16 قانون پول که میلیونرها به آن قسم می‌خورند

۶ قانون پول که میلیونرها به آن قسم می‌خورند

میلیونر یا میلیاردر بودن مخصوصاً از نوع خودساخته‌اش، معمولاً مستلزم نظم و انضباط در مورد پس‌انداز و خرج کردن و همچنین سرمایه‌گذاری عاقلانه است. توصیه‌های ارزشمند ثروتمندان را در این مطلب بخوانیم.

اگرچه افراد فوق‌ثروتمند می‌توانند در تعطیلات پرزرق و برق و رویایی با اتومبیل‌های مجلل خود ولخرجی کنند، اما داشتن قانون پول در زدگی به آنها اجازه می‌دهد که ثروت خود را در درازمدت حفظ کنند.

کریستن بل: هنگام خرید از کوپن‌ها و تخفیف‌ها استفاده کنید

کریستن بل، ستاره فیلم‌هایی چون «یخ زده»، با وجود ثروت چند میلیون دلاری، همچنان از کوپن‌ها، کدهای تخفیف و تخفیف‌ها استفاده می‌کند این قانون پول کریستن بل برای ثروتمند شدن است.
کریستن بل

دارایی خالص: ۴۰ میلیون دلار
کریستن بل، ستاره فیلم‌هایی چون «یخ زده»، با وجود ثروت چند میلیون دلاری، همچنان از کوپن‌ها، کدهای تخفیف و تخفیف‌ها استفاده می‌کند این قانون پول کریستن بل برای ثروتمند شدن است.

او در گفتگویی با «کونان» گفت: «تقریباً منحصراً با کوپن خرید می‌کنم» و به این موضوع را هم با هواداران خود به اشتراک گذاشت که مکان مورد علاقه شخصی او برای خرید با کوپن، Bed Bath & Beyond است. بل در این خصوص می‌گوید: این بهترین کار است زیرا آنها ۲۰٪ تخفیف دارند، و اگر  بروید و از این مراکز یک لحاف یا کولر یا هر چیز دیگری بخرید، می‌توانید بیش از ۸۰ دلار پس‌انداز کنید.


وارن بافت: سرمایه‌گذاری را به عنوان یک استراتژی بلندمدت در نظر بگیرید

سرمایه‌گذار میلیاردر، وارن بافت، طرفدار معاملات فعال سهام نیست.
وارن بافت

دارایی خالص: ۱۱۰ میلیارد دلار
سرمایه‌گذار میلیاردر، وارن بافت، طرفدار معاملات فعال سهام نیست. او در نامه‌ای به سهامداران شرکتش، برکشایر هاتاوی در سال ۱۹۸۸ می‌نویسد: “وقتی ما صاحب بخش‌هایی از مشاغل برجسته با مدیریت‌های برجسته هستیم، دوره نگهداری مورد علاقه ما برای همیشه است.” ما دقیقاً برعکس کسانی هستیم که وقتی شرکت‌ها عملکرد خوبی دارند، برای فروش و ثبت سود عجله می‌کنند.»

قانون پول او این است که او به سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت اعتقاد دارد.

گرانت کاردون صد هزار دلار پس‌انداز کنید و بقیه را سرمایه‌گذاری کنید

گرانت کاردون یک میلیونر خودساخته، نویسنده و کارشناس آموزش فروش است. او توصیه می‌کند که یک هدف پس‌انداز بزرگ در ذهن داشته باشید و به آن برسید. - 100.000 دلار - و سپس هر پولی را که پس از رسیدن به آن مقدار به دست آورده‌اید، را سرمایه‌گذاری کنید.
گرانت کاردون

دارایی خالص: ۶۰۰ میلیون دلار
گرانت کاردون یک میلیونر خودساخته، نویسنده و کارشناس آموزش فروش است. او توصیه می‌کند که یک هدف پس‌انداز بزرگ در ذهن داشته باشید و به آن برسید. – ۱۰۰.۰۰۰ دلار – و سپس هر پولی را که پس از رسیدن به آن مقدار به دست آورده‌اید، را سرمایه‌گذاری کنید.

او در پستی در سال ۲۰۱۸ برای CNBC نوشت: “شما باید به خودتان ثابت کنید که می‌توانید بیرون بروید و پول دربیارید.” “پس انداز ۱۰۰۰۰۰ دلاری نشان می‌دهد که شما توانایی کسب درآمد و سپس حفظ آن را دارید. بیشتر مردم نمی‌توانند هیچ یک از این کارها را انجام دهند. زمانی که بتوانید درآمد کسب کنید و پس‌انداز کنید، می‌توانید شروع به ایجاد ثروت کنید.”

مارک کوبان: فراتر از امکانات خود زندگی نکنید

مارک کوبان، که یک سرمایه‌گذار بزرگ و شناخته شده است، معتقد است که خرج کردن بیش از حد می‌تواند عاملی غیرضروری برای استرس باشد.
مارک کوبان

دارایی خالص: ۴.۶ میلیارد دلار
مارک کوبان، که یک سرمایه‌گذار بزرگ و شناخته شده است، معتقد است که خرج کردن بیش از حد می‌تواند عاملی غیرضروری برای استرس باشد. کوبان در یک پست وبلاگی در سال ۲۰۰۹ نوشت: “بزرگترین دشمنان شما صورت حساب‌های شما هستند.” هرچه بیشتر بدهکار باشید، استرس بیشتری خواهید داشت. هر چه بیشتر بر روی قبض‌ها استرس داشته باشید، تمرکز بر اهدافتان دشوارتر می‌شود.

تونی رابینز: از بهره مرکب برای ساختن ثروت خود استفاده کنید

تونی رابینز، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز در وبلاگ خود نوشت که "سود مرکب شاید قوی‌ترین ابزار در زرادخانه سرمایه‌گذاری شما باشد." رابینز توصیه می‌کند که بخشی از هر درآمد خود را برای سرمایه‌گذاری سودآور، مانند حساب سپرده با بازده بالا، صندوق شاخص یا سهام کنار بگذارید.
تونی رابینز

دارایی خالص: ۶۰۰ میلیون دلار
تونی رابینز، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز در وبلاگ خود نوشت که “سود مرکب شاید قوی‌ترین ابزار در زرادخانه سرمایه‌گذاری شما باشد.” رابینز توصیه می‌کند که بخشی از هر درآمد خود را برای سرمایه‌گذاری سودآور، مانند حساب سپرده با بازده بالا، صندوق شاخص یا سهام کنار بگذارید.


همچنین ثروتمندان رازهایی دارند که برای ثروتمند شدن به آن پایبند بوده‌اند دانستن این رازها می‌تواند به شما کمک کند تا زودتر به ثروت برسید. (رازهای ثروتمندان که باید بدانید)

اپرا وینفری: شغلی را پیدا کنید که شبیه کار نباشد

اپرا وینفری قبل از اینکه در سن 17 سالگی در شغلی که دوست داشت، کار کند، در یک ایستگاه رادیویی با 100 دلار در هفته کار می‌کرد، همچننین به عنوان پرستار بچه و نیزکارمند یک فروشگاه نیز کار کرده بود. شغلی که از آن متنفر بود
اپرا وینفری

دارایی خالص: ۳.۵ میلیارد دلار
اپرا وینفری قبل از اینکه در سن ۱۷ سالگی در شغلی که دوست داشت، کار کند، در یک ایستگاه رادیویی با ۱۰۰ دلار در هفته کار می‌کرد، همچننین به عنوان پرستار بچه و نیزکارمند یک فروشگاه نیز کار کرده بود. شغلی که از آن متنفر بود.

او در Oprah.com نوشته است: “من این کار را به صورت رایگان انجام می‌دادم.” “و آن زمان بود که با پول صلح کردم. تصمیم گرفتم که مهم نیست قبلاً چه شغلی انجام داده‌ام، همان احساسی را می‌خواهم که در ابتدای شروع کار در رادیو داشتم. و آن احساس: “من این را خیلی دوست دارم، حتی اگر پولی به من ندادی، من هر روز سر وقت حاضر می‌شوم و خوشحالم که اینجا هستم. در آن زمان آنچه را که اکنون به طور قطع می‌دانم تشخیص دادم: اگر بتوانید برای انجام کاری که دوست دارید دستمزد دریافت کنید، هر حقوقی که می‌گیرید، یک جایزه است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب