10تا از زیباترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن

۱۰ تا از زیباترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن

ژاپن کشور 6000 جزیره است. ژاپن به عنوان یک کشور در قاره‌ی آسیا قرار دارد. با این مطلب به زیباترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن سفر کنید.

ژاپن تنها کشور آسیاست که از بیش از ۶۰۰۰ جزیره مختلف دارد. زیبایی کشور ژاپن مردم را به خود جذب می‌کند به گونه‌ای که مردم از سراسر جهان برای بازدید به این کشور می‌آیند. کشور ژاپن کشوری بسیار پیشرفته و مدرن است و مکان‌های زیادی برای بازدید دارد. امروز در مجله‌ی روزساز در مورد برخی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن که مردم از سراسر جهان در آن حضور دارند، صحبت خواهیم کرد. مردم زیادی در جهان برای بازدید به این کشور سفر می‌کنند و از زیبایی‌های این کشور لذت می‌برند.

این مطلب در مورد جاذبه‌های گردشگری در کشور زیبای ژاپن خواهد بود. اگر علاقه مند هستید در مورد جاذبه‌های سایر کشورها بدانید، ما برای شما بازدید کنندگان گرامی در بخش جاذبه‌های گردشگری اطلاعاتی در مورد زیباترین مکان‌ها در هر کشور ارائه کرده‌ایم.

زیباترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن

۱) کوه یا قله فونجی:

کوه یا قله فونجی در جزیره هونشو، در حدود ۱۰۰ کیلومتری (۶۲ مایلی) پایتخت شهر ژاپن، توکیو قرار دارد. این کوه یا قله، توسط افراد در کشور ژاپن با نام فونجی سان نام‌گذاری شد. در این منطقه یک آتشفشان فعال که ارتفاع آن حدود ۳۷۷۶ متر است، وجود دارد. این آتشفشان آخرین بار در سال ۱۹۰۷ فوران کرد. جذاب‌ترین موضوع در مورد کوه فونجی طلوع خورشید کوه فونجی است. مردم از راه دور می‌آیند تا آن را ببینند و از زیبایی آن لذت ببرند.

کوه یا قله فونجی به عنوان یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری در ژاپن محسوب می‌شود.
قله‌ی فونجی در ژاپن

۲) پارک یادبود آرامش هیروشیما:

پارک یادبود صلح هیروشیما، که یک پارک یادبود در مرکز هیروشیما، ژاپن است، اولین و منحصربه‌فردترین پارک یادبود جهان برای قربانیان حمله هسته‌ای است، جایی که حمله اتمی در سال ۱۹۴۵ در آن رخ داد.  پس از چند سال، Ae Park شروع به جذب میلیون‌ها نفر کرد، در آن پارک بسیاری از بناهای تاریخی حمله هسته‌ای را خواهید دید که مربوط به حمله هسته‌ای است.

پارک آرامش یادبود هیروشیما یکی از مکان‌های دیدنی در کشور ژاپن است که این پارک برای حمله‌ی هسته‌ای به هیروشیما ساخته شده است.
پارک ملی یادبود آرامش هیروشیما


۳) معبد جزیره ایتسوکوشیما:

زیارتگاه جزیره ایتسوکوشیما این جزیره میاجیما است که در سراسر جهان به جزیره حرم ژاپن معروف است، در فاصله کمی از هیروشیما. معروف‌ترین مکان این جزیره دروازه شناور توری ایتسوکوشیما است که در بالای آب شناور مشاهده می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این‌جا این است که در شب، رقص سنتی و اجرای موسیقی بازدید کننده در صحنه معبد در این‌جا اجرا می‌شود و در محوطه زیبای جزیره همه شما می‌توانید گوزن‌های وحشی معروف ژاپن و بسیاری از حیوانات را ببینید. این جاذبه شما را بسیار جذب خواهد کرد. اگر نظر من قابل باور است، می‌توانید تعطیلات بسیار خوبی را در اینجا با خانواده خود داشته باشید. این مکان همچنین به عنوان یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن شناخته می‌شود.

معبد جزیره ایتسوکوشیما یکی از مکان‌های دیدنی در کشور ژاپن است
معبد جزیره ایتسوکوشیما

۴) قلعه اوساکا:

قلعه اوساکا کاخ بسیار قدیمی و باستانی ژاپن است. این کاخ در پارکی از شهر اوزاکا قرار دارد. این مکان در سال ۶۲۵ پس از میلاد، توسط جنگجوی مشهور ژاپنی، تویوتومی هیدیوشی ساخته شد. اما این کاخ در جنگ جهانی دوم (۱۹۳۵) تقریباً ویران شد و سپس در سال ۱۹۶۵ ساخت این کاخ آغاز شد و امروزه این مکان مرکز مکان گردشگری باقی مانده است. برای دیدن این کاخ مردم از سرتاسر دنیا به دیدن آن می‌آیند.

قلعه‌ی اوساکا یکی از جاذبه‌های گردشگری در ژاپن است و به عنوان یک قلعه اصلی و تاریخی شناخته می‌شود.
قلعه‌ی اوساکا

۵) معبد آتسوتا:

معبد آتسوتا معبدی است که در قلب شهر ناگویا در ژاپن قرار دارد. این معبد مکان بسیار مهمی برای مردم ژاپن است. زیرا در مورد این معبد گفته می‌شود که در قرن اول ساخته شده است. معماری این معبد به قدری دیدنی است که مردم از سراسر دنیا برای دیدن این معبد به این مکان سفر می‌کنند. شمشیر در این مکان نیز در سراسر جهان مشهور است.

معبد آتسوتا یکی از جاذبه‌های گردشگری در ژاپن و یکی از معابد تاریخی و زیبای ژاپن است.
معبد زیبای آتسوتا

۶) توکیو امپریال (توکیو امپراتوری):

کاخ امپراتوری توکیو یکی از مکان‌هایی است که باید در توکیو و همچنین در تمام ژاپن از آن دیدن کرد. باغ‌های زیبا، معماری خیره‌کننده و حس میراث باستانی تنها چند مورد از دلایلی است که بسیاری از مسافران داخلی و خارجی از این مکان دیدن می‌کنند.

جاذبه‌ی گردشگری زیبای امپراتوری توکیو در کشور ژاپن قرار دارد.
قلعه‌ی امپراتوری توکیو

۷) کیوتوی تاریخی:

سایت میراث جهانی یونسکو بناهای تاریخی کیوتو باستانی شامل ۱۷ مکان در ژاپن در داخل شهر کیوتو و مجاورت آن است. Heian-kyō در شهر کیوتو امروزی قرار دارد، شهری که به تقلید از Luoyang، چین است. این املاک شامل ۳۸ ساختمان است که توسط دولت ژاپن به عنوان گنجینه‌های ملی، ۱۶۰ ملک به عنوان دارایی‌های مهم فرهنگی، هشت باغ به عنوان مکان‌های ویژه زیبایی منظره و چهار مورد به عنوان مکان‌های زیبایی منظره تعیین شده‌اند. یونسکو این مکان را در سال ۱۹۹۴ به عنوان میراث جهانی ثبت کرد.

معبد تاریخی کیوتو در کشور ژاپن به عنوان یک جاذبه‌ی تاریخی در ژاپن
معبد تاریخی کیوتو

۸) نارای تاریخی:

نارا از سال ۷۱۰ تا ۷۸۴ پایتخت ژاپن بود. در این دوره چارچوب دولت ملی تثبیت شد و نارا از رونق زیادی برخوردار شد و به عنوان سرچشمه فرهنگ ژاپنی ظاهر شد. بناهای تاریخی شهر، معابد بودایی، زیارتگاه‌های شینتو و بقایای حفاری شده از کاخ بزرگ امپراتوری، تصویر واضحی از زندگی در پایتخت ژاپن در قرن هشتم ارائه می‌دهند، دوره‌ای از تغییرات عمیق سیاسی و فرهنگی.

معبد تاریخی نارا در کشور زاپن
معبد تاریخی نارا در کشور ژاپن قرار دارد

۹) پارک ملی چوبو-سانگاکو:

پارک ملی چوبو-سانگاکو تقریباً کوه‌های آلپ شمالی ژاپن را در بر می‌گیرد، رشته کوه آتشفشانی که در سراسر استان‌های تویاما، ناگانو و گیفو امتداد دارد و شامل چندین قله ۳۰۰۰ متری و مسیرهای پیاده‌روی خیره کننده است. به همراه کوه‌های آلپ مرکزی ژاپن و آلپ جنوبی ژاپن، کوه‌های آلپ شمالی ژاپن به خاطر یادآوری کوه‌های آلپ اروپایی به این نام خوانده شدند.

پارک ملی چوبو-سانگاکو
پارک ملی چوبو-سانگاکو


۱۰) ساپورو، هوکایدو:

ساپورو پایتخت هوکایدو و پنجمین شهر بزرگ ژاپن است. ساپورو همچنین یکی از جوان‌ترین شهرهای بزرگ کشور است. در سال ۱۸۵۷، جمعیت شهر تنها هفت نفر بود. در آغاز دوره میجی، زمانی که توسعه هوکایدو در مقیاس وسیع آغاز شد، ساپورو به عنوان مرکز اداری جزیره انتخاب شد و با توجه به توصیه خارجی‌ها بزرگ شد.

ساپورو پایتخت هوکایدو و پنجمین شهر بزرگ ژاپن است. یکی از به‌روزترین شهرهای کشور ژاپن محسوب می‌شود.
ساپورو پایتخت هوکایدو در کشور ژاپن

این مکان‌ها اصلی‌ترین مکان‌های دیدنی در ژاپن بودند. اگر قصد سفر به ژاپن را دارید، حتماً باید از این مکان‌ها دیدن کنید. اما از همسایه‌ی ژاپن یعنی کشور کره‌ی جنوبی با مطالعه‌ی مطلب جاذبه‌های گردشگری در کره‌ی جنوبی هم دیدن کنید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب