چگونه از شر قارچ ناخن‌ها خلاص شویم؟

چگونه از شر قارچ ناخن‌ها خلاص شویم؟

برای همیشه از شر قارچ ناخن‌های خود خلاص شوید. این درمان خانگی تمام چیزی است که شما نیاز دارید! با دارویی که می‌توانید در خانه درست کنید، با قارچ ناخن‌های خود به طور موثر مبارزه کنید.

داشتن قارچ ناخن‌ها بسیار آزاردهنده است. افراد زیادی هستند که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. علت آن قارچی است که ناخن را آلوده می‌کند. عفونت گاهی از طریق تماس مستقیم از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود، اما بیشتر از طریق اسپور قارچ منتقل می‌شود. به عنوان مثال، هاگ‌ها در شوره سر یافت می‌شوند، چیزی که افراد آلوده اغلب از آن رنج می‌برند. زمانی که سیستم ایمنی بدن شما به اندازه کافی قوی نباشد، قارچ فرصت رشد و نمو پیدا می‌کند.

آیا شما هم از داشتن مشکل قارچ ناخن رنج می‌برید؟ راه حلی برای رفع این مشکل وجود دارد و قارچ ناخن‌ها را درمان می‌کند. در این مطلب از مجله‌ی روزساز این راه حل اساسی بررسی خواهد شد.

ناخن‌های دردناک

این امکان وجود دارد که ناخن‌های شما آن‌قدر ضخیم شده باشند که به کفش شما فشار بیاورند و در این روند باعث درد شما شوند. قارچ ناخن همچنین می‌تواند منبع عفونت قارچی مجدد در کشاله ران یا پا باشد. ناهنجاری یا ناهنجاری پا می‌تواند به پوست نیز آسیب برساند. گروه‌های خاصی از افراد مانند دیابتی‌ها هستند که شانس بیشتری برای ابتلا به مشکل قارچ ناخن‌ها را دارند. وقتی این مشکل را به درستی درمان نکنید، عفونت می‌تواند به ماتریکس ناخن سرایت کند. در این صورت دیگر نمی‌توانید از شر آن خلاص شوید.


درمان قارچ ناخن‌ها نه تنها برای شما مفید است، بلکه برای اطرافیانتان نیز مفید است، زیرا آن‌ها هم در معرض ابتلا به این عفونت قارچی هستند.

درمان قارچ ناخن‌ها

خوشبختانه خبر خوب این است که کارهای زیادی می‌توانید برای درمان قارچ ناخن‌ها انجام دهید. درمان‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید از داروساز یا داروخانه تهیه کنید و حتی یک پدیکور خوب نیز می‌تواند در مورد قارچ به شما کمک کند. داروهای موجود مانع از رشد قارچ می‌شوند و در نهایت قارچ را از بین می‌برند. درمان‌های دیگر ناخن‌های شما را دوباره سالم می‌کنند و این امر باعث می‌شود که قارچ نتواند زنده بماند. اما چرا باید پول زیادی را برای داروهایی از این دست خرج کنید، در حالی که خودتان می‌توانید یک درمان کاملا خوب درست کنید.

تنها با سه ماده، می‌توانید دارویی بسازید که به طور موثر به خلاص شدن از شر قارچ ناخن‌ها، بدون ایجاد عوارض جانبی کمک می‌کند که اغلب در مورد بسیاری از درمان‌های دیگر صدق می‌کند.

چگونه از شر قارچ ناخن‌ها خلاص شویم؟
روش درمان قارچ ناخن‌ها

کسانی که به بهداشت فردی خود اهمیت می‌دهند باید اطلاعات کافی درمورد آن داشته باشند مانند بهداشت دهان و دندان که در اینجا مطلبی برای شما برای سفید کردن دندانهایتان به طور طبیعی قرار می‌دهیم

روش درست کردن داروی قارچ ناخن‌ها

برای درست کردن این دارو به چه موادی احتیاج دارید؟

  1. پراکسیدهیدروژن (آب اکسیژنه)
  2. الکل دناتوره‌شده (الکل SD نیز نامیده می‌شود)
  3. سرکه


روش تهیه و مصرف دارو

سه ماده‌ای که در بالا ذکر شد را به مقدار مساوی با هم ترکیب کرده و خوب هم بزنید. سپس، یک پد پنبه‌ای بردارید و آن را به مخلوط آغشته کنید. مخلوط را روی ناخنی که دچار قارچ شده است، قرار دهید. این مخلوط برای حدود پانزده دقیقه روی مکان مورد نظر شما قرار می‌گیرد و پس از آن ناخن خود را با آب گرم بشویید.

این روال را دو بار در روز تکرار کنید: یک بار در صبح و یک بار در عصر. متوجه خواهید شد که می‌توانید به سرعت از شر قارج ناخن‌های خود خلاص شوید و سلامتی را به ناخن‌های خود برگردانید.

اگر این نکته برای شما مفید بود، این مطلب را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید تا آن‌ها هم از این درمان مطلع باشند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب