برترین هتل‌های 5 ستاره لوکس در ایران

برترین هتل‌های ۵ ستاره لوکس در ایران

در مورد هتل‌های 5 ستاره ایران بیشتر بدانید تا یک مسافرت عالی و شب‌های زیبا و خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان بسازید.

در هنگام سفر می‌توانید اقامتگاه‌های مختلفی از کلبه‌های جنگلی، خانه‌های صحرایی، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها تا هتل‌های ۵ ستاره را انتخاب کنید. در این مطلب از مجله‌ی روزساز به معرفی بهترین هتل‌های لوکس ایران می‌پردازیم که بهترین خدمات را در آن‌جا خواهید داشت و از سفر خود لذت خواهید برد.

۱. هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس یکی از مجلل‌ترین هتل‌های ۵ ستاره ایران است. نزدیک کوه البرز با منظره‌ای مسحورکننده از کوه و شهر است. چهارصد اتاق و سوئیت باشکوه با دکوراسیون عالی و رستوران‌های شیک در این هتل ۲۰ طبقه قرار دارد. لابی چشم‌گیر نشان می‌دهد که این هتل ۵ ستاره است. اتاق‌های مجهز و رویال نیز انتخاب‌های خوبی هستند. اگر دوست دارید بالای تهران با منظره البرز بمانید، سوئیت‌های اسکای بهترین انتخاب هستند و اگر به دنبال معماری عالی هستید اتاق‌های تجاری را امتحان کنید. از دیگر امکانات هتل می‌توان به مرکز خرید، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ و استخر زیبا اشاره کرد.

برترین هتل‌های 5 ستاره لوکس در ایران
هتل اسپیناس پالاس تهران

۲. هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا یک هتل ۵ ستاره بین‌المللی است که توسط معماران ایرانی و کانادایی ساخته شده و در سال ۲۰۱۹ تاسیس شده است. دارای هشت طبقه زیر زمین و ۱۲ طبقه بالای زمین با ۹۸ اتاق و سوئیت می‌باشد. جالب اینجاست که واحدهای اقامتی در طبقات چهارم تا دهم هستند. این هتل لوکس در یک نقطه مرتفع چشم‌نواز در شمال تهران قرار دارد. بنابراین اتاق‌های مجلل آن منظره‌ای باشکوه از کوه البرز و شهر را ارائه می‌دهند.


از امکانات هتل می‌توان به رستوران‌ها و کافه‌های مجلل، تالارهای جشن، مرکز خرید، استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، حمام ترکی و … اشاره کرد. از جاذبه‌های نزدیک هتل می‌توان به کاخ سعد آباد، کاخ نیاوران، باغ فردوس، مراکز تفریحی، مسیرهای پیاده‌روی، موزه سینما، موزه ملی خودرو، موزه زمان هستند.

برترین هتل‌های 5 ستاره لوکس در ایران
هتل ویستریا تهران

۳. هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز که یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره است، در نزدیکی دروازه قرآن شیراز قرار دارد. منظره‌ای به شکل کشتی توجه همه کسانی را که این شهر باستانی و متمدن را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنند به خود جلب می‌کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این است که نزدیک به جاذبه‌های شهری است. ۱۴ طبقه بر فراز کوه‌های شمال شرقی شیراز از یک سو منظره‌ای از طبیعت بکر و زیبا و از سوی دیگر، منظره‌ای از شهر زیبای شیراز را فراهم می‌کند.

هتل بزرگ شیراز یکی از وسیع‌ترین رستوران‌های گردان کشور را دارد و بهترین امکانات مانند رستوران‌های مجلل، کافی‌شاپ‌ها و سرگرمی‌ها را ارائه می‌دهد. در صورت داشتن اقامتگاه می‌توانید هر روز تا ساعت ۱۸:۰۰ آزادانه از مراکز تناسب اندام، سونا و استخر استفاده کنید. در نهایت، کارکنان حرفه‌ای چند زبانه همیشه آماده هستند تا در طول اقامت به شما کمک کنند.

برترین هتل‌های 5 ستاره لوکس در ایران
هتل بزرگ شیراز

۴. هتل زندیه شیراز

هتل زندیه ترکیبی هنری از معماری مدرن و سنتی است. در بخش تاریخی شیراز در مجاورت مجموعه زندیه است. بنابراین با پیاده‌روی در کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانید به ارگ ​​کریم خان، مجموعه وکیل و دیگر جاذبه‌های شهر برسید.

امکانات و خدمات بسیاری مانند لابی، پارکینگ، استخر، اتاق ماساژ، رستوران‌ها، سالن بدنسازی و اتاق کنفرانس را برای مهمانان فراهم می‌کند تا احساس راحتی کنند. همچنین دارای حمام سنتی برای مراسم خاص، سالن صنایع دستی، آژانس مسافرتی، رستوران‌های سنتی و کلاسیک است که غذاهای سنتی، غذاهای بین‌المللی و فست‌فودها سرو می‌شود. برای اقامت، گزینه‌های مختلفی مانند اتاق دو نفره، سوئیت لوکس، سوئیت زندیه، سوئیت ماه عسل و سوئیت تجاری دارید.

برترین هتل‌های 5 ستاره لوکس در ایران
هتل زندیه شیراز

۵. هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پنج ستاره پارسیان کوثر اصفهان، شرایتون سابق، یکی از هتل‌های لوکس ایران است که در حاشیه زیبای زاینده رود و پل تاریخی سی و سه پل واقع شده است. نزدیک به بسیاری از جاذبه‌های شهر مانند میدان نقش جهان، کاخ چهل‌ستون، خیابان چهارباغ و غیره است.

اقامتگاه‌های جدید به نام فیروزه دارای هفت طبقه با ۴۰ اتاق است. اضافه شده به قسمت قبلی دارای ۱۳۰ اتاق است. کیفیت‌ها و خدمات عالی مانند یک باغ دوست داشتنی، پنج رستوران مختلف، استخرهای سرپوشیده و رو باز و یک باشگاه ورزشی شامل جکوزی، سالن بدنسازی، بیلیارد، سالن تنیس روی میز و غیره را ارائه می‌دهد. این هتل مجلل به عنوان اولین هتل ۵ ستاره ایران از سازمان ملی استاندارد ایران در سال ۱۳۹۶ به استاندارد ملی دست یافت.

برترین هتل‌های 5 ستاره لوکس در ایران
هتل پارسیان کوثر اصفهان

۶. هتل عباسی اصفهان

اگر به اصفهان سفر کردید می‌توانید در قدیمی‌ترین و زیباترین هتل بین‌المللی خاورمیانه اقامت کنید. یادگار شاه سلطان حسین صفوی که کاروانسرا بوده است. این هتل با قدمتی ۳۰۰ ساله با معماری منحصر به فرد ایرانی همواره بیشترین محبوبیت را در بین گردشگران داشته است.

اتاق‌ها چشم‌اندازی جذاب به باغ و گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهار باغ دارند. با وجود این‌که قدیمی‌ترین هتل جهان است، مجهز به بهترین امکانات برای مهمانان است. ۲۲۵ اتاق، سوئیت و آپارتمان منحصر به‌ فرد هنر ایرانی مانند نقاشی‌های دیواری، آینه‌کاری، در و پنجره‌های مشبک، شیشه‌های رنگی و تزئینات گچ‌بری را به نمایش می‌گذارند.

برترین هتل‌های 5 ستاره لوکس در ایران
هتل عباسی اصفهان

مهمان می‌تواند در باغ با منظره‌ای دیدنی از درختان بلند، گل‌های زیبا و آبراه‌ها بنشیند. استخر مستطیل شکل جلوی ساختمان و فواره‌های فیروزه‌ای کوچک آن را به تجربه‌ای رویایی برای همه تبدیل کرده است. سه رستوران دارد که انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. مهمانان می‌توانند از چای ایرانی کافه‌های هتل لذت ببرند. سالن‌های متعددی برای سمینارها و مهمانی‌ها وجود دارد. یکی از مزیت‌های این هتل این است که در بافت تاریخی شهر قرار گرفته و دسترسی آسانی به مکان‌های گردشگری مانند کاخ هشت‌بهشت، سی و سه پل و میدان نقش جهان دارد.

۷. هتل کایا لاله پارک تبریز 

هتل ۵ ستاره لاله پارک متعلق به هتل‌های زنجیره‌ای کایا ترکیه یکی از هتل‌های لوکس ایران می‌باشد. دارای ۲۲۰ اتاق و سوئیت در ۱۷ طبقه که طبق استانداردهای جهانی ساخته شده‌اند. با وجود این‌که نزدیک به جاذبه‌های شهر نیست، می‌توانید به راحتی به فرودگاه بین‌المللی تبریز برسید.

فضای آرام، تمیز و دوست داشتنی دارد. کافه، رستوران، مرکز درمانی، استخر، سونا، سالن بدنسازی و اتاق ماساژ از امکانات کایا لاله است. تیم حرفه‌ای دارند که به زبان‌های ترکی، ترکی استانبولی و انگلیسی مسلط هستند. شایان ذکر است مرکز خرید لوکس لاله پارک با ۱۲۶ فروشگاه برند، شهربازی سرپوشیده برای کودکان و سینمای مجهز اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان رقم می‌زند.

برترین هتل‌های 5 ستاره لوکس در ایران
هتل کایا لاله پارک تبریز

۸. هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل ۵ ستاره پارسیان صفاییه جزء گروه هتل پارسیان می‌باشد. در باغی سرسبز وسیع با آب و هوای خوب در یزد است. به راحتی می‌توانید به جاذبه‌های شهر مانند آتشکده زرتشتیان، زندان اسکندر، موزه نور و روشنایی و … دسترسی پیدا کنید و با ترکیبی از معماری سنتی ایران و امکانات مدرن بهترین خدمات را به مهمانان ارائه می‌دهد. از ۳ قسمت تشکیل شده است:

  • – هتل باغ اولین ساختمان با ۴۶ ویلا رو به باغ و مناسب برای مهمانان علاقمند به سبک سنتی می‌باشد.
  • – هتل نو یک ساختمان شیک با ۱۰۵ اتاق و سوئیت با معماری سنتی و مدرن است.
  • – فاز یک و فاز دو بین هتل باغ و هتل نو هستند. هر یک دارای ۲۲ واحد است که در اطراف حیاط مرکزی به شکل مدور ساخته شده است.
برترین هتل‌های 5 ستاره لوکس در ایران
هتل پارسیان صفائیه یزد

لازم به ذکر است که دارای اتاق مخصوص معلولین می‌باشد. امکانات هتل شامل رستوران سلف سرویس با ده غذای اصلی، نوشیدنی‌های مختلف، سالاد و دسر، کافی شاپ، بازار صنایع دستی، سالن کنفرانس، تاکسی، فروشگاه، صندوق امانات و کارکنان حرفه‌ای می‌باشد. اما بهترین تفریح، قدم زدن در باغ سرسبز و بی‌نظیر است. می‌توانید ساعت‌ها در این باغ قدم بزنید و از فضای زیبا و معماری بی‌نظیر آن لذت ببرید. هتل پارسیان صفاییه یکی از بهترین هتل‌های یزد و ایران است.


۹. هتل ترنج کیش

جزیره مرجانی کیش در وسعت آب‌های نیلگون خلیج فارس است که ساحل نقره‌ای معروف آن دل و جان بسیاری را به دست آورده است. هتل ترنج یکی از هتل‌های ۵ ستاره لوکسی است که بر روی دریا ساخته شده است. این هتل فوق‌العاده دارای دو بخش است.

یک فاز شامل سوئیت‌هایی است که می‌توانید گیاهان دریایی و آبزیان زیر پای خود را با منظره‌ای از طبیعت بکر و خلیج فارس رو به ابدیت تماشا کنید. سوئیت‌ها مانند یک زنجیر به هم متصل می‌شوند و سکوت و آرامش بلندتر از هر چیز دیگری صحبت می‌کنند. جزیره چوبی مانند ترنج است.

برترین هتل‌های 5 ستاره لوکس در ایران
هتل ترنج کیش

فاز دوم هتلی در ساحل کیش با اتاق‌های مجلل و امکانات بی‌نظیر است. رستوران‌ها و کافی شاپ های ساحلی با چشم انداز دیدنی از خلیج فارس، اسپا، مراکز ماساژ و تناسب اندام، سالن بدنسازی، اتاق بازی، باشگاه کودکان، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، والیبال ساحلی، اینترنت رایگان، کرایه ماشین، آتلیه عکاسی، پیست دوچرخه سواری و … از امکاناتی است که هتل ترنج در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. هتل ترنج اولین و تنها جایزه هتل دوستدار محیط زیست را از اداره ملی محیط زیست دریافت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب