکیشن در قسمت پایین سمت راست بر روی عکس پروفایل کلیک کنید. اگر عکسی برای پروفایل خود قرار نداده‌اید بر روی آدمک موجود در همان قسمت کلیک کنید.
  • بعد از انجام دو مرحله قبل و ورود به صفحه مورد نظر بر روی گزینه  Edit Profile کلیک کنید.
    تغییر شماره از طریق اپلیکیشن اینستاگرام
  • در صفحه‌ی باز شده در انتهای صفحه بر روی گزینه Personal Information Settings کلیک کنید.
    تغییر شماره همراه در اینستاگرام
  • در این مرحله اطلاعاتی از جمله شماره موبایل، ایمیل، جنسیت، تاریخ تولد و… به شما نمایش داده می‌شود. برای تغییر شماره خود بر روی گزینه Phone Number کلیک فرمایید.
    تغییر شماره موبایل در اینستاگرام
  • در این مرحله می‌بایست شماره همراه خود حذف کنید و شماره همراه جدید را وارد کنید و در انتها بر روی گزینه NEXT کلیک کنید.
    چگونه شماره همراه خود را در اینستا تغییر دهیم
  • در این مرحله کدی برای تایید صحت شماره همراه وارد شده ارسال می‌گردد. پس از دریافت کد، آن را در کادر مربوطه وارد کنید و بروی روی NEXT کلیک فرمایید.

لازم به ذکر است که این روش تغییر شماره هم برای کاربران دارای گوشی آیفون و هم برای کاربران دارای گوشی اندروید قابل اجراست. تمامی کاربران با استفاده از هر نوع سیستم‌عاملی قادر به تغییر شماره خود هستند. در اینجا جای سئوال است که با توجه متفاوت بودن نسخه اینستاگرام برای گوشی‌های آیفون و اندروید چطور تغییر شماره موبایل روند یکسانی دارد؟

باید بگویم اینستاگرام  ساختار درون برنامه‌‌ای یکسانی را برای اندروید و آیفون ارائه کرده است.

تغییر شماره بدون ورود به اپلیکیشن و از طریق سایت:

اگر شما جزء افرادی هستید که از طریق سایت وارد اینستاگرام می‌شوید و قصد تغییر شماره همراه خود را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

  • برای تغییر شماره خود ابتدا وارد از طریق سایت وارد اکانت خود شوید.
  • روی عکس پروفایل خود کلیک کنید.
  • در این مرحله از طریق منوی باز شده بروی بر روی گزینه Profile کلیک کنید.
  • در این مرحله بر روی گزینه Edit Profile کلیک کنید.
  • در صفحه‌ی باز شده ایمیل و شماره همراه خود را دقیق وارد کنید و در انتها بر روی گزینه Submit کلیک کنید.


تغییر شماره در بیزینس اینستاگرام:

همانطور که می‌دانید بسیاری از کسب و کارها در این شبکه اجتماعی محبوب شروع به فعالیت کرده‌اند و بسیاری از کارهای خود را از طریق این برنامه پیش می‌برند. اینستاگرام نیز برای این دسته از افراد نوع جدیدی از اکانت به نام اکانت بیزینس یا اکانت تجاری را در نظر گرفته است. در ادامه قصد داریم شما را با روند تغییر شماره در اکانت تجاری اینستاگرام آشنا کنیم.

  • برای تغییر شماره همراه خود از طریق اکانت تجاری کافیست ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.
  • پس از ورود به اپلیکیشن در قسمت پایین سمت راست بر روی عکس پروفایل کلیک کنید.
  • بعد از انجام دو مرحله قبل و ورود به صفحه مورد نظر بر روی گزینه  Edit Profile کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده گزینه  Public Business Information را انتخاب کنید و مراحل بعدی را به ترتیب و مرحله به مرحله پیش بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب