بازیگر محبوب سریال فرندز درگذشت.

بازیگر محبوب سریال فرندز درگذشت.

بازیگر محبوب سریال فرندز ساعاتی قبل در سن 54 سالگی در گذشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازیگر ادامه مطلب را مطالعه کنید.

مطمئنا همه‌ی شما سریال معروف فرندز را دیده‌اید و خاطرات زیبایی با این سریال جذاب دارید. ۶ بازیگر معروف با ایفای نقش به عنوان شش دوست که معنای صمیمیت و رفاقت را در این سریال به سرتاسر جهان معرفی کردند. امروز شاهد از دست دادن یکی از دوستانشان بودند. مجله‌ی روزساز این اتفاق دردناک را به همه‌ی طرفداران و دوستداران این بازیگر عزیز از دست رفته تسلیت می‌گوید. در ادامه به بررسی خبر فوت بازیگر محبوب سریال فرندز به نام متیو پری در نقش چندلر بینگ می‌پردازیم.

درگذشت متیو پری، بازیگر محبوب سریال فرندز در ۵۴ سالگی

متیو پری، که بیشتر برای بازی در نقش چندلر بینگ در سریال کمدی تلویزیونی فرندز شناخته می‌شد، در سن ۵۴ سالگی درگذشت. منابعی از جمله نماینده این بازیگر و مجری قانون خبر دادند و گفتند که  این بازیگر محبوب با جسم بی‌جان در جکوزی، در خانه خودش در پاسیفیک پالیسیدز، لس آنجلس پیدا شد. هنوز دلیل رسمی مرگ را هیچ منبعی اعلام نکرده است.

گروه تلویزیونی برادران وارنر، که هر ۱۰ فصل سریال فرندز را از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ تولید کرد، به دوست عزیزشان و یک بازیگر فوق‌العاده بااستعداد ادای احترام کردند. “تأثیر نبوغ کمدی او در سراسر جهان احساس شد و میراث او در قلب بسیاری از افراد زنده خواهد ماند. این یک روز دلخراش است و ما محبت خود را به خانواده، عزیزانش و همه طرفداران فداکارش می‌فرستیم.”

متیو پری بازیگر محبوب سریال فرندز
بیوگرافی بازیگر متیو پری


بیوگرافی متیو پری بازیگر محبوب سریال فرندز

متیو پری در ویلیام‌تاون، ماساچوست، از مادرش سوزان ماری (لنگفورد)، روزنامه‌نگار کانادایی و جان بنت پری، بازیگر آمریکایی به دنیا آمد. اصل و نسب او شامل انگلیسی، ایرلندی، آلمانی، سوئیسی-آلمانی و فرانسوی-کانادایی است. پری در اتاوا، انتاریو بزرگ شد و در آن‌جا به یک تنیسور برتر نوجوانان در کانادا تبدیل شد. با این حال، پس از نقل مکان به لس آنجلس در ۱۵ سالگی برای زندگی با پدرش، علاقه بیشتری به بازیگری پیدا کرد. او علاوه بر اجرای چندین نمایش صحنه دبیرستان، یک تنیس باز مشتاق باقی ماند.

متیو پری در رده انفرادی نوجوانان در رتبه هفدهم کشوری و در رده دو نفره سوم قرار گرفت. پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، پری قصد داشت در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ثبت نام کند. با این حال، هنگامی که نقش اصلی سریال Boys در سال ۱۹۸۷ به او پیشنهاد شد، او از این فرصت استفاده کرد و حرفه بازیگری خود را آغاز کرد.

پری در فیلم کمدی موفق The Whole Nine Yards سال ۲۰۰۰ در نقش همسایه یک قاتل با بازی بروس ویلیس ظاهر شد. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به Fools Rush In سال ۱۹۹۷، شبی در زندگی جیمی ریردون سال ۱۹۸۸، او خارج از کنترل در سال ۱۹۸۹ و زندگی‌های موازی در سال ۱۹۹۴ اشاره کرد. او همچنین با کریس فارلی در کمدی Friends و تقریبا قهرمانان در سال ۱۹۹۸ هم‌بازی بود. در کمدی رمانتیک، سه تا تانگو در سال ۱۹۹۹، در مقابل نیو کمپبل ایفای نقش کرد. پری ساکن لس‌آنجلس بود. او در اوقات فراغت خود از بازی هاکی روی یخ و سافت بال لذت می‌برد.

متیو پری در نقش چندلر بینگ بازیگر محبوب سریال فرندز
متیو پری بازیگر سریال فرندز

زندگی شخصی بازیگر محبوب سریال فرندز: متیو پری

زندگی شخصی پری به دلیل اعتیاد ویران شد. از سال ۱۹۹۷ زمانی که او پس از یک تصادف جت اسکی، به داروهای مسکن معتاد شد. پری بعداً ادعا کرد که سه سال از زمان خود را در Friends به یاد نمی‌آورد و بیش از ۹ میلیون دلار برای مبارزه با اعتیادش برای بهتر شدن هزینه کرده است. در سال ۲۰۱۹، زمانی که روده بزرگش به دلیل سوء مصرف مواد افیونی منفجر شد، در کمای دو هفته‌ای قرار گرفت. این بازیگر برای ترمیم آسیبش تحت ۱۴ عمل جراحی قرار گرفت.

متیو پری در سریال فرندز

پری ۲۴ ساله بود که بازی چندلر را شروع کرد و مانند هم‌بازی‌هایش جنیفر آنیستون، لیزا کودرو، مت لبلانک و دیوید شویمر نسبتا ناشناخته بود. کورتنی کاکس به خاطر بازی در فیلم Family Ties شناخته شده بود. در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۹، دیوید کرین، یکی از خالقان Friends، گفت که چندلر سخت‌ترین کاراکتر برای انتخاب است و بازیگرانی چون کریگ بیرکو، جان کرایر و جان فاورو نیز برای این نقش در نظر گرفته شده‌اند. هنگامی که Friends در سال ۲۰۰۴ به پایان رسید، نقش اصلی بعدی پری در سریال در استودیو ۶۰ آرون سورکین در Sunset Strip بود که پس از یک فصل لغو شد. در سال ۲۰۰۹ او در فیلم کمدی موفق ۱۷ دوباره در کنار زک افرون بازی کرد و بعداً به عنوان مهمان در سریال The Good Wife و The Good Fight بازی کرد.

پری پنج بار نامزد جایزه امی شد، یک بار برای دوستان و دو بار برای بازی در نقش وکیل جو کوئینسی در The West Wing. پری در دوران تصدی خود در Friends در فیلم‌هایی از جمله Fools Rush In با سلما هایک، Three to Tango با نو کمپبل و The Whole Nine Yards با بروس ویلیس بازی کرد. او همچنین نقش های کوچکی را در فیلم های Ally McBeal و Scrubs بازی کرد.

بازیگران محبوب سریال فرندز از سمت چپ به نام‌های جویی، فیبی، راس، ریچل، چندلر، مونیکا
بازیگران سریال محبوب فرندز

پری همچنین کمدی یک فصلی Go On و بازسازی سریال The Odd Couple را رهبری کرد که به مدت سه فصل ادامه داشت. در سال ۲۰۱۶ او در نمایشنامه The End of Longing که در وست اند افتتاح شد و بعد به برادوی منتقل شد، نوشت و بازی کرد.


بخشی از سخنان متیو پری در مصاحبات

او در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۴ گفت: «مردم هر روز پیش من می‌آیند و می‌گویند: «هی چندلر!» من به آن پاسخ نمی‌دهم. “اگر کسی بگوید، “سلام متیو، من کار شما را دوست دارم”، این یک مورد است. اما اگر کسی بگوید «یو، چندلر»، من آن را دوست ندارم. من از آن خسته شده‌ام. من چندلر نیستم.»

او در سال ۲۰۰۲ در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز اعتراف کرد: «من خیلی دوست داشتم معروف شوم. شما توجه می‌خواهید، پول می‌خواهید و بهترین صندلی در رستوران را می‌خواهید. فکر نمی‌کردم عواقب آن چه باشد.»

او در کتاب «دوستان، عاشقان و چیز وحشتناک بزرگ» نوشت: «در این مرحله از زندگی‌ام، کلمات سپاسگزاری از من سرازیر می‌شود، زیرا باید بمیرم، اما به‌طوری که نیستم». او گفت: “من روزانه ۵۵ ویکودین مصرف می‌کردم، وزنم ۱۲۸ بود، ۳۰ میلیون نفر در Friends تماشا می‌کردند و به همین دلیل است که نمی‌توانم این برنامه را تماشا کنم، زیرا به طرز وحشیانه‌ای لاغر بودم.” پری بعداً اعتراف کرد که “هر شب” در حین فیلمبرداری سریال از اضطراب شدید رنج می‌برد و گفت که وقتی نمایش تمام شد هیچ احساسی نداشت.

اگر علاقه مند هستید مطالب دیگر ما را در مورد سلبریتی‌های هالیوودی و چهره‌های معروف و سایر صنعت‌های سینمایی در سرتاسر جهان را در دسته‌ی مجله‌ی سینمایی و دسته‌ی چهره‌ها مطالعه کنید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب