مجموعه تلویزیونی اصیل‌ها

مجموعه سریال اصیل‌ها

سریال اصیل‌ها یک مجموعه بسیار جذاب درباره به‌وجود آمدن اصلی‌ترین خون‌آشام‌های تاریخ است. محور اصلی این داستان حول خانواده مایکلسون‌ها می‌چرخد و اتفاقات جذابی را برای مخاطب به ارمغان می‌آورد.

The Originals یک مجموعه تلویزیونی درام ماوراء‌الطبیعی فانتزی آمریکایی است که پخش آن از CW در ۳ اکتبر ۲۰۱۳ آغاز شد. این یک نسخه فرعی از The Vampire Diaries و اولین مجموعه تلویزیونی گسترش‌یافته این فرنچایز بر اساس سریال اصلی آن است. سریال اصیل‌ها به دنبال کلاوس مایکلسون دورگه خون‌آشام-گرگینه است که او و خانواده‌اش درگیر سیاست‌های فراطبیعی می‌شوند.

پخش فصل آخر در ۱۸ آوریل ۲۰۱۸ آغاز شد و در ۱ آگوست ۲۰۱۸ به پایان رسید.

مجموعه اصیل‌ها یک مجموعه تلویزیونی ماوراء‌الطبیعی با ژانر درام است
بازیگران سریال اصیل‌ها

نمای کلی سریال

The Originals که برگرفته از The Vampire Diaries است، بر روی سه خواهر و برادر مایکلسون متمرکز است: کلاوس (جوزف مورگان)، الایژا (دنیل گیلیز) و ربکا (کلر هولت). خانواده مایکلسون به دلیل این واقعیت که آن‌ها اولین خون‌آشام‌هایی هستند که تاکنون وجود داشته‌اند، معمولا به عنوان “اصیل‌ها” شناخته می‌شوند.

کلاوس پسر یک جادوگر و یک گرگینه است.  این سریال با بازگشت خواهر و برادر مایکلسون به شهر نیواورلینز برای بار از سال ۱۹۱۹ آغاز می‌شود.

اصیل‌ها که در ابتدا محله فرانسوی‌ها را ساخته بودند، هنگام فرار از دست پدر انتقام‌جوی خود، مایکل، که می‌خواست همه آن‌ها را بکشد و به گونه‌های خون‌آشام که از نظر او غیرطبیعی و شیطانی بود پایان دهد. در غیاب آن‌ها، پسرخوانده کلاوس و معشوق سابق ربکا، مارسل، مسئولیت محله فرانسوی را به عنوان پادشاه خودخوانده بر عهده گرفته است.

کلاوس تصمیم می‌گیرد که آن‌ها باید مارسل را از بین ببرند و شهری را که زمانی متعلق به آن‌ها بود پس بگیرند و در عین حال از شهر خود در برابر جنگ بین خون‌آشام ها، گرگینه‌ها و جادوگران محافظت کنند.

مجموعه تلویزیونی اصیل‌ها یک سریال هالیوودی با ژانر درام
مجموعه تلویزیونی اصیل‌ها

فصل اول

فصل اول سریال اصیل‌ها، چگونگی به دنیا آمدن فرزند کلاوس را توصیف می‌کند. یک بچه به نام هوپ، به ربکا داده می‌شود تا مخفی شود و کلاوس و هیلی مرگ او را جعلی می‌کنند تا امنیت او تضمین شود. هیلی پس از قتل در هنگام زایمان از طریق خون هوپ به یک خون‌آشام گرگینه تبدیل می‌شود.

فصل دوم سریال اصیل‌ها

این سریال اصیل‌ها به بازگشت مایکل و استر، والدین مایکلسون‌ها، ورود دالیا ، خواهر استر می‌پردازد که زندگی هوپ را تهدید می‌کند، زیرا می‌خواهد او را بگیرد و به او آموزش دهد.

فصل سوم سریال اصیل‌ها

فصل سوم سریال اصیل‌ها با بازگشت لوسین ، اولین خون‌آشام به سرپرستی کلاوس آغاز می‌شود. لوسین به کلاوس در مورد پیشگویی می‌گوید که از سقوط مایکلسون‌ها از طریق دوست، دشمن و خانواده صحبت می‌کند. در تلاش برای مبارزه با مایکلسون‌ها، لوسین با تریستان دو مارتل و خواهرش آرورا (اولین عشق کلاوس) اولین خون‌آشام‌ها به ترتیب توسط الایژا و ربکا کار می‌کند.

این فصل شاهد مرگ جکسون گرگینه شوهر هیلی توسط تریستان و مرگ کامیل توسط لوسین است.

فصل چهارم سریال اصیل‌ها

فصل چهارم سریال اصیل‌ها، پنج سال پس از فصل سوم اتفاق می‌افتد. مارسل که اکنون یک خون‌آشام اصلی ارتقایافته به دلیل خلقت لوسینس است، بار دیگر با مشت آهنین بر شهر حکومت می‌کند.

بعدا در این فصل مشخص شد که هالو اولین گرگینه‌هایی را ایجاد کرد که هیلی از آن‌ها می‌آید. هوپ اینجا هفت ساله است و شروع به توسعه توانایی‌های جادویی کرده است که فریا به او کمک می‌کند کنترل و استفاده کند.


فصل پنجم

فصل پنجم و آخرین فصل سریال اصیل‌ها هفت سال پس از فصل چهارم اتفاق می‌افتد. هوپ، که اکنون یک نوجوان است، در مدرسه جوانان و تیزهوشان سالواتوره تحصیل می‌کند. مایکلسون‌های دیگر زندگی خود را جداگانه می‌گذرانند و سعی می‌کنند از فاصله‌شان، هالو را دور نگه‌دارند. اما زمانی که کلاوس و الایژا همدیگر را ملاقات می‌کنند، هیلی ناپدید می‌شود و خون‌آشام‌های نازی ظاهر می‌شوند. خانواده همگی به نیواورلینز باز می‌گردند تا با این تهدیدات جدید مبارزه کنند.

بازیگران و شخصیت‌های سریال اصیل‌ها

جوزف مورگان در نقش کلاوس مایکلسون:

پادشاه خودخوانده محله فرانسوی نیواورلینز و هیبرید اصلی: خون‌آشام نیمه اصلی و نیمه گرگینه. کلاوس به عنوان پسر یک جادوگر و یک گرگینه در کنار یک خون‌آشام به وسیله جادو، یکی از قدرتمندترین و مخوف‌ترین موجودات ماوراء‌الطبیعی تاریخ است  او بیش از ۱۰۰۰ سال سن دارد. او برای خانواده‌اش، به‌ویژه برای ربکا خواهرش و هوپ، دخترش با هیلی، موضع نرمی دارد و پدرخوانده مارسل است، مارسل شاگرد سابق اوست که او را از بردگی نجات داد.

او و الایژا در فینال سریال یکدیگر را می‌کشند تا Hollow را نابود کنند، روح باستانی که از بدن هوپ به الایژا و کلاوس منتقل شد تا از هوپ محافظت کنند. این شخصیت برای اولین بار در فصل دوم The Vampire Diaries معرفی شد.

سریال هالیوودی اصیل‌ها که یکی از پرطرفدارترین سریال‌ها است
مجموعه تلویزیونی پرطرفدار اصیل‌ها

دنیل گیلیز در نقش برادر ناتنی مادری بزرگ‌تر کلاوس:

نشان داده شده است که او بسیار متین است، همیشه کت و شلواری به تن دارد و در مقایسه با تمایلات شدیدتر کلاوس بسیار آرام است او به برادر بزرگوار نیز معروف است. آلایژا محبت‌های عاشقانه‌ای برای هیلی دارد ولی به سرانجام نمی‌رسد در پایان فصل چهارم او حافظه خود را ازدست می‌دهد و خاطراتش پاک می‌شود و در نهایت توسط کلاوس برای محافظت از هوپ کشته می‌شود. این شخصیت برای اولین بار در فصل دوم خاطرات خون‌آشام معرفی شد.

دنیل گیلیز یکی از بازییگران سریال جذلب و پربیننده‌ی اصیل‌ها است
دنیل گیلیز بازیگر سریال اصیل‌ها

کلر هولت در نقش ربکا مایکلسون :

یک خون‌آشام اصلی و خواهر ناتنی مادری کوچک‌تر کلاوس، او در بین خواهر و برادرهایش بسیار مورد علاقه کلاوس بود. زمانی او در یک رابطه عاشقانه پنهانی و ممنوع با مارسل بود کلاوس پی برد و درگیری ناخوشایندی بین او و کلاوس پیش آمد. علی‌رغم عشق تزلزل ناپذیرش به خانواده اش، او می‌خواهد عشق پیدا کند و خانواده‌ای برای خودش تشکیل دهد که با نام‌خانوادگی و وضعیت خون‌آشام بودنش پیچیده است. او سرانجام نیواورلینز را ترک می‌کند تا زندگی ساده‌تری را خارج از خانواده‌اش دنبال کند.

کلر هولت یکی از بازیگران سریال اصیل‌ها که نقش ربکا مایکلسون را بازی می‌کند
کلر هولت یکی از بازیگران سریال اصیل‌ها

هولت نزدیک به پایان فصل ۱، گروه بازیگران اصلی را به دلیل وقت گذراندن با خانواده‌اش ترک کرد. در اولین پخش فصل ۵، مارسل از او خواستگاری می‌کند و در پایان سریال، او می‌پذیرد. کلاوس هم‌چنین قبل از مرگش اطمینان می‌دهد که می‌تواند درمانی برای انسان کردنش پیدا کند تا بتواند با مارسل بچه‌دار شود و زندگی انسانی داشته باشد.

فیبی تونکین در نقش هیلی مارشال:

در اصل یک گرگینه، بعدا یک دورگه، که پس از یک شب بودن با کلاوس در The Vampire Diaries یک دختر به نام Hope باردار شد.

امروزه سینمای هالیوود در بین افراد از محبوبیت خاصی برخورددار است و اکثر افراد از  فیلم‌ها و سریال‌های  هالیوودی استقبال می‌کنند اگر شما هم طرفدار این فیلم و سریال‌ها هستید می‌توانید مطالب بخش سینمای هالیوود مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب