خنده‌دارترین قسمت‌های RUN BTS

خنده‌دارترین قسمت‌های RUN BTS

همه‌ی آرمیا می‌دونند که ران بی‌تی‌اس چقدر خنده رو لبشون آورده. همه‌ی قسمت‌های این ریلیتی‌شو، خنده‌دار و بامزست و ارزش دیدن داره ولی بعضی از قسمت‌هاش آدمو از مرز خنده رد میکنه...

مجموعه برنامه‌ی Run BTS در سال ۲۰۱۵ در سرویس استریم کره‌ای VLive راه‌اندازی شد، هفت عضو گروه BTS وعده‌های بلندی در مورد انتظارات طرفداران از این برنامه دادند. جی‌هوپ در قسمت اول  قول می‌دهد: «خنده‌آور خواهد بود». شوگا به دوربین می‌گوید: «امیدوارم وقتی غمگین هستید بتوانید از آن لذت ببرید. این برنامه که پس از شش سال پخش و با ۱۵۵ قسمت در وقفه قرار دارد، به این وعده‌ها عمل کرده است.

Run BTS در درجه اول شامل اعضای BTS است که بازی‌های مختلفی را برای پاداش یا مجازات انجام می‌دهند، برخی از بهترین قسمت‌های Run BTS شامل لحظاتی صمیمانه و زیبا است. اگر به دنبال خندیدن هستید، اپیزودهایی از Run BTS وجود دارند که شما را بخندانند.

این مطلب از مجله‌ی روزساز به معرفی خنده‌دارترین قسمت‌ها از این برنامه‌ی دیدنی که بسیاری از چیزهایی که گروه BTS ارائه می‌دهد را شامل می‌شود. می‌توانید همه‌ی قسمت‌ها را در VLive تماشا کنید یا آن‌ها را دانلود کنید.

۱. بازگشت به مدرسه (قسمت ۱۱)

در این قسمت از Run BTS اعضا وظیفه دارند فیلمنامه‌های خود را بنویسند و بر اساس آن‌ها یک فیلم بازی کنند. موضوع این قسمت دبیرستان است و هر یک از هفت عضو BTS همگی نقش مخصوص به خودشان را دارند.

این قسمت جایی است برای اولین بار از یون جی (چهره‌ی دخترونه‌ی شوگا) رونمایی می‌شود، بعد از انتشار این قسمت، یونگی با جهره‌ی یون جی در بین آرمی‌ها بسیار معروف شد و هنوز هم در خاطر آرمی باقی مانده است.

قسمت 11 Run BTS. مین یونگی
قسمت ۱۱ ران بی تی اس

۲. طعم غذای کره (قسمت ۲۰)

مسابقات آشپزی Run BTS با پیشرفت برنامه پیچیده‌تر می‌شود، اما شور و شوق ساده‌ای در این قسمت با موضوع آشپزی  وجود دارد. جین به عنوان مجری طعم غذای کره، بقیه اعضای گروه را به دو تیم تقسیم می‌کند و به آن‌ها یک ساعت فرصت می‌دهد تا منویی را برای جین آماده کنند تا داوری کند. همان‌طور که از این گروه متشکل از هفت مرد جوان که دوران نوجوانی آن‌ها وقف اجرای موسیقی بود انتظار می‌رود، همه اعضای BTS نمی‌توانند آشپزی کنند. در حالی که جین، شوگا و جونگ‌کوک در آشپزی مهارت دارند، جی‌هوپ و جیمین فقط می‌توانند دستورالعمل‌های اولیه را دنبال کنند. تهیونگ و نامجون در این میان خطری بالقوه برای خود و دیگران هستند. (آرمی متوجه میشه من چی میگم.)

اعضای گروه بی تی اس در قسمت 20 Run BTS
قسمت ۲۰ ران بی تی اس

عدم مهارت آشپزی مشکلی نیست. بسیاری از سرگرمی‌های یک قالب برنامه‌های متنوع کره‌ای از قرار دادن افراد مشهور خارج از منطقه امن و اجازه دادن به آن‌ها برای خندیدن به خود و یکدیگر ناشی می‌شود. به‌علاوه، این قسمت نشان می‌دهد که اعضای گروه چقدر در شناسایی و پذیرش نقاط قوت و ضعف یکدیگر ماهر هستند و چقدر هم‌دیگر را دوست دارند.


۳. بی‌تی‌اس و زامبی‌ها (قسمت ۲۴)

RM (کیم نامجون) لیدر گروه BTS اعلام کرد که جین و جی‌هوپ دو نفر از ترسوترین اعضای گروه هستند. به غیر از این دو، این قسمت Run BTS به همه‌ی ما آرمی‌ها ثابت کرد که شوگا واقعا یکی از بامزه‌ترین اعضای BTS است. در این قسمت جی‌هوپ خیلی ترسید ولی جین و شوگا خودشان را به شکل زامبی‌ها در آوردند و برای همین است که می‌گوییم شوگا بامزه‌ترین عضو BTS است. (اولین قسمتی که از ران بی‌تی‌اس دیدم این قسمت بود.)

اعضای بی تی اس در قسمت 24 ران بی تی اس با موضوع بی تی اس و زامبی‌ها
قسمت ۲۴ ران بی تی اس

در این قسمت اعضای BTS به سفری به سرزمین زامبی‌ها برده می‌شوند و در آن‌جا به دو تیم تقسیم می‌شوند. در این قسمت، BTS سه بازی انجام می‌دهند: سافاری زامبی، ماموریت مخفی و برچسب فریز برای مبارزه با زامبی‌ها و دریافت مجوز رایگان ورود به این شهربازی.

۴. نمایش متنوع خاطرات (قسمت‌های ۳۰ و ۳۱)

The Variety Show of Memories یک قسمت است مربوط به بازی‌های دهه‌ی هشتاد کره‌ی جنوبی که در این قسمت اعضا لباس‌های این دهه را  به تن می‌کنند، بازی‌های نمایشی قدیمی کره‌ای را از ته دل بازی می‌کنند. در این قسمت شوگا مجری است و گروه را به دو تیم تقسیم می‎‌کند. در قسمت ۳۱ و بازی آخر اعضا ۳۰ دقیقه چرت می‌زنند قبل از خواب باید یک آهنگ کودکانه به نام «یک گوجه‌فرنگی شیک» را حفظ کنند و بعد بیداری آن را بخوانند و هر تیمی آن را کامل بخواند، برنده می‌شود.

اعضای بی تی اس در قسمت 30 و 31 ران بی تی اس با موضوع نمایش متنوع خاطرات
قسمت‌های ۳۰ و ۳۱ ران بی تی اس

۵. مانیتو _ پارت ۱ (قسمت ۳۳)

این قسمت مانند برخی از قسمت‌های دیگر Run BTS، یک ماموریت مخفی دارد که در آن قبل از بازی، اعضای BTS به طور تصادفی یک Manito را انتخاب می‌کنند و یک ماموریت به آن عضو محول می‌شود. اگر یکی از اعضا در ماموریت موفق شود، از مانیتوی خود هدیه خواهد گرفت.

BTS با انجام یک بازی شروع می‌کند که در آن باید به داخل منطقه عکس بپرند در حالی که کلمه کلیدی داده شده را با حالت چهره‌ی خود باید نشان دهند. آرمی‌ها هم از این قسمت Run BTS میم‌های زیادی (منظور از میم همان مومنت‌های خنده‌دار از اعضا است) از اعضا گرفتند.

پارک جیمین و کیم تهیونگ اعضای گره بی تی اس در قسمت 33 Run BTS پارت 1
قسمت ۳۳ ران بی تی اس مانینو پارت ۱

(من و دوستم که این قسمت رو دیدیم به معنای واقعی از مرز خنده رد شدیم و از خنده روده‌بر شدیم)

۶. بی‌تی‌اس در پیک‌نیک (قسمت‌های ۵۳ تا ۵۶)

BTS Picnic پس از دو فصل BTS Bon Voyage، این قسمت Run BTS که برنامه سفر اعضا را نشان می‌دهد و ساختاری مشابه با BTS Bon Voyage دارد. سفر چهار قسمتی اعضای گروه را می‌بینید که سئول را برای یک سفر کمپینگ ترک می‌کنند که در طی این سفر آن‌ها به خرید مواد غذایی، آواز خواندن کارائوکه و بازی می‌پردازند. اعضا در این قسمت فهمیدند که در والیبال با پا خوب نیستند که باعث شد به یک فعالیت مکرر و خنده‌دار تبدیل شود. در پایان با اشتراک‌گذاری اشعاری که برای یکدیگر نوشته‌اند، این قسمت به پایان می‌رسد. این کار نشان می‌دهد که BTS چقدر به یکدیگر وابسته هستند.

اعضای بی تی اس در قسمت‌های 53 تا 56 بی تی اس در پیک نیک
قسمت ۵۳ تا ۵۶ ران بی تی اس در پیک نیک

شوگا در شعر خود می‌نویسد: «اگرچه ما رویای آسمانی بلند را می‌دیدیم، اما این‌جا بلند است و سرد است و نفس کشیدن بسیار سخت است. درست است که هر چه نور بیشتری بر ما می‌سوزد، سایه‌های بیشتری ظاهر می‌شود. چه آرامشی دارد که ما هفت نفریم. چه آرامشی دارد که با هم هستیم.»

۷. بی‌تی‌اس در مدرسه (قسمت‌های ۶۳ و ۶۴)

در این قسمت از برنامه‌ی Run BTS، اعضا در یک مدرسه هستند و قرار است در قالب دبیرستان بازی‌های مختلفی را انجام دهند. شوگا در این قسمت یک معلم خشمگین است و بقیه‌ی اعضا نیز دانش‌آموز هستند که با رای‌گیری که انجام می‌دهند، می‌خواهند مبصر کلاس انتخاب کنند و جونگ‌کوک انتخاب می‌شود.

کیم نامجون و پارک جیمین و جانگ هوسوک در بی‌تی‌اس در مدرسه قسمت‌های 63 و 64
قسمت‌های ۶۳ و ۶۴ بی تی اس در مدرسه

اعضا با استفاده از چند زنگوله باید آهنگی را بنوازند که با سروصدای زیاد معلم شوگا را دیوانه می‌کنند. یک مناظره با موضوع بستنی شکلات نعنایی هم انجام می‌دهند که در آن هر عضو یک یا دو کلمه‌ی ممنوعه دارد که اگر آن را بگوید با تفنگ آب‌پاش به او آب پاشیده می‌شود. چهره‌ی شاخص این قسمت جی‌هوپ است. هر کس این قسمت را دیده است منظور من را متوجه می‌شود.

۸. گردش تابستانی (قسمت‌های ۸۳ و ۸۴ و ۸۵)

در این قسمت، اعضای BTS در سفر تابستانی خود هستند که در یک استراحتگاه است. در استراحتگاه، BTS ابتدا با بازی کردن راندهای مختلف واترپلو و سواری شروع می‌کنند و سعی می‌کنند با استفاده از ذهن خود به سوالات پیچیده ریاضی پاسخ دهند.

بی تی اس در ران بی تی اس گردش تابستانی (قسمت‌های 83 و 84 و 85)
قسمت‌های ۸۳ و ۸۴ و ۸۵ ران بی تی اس

BTS به دو گروه تقسیم می‌شود و همان‌طور که انتظار می‌رود، مغز بزرگ RM (کیم نامجون) با ضریب هوشی ۱۴۸ خود می‌درخشد. پس از آن، اعضا در واقع با بازی روی سرسره‌های آبی، پرش‌های حباب‌دار و مسابقه با موانع در آب سرگرم می‌شوند.

جمله‌ی فراموش‌نشدنی “BTS For… ever…” از V (کیم تهیونگ) نمادین‌ترین بخش این قسمت است.

۹. ویژه روز هانگول (قسمت‌های ۸۶ و ۸۷ و ۸۸)

در این سری از قسمت‌ها، اعضای BTS برای جشن گرفتن روز هانگول، در مورد کلمات و عبارات سنتی کره‌ای بازی می‌کنند. نکته‌ی اصلی این است که به عنوان یک فرد کره‌ای نباید به انگلیسی صحبت کنند. در مرحله دوم نمایش، اعضا در حالی که توسط یک برچسب تعقیب می‌شوند، بازی «پنهان و جستجو» را انجام می‌دهند.

اعضای بی تی اس در ران بی تی اس ویژه روز هانگول (قسمت‌های 86 و 87 و 88)
قسمت‌های ۸۶، ۸۷، و ۸۸ ران بی تی اس

اعضا با استفاده از حروف هانگول کلمات را می‌سازند و برچسب‌ها را برنده می‌شوند. هدف تگر (اعضا) چسباندن این استیکرها به پشت عضوی است که به آن‌ها اختصاص داده شده است. شخصی که بتواند بیشترین تعداد استیکر را بچسباند، برنده است. تو این قسمت جیمین شاهد بدترین خیانت از سولمیتش بود.

۱۰. پیژامه پارتی (قسمت ۹۷ و ۹۸)

در این قسمت از برنامه‌ی Run BTS، اعضا برای خودشان یک پیژامه پارتی در نظر گرفتند که در طی آن بازی‌های مختلفی را انجام می‌دهند و پیزامه‌ی مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. باید در طی بازی‌ها امتیاز جمع کنند و هر کس امتیاز کم‌تری داشت باید در قسمت بعدی این برنامه باید دوباره پیژامه بپوشد که این جریمه نصیب جیمین و نامجون می‌شود و در آخر برنامه هم با کارائوکه و خواندن آهنگ معروف و مخصوص جین این برنامه به پایان می‌رسد.

خنده‌دارترین قسمت‌های RUN BTS پیژامه پارتی (قسمت 97 و 98)
قسمت ۹۷ و ۹۸ ران بی تی اس

۱۱. چالش عکس (قسمت‌های ۱۰۴ تا ۱۰۶)‌

در این قسمت از Run BTS برای اعضا وسایل خیاطی فراهم شده است تا با استفاده از آن‌ها برای خود لباس طراحی کنند و در آخر معلوم می‌شود که باید لباس طراحی شده را برای یکی دیگه از اعضا در نظر بگیرند. با استفاده از لباس‌های طراحی شده برای هم در موضوعات و ژست‌های مختلف عکس می‌گیرند که از بین آن عکس‌ها تعدادی انتخاب می‌شود.

خنده‌دارترین قسمت‌های RUN BTS. اعضای بی تی اس در چالش عکس (قسمت‌های 104 تا 106)‌
قسمت ۱۰۴ تا ۱۰۶ ران بی تی اس

یک عکس از یکی از عکس‌های ردشده در عکس‌برداری، تصویری از جیمین که شبیه دانش‌آموزی است که برای یک عکس مدرسه ژست گرفته است. این اثر هنری در HYBE روی دیوار نمایش داده می‌شود.

پارک جیمین یکی از اعضای بی تی اس در ران بی تی اس با موضوع چالش عکس (قسمت‌های 104 تا 106)‌
پارک جیمین

۱۲. داستان عکس (قسمت‌های ۱۱۸ و ۱۱۹)

همان‌طور که همه ‌ی آرمی‌ها می‌دانند هر قسمت این برنامه باید یه جاسوس داشته باشد که در بیشتر قسمت‌ها شخص جاسوس جناب کیم سوکجین می‌باشد. عضوی (یا اعضایی) که برای خرابکاری در بازی انتخاب شده‌اند، که معمولا بعد از این واقعیت آشکار می‌شوند. «داستان عکس» یکی از بهترین افشاگری‌های جاسوسی در تاریخ برنامه‌ی BTS را به بینندگان ارائه می‌کند.

خنده‌دارترین قسمت‌های RUN BTS. اعضای بی تی اس در داستان عکس (قسمت‌های 118 و 119)
قسمت‌های ۱۱۸ و ۱۱۹ ران بی تی اس

در قسمت ۱۱۸، اعضای BTS ساعتی پر هرج و مرج را در اطراف کافه Samsung Electronics Camptong می‌گذرانند. آن‌ها وظیفه دارند پیام‌های یادداشت Post-I را جمع‌آوری کنند تا جملاتی را که سناریوهای مختلف را توصیف می‌کنند، بسازند و سپس آن عکس‌ها را معمولا با کمک سایر اعضایی که ممکن است تمایل به توقف ماموریت خود برای گرفتن عکس داشته باشند یا نداشته باشند، می‌گیرند.

۱۳. مناظره ۷۷ دقیقه‌ای (قسمت‌های ۱۳۱ و ۱۳۲)

همان‌طور که شوگا بیان می‌کند: «مناظره مهم نیست. آب مهم‌تر است.» Run BTS دارای قسمت‌های مختلف آب‌محور است. اعضا یک سری مناظره ۱۱ دقیقه‌ای در مورد موضوعات احمقانه انجام می‌دهند (مانند هلوی نرم در مقابل هلوی سفت).

کیم سوکجین و کیم نامجن در مناظره 77 دقیقه‌ای ران بی تی اس (قسمت‌های 131 و 132)
قسمت‌های ۱۳۱ و ۱۳۲ ران بی تی اس

در سطح مکانیک بازی، تهیه‌کنندگان انتخاب هوشمندانه‌ای را انجام می‌دهند تا تنبیهات اعضا را این بار به هم مرتبط کنند. به عبارت دیگر، اگر یکی از اعضای تیم کلمه ممنوعه تیم خود را بگوید، کل تیم با آب برخورد می‌کند. اگر هر عضوی حرکت ممنوعه را انجام دهد، همه‌ی اعضا با آب خیس می‌شود.


۱۴. همکاری بی‌تی‌اس با برنامه‌ی نا یونگ سوک (قسمت‌های ۱۴۰ و ۱۴۱)

در این قسمت از کارگردان نا یونگ سوک میزبان برنامه‌ی Game Caterers دعوت می‌کنند تا انواع بازی‌های نمادین را رهبری کند. این قسمت همچنین بینشی در مورد این‌که ستاره‌های آمریکایی در کره معروف هستند را ارائه می‌دهد، زیرا BTS یک بازی را انجام می‌دهد که در آن باید به سرعت افراد مشهور مختلف را شناسایی کنند. این منجر به لحظه‌ای می‌شود که جی‌هوپ کانن اوبراین را به اشتباه به عنوان «پرده» معرفی می‌کند، اشتباهی که اوبراین بعدا با خوش‌خویی در برنامه‌اش به آن پاسخ داد.

برنامه‌ی چهار قسمتی (دو قسمت از قسمت‌ها فقط در کانال یوتیوب Game Caterers ظاهر می‌شود) به طور مداوم عالی است. اما نکته برجسته در قسمت ۲ BTS x Game Caterers است، زمانی که به اعضا چالش‌های مخفی داده می‌شود، مانند پوست کندن ۱۰۰ تخم بلدرچین یا گذاشتن نامحسوس سکه‌ها در جیب اعضای دیگر که باید در ۳۰ دقیقه انجام شود.

همکاری بی‌تی‌اس با برنامه‌ی نا یونگ سوک (قسمت‌های 140 و 141)
قسمت‌های ۱۴۰ و ۱۴۱ ران بی تی اس

بازی به سرعت دچار هرج و مرج می‌شود. زیرا اعضا به طور همزمان تلاش می‌کنند تا ماموریت‌های خود را تکمیل کنند و در ماموریت‌های دیگر اعضا خرابکاری کنند و نباید ماموریت خود را لو بدهند.

۱۵. دهکده بی‌تی‌اس: سلسله چوسون (قسمت‌های ۱۴۵ تا ۱۴۷)

بی‌تی‌اس در طول Run BTS بارها نقش مافیا را بازی می‌کنند، اما «دهکده بی‌تی‌اس: سلسله چوسون» مفصل‌ترین و زیباترین نمونه آن‌ها است، زیرا اعضا لباس‌های سنتی هانبوک می‌پوشند تا در یک روستای محلی موزه‌ای زنده بگردند و در جستجوی سرنخ‌هایی باشند. این ژانر از Run BTS در زمان حال «محافظت از شهر» از قسمت‌های ۴۷ و ۴۸ شروع شد و در دهه‌ی ۱۹۷۰ در «برگشت به دهکده‌ی بی‌تی‌اس» قسمت‌های ۱۲۰ و ۱۲۱ ادامه یافت.

اعضای بی تی اس در ران بی تی اس قسمت دهکده بی‌تی‌اس: سلسله چوسون (قسمت‌های 145 تا 147)
قسمت‌های ۱۴۵ تا ۱۴۷ ران بی تی اس

در قسمت‌های ۱۴۵ تا ۱۴۷ هم ادامه یافت که اعضا به دنبال سرنخ‌هایی بودند تا شخصی را که آرمی بمب را دزدیده و سنگ آرمی را شکسته، پیدا کنند و در قسمت ۱۴۷ به مناظره در مورد شخص جاسوس می‌پردازند و این گونه ماجرای دهکده‌ی بی تی اس به پایان می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب