چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

چه به دنبال شغل جدیدی باشید و چه قصد سفر به خارج را دارید، مطالعه زبان انگلیسی می‌تواند به پیشرفت شما در زندگی هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه‌ای کمک کند. شما می‌توانید در بازار کار جهانی رقابت کنید، مهارت‌های شغلی خود را افزایش دهید و با مردم کشورهای گوناگون دوست شوید.

امروزه افراد بیشتری وقت خود را به یادگیری زبان انگلیسی برای خواندن زبان دوم اختصاص می‌دهند. بسیاری از کشورها زبان انگلیسی را در برنامه درسی مدارس خود گنجانده‌اند و کودکان در سنین پایین‌تر شروع به یادگیری زبان انگلیسی می‌کنند. به راحتی می‌توان فهمید که زبان انگلیسی در سراسر جهان چقدر اهمیت دارد. بسیاری از کسب‌وکارهای بین‌المللی جلساتی را به زبان انگلیسی برگزار می‌کنند، دانشگاه‌ها دوره‌هایی را به زبان انگلیسی تدریس می‌کنند و در سرتاسر جهان، گردشگران و مسافران از انگلیسی به عنوان زبان مشترک استفاده می‌کنند.

۹ دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی

افرادی از کشورهای مختلف در حال برقراری ارتباط با یکدیگر
افرادی از کشورهای مختلف که با زبان انگلیسی با هم صحبت می‌کنند


۱. انگلیسی یک زبان جهانی است

حدود ۱.۷۵ میلیارد نفر در سراسر جهان به زبان انگلیسی با سطح قابل قبولی صحبت می‌کنند – این یعنی از هر چهار نفر، یک نفر زبان انگلیسی بلد است! توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی فقط به معنای برقراری ارتباط با انگلیسی زبانان بومی نیست – اگر می‌خواهید با فردی از کشور دیگری صحبت کنید، این احتمال وجود دارد که هر دوی شما انگلیسی صحبت کنید تا بتوانید با هم ارتباط برقرار کنید!

۲. مطالعه زبان انگلیسی می‌تواند به شما در یافتن شغل کمک کند

انگلیسی زبان علم، هوانوردی، کامپیوتر، دیپلماسی و گردشگری است. دانستن زبان انگلیسی شانس شما را برای یافتن شغل خوب در یک شرکت چند ملیتی در کشور خود یا یافتن کار در خارج از کشور افزایش می‌دهد.

۳. با زبان انگلیسی می‌توانید در تمام دنیا تحصیل کنید

از آنجایی که در کشورهای مختلف به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، مدارس و دانشگاه‌های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که کلاس‌های خود را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهند. اگر سطح خوبی از زبان انگلیسی آکادمیک دارید، فرصت‌های زیادی برای شما وجود دارد که بتوانید یک دانشگاه و دوره مناسب متناسب با نیاز خود پیدا کنید. علاوه بر این، بسیاری از دانشگاه‌های معتبر جهان در کشورهای انگلیسی زبان مانند انگلستان، ایالات متحده و استرالیا واقع شده‌اند. برای درس‌خواندن در هر یک از این دانشگاه‌های معتبر، توانایی خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن به زبان انگلیسی بسیار مهم است.

انگلیسی زبان اول تولید محتوا است
رسانه‌های زیادی از زبان انگلیسی استفاده می‌کنند

۴. زبان اینترنت است

انگلیسی همچنین یک زبان آنلاین بسیار مهم است که بیشترین درصد محتوای موجود در اینترنت به زبان انگلیسی نوشته شده است. علاوه بر این، برخی از بزرگترین شرکت‌های فناوری جهان در کشورهای انگلیسی زبان مستقر هستند.

۵. انگلیسی زبان صنعت رسانه است

اگر انگلیسی بلد هستید، دیگر نیازی به ترجمه و زیرنویس ندارید تا از کتاب‌ها، آهنگ‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود لذت ببرید!

۶. به شما در درک زبان‌های دیگر کمک می‌کند

به طور کلی، انگلیسی با الفبای ساده آن یکی از ساده‌ترین زبان‌ها برای یادگیری است. و به محض تسلط بر زبان انگلیسی، توانایی‌ها و تمرین‌هایی را خواهید داشت که قبلاً نداشتید. این مهارت‌ها به هر زبان دیگری که یاد بگیرید منتقل می‌شود.

افرادی نشسته دور میز در حال مذاکره
افرادی در حال مذاکره کاری

۷. انگلیسی یکی از مهم‌ترین زبان‌ها برای تجارت است

زبان انگلیسی در دنیای تجارت بسیار مهم است. زبان انگلیسی به دلیل اینکه زبان اول ایالات متحده و زبان رسمی بریتانیا، کانادا، هند و آفریقای‌جنوبی است، یکی از مهم‌ترین زبان‌های تجاری محسوب می‌شود.


۸. شما می‌توانید چیزی بیشتر از زبان یاد بگیرید

سطح خوبی از زبان انگلیسی به شما امکان می‌دهد به فیلم‌ها، موسیقی و ادبیات صدها کشور در سراسر جهان دسترسی داشته باشید. ناگفته نماند که کتاب‌های متعددی از سراسر جهان به انگلیسی ترجمه شده‌اند. بنابراین، با درک زبان انگلیسی، دربی به یک دنیای کامل از اطلاعات و دانش جدید را باز می‌کنید!

۹. مسافرت با داشتن سطح خوبی از زبان انگلیسی راحت‌تر است

حتی اگر در کشوری هستید که زبان انگلیسی در آن زبان رسمی نیست، به احتمال زیاد انگلیسی همچنان به عنوان ابزاری برای ارتباط مورد استفاده قرار می‌گیرد!

اگر می‌خواهید بدون کلاس زبان شروع به مطالعه و یادگیری زبان کنید مطلب «چگونه بدون کلاس رفتن زبان بخوانیم؟» را از دست ندهید.

یک پیشنهاد برای شما مخاطب عزیز:

همان‌طور که در بالا مطالعه کردید زبان انگلیسی در عرصه‌های مختلفی کاربرد دارد و به ویژه در مشاغل مختلف و استخدام شدن. یکی از زمینه‌ها که زبان انگلیسی در آن بسیار کاربرد دارد شغل‌های فریلنسری و کار کردن برای سایت‌های انگلیسی زبان است که ما یک پیشنهاد برای شما در این زمینه داریم.

اگر در زمینه‌ی تولید محتوای انگلیسی تجربه، تخصص و مهارت دارید، در کارسپاری ثبت نام کنید و به عنوان کارگیر و با انجام سفارشات کار برای تولید محتوای انگلیسی از تخصص خود کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در بخش آگهی‌های خدماتی کارسپاری برای مهارت و تخصص تولید محتوای انگلیسی به صورت رایگان و دائمی بدون تاریخ انقضاء، آگهی خدماتی ثبت و منتشر کنید. برای دیدن لیست آگهی‌های خدماتی تولید محتوای انگلیسی کلیک کنید.

اگر نیاز به دریافت خدمات تولید محتوای انگلیسی دارید می‌توانید کار خود را به صورت رایگان و خیلی ساده در کارسپاری سفارش دهید تا توسط افراد متخصص و ماهر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب