مزایای استفاده از تبلیغات بیلبورد

مزایای استفاده از تبلیغات بیلبورد

آیا به استفاده از بیلبوردها به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغات در فضای باز فکر کرده‌اید؟ مزایای تبلیغات بیلبورد فراوان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص در ادامه مطلب بیشتر بخوانید.

بیلبوردها یکی از روش‌های تبلیغاتی محیطی و فضای باز برای کسب و کارها هستند. استفاده از تبلیغات بیلبورد باعث می‌شود کسب و کارها بیشتر در معرض دید قرار بگیرند. صاحب کسب و کار برای استفاده از این نوع تبلیغات باید یک طرح گرافیکی زیبا و ویژه در نظر بگیرد و با این کار نظر مخاطب را به محصول خود جذب کنند. برای ساده‌تر کردن فرآیند انتخاب باید راه‌ حلی که متناسب با نیازهای شما باشد را انتخاب کنید. این مطلب در مورد تبلیغات بیلبورد و مزایای اصلی است و در قسمت دوم مطلب نیز به بررسی مزایای استفاده از بنر تبلیغاتی هم می‌پردازیم.

انواع مختلف تبلیغات بیلبورد

هنگام استفاده از روش تبلیغات بیلبورد برای نیازهای تبلیغاتی در فضای باز، چندین روش مختلف برای انتخاب وجود دارد:

۱) بیلبورد استاتیک

بیلبوردهای استاتیک بیلبوردهای سنتی هستند که معمولاً در بزرگ‌راه‌ها و خیابان‌ها برای نمایش قرار می‌گیرند. یکی از مزایای بیلبوردهای استاتیک برای تبلیغات در فضای باز، توانایی آن‌ها برای دستیابی به مخاطبان بسیار زیاد است. علاوه بر این، بیلبوردهای استاتیک پیام یکسانی را نشان می‌دهند و فضایی را با دیگر تبلیغ‌کنندگان به اشتراک نمی‌گذارند. این گونه تبلیغات شما را بیشتر در معرض دید مشتریان بالقوه قرار می‌دهند. بیلبوردهای استاتیک به شما این امکان را می‌دهند که برای تبلیغات کسب و کار خود هر بیلبوردی که می‌خواهید از نظر اندازه و کیفیت را انتخاب کنید.

۲) بیلبورد دیجیتال

قابلیت نمایش محتوای بصری چشم‌نواز یکی از مهم‌ترین مزایای بیلبوردهای دیجیتال است. انعطاف‌پذیری ارائه شده توسط این نوع تبلیغات در فضای باز به شما این امکان را می‌دهد که بیلبوردهای متعددی را اجرا کنید و پیام‌های خود را همان‌طور که صلاح می‌دانید تغییر دهید. بیلبوردهای دیجیتالی را می‌توان برای مطابقت با نیازهای خاص کسب و کار سفارشی کرد و شما می‌توانید از استراتژی‌های برنامه‌ریزی رسانه‌ای و نوآورانه برای رمزگشایی مکان‌ها و اندازه‌های مناسبی که برای برند شما مناسب هستند، استفاده کنید. از آن‌جایی که این بیلبوردهای تبلیغاتی دیجیتال هستند، روز و شب با رنگ‌های متناسب با زمان ظاهر می‌شوند.


تبلیغات بیلبورد برای برند بستنی مک دونالد
مزایای استفاده از تبلیغات بیلبورد

مزایای تبلیغات بیلبورد

قبل از این که استراتژی خود را ایجاد کنید و تصمیم بگیرید که کدام روش تبلیغات در فضای باز برای نیازهای منحصر به فرد کسب و کار شما مناسب است، مزایای تبلیغات بیلبورد را مطالعه کنید:

۱. دسترسی به مشتریان بالقوه مختلف:

بیلبوردها به شما این امکان را می‌دهند که به مخاطبان زیادی از مشتریان بالقوه از هر طبقه دسترسی داشته باشید. بیلبورد شما بخش وسیعی از جمعیت شناسی را بدون نیاز به هدر دادن منابع برای شناسایی پایگاه مشتریان خاص هدف قرار می‌دهد. به علاوه، فرمت و نحوه قرارگیری بیلبوردها به آن‌ها دید بلند مدت و طولانی می‌دهد. اندازه زیاد بیلبورد باعث می‌شود مخاطبان پیام‌های تبلیغاتی در فضای باز شما را از دست ندهند، بنابراین می‌توانید با استراتژی، رویکرد و تکنیک‌های پیام‌رسانی پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید.

۲. آگاهی از برند و قرارگیری در معرض دید مصرف‌کننده:

بیلبوردها در توسعه و ارتقای آگاهی از برند معجزه می‌کنند. روزانه هزاران نفر از کنار بیلبوردها عبور می‌کنند و بیشتر آن‌ها یک پیام را بیش از یک بار می‌بینند. این کار به طور ناخودآگاه برای ایجاد آشنایی، حفظ ارزش‌های برند شما و پیام‌های فراگیر در ذهن کار می‌کند. همچنین در دنیای در حال تغییر امروز، برجستگی و جایگاه برند شما بیش از همیشه مهم است. داشتن نام تجاری بزرگ و جسورانه روی بیلبورد یکی از قوی‌ترین راه‌ها برای متمایز شدن از سایرین و دستیابی به مخاطبان است.

۳. مقرون به صرفه و موثر:

در مقایسه با سایر رسانه‌های تبلیغاتی مانند تلویزیون، تبلیغات بیلبورد مقرون به صرفه‌تر است. دسترسی گسترده‌ای که توسط این شکل از تبلیغات در فضای باز ارائه می‌شود، در دراز مدت بسیار سودمند است، به ویژه برای برندهای کوچک‌تر.

۴. جلوه بصری قوی:

صرف نظر از کسب و کار شما، تبلیغات در فضای باز تضمین می‌کند که پیام شما در جلو و مرکز قرار دارد. همچنین هضم و درک اطلاعات عکاسی برای مصرف‌کنندگان آسان‌تر است، بنابراین می‌توانید جلوه بصری چشم‌نوازی ایجاد کنید که تبلیغات شما را تقویت می‌کند.

۵. افزایش و تقویت تبدیل:

قرار دادن بیلبورد خود در مکان‌های استراتژیک می‌تواند یک خریدار بالقوه را به یک مشتری بالفعل تبدیل کند. به عنوان مثال، بیلبوردی که محصولات شما را در مجاورت فروشگاه شما تبلیغ می‌کند، می‌تواند علاقه را برانگیزد و باعث خرید سریع مشتری شود.

۶. بیان منحصر به فرد بودن برند شما:

بیلبوردها به شما این امکان را می‌دهند که از رقبا جدا باشید و ارزش‌ها و پیام‌های برند خود را به تصویر بکشید. ایجاد تصاویری نوآورانه که از هنجار فاصله دارند، تأثیر ماندگاری را بر خریداران بالقوه تضمین می‌کند.

اگر در زمینه‌ی طراحی تابلو تبلیغاتی تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر با انجام سفارشات کار برای طراحی تابلو تبلیغاتی از مهارت خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص طراحی تابلو تبلیغاتی به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی طراحی تابلو تبلیغاتی کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات طراحی تابلو تبلیغاتی دارید، می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

۱۰ مزیت برتر بنرها برای کسب و کار

تبلیغات با استفاده از بنرها راهی عالی برای جلب توجه محلی است. با وجود این که اکثر تبلیغات در حال حاضر آنلاین هستند، روش‌های سنتی مانند بنرها هنوز هم به همان اندازه موثر هستند. به ویژه کسب و کارهای کوچک می‌توانند از بنرها سود زیادی ببرند. ارزش زیادی برای پول و همچنین یک روش کارآمد برای تجارت شما ارائه می‌دهد. تا زمانی که استراتژی خوبی برای طراحی بنرهای خود و محل قرارگیری آن داشته باشید، برای کسب و کار خود در معرض دید خوبی قرار خواهید گرفت. در این قسمت از مطلب در مورد ۱۰ مزیت برتر استفاده از بنرها برای کسب و کار شما صحبت خواهیم کرد.

طراحی بیلبورد تبلیغاتی و بنر تبلیغاتی یکی از روش‌هایی است که توسط یک طراح گرافیک ایجاد می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی گرافیک و روش‌های تبلیغاتی دیگر مطلب ۸ مورد از انواع طراحی گرافیک را مطالعه کنید.

استفاده از بنر تبلیغاتی و تبلیغات بیلبورد برای برند رستوران
مزایای استفاده از بنر تبلیغاتی

۱. مقرون به صرفه:

استفاده از بنر یکی از ارزان‌ترین روش‌های تبلیغاتی موجود است. بنرها اغلب از نظر مالی در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی گزینه بهتری هستند.

۲. مخاطبان اصلی را هدف قرار می‌دهد:

صرف نظر از این که بنر خود را در یک رویداد حمایت شده یا خارج از محل کسب و کار خود آویزان کنید، شانس بسیار بیشتری برای به دست آوردن مشتریان بالقوه خواهید داشت.

۳. روش پایدار برای افزایش مشتریان:

با قرار دادن بنر خود در یک نقطه با مشخصات بالا، مشتریان را تحت تاثیر قرار می‌دهد تا پایگاه مشتری گسترده‌تری به شما ارائه دهد.

۴. بنرها بسیار خاطره‌انگیز هستند:

اگر هنگام طراحی بنرها استراتژیک باشید، مشتریان آینده احتمالاً کسب و کار شما و اطلاعاتی را که به آن‌ها ارائه می‌شود را به خاطر خواهند آورد.

۵. از بنرهای می‌توان چندین بار استفاده کرد:

فراموش نکنیم که اگر تصمیم گرفتید به یک ساختمان جدید نقل مکان کنید یا از یک رویداد مهم بازدید کنید، بنر شما قابل استفاده مجدد است.


۶. روشی موثر برای تبلیغات:

تبلیغات بنری همیشه کاربرد دارد. زیرا تابلوها مستقیماً در دسترس و دید مخاطبان هستند.

۷. بادوام و قادر به تحمل شرایط آب و هوایی سخت:

استفاده از مواد با کیفیت بالا در ساخت بنرها به این معنی است که بنرهای تبلیغاتی شما می‌توانند در مدت زمان بسیار طولانی استفاده شوند.

۸. ایده‌آل برای تبلیغ پیشنهادات ویژه و فروش‌های آتی:

چه راهی بهتر از استفاده از یک بنر پررنگ برای رساندن مفهوم و شعار کسب و کارتان به مشتریان و مصرف‌کنندگان.

۹. اگر از طرحی با کیفیت خوب استفاده شود بنر شما خاطره‌انگیز خواهد بود:

با درج لوگو و اطلاعات مهم مانند شعارها یا اطلاعات تماس، شانس خود را برای داشتن یک طراحی به یاد ماندنی افزایش می‌دهید. هر چه افراد بیشتری شما را به خاطر بسپارند، تعداد مشتریان بیشتری دریافت خواهید کرد.

۱۰. ایجاد بنرها ساده است:

خود بنرها از وینیل ساخته شده‌اند و فرآیند تولید آن بسیار سریع است. در مقایسه با برخی از روش‌های تبلیغات جایگزین بسیار سریع‌تر است.

اگر در زمینه‌ی طراحی و ساخت بنر تبلیغاتی تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر با انجام سفارشات کار برای طراحی و ساخت بنر تبلیغاتی از مهارت خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص طراحی و ساخت بنر تبلیغاتی به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی طراحی و ساخت بنر تبلیغاتی کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات طراحی و ساخت بنر تبلیغاتی دارید، می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب