علاقه لئوناردو دی کاپریو برای ارتباط با دخترا زیر 25 سال

لئوناردو دیکاپریو، ۴۸ ساله، هرگز با زنی بالای ۲۵ سال ارتباط نداشته! اما چرا؟

لئوناردو دیکاپریو، یکی از بزرگترین بازیگران تاریخ هالیوود، به چه دلیل باید فقط دختران زیر 25 سال را برای خود انتخاب کند؟

لئوناردو دیکاپریو بازیگری است که به خاطر نقش‌های عجیب و غریب و غیر متعارفش شناخته می‌شود. او قبل از این‌که به سمت سینما برود در تلویزیون شروع به کار کرد و برای بازی در فیلم What’s Eating Gilbert Grape (1993) نامزد اسکار شد. در سال ۱۹۹۷، دی کاپریو در درام حماسی تایتانیک جیمز کامرون بازی کرد که او را به یک ستاره تبدیل کرد. این بازیگر همچنین برای چندین پروژه از جمله The Aviator (2004) و The Departed (2006) با کارگردان مشهور مارتین اسکورسیزی همراه شده است. فیلم‌های اخیر او عبارتند از Inception (2010)، جنگو رها شده (۲۰۱۲)، گرگ وال استریت (۲۰۱۳) و The Revenant (2015) که اولین اسکار خود را برای دومی به دست آورد.

لئوناردو دی کاپریو متولد ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴ در لس آنجلس، کالیفرنیا، تنها فرزند ارملین و جورج دی کاپریو است. پدر و مادر دیکاپریو زمانی که او هنوز کودک بود طلاق گرفتند. دی کاپریو بیشتر توسط مادرش که منشی حقوقی و متولد آلمان بود بزرگ شد. علیرغم طلاق زود هنگام  والدینش، دی کاپریو همچنان به پدرش که هنرمند و توزیع کننده کتاب‌های مصور بود نزدیک بود. با اصرار والدینش، دی کاپریو جنبه خلاقانه خود را کشف کرد و علاقه اولیه‌ای به بازیگری پیدا کرد. دی کاپریو به Backstage گفت: “من دوست داشتم از مردم تقلید کنم… عاشق شوخی کردن با والدینم و خلق شخصیت‌های مختلف بودم. دوست داشتم طرح‌های کوچک خانگی خودم را انجام دهم.” اما او تا زمانی که به اوایل نوجوانی رسید موفقیت چندانی در هالیوود نداشت.

درهای رو به رشد:

دی کاپریو سال‌ها برای جذب یک کارگردان مشکل داشت. یکی از مدیر برنامه‌هایش حتی به دی کاپریو توصیه کرد که نام خود را به لنی ویلیامز تغییر دهد تا جذابیت خود را بهبود بخشد. با این حال، در اوایل دهه ۱۹۹۰، این بازیگر در حال رشد شروع به کار منظم تلویزیونی کرد. آثار اولیه او شامل حضور مهمان در برنامه‌هایی مانند The New Lassie و Roseanne بود. او همچنین در کمدی دراماتیک Parenthood ایفای نقش کرد.

در حالی که ثابت شد این سریال کوتاه مدت است، دی کاپریو در حین ساخت سریال با توبی مگوایر آشنا شد و از آن زمان تاکنون این دو با هم دوستان خوبی هستند. در سال ۱۹۹۱، زمانی که دی کاپریو برای بازی در کمدی خانوادگی «دردهای رو به رشد» با بازی کرک کامرون و آلن تیک به عنوان بازیگر نیمه معمولی انتخاب شد، جهشی به جلو داشت. او در همان سال اولین فیلم خود را در فیلم ترسناک کم‌هزینه Critters 3 انجام داد، اما دو سال بعد این شانس را پیدا کرد که استعداد خود را به عنوان یک بازیگر جدی نشان دهد.


دی کاپریو با اثبات اینکه چیزی بیش از یک نوجوان خوش تیپ است، در فیلم This Boy’s Life در کنار رابرت دنیرو بازی کرد. این فیلم در این اقتباس از خاطرات توبیاس ولف به رابطه دشوار بین یک پسر جوان و ناپدری بد سرپرستش پرداخت. دی کاپریو منتقدان را تحت تاثیر قرار داد و در مقابل دنیرو بازیگر سنگین وزن ایستادگی کرد.

علاقه لئوناردو دی کاپریو برای ارتباط با دخترا زیر 25 سال
لئوناردو دیکاپریو بازیگر محبوب هالیوودی

چرا لئوناردو دیکاپریو با دختر بالای ۲۵ سال دوست نمی‌شود؟

با توجه به جدایی لئوناردو دی کاپریو از دوست دخترش کامیلا مورونه، طرفداران در حال بررسی تاریخچه آشنایی دی کاپریو هستند. لئوناردو دی کاپریو بار دیگر بخاطر زندگی خصوصی و مشترک خود سر تیتر اخبار شده است. زندگی آشنایی دی کاپریو از زمانی که با مدل ۱۹ ساله ادن پولانی دیده شد، مورد توجه عموم قرار گرفت. به گزارش پیپل، زندگی دی کاپریو سال گذشته با جدایی از دوست دخترش کامیلا مورونه مورد انتقاد قرار گرفت. آنها چهار سال با هم بودند. به نظر می‌رسد که دی کاپریو، ۴۸ ساله، هرگز با زن‌های بالای ۲۵ سال قرار نداشته است. آخرین دوست دختر او، مورون، امسال ۲۵ ساله شد. جای تعجب نیست که آخرین جدایی دی کاپریو در فضای آنلاین سر و صدای زیادی به پا کرده است. اما یک سوال جالب نیز مطرح می‌کند: آیا دی کاپریو با  زنان بالای ۲۵ سال مشکلی دارد؟

تاریخچه آشنایی لئوناردو دیکاپریو

یکی از کاربران Reddit نمودار دقیقی را ایجاد کرده است که تاریخچه آشنایی دی کاپریو را نشان می‌دهد. طبق نمودار، میانگین سنی دوست دختران دی کاپریو ۲۲ سال است. به نظر می‌رسد که دی کاپریو و شرکای عاشقانه‌اش اغلب وقتی ۲۵ ساله می‌شوند از هم جدا می‌شوند. اگرچه ممکن است تصادفی باشد، شواهد ممکن است خلاف آن را ثابت کند.

علاقه لئوناردو دی کاپریو برای ارتباط با دخترا زیر 25 سال
لئوناردو دی کاپریو

زنان، پیری و هالیوود:

اگر تعجب می‌کنید که جامعه چگونه به زنان و پیری نگاه می‌کند، به هالیوود نگاه نکنید. طبق گزارشی از مارتا لاوزن، مدیر اجرایی مرکز مطالعات زنان در تلویزیون و فیلم در دانشگاه ایالتی سن دیگو، سن‌گرایی هنوز در هالیوود یک مشکل است.

آنچه این مطالعه نشان داد:

  • ۲۰ درصد از شخصیت‌های اصلی زن در ۲۰ سالگی و ۱۰ درصد از شخصیت‌های اصلی مرد در دهه ۲۰ زندگی خود بودند.
  • ۳۰ درصد از شخصیت‌های اصلی زن ۴۰ سال و بالاتر بودند، در حالی که ۵۵ درصد از شخصیت‌های مرد ۴۰ سال به بالا بودند.
  • ۶ درصد از شخصیت‌های اصلی زن ۶۰ سال و بالاتر بودند، در حالی که ۱۱ درصد از شخصیت‌های مرد ۶۰ سال و بالاتر بودند.


به طور کلی، گزارش لاوزن نشان داد که «شخصیت‌های زن جوان‌تر از همتایان مرد خود بودند».

موسسه جینا دیویس در زمینه رسانه‌های جنسیتی گزارشی با عنوان «ضعیف، شکست‌خورده و فراموش‌ شده: گزارشی درباره نقش‌های سینمایی زنان در سنین بالا» منتشر کرد.

آنچه در این گزارش یافت شده است:

  • ۲۵.۳ درصد از شخصیت‌های زن شخصیت‌های ۵۰ و بالاتر را تشکیل می‌دهند. شخصیت‌های زن بالای ۵۰ سال بیشتر در مقایسه با همتایان مرد خود به‌عنوان سالخورده، خانه‌دار، ضعیف و بداخلاق به تصویر کشیده می‌شوند.

چرا مهم است؟

به نظر می‌رسد دی کاپریو، تقریباً ۵۰ ساله، منحصراً با زنان زیر ۲۵ سال ملاقات می‌کند. این می‌تواند پیامی منفی برای زنان مسن‌تر باشد. اما مطالعات برعکس آنچه جامعه و هالیوود ممکن است فکر کند را نشان می‌دهد. طبق اخبار NBC، McClennan Masson و Tetra Insights بیش از هزار مرد و زن بین سنین ۱۸ تا ۹۰ سال را مورد بررسی قرار دادند. آن‌ها دریافتند که افراد مسن، بین ۶۰ تا ۹۰ سال، “احتمالاً احساس آرامش، خوش بینی، شادی و نشاط را گزارش می‌کنند و کمتر احتمال دارد که ناامیدی، بی‌قراری، عصبی بودن یا غمگینی را نسبت به افراد جوان گزارش کنند. در حالی که هالیوود – و شاید لئوناردو دی کاپریو – ممکن است با افزایش سن زنان مشکل داشته باشد، زنان مسن تر ممکن است نسبت به زنان جوان تر زندگی بهتری داشته باشند. آیا زمان آن نرسیده است که شاهد این نوع بازنمایی و پذیرش در هالیوود باشیم؟

منبع

یک دیدگاه

  1. Avatar

    به نکته. خوبی اشاره کردید ..خانمها تو سن بالاتر اخلاقشون پخته تر میشه و تو روابط بهتر و خوش برخوردترن نسبت به دخترای کم سن ..متاسفانه این موضوع انگار اهمیتی نداره ..از نظر ظاهرم امروزه همه با این عملهای زیبایی جوون و زیبا میشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب