فواید نوشیدنی عسل با آب گرم

فواید نوشیدنی عسل با آب گرم

تقریبا همه افراد در جهان از فواید و خواصی که عسل برای بدن دارد، مطلع هستند. این ماده‌ی غذایی در همه جای کره‌ی زمین پذیرفته شده و مصرف می‌شود. عسل در همه‌ی اعضای بدن تاثیر عالی می‌گذارد. از پوست و مو گرفته تا سیستم گوارشی و...

آیا قبلا عسل را در روتین مراقبت از پوست یا مراقبت‌های بهداشتی روزانه خود قرار داده‌اید؟ به محض این‌که صبح از خواب بیدار می‌شوید، نوشیدن یک لیوان آب گرم مخلوط با آب‌لیمو و یک قاشق عسل اشکالی ندارد و همچنین برای شما بسیار مفید است. شما نمی‌توانید این کار را نادیده بگیرید. بسیاری از ما این نوشیدنی را مصرف می‌کنیم، زیرا یک داروی مفید برای کاهش وزن است. بنابراین، اگر می‌خواهید وزن کم کنید، نوشیدن منظم این نوشیدنی را در نظر بگیرید.

مزایای بسیاری دیگر از این ترکیب وجود دارد. همچنین می‌تواند به تسکین مشکلات گوارشی و دفع سموم از بدن کمک کند. در این مطلب از مجله‌ی روزساز، فواید مصرف نوشیدنی عسل و آب گرم برای شما ارائه می‌شود.


فواید عسل در آب گرم

۱) عسل در آب گرم سیستم گوارشی را بهبود می‌بخشد:

یکی از مزایای شگفت‌انگیز مخلوط عسل و آب گرم، تسکین معده درد و بهبود هضم غذا می‌باشد. اغلب توصیه می‌شود که قبل از خوردن هر میان‌وعده و هر وعده‌ی غذایی نصف لیوان آب گرم بنوشید. اگر به همان لیوان آب گرم عسل اضافه شود، کمک زیادی به سهولت هضم غذا در معده‌ی شما می‌کند. اگر هر روز صبح بعد از بیدار شدن از خواب این مخلوط را بنوشید، می‌توانید مشکل سوء هاضمه را برای همیشه متوقف کنید. علاوه بر این، می‌توانید متابولیسم بدن خود را نیز افزایش دهید.

اگر مشکلات معده درد دارید این چند نوع معده درد را نادیده نگیرید (انواع معده درد)

عسل با چای نیز یک ترکیب لذیذ و مقوی برای نوشیدن است
فواید نوشیدنی عسل با آب گرم

نکته: زمانی که در هنگام صبح در حال خوردن صبحانه هستید، می‌توانید به جای استفاده از شکر در چای خود از عسل برای شیرین کردن چای استفاده کنید. زیرا هم یک شیرین‌کننده بی‌ضرر است و هم سرشار از فواید سلامتی است.

۲) بدن شما هیدراته می‌ماند: با کمبود آب مواجه نمی‌شوید.

مزیت شگفت‌انگیز دیگر این مخلوط این است که هر دو جزء یعنی هم آب گرم و هم عسل دارای اثرات آبرسانی و هیدراته کردن بدن هستند. بنابراین، اگر صبح به محض بیدار شدن از خواب این ترکیب را بنوشید، بدن شما به طور طبیعی در طول روز هیدراته و آبرسانی می‌شود. همچنین، روند چربی‌سوزی را تسریع می‌کند که منجر به کاهش وزن سریع می‌شود.

از آن‌جا که بدن شما به اندازه کافی هیدراته است، تمام اندام‌های مهم دیگر شما به درستی کار می‌کنند.


۳) عسل در آب گرم به شما کمک می‌کند تا پوستی درخشان داشته باشید.

نوشیدن این ترکیب تنها مزیت سلامتی نیست. همچنین دارای مجموعه‌ای از مزایای مراقبت از پوست باورنکردنی است. این مخلوط در از بین بردن سموم مضر بدن موثر است که به ظاهر بهتر پوست شما کمک می‌کند. نوشیدن روزانه این نوشیدنی خوش‌مزه در صبح زود برای پوست شما بسیار مفید خواهد بود. در عرض یک یا دو هفته شاهد بهبودی در پوست خود خواهید بود. (دسته‌ی آرایش و زیبایی را در وبلاگ کارسپاری مطالعه کنید تا در مورد مراقبت از پوست بیشتر بدانید).

نتیجه

مصرف این ترکیب واقعا هم برای پوست و هم برای سلامت کلی بدن شما مفید است. قبل از گنجاندن این نوشیدنی در برنامه روزانه خود، با یک متخصص تغذیه یا متخصص پوست و مو مشورت کنید. اول صبح این نوشیدنی را مصرف کنید تا از تمام فواید باورنکردنی و شگفت‌انگیز آن بهره‌مند شوید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب