15 مکان برتر توریستی در کره جنوبی

۱۵ مکان توریستی در کره جنوبی

بهترین جاذبه‌های گردشگری در کره جنوبی. کره جنوبی پایتخت موسیقی کی‌پاپ در سرتاسر جهان است. کی‌پاپ باعث شده است سالانه گردشگران زیادی از اکثر کشورهای جهان به کره سفر کنند. بیشتر دلیل سفر هم کنسرت‌های سلبریتی‌ها وگروه‌های معروف کی‌پاپ است.

امروز در این مطلب از مجله‌ی روزساز، در مورد کشوری بر روی کره‌ی زمین صحبت خواهیم کرد که به خودی خود بسیار خاص است. کره جنوبی کشور تاثیرگذار فرهنگ کی‌پاپ و دراماهای کره‌ای (کی‌دراما) است و کشور بسیار زیبایی است. زیبایی فناوری این کشور افتخار این کشور محسوب می‌شود. به همین دلیل مردم از سراسر جهان برای بازدید مکان توریستی در کره جنوبی به این کشور سفر می‌کنند.

جاذبه‌های گردشگری در کره جنوبی

۱) گیونگجو (Gyeongju):

گیونگجو با نام تاریخی سئورابیول یک شهر ساحلی در گوشه جنوب شرقی استان گیونگ سانگ شمالی در کره جنوبی است. این مکان به عنوان یکی از ۱۵ مکان برتر توریستی در کشور کره جنوبی بسیار معروف است.

15 مکان برتر توریستی در کره جنوبی
شهر ساحلی گیونگجو

۲) سوون (Suwon):

سوون مرکز استان گیونگگی در شمال غربی کره جنوبی است. این قلعه به‌ خاطر قلعه هواسئونگ متعلق به اواخر قرن هجدهم، با دیوار سنگی و ۴ دروازه قوسی بر فراز بتکده معروف است. در نزدیکی دروازه هواهونگمون، کاخ هواسونگ هانگونگ، یک سالن ضیافت سنتی دارد. پست مرتفع Yeonmudae که زمانی یک زمین آموزشی نظامی بود، مناظری از قلعه را ارائه می‌دهد. موزه سوون هواسونگ به بررسی ساخت قلعه می‌پردازد.

15 مکان برتر توریستی در کره جنوبی
سوون مرکز استان گیونگگی

۳) آندونگ (Andong):

آندونگ شهری در کنار رودخانه ناکدونگ در کره جنوبی است. این شهر به‌خاطر موزه‌های میراث در فضای بازش معروف است. موزه مردمی آندونگ از نمایشگاه‌ها و اجرای مجدد برای توضیح مراسم سنتی مانند عروسی استفاده می‌کند. محوطه بیرونی آن خانه‌های کاهگلی و یک جفت میله توتم کنده‌کاری شده دارد. در غرب شهر، دهکده مردمی هاهو، خانه‌های کاشی‌کاری شده و غذاهای سنتی دارد. صخره بویونگ دائه در همان نزدیکی، چشم‌انداز وسیعی از رودخانه دارد.

15 مکان برتر توریستی در کره جنوبی
شهر آندونگ در کره جنوبی


۴) سئول (Seoul):

سئول، پایتخت کره جنوبی، کلان شهر بزرگی است که در آن برج‌ها و آسمان‌خراش‌های مدرن، متروهای پیشرفته و موسیقی کی‌پاپ با معابد، کاخ‌ها و بازارهای خیابانی بودایی دیدار می‌کنند. جاذبه‌های قابل توجه عبارتند از میدان طراحی آینده نگر دانگدامون، سالن همایش با معماری منحنی و پارک روی پشت‌بام. کاخ گیونگ بوک گونگ  که زمانی بیش از ۷۰۰۰ اتاق داشت و معبد جوگیسا، محل درختان باستانی ملخ و کاج.

15 مکان برتر توریستی در کره جنوبی
سئول پایتخت کره جنوبی

۵) جزیره ججو (Jeju Island):

استان ججو شامل جزیره ججو در کره جنوبی در تنگه کره است. این شهر به‌خاطر استراحتگاه‌های ساحلی و چشم‌انداز آتشفشانی از دهانه‌های آتشفشانی و لوله‌های گدازه‌ای غار مانند معروف است. کوه هالاسان، آتشفشان خاموش، دارای مسیرهای پیاده‌گردی، دریاچه دهانه‌ای در قله ۱۹۵۰ متری و معبد گوانئومسا در نزدیکی آن است. سیستم لوله گدازه ژئومونوروم شامل غار منجنگبول به طول ۷ کیلومتر است که قرنها پیش زمانی که هالاسان هنوز فعال بود ایجاد شد.

15 مکان برتر توریستی در کره جنوبی
جزیره‌ی ججو

۶) بوسان (Busan):

بوسان، شهر بندری بزرگ در کره جنوبی، به خاطر سواحل، کوه‌ها و معابدش شناخته شده است. ساحل شلوغ هائوندائه دارای آکواریوم Sea Life، به‌علاوه میدان مردمی با بازی‌های سنتی مانند طناب کشی است، در حالی که ساحل گوانگالی بارها و چشم‌اندازهای زیادی از پل الماس مدرن دارد. معبد بئومئوسا، یک زیارتگاه بودایی که در سال ۶۷۸ پس از میلاد تأسیس شد، در پایه کوه گئومجونگ قرار دارد که دارای مسیرهای پیاده‌روی است.

15 مکان برتر توریستی در کره جنوبی
شهر بندری بوسان

۷) پارک ملی دادوهاسانگ (Dadohaehaesang National Park):

در سال ۱۹۸۱ به عنوان بزرگترین پارک ملی در کره جنوبی تعیین شد. مساحت کل ۲۳۲۱.۵ کیلومتر مربع است که ۱۹۸۶.۶ کیلومتر مربع آن منطقه دریایی و ۳۳۴.۸ کیلومتر مربع مساحت خشکی است. جاذبه‌های اصلی پارک ملی دادوهاسنگ هونگدو، هیوکساندو و بکدو هستند.

15 مکان برتر توریستی در کره جنوبی
پارک ملی دادوهاسانگ

۸) پارک ملی سئوراکسان (Seoraksan National Park):

پارک ملی سئوراکسان یک پارک ملی در کره جنوبی است. این مکان توسط دولت کره جنوبی در فهرست یونسکو به عنوان یک سایت موقت میراث جهانی ثبت شده است. دولت این منطقه را در سال ۱۹۶۵ به عنوان ذخیره‌گاه طبیعی و یونسکو آن را به عنوان ذخیره‌گاه زیست کره در سال ۱۹۸۲ تعیین کرد.

15 مکان برتر توریستی در کره جنوبی
پارک ملی سئوراکسان

۹) خط‌ الراس گونگریونگ (Gongryong Ridge):

خط‌ الراس گونگریونگ (به انگلیسی: Gongryong Ridge) یک خط الراس کوهستانی در پارک ملی سئوراکسان، واقع در استان گانگوون، کره جنوبی است. این خط الراس مرکزی سئوراکسان است که آن را تقسیم می‌کند. این خط الراس نام خود را به دلیل قله‌های کوه در خط الراس به‌عنوان «نشاط و پویا مانند دایناسورهایی که از زمین برمی‌خیزد» کسب کرده است.

15 مکان برتر توریستی در کره جنوبی
خط‌ الراس گونگریونگ

۱۰) پل گوانگ‌آن (Gwang-An-Bridge):

گوانگاندایگو یا پل الماس یک پل معلق است که در بوسان، کره جنوبی واقع شده است. هائوندا گو را به سویئونگ گو متصل می‌کند. سطح جاده حدود ۶۵۰۰ متر طول دارد و کل پل ۷۴۲۰ متر است. این پل، دومین پل طولانی کشور پس از پل اینچئون است.

15 مکان برتر توریستی در کره جنوبی
پل گوانگ‌آن

۱۱) کوهستان هالا (Halla Mountain):

هالاسان یک آتشفشان سپر در جزیره ججو در کره جنوبی است. این منطقه بلندترین نقطه کره جنوبی و دومین کوه مرتفع کره پس از کوه بکدو است. منطقه اطراف کوه به عنوان یک پارک ملی تعیین شده است که پارک ملی هالاسان نام دارد.

15 مکان برتر توریستی در کره جنوبی
کوهستان هالا

۱۲) جئونجو (Jeonju):

جئونجو شهری در غرب کره جنوبی است. این شهر به‌خاطر دهکده میراث جئونجو هانوک، منطقه‌ای با خانه‌های سنتی، مغازه‌های صنایع‌ دستی و غرفه‌های مواد غذایی معروف است. در این دهکده، معبد گیونگگیجون متعلق به قرن پانزدهم، پرتره‌هایی از پادشاهان سابق دارد. موزه شراب سنتی کره‌ای جئونجو، ساخت شراب‌های برنج محلی را به نمایش می‌گذارد. اوموکدائه و ایموکدائه غرفه‌های چند صد ساله بالای تپه با مناظر وسیع هستند.

15 مکان برتر توریستی در کره جنوبی
شهر جئونجو


۱۳) روستای بوکچون هانوک (Bukchon Hanok Village):

دهکده بوکچون هانوک، یک دهکده سنتی کره‌ای در سئول با سابقه‌ای طولانی است که در بالای تپه‌ای بین کاخ گیونگ بوک، کاخ چانگدئوک و معبد سلطنتی جونگمیو قرار گرفته است. این روستای سنتی از کوچه‌های هانوک بسیاری تشکیل شده و برای نشان دادن یک محیط شهری ۶۰۰ ساله حفظ شده است.

15 مکان برتر توریستی در کره جنوبی
دهکده بوکچون هانوک

۱۴) دنیای لوته (Lotte World):

Lotte World یک مجتمع تفریحی بزرگ در سئول، کره جنوبی است. این پارک از بزرگ‌ترین پارک موضوعی سرپوشیده جهان، یک پارک تفریحی در فضای باز به نام “جزیره جادویی”، یک جزیره مصنوعی در داخل دریاچه‌ای که توسط مونوریل به هم متصل شده است، مراکز خرید، یک هتل مجلل، یک موزه مردمی کره، امکانات ورزشی و سالن‌های سینما تشکیل شده است.

15 مکان برتر توریستی در کره جنوبی
پارک دنیای لوته

۱۵) دروازه گوانگوامون (Gwanghwamun Gate):

دروازه گوانگوامون دروازه اصلی و بزرگترین کاخ گیونگ بوک گونگ، در جونگنو گو، سئول، کره جنوبی است. این در یک تقاطع سه طرفه در انتهای شمالی سجونگو واقع شده است.

15 مکان برتر توریستی در کره جنوبی
دروازه گوانگوامون

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب