سریال خاطرات خون‌آشام دارای ژانر درام است و توسط کوین ویلیامسون و جولی پلک ساخته شده است.
بازیگران سریال خاطرات خون آشام

مجموعه سریال خاطرات خون‌آشام

خاطرات خون آشام جزء جذاب‌ترین و پرهیجان‌ترین سریال‌ها می‌باشد. این سریال شامل شخصیت‌ها و حوادث پرهیجان بسیار زیادی است که ببینده را ترغیب به دیدن قسمت‌های بعدی خود می‌کند.

سریال خاطرات خون آشام (The Vampire Diaries) مجموعه تلویزیونی درام نوجوان آمریکایی است. این سریال توسط کوین ویلیامسون و جولی پلک ساخته شده است.

این سریال در ۱۰ سپتامبر ۲۰۰۹ از شبکه CW پخش شد و در ۱۰ مارس ۲۰۱۷ با پخش ۱۷۱ قسمت در هشت فصل به پایان رسید. اپیزود آزمایشی از زمان شروع شبکه در سال ۲۰۰۶ بیشترین مخاطبان را برای CW در بین هر سریالی جذب کرد.

فصل اول به طور متوسط ۳.۶۰ میلیون بیننده داشت. این سریال قبل از این‌که توسط ارو جایگزین شود به پربیننده‌ترین سریال شبکه تبدیل شد. 

سریال خاطرات خون‌آشام دارای ژانر درام است و توسط کوین ویلیامسون و جولی پلک ساخته شده است.
بازیگران سریال خاطرات خون آشام
Vampire Diaries

نمای کلی سریال خاطرات خون آشام

 سریال خاطرات خون آشام در شهر خیالی Mystic Falls، ویرجینیا، شهری که دارای تاریخ ماوراء طبیعی است، می‌گذرد. این سریال داستان زندگی دختر نوجوانی است که به تازگی والدین خود را در یک تصادف رانندگی از دست داده است.

در حالی‌که عاشق یک خون‌آشام ۱۶۲ ساله به نام استفن سالواتوره (پاول وسلی) می‌شود که فکر می‌کند فقط یک انسان عادی است ولی با مرور زمان رابطه آن‌ها خیلی پیچیده می‌شود. زیرا برادر بزرگ‌تر مرموز استفن، دیمن سالواتوره (ایان سامرهالدر) بازمی‌گردد، با نقشه‌ای برای بازگرداندن عشق گذشته خود، دختری که شبیه به الینا به نظر می‌رسد.


اگر چه دیمن در ابتدا از برادرش به خاطر واداشتن او به خون‌آشام شدن کینه داشت، اما بعدا با استفن آشتی می‌کند و عاشق الینا می‌شود و مثلثی عشقی بین این سه نفر ایجاد می‌شود.

هر دو برادر سعی می‌کنند از الینا محافظت کنند، زیرا با شروران و تهدیدهای مختلف شهر خود از جمله کاترین روبه‌رو می‌شوند. گذشته برادران سالواتوره و تاریخ شهر همراه با رازهای آن از طریق فلاش‌بک در ادامه سریال فاش می‌شود.

سیاست‌های شهر توسط نوادگان خانواده‌های بنیان‌گذار اصلی The Originals تنظیم می‌شود که همگی یک «شورای بنیان‌گذاران» را تشکیل می‌دهند. آن‌ها عمدتا از شهر در برابر خون‌آشام‌ها و سایر تهدیدات ماوراء طبیعی مانند گرگینه‌ها، جادوگران، دورگه‌ها و ارواح محافظت می‌کنند.

سریال خاطرات خون آشام یک سریال ماوراء طبیعی با ژانر درام است که در 10 سپتامبر 2009 از شبکه CW پخش شد
بازیگران سریال خاطرات خون آشام

بازیگران و شخصیت‌ها در سریال خاطرات خون آشام

نینا دوبرو:

در نقش الینا گیلبرت نوجوانی یتیم که عاشق استفن سالواتوره خون‌آشام می‌شود. و بعدا با برادرش دیمن، یک مثلث عشقی را ایجاد می‌کند. هنگامی که استفن پس از باج‌گیری توسط کلاوس، انسانیت خود را متوقف می‌کند، به دیمن این فرصت داده می‌شود تا به الینا نزدیک‌تر شود.

این باعث می‌شود که او بیشتر به دنیای ماوراء طبیعی کشیده شود و تبدیل به خون‌آشام شود. در قسمت پایانی فصل ششم، زندگی الینا به گونه‌ای با بانی گره خورده بود که تا زمانی که بانی زنده است، الینا در خواب خواهد ماند. دیمن، الینا را در تابوت گذاشت و او را در انباری در بروکلین برای ۶۰ سال آینده مخفی کرد و منتظر بود تا او بیدار شود.

داستان‌های اضافی حول محور ساکنان دیگر شهر می‌چرخد، به ویژه برادر کوچک‌تر الینا، جرمی گیلبرت (استیون آر. مک‌کوئین) و خاله جنا سامرز (سارا کنینگ)، بهترین دوستانش، بانی‌بنت (کت گراهام) و کرولاین فوربس (کندیس کینگ)، دوستان مشترک آن‌ها مت دونوان (زک روریگ) و تایلر لاکوود (مایکل تروینو)، خواهر بزرگ‌تر مت، ویکی دونوان (کایلا ایول) و معلم تاریخ آن‌ها، شکارچی خون‌آشام آلاریک سالتزمن (متیو دیویس) هستند.

در پایان سریال، نفرین الینا شکسته می‌شود، او دوباره با دیمن متحد می‌شود و با دکتر شدن او زندگی طولانی و شادی را در کنار هم زندگی می‌کنند.

دوبرو هم‌چنین نقش کاترینا پتروا، که با نام کاترین پیرس نیز شناخته می‌شود را به تصویر می‌کشد. 

دوبرو هم‌چنین در فصل پنجم نقش مولد پتروا دوپلگانگرها و عشق واقعی سیلاس، آمارا را بازی می‌کند، کسی که دو هزار سال به دنبال او در زندگی پس از مرگ بود.

نینا دوبرو یکی از بازیگران سریال خاطرات خون آشام که نقش الینا گیلبرت را بازی می‌کند
نینا دوبرو یکی از بازیگران سریال خاطرات خون آشام

پاول وسلی:

در نقش استفن سالواتوره، یک خون‌آشام خوش‌قلب و مهربان و کاملاً مخالف برادر بزرگ‌ترش، دیمن سالواتوره است. نقش او پس از این‌که مجبور می‌شود انسانیت خود را خاموش کند، بیشتر متضاد می‌شود.

در نهایت او به خود خوش‌قلب و دلسوز خود باز می‌گردد و با الینا آشتی می‌کند، اما این رابطه زیاد دوام نمی‌آورد. او دوباره انسان می‌شود و در فصل هشتم با کرولاین ازدواج می‌کند و پس از آن در پایان سریال کشته می‌شود، زیرا او خود را برای نجات Mystic Falls قربانی می‌کند.

استفن در زندگی پس از مرگ با Lexi، بهترین دوستش که توسط دیمن در فصل اول کشته شد، آرامش پیدا می‌کند.

وسلی هم‌چنین در فصل چهارم و پنجم، دوپلگنگر افشا شده خود، سیلاس، اولین موجود جاودانه جهان را به تصویر می‌کشد. وسلی هم‌چنین در فصل پنجم نقش دوپلگنگر دیگری به نام تام اوری را بازی کرد.

پاول وسلی یکی از بازیگران سریال خاطرات خون آشام که نقش استفن سالواتوره را بازی کرده است
پاول وسلی یکی از بازیگران سریال خاطرات خون آشام

ایان سامرهالدر:

در نقش دیمن سالواتوره برادر خون‌آشام استفن است. او در ابتدا خیلی شرور و بدذات بود.

اما بعداً رفتارهای بهتری از خود در سریال نشان می‌دهد. در طول سریال، دیمن با آلاریک و بانی بهترین دوست می‌شود. اگرچه عشق او به الینا در ابتدا یک‌طرفه است، اما بعدها الینا دیمن را به استفن ترجیح می‌دهد و عاشق دیمن می‌شود.

آن‌ها در فصل چهارم، پس از تبدیل شدن الینا به یک خون آشام، قرار ملاقات را آغاز می‌کنند و هم‌چنان به یک رابطه متوالی ادامه می‌دهند تا این‌که الینای انسانی اکنون در پایان فصل ششم به خواب عمیق خود فرو می‌رود.

آن‌ها در پایان سریال زمانی که الینا از خواب بیدار می‌شود، ازدواج می‌کنند و بقیه عمر خود را با هم می‌گذرانند. سپس دیمن با استفن در زندگی پس از مرگ صلح می‌یابد.

ایان سامرهالدر یکی از بازیگران سریال خاطرات خون آشان که نقش دیمن سالواتوره بازی کرده است.
ایان سامرهالدر یکی از بازیگران سریال خاطرات خون آشام

استیون آرمک کوئین:

در نقش جرمی گیلبرت برادر کوچک‌تر الینا، بعدها مشخص شد که پسر عموی بیولوژیکی اوست. او بعداً عضو گروه The Five، یک گروه شکار خون آشام می‌شود.

در فصل چهارم پس از این‌که کاترن، جرمی را روی سیلاس می‌اندازد، جرمی میمیرد. او توسط بانی بنت، که عشق و علاقه او، در فینال فصل چهارم زنده شد.

در فصل ششم، او میستیک فالز را برای شکار خون‌آشام‌ها ترک می‌کند، بدون این‌که دیگران از آلاریک بدانند. جرمی پس از مردن نفرین الینا به Mystic Falls برمی‌گردد و به عنوان معلم در مدرسه شبانه روزی سالواتوره برای جوانان و استعدادها شروع به کار می‌کند.

استیون آرمک کوئین یکی از بازیگران سریال خاطرات خون اشام که نقش جرمی گیلبرت را بازی کرده است
استیون آرمک کوئین یکی از بازیگران سریال خاطرات خون آشام

سارا کنینگ:

در نقش جنا سامرز خاله و سرپرست قانونی الینا و جرمی است. جنا در فصل دوم در مراسم کلاوس پس از تبدیل شدن به یک خون‌آشام کشته شد. او در زندگی پس از مرگ با خانواده‌اش آرامش پیدا می‌کند.

سارا کنینگ یکی از بازیگران سریال خاطرات خون آشام که نقش جنا سامرز را بازی کرده است
سارا کنینگ یکی از بازیگران سریال خاطرات خون آشام

کت گراهام:

در نقش بانی بنت، بهترین دوست الینا و کرولاین و یک جادوگر بسیار قدرتمند است. او بارها مرده است اما همیشه راهی برای بازگشت پیدا کرده است.

کت گراهام با کمک مادربزرگش، قدرت‌های خود را توسعه داده و کنترل می‌کند. او اغلب می‌تواند از جادوی خود برای کمک به گروه استفاده کند، و در حالی‌ که در ابتدا از خون‌آشام‌ها، به‌ویژه دیمن متنفر بود، در نهایت با آن‌ها گرم می‌شود و آن‌ها پس از چهار حبس در دنیای زندان با او، بهترین دوستان‌شان می‌شوند.


بانی چندین بار در طول نمایش توانایی خود را برای جادو  از دست داده و دوباره به دست آورده است. او فصل دوم تا پنجم را در یک رابطه با جرمی برادر الینا گذراند و بعداً با انزو وارد رابطه عاشقانه شد.

در فصل هفتم، بانی با این چالش روبرو می‌شود که نفرین شکارچیان راینا کروز را دریافت کرده است، که همه دوستان خون‌آشام او را در معرض خطر قرار می‌دهد.

در پایان سریال، بانی طلسم خواب الینا را می‌شکند و میستیک فالز را ترک می‌کند تا به جهان سفر کند در حالی‌ که انزو مرده در زندگی پس از مرگ مراقب او است.

کت گراهام یکی از بازیگران سریال خاطرات خون آشام که نقش بانی بنت را بازی کرده است
کت گراهام یکی از بازیگران سریال خاطرات خون آشام

کندیس کینگ:

در نقش کرولاین فوربس، دوست صمیمی الینا و بانی، که در ابتدا سرکش و بی‌پروا بود و اغلب به الینا حسادت می‌کرد، اما پس از تبدیل شدن به یک خون‌آشام در فصل دوم، دلسوز و مهربان شد.

شخصیت لوس و زودرنج اما دوست داشتنی، کرولاین مورد علاقه بسیاری از شخصیت‌های مرد بوده است. او که در ابتدا به عنوان بازیچه دیمن در فصل اول خدمت می‌کرد، که هنوز هم به خاطر آن از او متنفر بود، روابط جدی با مت، تایلر، آلاریک و استفن داشت و مدت‌ها مورد تحسین کلاوس بود.

کرولاین دختران دوقلوی آلاریک و جو را پس از باردار شدن از طریق طلسم توسط جمینی کوئن به دنیا می‌آورد. او اندکی قبل از مرگ او در فصل هشتم با استفن ازدواج کرد و رابطه خود را با دیمن ترمیم کرد.

کندیس کینگ یکی از بازیگران سریال خاطرات خون آشام که نقش کرولاین فوربس را بازی  کرده است
کندیس کینگ یکی از بازیگران سریال خاطرات خون آشام
Candice Rene Accola 

کرولاین دوقلوها را با آلاریک بزرگ می‌کند و با او مدرسه شبانه روزی سالواتوره را برای جوانان و با استعدادهای ماوراءطبیعی باز می‌کند.

اگر به سریال‌های خون آشام علاقمند هستید می‌توانید مطلب مجموعه سریال اصیل‌ها را مطالعه کنید سریال اصیل‌ها در ادامه‌ی سریال خاطرات خون آشام ساخته شده است.

برای مطالعه در مورد فیلم‌های بیشتر از بخش سریال‌های هالیوودی بازدید کنید.  

منبع

۲ دیدگاه

  1. Avatar

    بهترین و نوستالژی ترین سریال دوران نوجوونی🥲❤️‍🔥🎩🕯🩸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب