رازهایی که هر ثروتمندی می‌داند

رازهای ثروتمندان که باید بدانید

رازهای نگفته شده و راهکارهای مهم ثروتنمند شدن که ثروتمندان آنها را قبول دارند. این رازها را در چند نکته مفید و مختصر برای کسانی که می‌خواهند ثروتمند شوند، توضیح داده‌ایم.

به نظر می‌رسد که ثروتمندان چیزها‌یی در مورد پول می‌دانند که بقیه ما ‌نمی‌دانیم. باید دلیلی وجود داشته باشد که یک درصد ثروتمند‌ترین افراد اکنون بیش از ۳۰ درصد از ثروت جهان را در اختیار دارند. شاید ثروتمندان رازهای خاصی برای جمع‌آوری ثروت داشته باشند اما این به معنا نیست که آنچه می‌دانند باید یک راز باقی بماند.

خرج کردن باید با اهدافمان هماهنگ باشد

یکی از کلید‌های ثروتمند شدن داشتن اهداف است. ثروتمندان می‌دانند به چه چیزی اهمیت می‌دهند. شاید این مهم انتقال ثروت به نسل دیگری و یا رسیدن به یک سبک زندگی خاص باشد. ثروتمندان تمایل دارند فقط برای چیزهایی که به آن‌ها اهمیت می‌دهند پول خرج کنند. ما می‌توانیم با تعیین اهداف خود و سپس نظارت بر مخارج خود از این موضوع درس بگیریم تا ببینیم آیا با آن اهداف مطابقت دارد یا خیر.

برای تحت‌تاثیر قرار دادن دیگران پول را هدر ندهید

اکثر افراد ثروتمند وقت و پول خود را صرف تحت تاثیر قرار دادن دیگران نمی‌کنند. آنها در یک مسابقه نیستند. آنها می‌دانند که موفق شده‌اند، بنابراین آنها به آنچه دیگران فکر می‌کنند توجهی ندارند. در واقع، بسیاری از افراد ثروتمند اگر پولی که به سختی به دست آورده بودند را صرف خرید چیزهایی می‌کردند تا از دیگران عقب نمانند، ثروتمند نمی‌شدند. خرج کردن پول برای اینکه ثروتمند به نظر برسید قبل از اینکه واقعا ثروتمند شوید، یک راه مطمئن برای خراب کردن اهداف ثروتمندسازی شما است. بنابرین حاشیه‌ها را کنار بگذارید و بر روی آنچه مهم است، تمرکز کنید.


یک پس‌انداز برای مواقع ضروری داشته باش

ثروتمندان مطمئن می‌شوند که نقدینگی یا پول نقد کافی برای تامین نیازهای کوتاه مدت خود دارند. آنها یک صندوق اضطراری دارند تا زندگی خود را برای یک اتفاق غیرمنتظره مختل نکنند. این واقعیت که افراد ثروتمند برای یک روز بارانی پول کنار گذاشته‌اند، صرفاً تابعی از ثروت آنها نیست. آنها ذخایر نقدی دارند زیرا به اندازه کافی نظم و انضباط برای پس‌انداز دارند. همه باید به دنبال ایجاد یک صندوق اضطراری با پول نقد کافی برای پوشش هزینه‌های شش تا نه ماهه باشیم. با این حال، لازم نیست یکباره این مقدار را برای پس‌انداز کنار بگذارید. با در نظر گرفتن این موضوع، ترتیبی دهید که هر ماه مبلغ تعیین شده‌ای به طور خودکار از حساب جاری شما به پس‌انداز منتقل شود.

 

 جذب ثروت راهکارهای زیادی دارد که ما می توانیم از آنها بهره ببریم از جمله داشتن برنامه‌ریزی مالیاتی، سرمایه گذاری روی خودمان و داشتن پس‌انداز برای مواقع ضروروی.
‌توجه به راه‌کارهای جذب ثروت می‌تواند به شما کمک کند تا تا زودتر ثروتمند شوید

 

همچنین می‌تواند برای شما جالب باشد که بدانید قانون‌های پول که میلیونرها به آن قسم می‌خورند چه هستند

برنامه‌ریزی مالیاتی در تمام طول سال بسیار مهم است

ثروتمندان در طول سال اقداماتی را برای کاهش تاثیر مالیات انجام می‌دهند. ثروتمندان از اشتباهات مالیاتی پرهزینه جلوگیری می‌کنند. اگر امکان این را دارید در طول سال به طور منظم با یک مشاور مالی مشورت کنید. از آخرین اخباری که می‌تواند بر مالیات‌های شما تاثیر بگذارد باخبر باشید. بخشش و خیریه ابزارهایی عالی برای کاهش پیامدهای مالیاتی است. ثروتمندان این را می‌دانند و برای انجام آن لازم نیست، ثروتمند باشید.

دستمزد تمام داستان نیست

ایجاد درآمد از منابع درآمد غیرفعال به جای فعال، بهترین راه برای انجام این کار است. سرمایه‌گذاری‌هایی که منجر به درآمد غیرفعال می‌شوند شامل اوراق بهادار یا سود سهام، املاک اجاره‌ای، سود کسب‌وکاری که به‌طور مستقیم مدیریت نمی‌کنید و حق امتیاز اختراع یا یک کار خلاقانه است.

رئیس خودت باش

کارمندان برای ثروتمند کردن روسای خود کار می‌کنند. اگر به دنبال ثروت واقعی هستید، به راه‌اندازی کسب و کار خود فکر کنید. بیش از ۷۰ درصد از ۲۶۶۸ نفر در فهرست میلیاردرهای ۲۰۲۲ به عنوان میلیاردرهای خودساخته از طریق تأسیس یک شرکت، ثروت خود را به دست آورده‌اند. بسیاری از کارگران طبقه متوسط ​​فکر می‌کنند که شروع یک کسب و کار بسیار خطرناک است. ثروتمندان می‌دانند که خطر این است که اجازه دهید زمان و درآمد شما توسط رئیسی تعیین شود که نمی‌تواند اهمیتی به این موضوع بدهد که آیا به آنچه برای زندگی‌تان می‌خواهید می‌رسید یا خیر.

هیچ کمبود پولی در سیاره زمین وجود ندارد، فقط افرادی که به درستی در مورد آن فکر نمی‌کنند کمبود دارند. برای میلیونر شدن باید به اول فکر فقیر پایان داد.
ثروتمند شدن امروزه در بین مردم رکن اصلی موفق بودن در زندگی است

تفکر خود را تغییر دهید

هیچ کمبود پولی در سیاره زمین وجود ندارد، فقط افرادی که به درستی در مورد آن فکر نمی‌کنند کمبود دارند. برای میلیونر شدن باید به اول فکر فقیر پایان داد. علاوه بر از بین بردن ترس از کمبود، باید واقعاً باور داشته باشید که برای ثروتمند شدن، ثروتمند خواهید شد. هدفی را تعیین کنید و فکر خود را بر روی این باور متمرکز کنید که می‌توانید به آن برسید. ذهن خود را محدود نکنید و باور داشته باشید که هیچ حد و مرزی برای ثروتمند شدن وجود ندارد.


روی خودت سرمایه‌گذاری کن

افراد موفق می‌دانند که ارزش سرمایه‌گذاری زمان، پول و انرژی برای بهبود خود را دارند. این می‌تواند شامل خواندن یک کتاب خودسازی، شرکت در کلاس یا یادگیری مهارت‌های جدید باشد. این بهترین سرمایه‌گذاری است که می‌توانید انجام دهید. فقط در صورتی شغلی را انتخاب کنید که پتانسیل رشد در آن وجود داشته باشد. حتی اگر فوراً حقوق زیادی دریافت نمی‌کنید، مهم است که در شرکتی باشید که می‌توانید از نردبان بالا بروید. ثروتمندان می‌دانند که باید در جایی که فرصت رشد وجود دارد و یا شرکتی مناسب وارد شوند.

اشتیاق خود را دنبال کنید

افراد ثروتمند زمانی ثروتمند می‌شوند که کاری را انجام دهند که به آن علاقه‌مند هستند. اگر کاری را که انجام می‌دهید دوست نداشته باشید، زمان و تلاش لازم برای موفقیت را صرف نمی‌کنید. متداول‌ترین چیزی که به مردم یادآوری می‌کنیم این است که فقط به دنبال چیزی که دوست دارید بروید، و اگر کاری را انجام می‌دهید که دوست دارید، آن را می‌پذیرید و حتی از آن لذت خواهید برد. اگر کاری را صرفا برای ثروتمند شدن انجام دهید بعد از مدتی از آن خسته می‌شوید و دیگر ادامه نخواهید داد؛ و نه تنها ثروتمند نشده‌اید، علاقه خود را نیز دنبال نکرده‌اید. وقتی کاری که می‌کنید ترکیبی از علاقه و تلاش شما باشد بهترین نتیحه را از آن خواهید گرفت و در کوتاه‌ترین زمان ثروتمند خواهید شد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب